Voor zo'n bak zou ik ook in vol ornaat posen...quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:09 schreef Fyodor het volgende:
http://mmaspartan.com/201(...)osing-nude-for-espn/
En dan met Cain in aanloop naar het titelgevechtquote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:26 schreef Klaphark het volgende:
Overheem als captain in TUF lijkt me ook wel bruut
quote:"You tell Anderson Silva I'm coming over and I'm kicking down his backdoor and patting his little lady on the ass and I'm telling her to make me a steak, medium-rare just how I like it."
Aight aight, we zullen zienquote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:29 schreef Splackavellie02 het volgende:
Evans is veel te klein voor Jones, heeft niet de striking of jiu jitsu om wat te doen en is maar een matige defensief worstelaar. Zijn enige manier om te winnen, is Jones op zijn rug planten (wat nog niemand is gelukt) en een lay & pray decision winnen.
Ik zeg niet dat Machida een geweldige kans maakt, maar met zijn veelzijdigere striking, meer snelheid en betere basis dank zijn sumo-achtergrond, maakt hij in mijn ogen een betere kans dan Evans.
Niemand kent ze buiten kickboksland.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:55 schreef roepdeman het volgende:
Dat is wel heel jammer..Pakken ze bij Boksen zoveel meer geld vanwege hun naam/bekendheid?
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:48 schreef Fokski het volgende:
Hoop dat we van Edgar af zijn. Het is een sluwe puntenmachine maar het is nu voorbij.
Verder ga ik voor Sonnen en Aldo.
Tot dusver mijn objectieve bijdrage.
Machida gaat het denk ik moeilijk krijgen tegen Jones. Hij blijft veel op afstand en Jones heeft nu eenmaal een gigantische reach. Hoe ga iemand counteren die jou veel eerder weet te raken?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:23 schreef Splackavellie02 het volgende:
Machida maakt meer kans dan Evans
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |