~kielhalen die hoer! en haar zus ook!quote:
Die zus helemaal!! Weet je wat? Doe de hele Star Sisters maar weg!quote:Op zondag 2 oktober 2011 03:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
~kielhalen die hoer! en haar zus ook!
Wij zijn het eng vaak eens de laatste tijdquote:
quote:
wahaha, altijd leven in de brouwerij daar!quote:Op zondag 2 oktober 2011 03:11 schreef minthy het volgende:
Gvd, schrik met rot... Er staat een tractor (jaja) bij de buren voor het huis, starten ze net. Ik gok dat het buurmeisje een neukertje heeft
quote:Op zondag 2 oktober 2011 03:11 schreef minthy het volgende:
Gvd, schrik met rot... Er staat een tractor (jaja) bij de buren voor het huis, starten ze net. Ik gok dat het buurmeisje een neukertje heeft
Wat voor kleur tractor hedde gij?quote:Op zondag 2 oktober 2011 03:11 schreef minthy het volgende:
Ik gok dat het buurmeisje een neukertje heeft
Een dolle boelquote:Op zondag 2 oktober 2011 03:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wahaha, altijd leven in de brouwerij daar!
Ik heb heul geen tractor, ik heb een groene Poloquote:
quote:
quote:Op zondag 2 oktober 2011 03:16 schreef hole1988 het volgende:
[..]![]()
![]()
"In het belang van de maatschappij moet je ook dikke mensen neuken"
huh?quote:Op zondag 2 oktober 2011 03:16 schreef hole1988 het volgende:
[..]![]()
![]()
quote:Op zondag 2 oktober 2011 03:16 schreef hole1988 het volgende:
[..]![]()
![]()
ah dat kende ik nietquote:
dankzij Stenders. en nu blijf ik iig nog ff hangen voor Rudy. 6u is mijn doel, maar of ik het red...quote:
Ik ga zo, respect voor die tv kijkersquote:
Cola drinkenquote:Op zondag 2 oktober 2011 03:18 schreef 3rdRock het volgende:
dankzij Stenders. en nu blijf ik iig nog ff hangen voor Rudy. 6u is mijn doel, maar of ik het red...
twitter is ook aardig dood...quote:Op zondag 2 oktober 2011 03:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ga zo, respect voor die tv kijkers![]()
Zelfs de chat op FB is stil nu
ik ben met mijn 2e Monster Ripper bezig....quote:Op zondag 2 oktober 2011 03:19 schreef CindieY het volgende:
[..]
Cola drinkenOf andere cafeïnebevattende dranken
Moet je als laatste doen, laatste nacht/dag... Anders heeft het te vroeg effect.quote:Op zondag 2 oktober 2011 03:19 schreef CindieY het volgende:
[..]
Cola drinkenOf andere cafeïnebevattende dranken
Echt? Dat zijn halve liters toch? Rockiej gaat niet meer slapenquote:Op zondag 2 oktober 2011 03:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ben met mijn 2e Monster Ripper bezig....
halve liters idd...quote:Op zondag 2 oktober 2011 03:20 schreef CindieY het volgende:
[..]
Echt? Dat zijn halve liters toch? Rockiej gaat niet meer slapen
tabee en slaap lekker!quote:
Ja, maar nog even een 2de erachter aan tikken..quote:Op zondag 2 oktober 2011 03:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
halve liters idd...
nja, normaal gesproken slaap ik prima als ik om een uur of 12 naar bed ga en om 11u de laatste slokken nam....
Dat check ik na 1u al niet meerquote:
ben om een uur of 10 aan de 1e begonnenquote:Op zondag 2 oktober 2011 03:21 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja, maar nog even een 2de erachter aan tikken..
luie aap!quote:Op zondag 2 oktober 2011 03:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat check ik na 1u al niet meer![]()
Ik gooi fb maar dicht, straks komen al die enge mensen die om 4u opstaan om te gaan hardlopen. Voel ik me ellendig omdat ik van plan ben tot een uur of 11 te blijven liggen in m'n nest
Nou, respect danquote:Op zondag 2 oktober 2011 03:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ben om een uur of 10 aan de 1e begonnen
en ik hoef morgen niks. dus als ik niet kan slapen is dat niet zo'n probleem. dan ga ik naar bed als ik moe ben, zet de wekker een uurtje of 3-4 later en dan komt dat wel goed
Geen probleem met slapen atmquote:Op zondag 2 oktober 2011 03:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
luie aap!
nee, normaalgesproken wil ik op zondag toch wel om 10u m'n nest uit zijn anders slaap ik savonds niet.
nja, echt effect merk ik eigenlijk ook niet. hoewel ik vaak rond een uur of 7 savonds een dipje heb. laatst 's middag een Rippertje weggetikt en toen had ik het niet...quote:Op zondag 2 oktober 2011 03:23 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nou, respect danBij mij is een normaal blikje op de late avond al funest. Alhoewel cola geen effect (meer) op me heeft.
Domien, Barend, Wijnand en Sander Hoogendoorn komen allemaal uit het zelfde jaar als ik.quote:Op zondag 2 oktober 2011 03:26 schreef 3rdRock het volgende:
damn, rudy is maar een maand of 2 ouder dan ik!
Slaap lekker!!quote:Op zondag 2 oktober 2011 03:28 schreef CindieY het volgende:
Ik geef het in ieder geval wel op. Ik heb het megakoud, ik wil liggen en ik heb zin in lezen. Succes nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |