quote:@Rampage4real Say said u wanna fight me!! Lets do it in Japan!!!! I dont like u and u dont like me. I wanna fight u, u wanna fight me!
Volgens mij heeft hij bij het laatste evenement flink in moeten leveren, dus het is geen zekerheidquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:20 schreef Geo3kant het volgende:
Oftewel wil je geld verdienen zet in op Fenomeno's picks
Ja, ik zag hem ooit op FOK, daarna nooit meer (geloof ik).quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:28 schreef Hooidraad het volgende:
Wie is Mujahedine trouwens, zit die op FOK! ?
Dat was geen pretje neequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:27 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij bij het laatste evenement flink in moeten leveren, dus het is geen zekerheid
Jajong geloof ikquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:28 schreef Hooidraad het volgende:
Wie is Mujahedine trouwens, zit die op FOK! ?
Aldo was in z'n laatste pot zwaar ziek en daardoor was z'n cardio in de laatste anderhalve ronde verneukt. Ik had een lean naar Aldo maar odds zijn zwaar aan het zakken voor Aldo nu.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:37 schreef Lesnar het volgende:
Hoewel ik het hem niet gun zit ik te denken om geld te zetten op kenflo. Aldo was in zijn laatste pot niet geweldig. Wat vinden jullie?
Helemaal mee eens, voor MMA fans was het gewoon genieten. Alleen de gehele 5e ronde was voor Hominick.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:26 schreef Geo3kant het volgende:
Aldo was niet geweldig tegen Hominick? Sorry hoor.. maar daar ben ik het echt niet mee eens.
Die combinaties, het tempo, de knockdowns, de takedowns.. alles had het.
Ja zijn gastank was niet goed vanwege ziek zijn en slechte cut, maar hij was gewoon goed die avond, ik heb zeker genoten
Hier is de kwaliteit beter:quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:01 schreef Geo3kant het volgende:
http://www.youtube.com/ufc#p/l/PP5eAaZZ4Ko
Weigh ins beginnen!!!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |