Liefquote:Op zondag 2 oktober 2011 15:42 schreef Greys het volgende:
Hier een oudere foto van Bink en Boor in de tunnel
[ afbeelding ]
quote:
Ik ook, ben gewoon te groot om door tunneltjes te kruipenquote:
dat ding heb je ook nog niet zo losgeknipt als zo'n tunnelquote:Op zondag 2 oktober 2011 16:00 schreef Greys het volgende:
Nou die angst had ik wel een beetje toen ik in dat kinder-schildpad-schild in Blijdorp kroop
Dat ik vast zou komen te zitten.
O die foto jaquote:Op zondag 2 oktober 2011 16:00 schreef Greys het volgende:
Nou die angst had ik wel een beetje toen ik in dat kinder-schildpad-schild in Blijdorp kroop
Ik probeer voor de zekerheid gewoon in zo min mogelijk dingen te kruipen, gaat me best goed af.quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:00 schreef Greys het volgende:
zul jij balen als vent zijndequote:Op zondag 2 oktober 2011 16:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik probeer voor de zekerheid gewoon in zo min mogelijk dingen te kruipen, gaat me best goed af.
Hm, misschien houden wij verschillende definities van "ergens in kruipen" aan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Ja, dat viel best tegen.quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:00 schreef Greys het volgende:
Echt welquote:Op zondag 2 oktober 2011 15:55 schreef Greys het volgende:
Jij bent gewoon bang dat Biet halverwege in je tetten bijt
quote:
Gaat de goede kant uit voor jou dusquote:Op zondag 2 oktober 2011 17:58 schreef tombolafan het volgende:
Net een high tea gehad, nog voor mn verjaardag
En op de weegschaal gestaan, ik zit op 103,6%
Mwah, liever nietquote:Op zondag 2 oktober 2011 18:00 schreef indaha het volgende:
[..]
Gaat de goede kant uit voor jou dus, ben je op weg naar 110% of is dat niet de bedoeling?
Lekker en yay!quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:58 schreef tombolafan het volgende:
Net een high tea gehad, nog voor mn verjaardag
En op de weegschaal gestaan, ik zit op 103,6%
Volgens mij ben ik de enige verder die zich vandaag gewogen heeft en ik had er 2 ons bij na de verjaardag, dus het valt meequote:Op zondag 2 oktober 2011 18:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Lekker en yay!![]()
Hoe zit het met de rest van de deelnemers of moet ik daarvoor teruglezen?
Nou ja, mn omgeving vindt van welquote:Op zondag 2 oktober 2011 18:03 schreef indaha het volgende:
Ik dacht dat jij wat bij wilde komen , maar dat was niet de bedoeling dus
En, heb je je al gewogen?quote:
Valt heel erg mee.quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:04 schreef indaha het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik de enige verder die zich vandaag gewogen heeft en ik had er 2 ons bij na de verjaardag, dus het valt mee
Tnxquote:
Wat een gedoe met de kittens.quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:22 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Tnx
Ik zit op 92,12%. Stress en zenuwen werken prima als dieet
Nope. Weeg me niet.quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En, heb je je al gewogen?
[..]
Valt heel erg mee.
Ai, even doorbijten (in een stengel bleekselderie) dus.quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:52 schreef ElisaB het volgende:
95% op de kop af... nog 4 weken voor de rest!
Heeeeeeeeeejquote:
Haha nee, ik ben moe joh.quote:Op zondag 2 oktober 2011 19:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeej![]()
Bende al keek aan t bakken???
Ik wil ijs![]()
![]()
Klootzak he, die Sjon
Oh nee hoor het ging wel, zo lang ik het maar niet iedere dag doe. Het was inderdaad heel mooi weerquote:Op zondag 2 oktober 2011 19:27 schreef oh-oh het volgende:
Boh ik ben ook kapot, nog een uur in het park geweest, nou daar was het ook hoerig druk, en toen nog naar kantoor gelopen , was om 19.00 thuis, met de bus hoor , lopen zag ik echt niet meer zitten![]()
Ik hoop dat je het niet te druk vond, wie had dat nou kunnen denken, dat het zulk weer zou zijn vandaag
Ja dat wel, maar dat is geen leuke methode en niet fijn om vol te houdenquote:Op zondag 2 oktober 2011 18:22 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Tnx
Ik zit op 92,12%. Stress en zenuwen werken prima als dieet
Flippen omdat er een hond voorbij kwam en zo hard aan de riem trekken dat oh-oh's ijs op de grond vielquote:Op zondag 2 oktober 2011 19:31 schreef Greys het volgende:
Dus het is leuk geweest jullie date Muis en oh-oh?
Wat had Sjon gedaan dan?
Ik was al bang dat ie in haar oor gepiest hadquote:Op zondag 2 oktober 2011 19:33 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Flippen omdat er een hond voorbij kwam en zo hard aan de riem trekken dat oh-oh's ijs op de grond viel![]()
Ahhhhquote:Het was heel gezelligen de hondjes zijn lieieief. Sjon kwam meteen op schoot en de rest mocht niet van 'm
Haha nee, daar was mn tas niet groot genoeg voor. We hadden op een terrasje frikandellen besteld en Chico vond het reuze interessantquote:Op zondag 2 oktober 2011 19:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik was al bang dat ie in haar oor gepiest had
Maar dit is ook best een lullige actie ja
[..]
Ahhhh
Hij werd niet in je tas gepropt aan het eind?
Oh ik vond het prima gaan hoorquote:Op zondag 2 oktober 2011 19:35 schreef oh-oh het volgende:
Wat is je mister leuk trouwens Muis
Ik vond het soms wel moeilijk om duidelijk te communiceren en met 5 honden door die meute te manouvreren tegelijk, waarvoor mijn excuses
Dat was ook het eerste wat in mij opkwam , maar ik dorst het niet te vragenquote:Op zondag 2 oktober 2011 19:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik was al bang dat ie in haar oor gepiest had
Maar dit is ook best een lullige actie ja
[..]
It's raining men, rub rub rub en nog een douchegelquote:Op zondag 2 oktober 2011 19:39 schreef oh-oh het volgende:
Ja hij is echt keileuk !
Wat had dat Lushmeisje nu allemaal in je tasje gedouwd?
Volgens mij keigoeie testers!
En die kookwinkel, daar ga ik op mn gemak nog es neuzen, wat een walhalla zeg![]()
Gelukkig maar dat je het wel goed vond gaan![]()
Ik ga gewoon van de week zelf nog es ijs eten, dat heb ik wel verdiend , en dan bind ik Sjon aan een boom![]()
Hufter!
quote:
Nee, niet voor bange kittens. Maar Joe zit weer binnenquote:Op zondag 2 oktober 2011 18:25 schreef Cat22 het volgende:
Wat een gedoe met de kittens.Jullie huis lijkt er niet echt voor gemaakt he?
Leuke meet leek me dat!quote:Op zondag 2 oktober 2011 19:37 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh ik vond het prima gaan hoor
Ja leuk istie he
Hij vond het ook heel erg gezellig.
Ja hij won gewoon hahah, ik was ff snel naar de andere hal..zag ik nummer 4 via het scherm..ik dacht huh? Kim staat er nog niet bij! Snel terug en ja hoor, 1ste! Brisa was 7de geworden van alle puppen. En Blue mocht er gelijk weer uit haha. Er waren verder geen grote Peruanen. Ik showde haar ook niet goed oeps, lopen ging wel goed,maar staan niet. Ik zette haar de verkeerde kant op en toen zag ze Kim en was het helemaal voorbijquote:Op zondag 2 oktober 2011 19:53 schreef oh-oh het volgende:
Het was een bietje een chaotische meet door de drukte, rit in het treintje lukte niet, mijn ijs viel op de grond ,maar het was wel leuk![]()
Multi, dat reutje, BIS baby?
Tof, jullie moesten allemaal naar de erering he, zal wel stressen geweest zijn![]()
Had Blue concurrentie in haar klasse?
Doe je de deur heeeeel goed dicht?quote:Op zondag 2 oktober 2011 19:47 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee, niet voor bange kittens. Maar Joe zit weer binnen
Het begint weer ergens op te lijkenquote:
quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:29 schreef Rewimo het volgende:
Ja, dat denk ik ook. Ben druk bezig met de logistieke kanten van de bench maar dat komt goed
Gedaanquote:Op zondag 2 oktober 2011 20:49 schreef indaha het volgende:
Rewimo, doe eens dm-en voor het antwoord op de bonusvraag
Dat ga ik nu bekijkenquote:
Ook jaquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:23 schreef Ingetje79 het volgende:
Of moest je weer oefenen met het fietsen op zich?
ANWB zegt 43 dus ik reken op een uurquote:
quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:40 schreef oh-oh het volgende:
Awesome kookwinkel in de stad![]()
[ afbeelding ]
Ja idd, moet ook nog eens naar Maastricht binnenkortquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:53 schreef Greys het volgende:
Het water loopt me in de mond bij dat ijs zeg!
Waar kreeg je die ineens van danquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:25 schreef oh-oh het volgende:
Dit ijs is echt lekkerder dan B&J.
Ik krijg me net een allergische aanval![]()
Kon ik ook nog es mn pillen nergens vinden, paniek.
Gelukkig nog gevonden, ik denk nog wel op tijd.
Benauwdheid zakt alweer weg
Doe je voorzichtigquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:25 schreef oh-oh het volgende:
Dit ijs is echt lekkerder dan B&J.
Ik krijg me net een allergische aanval![]()
Kon ik ook nog es mn pillen nergens vinden, paniek.
Gelukkig nog gevonden, ik denk nog wel op tijd.
Benauwdheid zakt alweer weg
Slaap lekker en beterschap hé!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Dus we moeten er vandaag nog even van genieten?quote:Op maandag 3 oktober 2011 09:06 schreef Greys het volgende:
Mogguh!
Vanaf morgen wordt het weer regen regen regen
Kennelijkquote:Op maandag 3 oktober 2011 09:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dus we moeten er vandaag nog even van genieten?
Ik moet iets afmaken voor een klant en daarna moet ik eigenlijk stand by zitten , want twee collega's zijn voor een klusje op pad en die gaan zo de resultaten telefonisch doorgeven, zodat ik voor het einde van de dag de rapporten nog kan maken. Maar ondertussen pleur ik bijna van mijn stoel van de slaap, want ik heb vannacht een behoorlijke poos opgezeten met Fritz, want die had ineens weer hoge koorts. En toen ik eindelijk sliep, besloot hij dat hij zich weer beter voelde en dat het tijd was om leuk te doenquote:Op maandag 3 oktober 2011 09:19 schreef Greys het volgende:
Kennelijk
Dat ga ik dan maar doen! Geen plannen, dus eerst maar even stofzuigen en dweilen en daarna maar met de hondjes de zon in! En jij?
Onderschat nooit de kracht van zuignapjesquote:Op maandag 3 oktober 2011 09:51 schreef senesta het volgende:
Goedemorgen!
Ik kwam dit tegen: http://www.moderncat.net/2011/04/04/sunny-seat-giveaway-winner/
Wel heel erg tof maar die zuignapjes zullen mijn katten wel niet kunnen houden denk ik
Ik zie hetquote:Op maandag 3 oktober 2011 09:58 schreef Barbaaf het volgende:
Mogge
[..]
Onderschat nooit de kracht van zuignapjes
Shit dan kan het dus niet doorgaanquote:Op maandag 3 oktober 2011 10:29 schreef Rewimo het volgende:
Bwah, training is vrijdag ookPauze weer voorbij, tot later
Als Odie morgen gevangen is dan gaan mijn vriend en ik vrijdag naar Rewimo toe om Joe en Odie te knuffelen en zien waar ze wonen. Maar als Rewimo er niet is gaat dat dus niet doorquote:
quote:Op maandag 3 oktober 2011 09:06 schreef Greys het volgende:
Mogguh!
Vanaf morgen wordt het weer regen regen regen
Ik zal mijn best doen!quote:Op maandag 3 oktober 2011 11:14 schreef senesta het volgende:
Nou als jullie dat dan gewoon daar houden.
Gofterquote:Op maandag 3 oktober 2011 12:01 schreef vamperotica het volgende:
Schoolvriendinnetje is vannacht om iets over 4 overleden...
K*tquote:Op maandag 3 oktober 2011 12:01 schreef vamperotica het volgende:
Ik las net de telegraaf en ik meende al dat het over het meisje ging waar je over vertelde.quote:Op maandag 3 oktober 2011 12:01 schreef vamperotica het volgende:
Jezus, arm kind, arme oudersquote:Op maandag 3 oktober 2011 12:01 schreef vamperotica het volgende:
quote:Op maandag 3 oktober 2011 12:13 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jezus, arm kind, arme ouders![]()
Sterkte...
Gelukkig woon ik niet in jouw regioquote:Op maandag 3 oktober 2011 11:12 schreef Greys het volgende:
Ah zo Oognip, thanks, was ff nieuwsgierig
Ik had gelezen dat je dinsdag zou gaan idd, vandaar.
Tombo, ja het zou ook deze hele week nog mooi weer worden dacht ik, maar ik zie in deze regio in elk geval vanaf morgen weer een paar dagen alleen maar regen. Blergh
Dat ja, ik heb gewoon kippevel. Sterkte voor je dochter ook vampquote:Op maandag 3 oktober 2011 12:13 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jezus, arm kind, arme ouders![]()
Sterkte...
Nog niets gehoord?quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:05 schreef oh-oh het volgende:
Oh Vamp wat erg, en dan nog zo lang gelegen ook
Fijn dat de foto's schoon waren! Ik hoop dat de AB aanslaanquote:Op maandag 3 oktober 2011 14:19 schreef oh-oh het volgende:
Nou, de longfoto's waren helemaal schoon, dat is echt een hele erge opluchting, pfffffff.
wat een paniekvoetbal vanmorgen zeg, die ha schoot echt helemaal in de stress...
Slechte nieuws is dat ze dus geen idee hebben hoe het kan en wat het is, want dat het alleen aan 1 kant zit is echt heel bizar.
Maar ik krijg een of andere sterke AB kuur, vriendin is nu halen, hopelijk ben ik dan heel snel weer gewoon beter.
Wat een hoerige timing ook, vandaag had een collega vrij, morgen heeft een collega vrij, en we zitten met de maandafsluiting
Dit!quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:23 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Fijn dat de foto's schoon waren! Ik hoop dat de AB aanslaan
Aan dat laatste moet je nu even niet denken, joh. Beterschap!quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:19 schreef oh-oh het volgende:
Nou, de longfoto's waren helemaal schoon, dat is echt een hele erge opluchting, pfffffff.
wat een paniekvoetbal vanmorgen zeg, die ha schoot echt helemaal in de stress...
Slechte nieuws is dat ze dus geen idee hebben hoe het kan en wat het is, want dat het alleen aan 1 kant zit is echt heel bizar.
Maar ik krijg een of andere sterke AB kuur, vriendin is nu halen, hopelijk ben ik dan heel snel weer gewoon beter.
Wat een hoerige timing ook, vandaag had een collega vrij, morgen heeft een collega vrij, en we zitten met de maandafsluiting
Gatver... heb je inhalers?quote:Op maandag 3 oktober 2011 11:40 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb de hele nacht niet geslapen, vanmorgen naar de huisarts, moest meteen door naar ziekenhuis voor longfoto's![]()
Nu wachten tot ze bellen over die foto's/
Boh
Godver... Heel veel sterktequote:Op maandag 3 oktober 2011 12:01 schreef vamperotica het volgende:
^^quote:Op maandag 3 oktober 2011 16:42 schreef Oognip het volgende:
Jeetje Strega wat een heftige gebeurtenissen zo achter elkaar
Veel sterkte
Wie heeft die gestuurd?quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:50 schreef Strega het volgende:
De hele SC bedankt voor de lieve kaart voor Bullie![]()
Zullen ze wel weer buiten ons om gedaan hebbenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 32% gewijzigd door nokwanda op 03-10-2011 20:59:18 ]Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
Nou, ik ben wel heel benieuwd eigenlijkquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:10 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Zullen ze wel weer buiten ons om gedaan hebben
quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:10 schreef nokwanda het volgende:
Jezus, lekker kutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nokmanda is dus werkeloos straks weer? Want ik neem aan omdat er geen contract ligt, hij niet betaald krijgt? En geen ww want hij heeft immers werk?
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
wel ww want het was een proefplaatsing en de werkgever blijft in gebreken, niet nokManda.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jezus, lekker kutNokmanda is dus werkeloos straks weer? Want ik neem aan omdat er geen contract ligt, hij niet betaald krijgt? En geen ww want hij heeft immers werk?
Ja, dat dus!quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:13 schreef Rewimo het volgende:
Nok, dan is ie dus alsmaar aan het lijntje gehouden? Da's mooi %*&%#_!)*&%_
Jezus fuckquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:17 schreef nokwanda het volgende:
[..]
wel ww want het was een proefplaatsing en de werkgever blijft in gebreken, niet nokManda.
En hij werkte dus met behoud van uitkering. Maar hij werkte er hard voor. Veel weken veeeeel meer dan de 40 uur pw.
Hey, dat zei MM ookquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:17 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja, dat dus!
En het lullige is dat ik hem al weken geleden heb gewaarschuwd en weer eens een wantrouwend wijf leek. Maar goed.......hij wilde het graag geloven en het is ook zijn aardige karakter.
Nog wel even. En dat wil ie ook helemaal niet opmaken. Hij wil werken tot zijn 80ste. Maar mocht dat niet lukken dan heeft ie nog tot november 2012 om iets anders te vinden.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jezus fuckEn hoelang heeft hij nog ww?
Hij noemde me niet zo. Hij kijkt wel uitquote:
Zo hey... dan ben je echt ziek. Beterschap. Maar dat allemaal zonder aanwijsbare oorzaak... ja, allergie, maar waarvoor?quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:29 schreef oh-oh het volgende:
Sorry niks bijgelezen, dankzij de ab heb ik geslapen net, maar ik voel me nog een vaatdoek...
Ik heb daarstraks de hele slaapkamer onder gekotst, echt projectielbraken, ik had een bakje maar dat had een emmer moeten zijn geloof ik.
En het was alleen maar water en 1,5 broodje, meer had ik niet op vandaag.
Hele vloer vol bed vol, en mezelf van top tot teen![]()
En ik ben niet in staat om het bed te verschonen, ik heb gedouched en hen handdoeke neergelegd en ben gaan slapen![]()
Zometeen komt die vriendin weer terug, die gaat het voor me doen, gelukkig stinkt het niet en is het echt puur water
Ooh kijk! Dat is sowieo mooi! Tuurlijk wil hij het niet opmaken, maar dat hij er zolang gebruik van kan maken is iig wel fijner dan dat hij binnenkort in de bijstand komt.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:30 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nog wel even. En dat wil ie ook helemaal niet opmaken. Hij wil werken tot zijn 80ste. Maar mocht dat niet lukken dan heeft ie nog tot november 2012 om iets anders te vinden.
E.dentifiers maken geen onderscheid tussen zieke en niet zieke mensenquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:39 schreef Qwea het volgende:
OOH JA HOOR!
Nieuwe soap ontwikkeling! Mike zit met die gast van die site aan de foon waar zijn poen blijft... Ja, hij heeft de ziekte van Lyme.
Ooh fuck me. Kipvergiftiging, waterhozen, ziekte van Lyme, flikker op. Ja vorige week had ie een tekenbeet. Ik weet niet hoor, maar kom op. Er zou bloed zijn afgenomen en nu heeft ie Lyme. Sodemieter opKrijg de stinktyfus. Leugenaar
Beterschap snolletjequote:Op maandag 3 oktober 2011 19:29 schreef oh-oh het volgende:
Sorry niks bijgelezen, dankzij de ab heb ik geslapen net, maar ik voel me nog een vaatdoek...
Ik heb daarstraks de hele slaapkamer onder gekotst, echt projectielbraken, ik had een bakje maar dat had een emmer moeten zijn geloof ik.
En het was alleen maar water en 1,5 broodje, meer had ik niet op vandaag.
Hele vloer vol bed vol, en mezelf van top tot teen![]()
En ik ben niet in staat om het bed te verschonen, ik heb gedouched en hen handdoeke neergelegd en ben gaan slapen![]()
Zometeen komt die vriendin weer terug, die gaat het voor me doen, gelukkig stinkt het niet en is het echt puur water
Hij heeft nog wel ergens een ijzertje in het vuur. Dat gaat ie deze week weer aanzwengelen. Kijken of het aanbod nog geldt.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh kijk! Dat is sowieo mooi! Tuurlijk wil hij het niet opmaken, maar dat hij er zolang gebruik van kan maken is iig wel fijner dan dat hij binnenkort in de bijstand komt.
Echt, dat ie grafebola krijgt. Ja hij geld komt eraan. Ja, als fucking pinksteren en pasen op 1 dag vallen zeker.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:41 schreef Muis006 het volgende:
[..]
E.dentifiers maken geen onderscheid tussen zieke en niet zieke mensen
Oh-oh, veel beterschap!
Ik hoop dat hij hem kan aanzwengelenquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:42 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hij heeft nog wel ergens een ijzertje in het vuur. Dat gaat ie deze week weer aanzwengelen. Kijken of het aanbod nog geldt.
Ik ontken alles!!!quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:48 schreef Qwea het volgende:
Nou gaat ie morgen het fixen, yeah right. En ik laat me morgen anaal vernederen door een muis in een leren pak met een enorme negerlul![]()
Ware vriendschap!quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:16 schreef oh-oh het volgende:
Hulde voor mijn kotsruimende vriendinnetje dat nu hard aan het werk is
Jeetje oh oh, da's idd wel heul liefquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:16 schreef oh-oh het volgende:
Hulde voor mijn kotsruimende vriendinnetje dat nu hard aan het werk is
Ja dit dusquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jeetje oh oh, da's idd wel heul lief![]()
Maar raar dat je ineens zo ziek bent.
Ga je nou es gewoon niet druk maken om dat werk en echt je rust pakken
Moet ik je even 1 2 3 updaten? Roep maar een naam.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:31 schreef Greys het volgende:
Nieuwe (?) Greys Anatomy aflevering op tv en het begint met mensen die ik nog nooit gezien heb en die kennelijk gewoon bij de cast horen. Volgens mij loop ik een aantal seizoenen achter
Vraag 1: van wie is die baby, Zola?quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:33 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Moet ik je even 1 2 3 updaten? Roep maar een naam.
Dat is de baby die Mer en Der hebben geadopteerd (proces is nog bezig, temp. custody nu). Ze komt uit Malawi en Alex heeft vorig seizoen allemaal Afrikaanse kinderen, waaronder Zola, over laten vliegen omdattie indruk wilde maken op Arizona om zo chief resident te worden.quote:
Ahaaaaa, dank je!quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:36 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat is de baby die Mer en Der hebben geadopteerd (proces is nog bezig, temp. custody nu). Ze komt uit Malawi en Alex heeft vorig seizoen allemaal Afrikaanse kinderen, waaronder Zola, over laten vliegen omdattie indruk wilde maken op Arizona om zo chief resident te worden.
Klopt :y Cristina is zwanger maar wil. dat. niet., McArmy wil het kindje houden, Cristina vertelde m in de season finale dat ze een abortus heeft gepland; ruzie, Cristina is het huis uit getrapt, woont nu bij Mer want die heeft bonje met Der.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Ahaaaaa, dank je!
En ik zag iets met Cristina die zwanger is en McArmy die denkt dat ze abortus heeft laten plegen maar dat is kennelijk niet zo en dat weet ie nog niet?
En wie is die Henry waar Teddy 'wereldschokkende seks' mee heeft?
Ze heeft Derek's trial verpest door Adele's loting om te wisselen met iemand anders. Ze zou eigenlijk het placebo krijgen en nu kreeg ze het medicijn.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:39 schreef tombolafan het volgende:
En wat heeft Meredith gedaan dat ze ontslagen wordt?
De single blind studie van Derek verneukt, want ze heeft 2 tasjes omgewisseld zodat Adele het medicijn kreeg ipv placebo.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:39 schreef tombolafan het volgende:
En wat heeft Meredith gedaan dat ze ontslagen wordt?
^^quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:41 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Maar mensen, die serie is te goed om nu hier in een paar zinnen samen te vatten.
Hup ga kijken
Oh ik ook niet hoor, maar ik spoil niks toch? Dit was allemaal al bekend.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:42 schreef Goodbye het volgende:
[..]
^^
En ik heb de aflevering van afgelopen vrijdag nog niet gezien, dus nog geen spoilers a.u.b.
Nee joh, jullie spoileren niks. Dit was een verzoek op voorhandquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:43 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh ik ook niet hoor, maar ik spoil niks toch? Dit was allemaal al bekend.
Aiiight.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:44 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee joh, jullie spoileren niks. Dit was een verzoek op voorhand
*snuif snuif*quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:47 schreef Goodbye het volgende:
Oeh, en ik heb nieuwe bodylotion van Sabon en hij ruikt goddelijk. Ergo: ik ruik op dit moment goddelijk!
quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:47 schreef Goodbye het volgende:
Oeh, en ik heb nieuwe bodylotion van Sabon en hij ruikt goddelijk. Ergo: ik ruik op dit moment goddelijk!
Van amoxi kun je ook heel misselijk worden en diarree krijgen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:35 schreef oh-oh het volgende:
Oh Ing, ik heb amoxicilline capsules, die AB, heb net er nu twee gehad en die long reutelt al niet meer, het is nu gewoon echt dat vaatdoekgevoel dat me nog nekt, zodra het projectielbraken over is en ik wat binnen hou zal dat ook wel overgaan gok ik.
Ik heb net wel een paracetamolletje erbij gepopt, omdat ik twijfel of ik nou wel of niet koorts heb af en toe.
Ben ook benieuwd naar de jouwe en die van je meneerquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:42 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
oh-oh beterschap, je hebt het flink te pakken!
En hulde aan je vriendin
Nok, wat een shit situatie zeg![]()
Q, is die website nu al op zwart en MM schreeuwt hier op Fok! een stuk harder dan IRL geloof ik...
Welke heb je?quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:47 schreef Goodbye het volgende:
Het klinkt ook als een recept voor maagzuur eik...quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:02 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb vandaag op het werk gegeten; linzen sinaasappelsoep.
En nu verga ik van het brandend maagzuur
Ja, was best lekker...na toevoeging van flink wat zeezoutquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:04 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Het klinkt ook als een recept voor maagzuur eik...
Is dat lekker?
Hij zou vanmorgen bij Koffietijd komen en is gewoon niet op komen dagenquote:
Bwahahaquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij zou vanmorgen bij Koffietijd komen en is gewoon niet op komen dagen
Wie?quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij zou vanmorgen bij Koffietijd komen en is gewoon niet op komen dagen
quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:04 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Klinkt als een lekker maaltje Ing![]()
Nok, ik pm je eerdaags even. Niet zo een behoefte het hier in het topic te smijten.
We kunnen nog wel een keertje meeten zo lang je werkt waar je werkt!quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:14 schreef nokwanda het volgende:
[..]Daar ging ik al vanuit. Maar je hebt mijn emailadres en PM kan ook altijd, hoewel ik niet iedere dag op fok kom op het moment.
Ik snap het nog steeds nietquote:
quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:16 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
We kunnen nog wel een keertje meeten zo lang je werkt waar je werkt!
KV is een rapper en die zit in het Rapperteam van Fort Boyard, dat zat ik net te kijken en daar hadden we het over.quote:
Gewoon laten kruipen en rotzooien ftwquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:19 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Alleen Puck zit niet meer zo lief stil op schoot
Hoeft niet, mag welquote:
Andere keer dan maar!quote:
Jij solliciteert naar een blauwe oog username?quote:
Mwah, als het goed is nu niet meerquote:
Ja he? Ik had die twee echt nooit samen bedacht, maar wát een combi!quote:Ze kan idd echt goed zingen en haar stem past hier ook echt super bij
Ow, verveel je je?quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Mwah, als het goed is nu niet meer![]()
Ik heb zelfs Elies geëdit/post weggepleurd, now that's a first!(
)
owquote:
quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij solliciteert naar een blauwe oog username?
Is hier nog wat te rellenquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:10 schreef Greys het volgende:
Mwah, als het goed is nu niet meer![]()
Ik heb zelfs Elies geëdit/post weggepleurd, now that's a first!(
)
WTFquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:25 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb dus serieus altijd gedacht dat het Ll was
Dat wie Ll wasquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:25 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb dus serieus altijd gedacht dat het Ll was
Meneer de Uilquote:
Dan is het maar goed dat je Ing quottequote:Op maandag 3 oktober 2011 22:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik eiks nooit gedacht eiks
Dat heb ik wel vakerquote:
Titties!quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:31 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat een ontboezemingen weer vanaaf.
Hihi, ik zei boezem
Viespeuk!quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:31 schreef Ingetje79 het volgende:
Hihi, ik zei boezem
Jij zegt het, ik heb hetquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:31 schreef Ingetje79 het volgende:
Hihi, ik zei boezem
Big titsquote:
quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar buurman Meneer de Uil, wat doet u nu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |