SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ajax behoort te weten dat als ze bij Groningen spelen dat ze daar een lastige middag krijgen. Ze weten dat Groningen er vol bovenop gaat zitten. Maar Ajax moet daar professioneel, ervaren en tactisch gewoon goed mee omgaan. Groningen is een matige ploeg in de competitie, ze kunnen in feite nooit van je winnen, maar je kan alleen van ze verliezen, zou Cruijff zeggen. En uitgerekend dit Ajax, met zulke goede spelers, die overkomt dat. Echt onbegrijpelijk.quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:27 schreef Burrito het volgende:
[..]
Omdat Real Madrid Ajax lekker liet rondspelen en aanvallen want die wisten dat ze toch wel gingen winnen. Groningen klapt er vol bovenop en Ajax is niet goed genoeg om hier met de techniek omheen te kunnen.
quote:Ajax Forums
Wegens onderhoud zijn de forums op dit moment niet beschikbaar. Excuses voor de overlast.
Mag ik niet klagen over het kut spel wat ze vertonenquote:Op zondag 2 oktober 2011 16:30 schreef msnk het volgende:
90+3, je staat 1-0 achter, verlies staat vrijwel vast, en de supporters zingen masaal Dit is mijn clubPrachtig. Overstemt al het boeren klapvolk dat daar rondloopt.
En hier alleen maar gekanker en gezeur, wtf![]()
![]()
![]()
Om te kotsen de meesten hier zeggen, bah![]()
![]()
Geweldig idd.quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:30 schreef msnk het volgende:
90+3, je staat 1-0 achter, verlies staat vrijwel vast, en de supporters zingen masaal Dit is mijn clubPrachtig. Overstemt al het boeren klapvolk dat daar rondloopt.
En hier alleen maar gekanker en gezeur, wtf![]()
![]()
![]()
Om te kotsen de meesten hier zeg, bah![]()
![]()
Je voelt je aangesprokenquote:Op zondag 2 oktober 2011 16:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mag ik niet klagen over het kut spel wat ze vertonen
Logisch maar een beetje slechte woordkeuze. Daarbij is het & Co. Verder is de faal natuurlijk alleen van Frank.quote:
Versterkingen niet. Wat roep jij man?quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:31 schreef Morendo het volgende:
In de winterstop dienen versterkingen gehaald te worden.
Teveel selectiespelers zijn (nog) niet Ajax-waardig (Blind, Ebecilio, Ooijer, Ozbiliz).quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Versterkingen niet. Wat roep jij man?
lekker blijven ontkennen dat er fouten gemaakt wordenquote:Op zondag 2 oktober 2011 16:31 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Geweldig idd.
Meesten hier zijn niet serieus te nemen.
Greg heeft vandaag niet zo heel veel verkeerd gedaan hoor. Dat er een penalty gegeven wordt kan ik misschien nog wel snappen maar een tweede gele kaart is de grootste flauwekul. Als dit geen niet opzettelijk hands is dan weet ik het ook niet meerquote:Op zondag 2 oktober 2011 16:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
Het is gewoon tekenend dat Toby al weken de beste achterin is. Dat zegt ook iets over Jan en Vernon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |