SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ajax behoort te weten dat als ze bij Groningen spelen dat ze daar een lastige middag krijgen. Ze weten dat Groningen er vol bovenop gaat zitten. Maar Ajax moet daar professioneel, ervaren en tactisch gewoon goed mee omgaan. Groningen is een matige ploeg in de competitie, ze kunnen in feite nooit van je winnen, maar je kan alleen van ze verliezen, zou Cruijff zeggen. En uitgerekend dit Ajax, met zulke goede spelers, die overkomt dat. Echt onbegrijpelijk.quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:27 schreef Burrito het volgende:
[..]
Omdat Real Madrid Ajax lekker liet rondspelen en aanvallen want die wisten dat ze toch wel gingen winnen. Groningen klapt er vol bovenop en Ajax is niet goed genoeg om hier met de techniek omheen te kunnen.
quote:Ajax Forums
Wegens onderhoud zijn de forums op dit moment niet beschikbaar. Excuses voor de overlast.
Mag ik niet klagen over het kut spel wat ze vertonenquote:Op zondag 2 oktober 2011 16:30 schreef msnk het volgende:
90+3, je staat 1-0 achter, verlies staat vrijwel vast, en de supporters zingen masaal Dit is mijn clubPrachtig. Overstemt al het boeren klapvolk dat daar rondloopt.
En hier alleen maar gekanker en gezeur, wtf![]()
![]()
![]()
Om te kotsen de meesten hier zeggen, bah![]()
![]()
Geweldig idd.quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:30 schreef msnk het volgende:
90+3, je staat 1-0 achter, verlies staat vrijwel vast, en de supporters zingen masaal Dit is mijn clubPrachtig. Overstemt al het boeren klapvolk dat daar rondloopt.
![]()
![]()
Om te kotsen de meesten hier zeg, bah![]()
![]()
Je voelt je aangesprokenquote:Op zondag 2 oktober 2011 16:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mag ik niet klagen over het kut spel wat ze vertonen
Logisch maar een beetje slechte woordkeuze. Daarbij is het & Co. Verder is de faal natuurlijk alleen van Frank.quote:
Versterkingen niet. Wat roep jij man?quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:31 schreef Morendo het volgende:
In de winterstop dienen versterkingen gehaald te worden.
Teveel selectiespelers zijn (nog) niet Ajax-waardig (Blind, Ebecilio, Ooijer, Ozbiliz).quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Versterkingen niet. Wat roep jij man?
lekker blijven ontkennen dat er fouten gemaakt wordenquote:Op zondag 2 oktober 2011 16:31 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Geweldig idd.
Meesten hier zijn niet serieus te nemen.
Greg heeft vandaag niet zo heel veel verkeerd gedaan hoor. Dat er een penalty gegeven wordt kan ik misschien nog wel snappen maar een tweede gele kaart is de grootste flauwekul. Als dit geen niet opzettelijk hands is dan weet ik het ook niet meerquote:Op zondag 2 oktober 2011 16:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
Het is gewoon tekenend dat Toby al weken de beste achterin is. Dat zegt ook iets over Jan en Vernon.
Ozbiliz is niet eens aan het werk geweest dit seizoen.quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:33 schreef Morendo het volgende:
[..]
Teveel selectiespelers zijn (nog) niet Ajax-waardig (Blind, Ebecilio, Ooijer, Ozbiliz).
Nee, idd. Belachelijk dat sommige mensen kritisch zijn.quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:31 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Geweldig idd.
Meesten hier zijn niet serieus te nemen.
ben het hier wel mee eens.quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Greg heeft vandaag niet zo heel veel verkeerd gedaan hoor. Dat er een penalty gegeven wordt kan ik misschien nog wel snappen maar een tweede gele kaart is de grootste flauwekul. Als dit geen niet opzettelijk hands is dan weet ik het ook niet meer
Jan begint er weer beter in te komen en Vurnon is natuurlijk geen verdediger.
En de verdediging staat zo slecht omdat het middenveld niet in positie staat. Ballen kunnen ze niet kwijt en er wordt op het middenveld zoveel balverlies geleden dat er constant over je heen gedenderd wordt.
Het is altijd lastig als je als ploeg ook tegen de arbitrage moet spelen, dat was vorige week ook al het geval. Echter in deze wedstrijd had Ajax het toch echt aan zichzelf te wijten dat er verloren werd.quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Greg heeft vandaag niet zo heel veel verkeerd gedaan hoor. Dat er een penalty gegeven wordt kan ik misschien nog wel snappen maar een tweede gele kaart is de grootste flauwekul. Als dit geen niet opzettelijk hands is dan weet ik het ook niet meer
Nee, prima. Ben ik ook. Maar moet Frank hierdoor oprotten? Vind dat wel te ver gaan.quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, idd. Belachelijk dat sommige mensen kritisch zijn.
Hopelijk zag Frank ook dat Theo beter speelde toen hij wat aanvallend was met 10 dan verdedigend met 11.quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:34 schreef Morendo het volgende:
Ik zou dolgraag iemand als Strootman op ons middenveld willen hebben.
holle frasenquote:Op zondag 2 oktober 2011 16:34 schreef ajacied4lf het volgende:
dit is de mooiste club van allemaal.
Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet,
het kan dooien, het kan vriezen,
we kunnen winnen of verliezen,
maar een beet're club dan deze is er niet.
welke goede dingen?quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee, prima. Ben ik ook. Maar moet Frank hierdoor oprotten? Vind dat wel te ver gaan.
Hij maakt genoeg fouten. Maar hij doet ook genoeg goede dingen, en is nog steeds de beste trainer voor Ajax op dit moment.
Een linksback en rechtsbuiten.quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ozbiliz is niet eens aan het werk geweest dit seizoen.
En wie wou jij halen?
Nee, dat vind ik uiteraard ook niet nee. Frank moet gewoon blijven zitten de rest van het seizoen, ongeacht wat er gebeurt.quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee, prima. Ben ik ook. Maar moet Frank hierdoor oprotten? Vind dat wel te ver gaan.
Hij maakt genoeg fouten. Maar hij doet ook genoeg goede dingen, en is nog steeds de beste trainer voor Ajax op dit moment.
Four more years, four more yearsquote:Op zondag 2 oktober 2011 16:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik uiteraard ook niet nee. Frank moet gewoon blijven zitten de rest van het seizoen, ongeacht wat er gebeurt.
Het grootste probleem van Theo is volgens mij dat er teveel over geluld wordt.quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hopelijk zag Frank ook dat Theo beter speelde toen hij wat aanvallend was met 10 dan verdedigend met 11.
Ga jij eens oprotten. Wij mogen klagen wat we willen en dan hoeft een psv'ert daar niets over te beppen want Rutten faalde toch ook zo hard?quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:37 schreef Ascendancy het volgende:
Al die ajacieden hier weer die de trainer weg willen na een gefaalde wedstrijd.
Dat doen jullie nu al een tijdje, maar het wordt er niet echt beter op.
Als er nu iemand anders komt dan wordt het weer 2 maanden ooh geweldig blabla en daarna kan ie ook weer oprotten
De selectie is op het middenveld en achterin gewoon te dun en te zwak.
Mwoah, we hebben eerlijk gezegd wel genoeg middenvelders. Maar ja, ze lijken erg op elkaar qua fysiek en speelwijze.quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:37 schreef Ascendancy het volgende:
Al die ajacieden hier weer die de trainer weg willen na een gefaalde wedstrijd.
Dat doen jullie nu al een tijdje, maar het wordt er niet echt beter op.
Als er nu iemand anders komt dan wordt het weer 2 maanden ooh geweldig blabla en daarna kan ie ook weer oprotten
De selectie is op het middenveld en achterin gewoon te dun en te zwak.
quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga jij eens oprotten. Wij mogen klagen wat we willen en dan hoeft een psv'ert daar niets over te beppen want Rutten faalde toch ook zo hard?
Iedereen wist dat Theo Janssen een zeer groot risico was. Hij speelde vorige seizoen met afstand het beste seizoen van zijn leven. Hij was nog nooit zo goed en iedereen wist dat gezien zijn leeftijd/leefstijl hij ook nooit meer zo goed zou spelen. Mensen moeten nu niet verbaasd doen als hij tegenvalt, we wisten dat het risico zeer groot was dat dat zou gebeuren.quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hopelijk zag Frank ook dat Theo beter speelde toen hij wat aanvallend was met 10 dan verdedigend met 11.
Nee, twee. Anita is geen back.quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:39 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja en, hoeveel linksbacks wil je hebben, 5?
Als dit tot de winterstop door blijft gaan dan kan ik je vertellen dat Frank er waarschijnlijk wel uit ligt hoor en terecht. Met deze selectie moet je namelijk VEEL beter kunnen presteren. Als je blijft weigeren de juiste man op de juiste positie te zetten dan kan je nog zoveel mooie intenties hebben maar dan komt het er nooit uit. Frank moet nu gaan handelen want als hij het nu niet ziet dan zal hij het nooit meer zien en dan komen er nog een hoop pijnlijke wedstrijden. Iets wat immens zonde is omdat het allemaal niet zo hoeft te zijn!quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik uiteraard ook niet nee. Frank moet gewoon blijven zitten de rest van het seizoen, ongeacht wat er gebeurt.
Frankie is onsterfelijk .. Zal niet worden ontslagen.quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:39 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Iedereen wist dat Theo Janssen een zeer groot risico was. Hij speelde vorige seizoen met afstand het beste seizoen van zijn leven. Hij was nog nooit zo goed en iedereen wist dat gezien zijn leeftijd/leefstijl hij ook nooit meer zo goed zou spelen. Mensen moeten nu niet verbaasd doen als hij tegenvalt, we wisten dat het risico zeer groot was dat dat zou gebeuren.
Voor vorig seizoen was Theo Janssen een gewone middenvelder, misschien iets bovengemiddeld maar echt niet bijzonder goed.
Zoals ik aangaf, Ajax kende het risico, nam het risico voor 3 miljoen euro en nu gebeurt dus wat sommige mensen al dachten. Dat kan dus gewoon. Elke discussie over de positie waar hij speelt vind ik onzinnig. De Theo Janssen van vorig seizoen zou op elke positie op het middenveld goed kunnen spelen.
Nee, wanneer hij vorig jaar op de positie van Brama speelde had hij niet 20 keer gescoord en 20 assists gegeven.quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:39 schreef Shreyas het volgende:
De Theo Janssen van vorig seizoen zou op elke positie op het middenveld goed kunnen spelen.
QFTquote:Op zondag 2 oktober 2011 16:30 schreef msnk het volgende:
![]()
![]()
Om te kotsen de meesten hier zeg, bah![]()
![]()
Wie heeft wie nou kapotgeramt...quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:41 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]Pijnlijk he als je geen aandacht krijgt.
Opgerot met de Boer. Kan er helemaaaal niks van. Jol terughalen zou goed zijn.quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:42 schreef Jojoortje het volgende:
Beginnen er serieus mensen te tieren dat de Boer ontslagen moet worden?
Wanneer we die wedstrijd verliezen staan we 9 punten achter op de Kaasboeren. Maar goed, liever AZ kampioen dan PSV of Twente.quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:41 schreef DJWeisz het volgende:
Sulejmani vond ik wel heeeel erg slecht, Ebecilio was ook verschrikkelijk toen hij erin kwam, Boerrigter kreeg geen ballen, nou lekkere vleugels met het voorruitzicht voor AZ thuis.
hij maakt de meest knullige foutenquote:Op zondag 2 oktober 2011 16:42 schreef Jojoortje het volgende:
1tje, maar die moet je maar negeren. De rest klaagt meer dat De Boer dingen anders moet gaan doen.quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:42 schreef Jojoortje het volgende:
Ja. En daar ben ik een van. Maar pas ontslaan als het op deze voet verder gaatquote:Op zondag 2 oktober 2011 16:42 schreef Jojoortje het volgende:
Beide, gezien de TR's.quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:42 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Kutwedstrijd om te zien of een slechte sfeer hier in VBL?
Ik wil graag de discussie met je aan, maar dat moet je wel met enige onderbouwing komen.quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:41 schreef peaceman het volgende:
[..]Dat is nu juist wel zinnig. Als je dat niet begrijpt, snap je er echt niks van. Sorry hoor..
Ik probeer alleen maar te wijzen op hetzelfde riedeltje wat jullie iedere paar maanden afspelen zonder enige onderbouwing. 5 weken geleden was FdB nog een heldquote:Op zondag 2 oktober 2011 16:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga jij eens oprotten. Wij mogen klagen wat we willen en dan hoeft een psv'ert daar niets over te beppen want Rutten faalde toch ook zo hard?
beide denk ikquote:Op zondag 2 oktober 2011 16:42 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Kutwedstrijd, Met dank aan Frank.quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:42 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ze mogen dat best vinden. Maar dan ook niet roepen volgende week als we 6-0 winnen dat de Boer een fantastische trainer is.quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:42 schreef TheArt het volgende:
[..]
1tje, maar die moet je maar negeren. De rest klaagt meer dat De Boer dingen anders moet gaan doen.
quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:43 schreef Morendo het volgende:
Frank mag blijven, maar hij moet wat minder eigenwijs doen. Na deze wedstrijd kan hij Janssen niet meer als vm opstellen.
Dat weet ik niet, als er 9 man onder hun niveau spelen kan je als trainer op dat moment weinig doenquote:Op zondag 2 oktober 2011 16:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kutwedstrijd, Met dank aan Frank.
Enoh, Lodeiro, Eriksen, Janssen, Aissati, De Jong, Anita en Serero. Middenveld is divers genoeg. Enige probleem is dat Frank in Theo een verdedigende middenvelder ziet en in Siem een halfspeler. Je kan met gemak meerdere combinaties maken welke wel presteren zullen. En De Boer kiest voor één van de weinige combinaties die totaal kansloos zijn!quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:38 schreef Morendo het volgende:
[..]
Mwoah, we hebben eerlijk gezegd wel genoeg middenvelders. Maar ja, ze lijken erg op elkaar qua fysiek en speelwijze.
Kan jij je niet bezig houden met het openen van nieuwe topics? Dan ben je nuttiger bezig dan je domme posts.quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kutwedstrijd, Met dank aan Frank.
FEIT.quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:43 schreef Morendo het volgende:
Frank mag blijven, maar hij moet wat minder eigenwijs doen. Na deze wedstrijd kan hij Janssen niet meer als vm opstellen.
Zou er niemand in de Ajaxstaf zeggen van: Goh Frank, zet Janssen eens daar neer...quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:43 schreef Morendo het volgende:
Frank is heilig.quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:44 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zou er niemand in de Ajaxstaf zeggen van: Goh Frank, zet Janssen eens daar neer...
Simpel: de vergelijking van Theo bij Ajax met de Theo van vorig seizoen bij FC Twente is een belachelijke, appels met peren. Controlerende middenvelder of aanvallende... tja alleen de andere benaming van de positie zegt het al.quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:43 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik wil graag de discussie met je aan, maar dat moet je wel met enige onderbouwing komen.
Frank is een dictator, de linkerhand van god (Cruyff)quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:44 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zou er niemand in de Ajaxstaf zeggen van: Goh Frank, zet Janssen eens daar neer...
Nee, hij heeft alleen maar matties in de staf zitten. En Spijkerman, die een bange meeloper is.quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:44 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
QFTquote:Op zondag 2 oktober 2011 16:31 schreef Morendo het volgende:
In de winterstop dienen versterkingen gehaald te worden.
Dat is niet zo want Cruijff had hem geadviseerd met de punt naar voren te spelenquote:Op zondag 2 oktober 2011 16:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Frank is een dictator, de linkerhand van god (Cruyff)
Don't feed the trollquote:Op zondag 2 oktober 2011 16:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is niet zo want Cruijff had hem geadviseerd met de punt naar voren te spelen
Mwoah, ik zou wel graag een fysiek sterke middenvelder hebben die ook kan voetballen. En die hebben we niet.quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:44 schreef Dven het volgende:
[..]
Enoh, Lodeiro, Eriksen, Janssen, Aissati, De Jong, Anita en Serero. Middenveld is divers genoeg.
Theoquote:Op zondag 2 oktober 2011 16:47 schreef Morendo het volgende:
[..]
Mwoah, ik zou wel graag een fysiek sterke middenvelder hebben die ook kan voetballen. En die hebben we niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |