Dat een groot aantal resellers van hun ook zullen moeten stoppen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:23 schreef editoor het volgende:
Wat houdt dat in als NSE er mee ophoud?
Usenet zal nooit omvallen. Enkel providers, Eweka of LU bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:24 schreef AlwaysConnected het volgende:
ik ken ze niet maar vermoedelijk vallen er dan meer usenets om?
bedoel ik eigenlijk ookquote:Op vrijdag 4 november 2011 19:25 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Usenet zal nooit omvallen. Enkel providers, Eweka of LU bijvoorbeeld.
quote:
quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:16 schreef PiRANiA het volgende:
Bij het eerste nieuws over NSE was het twitteraccount al weg.
Thanks!quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:16 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
https://secure.sunnyusenet.com/
1 week gratis weten we vast meer over een week
News-Service.comquote:Amsterdam, 4 November 2011
Dear visitor,
On 28 September 2011, the District Court of Amsterdam reached a verdict in the procedure on the merits of the case that Stichting Brein had brought against News-Service.com. The Court has ruled that News- Service.com is to cease ‘recording and offering material protected by copyright and neighbouring rights’ on pain of period penalty payment.
Unfortunately, News-Service.com sees no way of complying with the Court's verdict while ensuring a regular and normal provision of Usenet services. As a consequence, on 28 October, we started interlocutory proceedings and asked the summary Judge to order Brein to cease the execution of the verdict. We have learned today that the summary Judge has denied our claims. This means that we are forced to cease our operations with immediate effect.
However, for reasons of principle, News-Service.com will not accept the verdict and has lodged an appeal.
We would like to thank all relations of News-Service.com for the pleasant working relationship and the trust they have placed in us during the past 15 years.
Kind regards,
Patrick Schreurs and Wierd Bonthuis
News-Service.com
Giganews/Highwinds (en ook hun resellers waaronder Eweka) halen ook veel games weg volgens gebruikers. Heb er persoonlijk geen last van omdat ik geen games download. Series e.d. geeft vooralsnog geen problemen en ze zitten allebei buiten NL (USA)quote:
als ik dit zo lees:quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:52 schreef dr.dunno het volgende:
Die zaak die brein kort geleden gewonnen heeft stelt niet zoveel voor, het zegt alleen maar dat NSE geen uitstel krijgt van het bij voorraad uitvoerbare vonnis hangende het hoger beroep.
Effectief betekent dit natuurlijk wel dat ze een probleem hebben als ze in die vier weken geen alternatieve methode hebben bedacht. Maar we mogen hopen dat ze dat wel hebben gedaan.
en dat was ook te verwachten vroeger of later t.b.h.quote:Op zaterdag 5 november 2011 02:20 schreef KomtTijd... het volgende:
Er ís geen alternatief. Bestanden controleren is onmogelijk door het gebruik van archives die veelal met een wachtwoord beveiligd zijn. Het vonnis betekent praktisch dat het medium usenet in zijn totaliteit illegaal verklaard is.
twitter:LightningUsenet twitterde op zaterdag 05-11-2011 om 08:20:29Our supplier has some major technical issues which are negatively affecting our service to you. We did not step out of the business and are working hard to get things back online. Please accept our apologies for this, we're doing our best to get things up and running reageer retweet
Te verwachten? What's next? Internet maar gewoon helemaal verbieden?quote:Op zaterdag 5 november 2011 02:29 schreef mschol het volgende:
[..]
en dat was ook te verwachten vroeger of later t.b.h.
Hamers verbieden omdat er mensen mee doodgeslagen kunnen worden?quote:Op zaterdag 5 november 2011 02:29 schreef mschol het volgende:
en dat was ook te verwachten vroeger of later t.b.h.
kan de rechter ook geen uitspraken meer doenquote:Op zaterdag 5 november 2011 10:28 schreef AchJa het volgende:
[..]
Hamers verbieden omdat er mensen mee doodgeslagen kunnen worden?
Daar was ik naar op zoek... ik snapte er al niks van en op hun homepage staat ook niks. Wel vreemd dat ze hier pas om 7.20 mee komen terwijl ze er gisteravond al uitlagen.quote:Op zaterdag 5 november 2011 09:35 schreef PiRANiA het volgende:
twitter:LightningUsenet twitterde op zaterdag 05-11-2011 om 08:20:29Our supplier has some major technical issues which are negatively affecting our service to you. We did not step out of the business and are working hard to get things back online. Please accept our apologies for this, we're doing our best to get things up and running reageer retweet
Daar heb je best kans van ja ...quote:Op zaterdag 5 november 2011 11:56 schreef Thomas B. het volgende:
Maar die technical difficulties zijn dus eigenlijk judicial en legal difficulties als ik het goed begrijp.
dat is er wel, vanuit het buitenland aanbieden, zo moeilijk is dat niet.quote:Op zaterdag 5 november 2011 01:58 schreef mschol het volgende:
[..]
als ik dit zo lees:
http://tweakers.net/nieuw(...)en-brein-vonnis.html
gaan ze hun activiteit dus staken, want ze lijken geen alternatief te hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |