Lief hequote:
Jaquote:Op zondag 2 oktober 2011 17:26 schreef Rupsebeest het volgende:
Goedzo tijn, ben je er een beetje tevreden over?
maybe later.. even pizza halen met een vriend van mequote:Op zondag 2 oktober 2011 17:36 schreef dawg het volgende:
[..]
want? pm mag ook als je het hier niet kwijt wilt.
Hier ook alles prima. Lekker relaxed weekendje gehad. Jij nog wat gedaan?quote:
Jij hier.quote:
En nog even lief als altijd.quote:
Kan beterquote:Op zondag 2 oktober 2011 19:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En nog even lief als altijd.
Hoe is het ermee?
Dat lieve, of hoe het met je gaat?quote:
Haha beide natuurlijkquote:Op zondag 2 oktober 2011 20:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat lieve, of hoe het met je gaat?Wat moet er gebeuren om het beter te maken?
Met mij alles prima. Heerlijk weekend achter de rug, dinsdag op vakantie. Het leven is goed!
Is de liefde over voor rupsje?quote:
Hahaquote:
Spezzaaaaaaaaaaa!quote:
Amsterdamquote:Op zondag 2 oktober 2011 20:58 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Spezzaaaaaaaaaaa!
Om je vorige vraag te beantwoorden: ben vandaag wezen shoppen in Amsterdam, jij?
Wat voor doos is er nu weer naïef?quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:00 schreef Memento-Mori het volgende:
Grenzeloos verliefd is weer geweldig vandaag
Wat is er mis met Amsterdamquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:00 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Amsterdam![]()
Wat heb je gekocht?
Ik heb lekker thuis gechilled
quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:44 schreef Evie het volgende:
Haha beide natuurlijk![]()
Hmz gaat voorlopig niet beter worden dan het is denk ik
Spanje, daar is het nog net ff iets lekkerder dan hier. Net wat ik nodig heb om nog even goed te kunnen luieren.quote:
Er is genoeg mis met Amsterdamquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:01 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Wat is er mis met Amsterdam![]()
Een lang shirt bij de New Yorker en twee shirtjes voor oa onder mn spirtshirt bij de H&M
Heb ik nietquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:03 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Er is genoeg mis met Amsterdam
Foto's van je kleding?
Ook altijd naar van die kansloze landenquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:03 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
35 jarig wijf naar kenia. n bitch mijn god, kan niet goed gaan
en dan verbaasd zijn hoe het daar aan toe gaatquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:04 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ook altijd naar van die kansloze landen
het begint nu al heh.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:03 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
35 jarig wijf naar kenia. n bitch mijn god, kan niet goed gaan
Uhu. Want Kenia is toch gewoon een ontwikkeld land?quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:05 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en dan verbaasd zijn hoe het daar aan toe gaat
jaquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:05 schreef dawg het volgende:
[..]
het begint nu al heh.
dom wijf dat het is.
hij komt oorspronkelijk ook uit een primitieve stam, dus das wel een klein verschilquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:06 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Uhu. Want Kenia is toch gewoon een ontwikkeld land?
met dat springen in het begin, met die mensen met die jurkenquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:06 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
jaze mistte dr familie al na 1 dag
Oh das wel fijn dan. Zij is zeker een verwend nest?quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:06 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
hij komt oorspronkelijk ook uit een primitieve stam, dus das wel een klein verschil
mijn god wat n wijfquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:07 schreef dawg het volgende:
[..]
met dat springen in het begin, met die mensen met die jurken
"daar gaan we weer"![]()
wil 'm wel ff inkoppen maar denk dat de strekking al duidelijk isquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:05 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Doe ik wel een keer als ik 'm aan heb
Ik ga 'm nu niet aantrekken, geen zin inquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:09 schreef clevy het volgende:
[..]
wil 'm wel ff inkoppen maar denk dat de strekking al duidelijk is
natuurlijk doelde ik meer op dat je ook foto's mag nemen zonder shirt aan.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:10 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Ik ga 'm nu niet aantrekken, geen zin in
moet je zin maken. moet ik ook weleens.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:10 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Ik ga 'm nu niet aantrekken, geen zin in
Haha, dat is niet sexyquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:11 schreef xFriendx het volgende:
Wanneer je weer doorweekt in de sportschool staat
Die heb ik al genoegquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:11 schreef clevy het volgende:
[..]
natuurlijk doelde ik meer op dat je ook foto's mag nemen zonder shirt aan.
die mag je ook delenquote:
quote:
ooo ik kan ook wel een weekje extra zon gebruiken voor die nare herfstdagen komenquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[..]
Spanje, daar is het nog net ff iets lekkerder dan hier. Net wat ik nodig heb om nog even goed te kunnen luieren.
quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:12 schreef dawg het volgende:
[..]
moet je zin maken. moet ik ook weleens.
onfortuinlijk genoeg was dat niet eens het eerste 'foute' berichtje aan een schattige jongedame vandaag.quote:
gezonde blos en duidelijke noodzaak om vocht aan te vullen, klinkt best aanlokkelijkquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:19 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Rode wangen en je borst en armen die zweten?
quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:21 schreef Evie het volgende:
[..]Zin maken gaat nergens over
![]()
Als iemand niet wil, dan wil iemand niet
Wel een teken van gezond bezig zijn.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:19 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Voorlopig nietquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:23 schreef dawg het volgende:
[..]
dit was in de categorie 'dat zei mijn moeder vroeger ook altijd'. frustie bui al over?
Ja dat zekerquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:24 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Wel een teken van gezond bezig zijn.
Omdat je het zo lief vraagtquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:12 schreef dawg het volgende:
[..]
moet je zin maken. moet ik ook weleens.
ik liet m vallen toen ik mn laptop meesleurde naar mn kruizenmuur om het aan mn neefnichtje te laten zienquote:
Bij mooie dames is het geen zweet en een plofkop, maar een nat, soapy body hunkerend naar sex.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:19 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
ik ga voor zweet en een plofkopquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:27 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Bij mooie dames is het geen zweet en een plofkol, maar een nat, soapy body hunkerend naar sex.
quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:27 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Bij mooie dames is het geen zweet en een plofkop, maar een nat, soapy body hunkerend naar sex.
Dan moeten we het er maar over eens zijn dat jij het fout hebt, want ik sta niet alleen:quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ga voor zweet en een plofkop
quote:
Dude, ik heb het over mij. Als ik me kapotzweet ben ik echt niet sexy hoorquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:30 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dan moeten we het er maar over eens zijn dat jij het fout hebt, want ik sta niet alleen:
[..]
Dan lig je al na te hijgen.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dude, ik heb het over mij. Als ik me kapotzweet ben ik echt niet sexy hoor
Ik zweet me zelden kapot. Ik ga gewoon liggen en Oprah kijkenquote:
Dat doet m'n body altijd dus daar hoef ik niet eerst keihard voor te sportenquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:27 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Bij mooie dames is het geen zweet en een plofkop, maar een nat, soapy body hunkerend naar sex.
wel zodat je ook genoeg energie ervoor hebt. toch? toch? de hele nacht enzo?quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:34 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Dat doet m'n body altijd dus daar hoef ik niet eerst keihard voor te sporten
Ik zei dan ook "mooie dames".quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dude, ik heb het over mij. Als ik me kapotzweet ben ik echt niet sexy hoor
As always.quote:
Mooi zo..minder werk voor mij.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:34 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Dat doet m'n body altijd dus daar hoef ik niet eerst keihard voor te sporten
Ja tuurlijk, anders is er weinig aanquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:34 schreef dawg het volgende:
[..]
wel zodat je ook genoeg energie ervoor hebt. toch? toch? de hele nacht enzo?
dacht dat er geen mannen bestaan die dat volhouden?quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:37 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, anders is er weinig aan
Net zo lang zoeken dus naar degene die dat wel kanquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:38 schreef dawg het volgende:
[..]
dacht dat er geen mannen bestaan die dat volhouden?
zijn er niet. zomaar een wilde gok.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:38 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Net zo lang zoeken dus naar degene die dat wel kan
Jupquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:38 schreef dawg het volgende:
[..]
dacht dat er geen mannen bestaan die dat volhouden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |