Wat wil je er voor hebben?quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:54 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Ik wel, maar die vind je vast niet leuk.
[ afbeelding ]
heb ik zo mn best opgedaan , speciale borduurcursus gevolgdquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:49 schreef Ssserpente het volgende:
Beetje overdreven om die maat er zo groot op te zetten.
wat vraag je daarvoor?quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:08 schreef Cooki het volgende:
Nog wat gevonden:![]()
maat 16 / 9 cm staat in het label
Puma slofjes
nooit gedragen
[ afbeelding ]
geen idee vertel maar.quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:11 schreef Cooki het volgende:
ja, popples wat zijn ze (je) waard? als je ze wil hebben zijn ze voor jou!
als de voetjes nog geen 9 cm zijn?quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:19 schreef Popples het volgende:
[..]
geen idee vertel maar.vanaf wanneer kunnen ze die eigenlijk aan? kind heeft veel slofjes.
quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:21 schreef Cooki het volgende:
[..]
als de voetjes nog geen 9 cm zijn?
mensch, ik stuur ze zo op joh![]()
hebbu?
welke maat joggingbroekjes?quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:36 schreef Aventura het volgende:
@Troeta en DML, zit toch niet iets tussen, zoek vooral warme vestjes, truitjes en leggings of joggingbroekjes
Als er nog niet ge-pm'd is wil ik deze wel allemaal voor mijn neefje!quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:54 schreef bodpa09 het volgende:
Maat 86:
[ afbeelding ]
Longsleeve Jottum met rode accenten, 3 euro
Trui, 3 euro
[ afbeelding ]
Rood wit geblokt overhemdje, zonder kraag. 2,50
[ afbeelding ]
Tommy Hilfiger longsleeve 12-18 maanden (86), 3 euro
Vest van Tommy Hilfigger 18-24 maanden (86-92?) 3 euro
als meneer wakker is zal ik eens kijken of ik wat heb? wat is hij grootquote:
ja, dinsdag 12 weken en ik denk al wel 64 cm. Broekjes maat 62 zijn in een week tijd (in mijn beleving) hoogwater geworden. Had bij Hema wat leggings bijgekocht, maar die waren meteen al te kleinquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:01 schreef Popples het volgende:
[..]
als meneer wakker is zal ik eens kijken of ik wat heb? wat is hij grootik vind mijn ventje al groot(60 cm)
Ik vind ze leuk maar had inderdaad net de andere variant al gekocht en hij heeft dan ook nog een trui en andere longsleeve met een wolf erop, dus dat is echt genoeg.quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:41 schreef bodpa09 het volgende:
PM t maar!![]()
De RBB T-shirts zijn er nog trouwens. Die Wolf shirt vindt je niks? Je hebt er natuurlijk pas al een paar gekocht he.
Zo kunnen we het ook zien hequote:Op zondag 9 oktober 2011 19:46 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ook te laat voor de Bodpa kleertjes....muhuuuuu
Nou ja, weer geld bespaard
Ik heb er zelfs twee voor jequote:Op zondag 9 oktober 2011 19:31 schreef het-is-mij het volgende:
Is er toevallig nog iemanddie dit knuffeltje heeft en er niets mee doet?
Joep vind het wel lekker
[ afbeelding ]
dvd?quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:07 schreef Fannetje het volgende:
Heeft iemand toevallig speelgoed dat te maken heeft met de Teletubbies of Bumba? Je zou mij (of eigenlijk) Anne er heel blij mee maken!
pm terugquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:01 schreef octopussy het volgende:
Popples, ik heb wat dingen in je album gezien die ik wel wil overnemen. Je hebt PM
We moeten 26 oktober pas weer naar het cb, maar 2 weekjes terug was ze 6400 gram op onze weegschaal.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:05 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Dan scheelt ze amper nog iets met ean dis is nu 62cm
Wat weegt Eva inmiddels?
Een knuffel van po, en misschien nog ergens een boekje, en een dvdquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:07 schreef Fannetje het volgende:
Heeft iemand toevallig speelgoed dat te maken heeft met de Teletubbies of Bumba? Je zou mij (of eigenlijk) Anne er heel blij mee maken!
Das mooi,wil je ff over de .prijs nadenken incl verzenden?quote:
68 was voor Puck echt een zomermaat dus dat heb ik inderdaad weinig. Dit is het enige joggingbroekje dat ik heb. Niet aan gehad want veel te warm voor het seizoenquote:Op zondag 9 oktober 2011 16:36 schreef Aventura het volgende:
@Troeta en DML, zit toch niet iets tussen, zoek vooral warme vestjes, truitjes en leggings of joggingbroekjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |