SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Dus we moeten er vandaag nog even van genieten?quote:Op maandag 3 oktober 2011 09:06 schreef Greys het volgende:
Mogguh!
Vanaf morgen wordt het weer regen regen regen
Kennelijkquote:Op maandag 3 oktober 2011 09:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dus we moeten er vandaag nog even van genieten?
Ik moet iets afmaken voor een klant en daarna moet ik eigenlijk stand by zitten , want twee collega's zijn voor een klusje op pad en die gaan zo de resultaten telefonisch doorgeven, zodat ik voor het einde van de dag de rapporten nog kan maken. Maar ondertussen pleur ik bijna van mijn stoel van de slaap, want ik heb vannacht een behoorlijke poos opgezeten met Fritz, want die had ineens weer hoge koorts. En toen ik eindelijk sliep, besloot hij dat hij zich weer beter voelde en dat het tijd was om leuk te doenquote:Op maandag 3 oktober 2011 09:19 schreef Greys het volgende:
Kennelijk
Dat ga ik dan maar doen! Geen plannen, dus eerst maar even stofzuigen en dweilen en daarna maar met de hondjes de zon in! En jij?
Onderschat nooit de kracht van zuignapjesquote:Op maandag 3 oktober 2011 09:51 schreef senesta het volgende:
Goedemorgen!
Ik kwam dit tegen: http://www.moderncat.net/2011/04/04/sunny-seat-giveaway-winner/
Wel heel erg tof maar die zuignapjes zullen mijn katten wel niet kunnen houden denk ik
Ik zie hetquote:Op maandag 3 oktober 2011 09:58 schreef Barbaaf het volgende:
Mogge
[..]
Onderschat nooit de kracht van zuignapjes
Shit dan kan het dus niet doorgaanquote:Op maandag 3 oktober 2011 10:29 schreef Rewimo het volgende:
Bwah, training is vrijdag ookPauze weer voorbij, tot later
Als Odie morgen gevangen is dan gaan mijn vriend en ik vrijdag naar Rewimo toe om Joe en Odie te knuffelen en zien waar ze wonen. Maar als Rewimo er niet is gaat dat dus niet doorquote:
quote:Op maandag 3 oktober 2011 09:06 schreef Greys het volgende:
Mogguh!
Vanaf morgen wordt het weer regen regen regen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |