SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hierC'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Of om het over seks te hebben, maar dat is dan ook gewoon een goeden reden.quote:Op zondag 2 oktober 2011 00:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Note to self: begin altijd een MSN met Myr met een goede reden.
Kom dan.quote:Op zondag 2 oktober 2011 00:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Of om het over seks te hebben, maar dat is dan ook gewoon een goeden reden.
We zijn echt irritant of niet?quote:
Facebook sowieso doen.quote:Op zondag 2 oktober 2011 00:43 schreef minibeer het volgende:
ik vind msn wel chill om even dingen af te spreken
maarja ik heb dan ook geen facebook
Neehoor, maar als ik een vraag voor iemand heb dan sms/whatsapp/mail ik. Hooguit als ik iets te vertellen heb, maar niet random zomaar.quote:Op zondag 2 oktober 2011 00:42 schreef Boudibou het volgende:
Ik bedoelde uiteraard of je je te goed voelde om een gesprek te beginnen op msn..omdat jeerbij voegde.
Ja das misschien ook zo. Ik kon met mijn vriend altijd uren lang chatten, dagen achter elkaar. Tot we gingen samenwonen maar ik door omstandigheden in Almere zat en hij in Amsterdam, en dan miste ik hem en daardoor ging iik me irriteren (meer aan t feit dat hij niet bij me was dan aan hem)quote:Op zondag 2 oktober 2011 00:43 schreef heloef het volgende:
Ik kan maar met weinigen een leuk MSN gesprek hebben.
Maar met een iemand.
Ontknapingsafspraak?quote:Op zondag 2 oktober 2011 00:46 schreef heloef het volgende:
Okee Myr en ik hebben belangrijke zaken besproken zo juist.
kleffie en beffie zijn jullie ook he :pquote:Op zondag 2 oktober 2011 00:46 schreef heloef het volgende:
Ik begrijp wel wat je bedoelt hoor..heb er ook een haat aan en ben ook nooit online daarop. Maar waar ik nog meer een hekel heb is telefoneren...dat doe ik altijd met tegenzin en wil dan ook altijd snel ophangen.quote:Op zondag 2 oktober 2011 00:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Neehoor, maar als ik een vraag voor iemand heb dan sms/whatsapp/mail ik. Hooguit als ik iets te vertellen heb, maar niet random zomaar.
Dat was snel, ik hoop voor jou dat je die snelheid beperkt houdt tot het WWWquote:Op zondag 2 oktober 2011 00:46 schreef heloef het volgende:
Ik moet ook zeggen, ik ben vrij snel uitgeluld.quote:Op zondag 2 oktober 2011 00:45 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ja das misschien ook zo. Ik kon met mijn vriend altijd uren lang chatten, dagen achter elkaar. Tot we gingen samenwonen maar ik door omstandigheden in Almere zat en hij in Amsterdam, en dan miste ik hem en daardoor ging iik me irriteren (meer aan t feit dat hij niet bij me was dan aan hem)
En nog een iemand waar ik uren mee kan chatten maar dat is over gegaan in mailcontact, en dan krijg ik eens in de zoveel dagen een mailtje
We zijn weer even in bespreking mensen.quote:Op zondag 2 oktober 2011 00:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, we zijn vergeten op de details in te gaan.
Glad to helpquote:Op zondag 2 oktober 2011 00:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, we zijn vergeten op de details in te gaan.
Wat moet ik zonder je!quote:
Ik verwacht wel een verslag....quote:Op zondag 2 oktober 2011 00:48 schreef heloef het volgende:
[..]
We zijn weer even in bespreking mensen.
Omdat het zelfs bij een dronken chick die hem wodka gaf op haar hotelkamer niet lukt.quote:
Het kan zijn heel cliche dat je niet de ware bent tegengekomenquote:Op zondag 2 oktober 2011 00:53 schreef minibeer het volgende:
[..]
Tsja wat moet ik hier nou weer op reageren?
Het erge is dat ik ook de ontmaagding van een vriend van me heb verpestquote:Op zondag 2 oktober 2011 00:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Omdat het zelfs bij een dronken chick die hem wodka gaf op haar hotelkamer niet lukt.
Sorry ik ben een kreng.
Nu mag ik het allemaal voor jou gebruiken:quote:
Thanks man! Ik ben er weer helemaal bovenopquote:Op zondag 2 oktober 2011 00:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Nu mag ik het allemaal voor jou gebruiken:
Jouw tijd komt nog wel
Het komt sneller dan je denkt
Ze komt vanzelf op je pad
Op ieder past een dekseltje
Maak je niet druk je bent pas 20
En vergeet niet "ALS JE NIET ZOEKT DAN KOMT ZE WEL"quote:Op zondag 2 oktober 2011 00:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Jouw tijd komt nog wel
Heloef niet te vroeg juichenquote:Op zondag 2 oktober 2011 00:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Jouw tijd komt nog wel
Op ieder potje past een dekseltje
Zo ben ik, altijd denkend aan een ander.quote:Op zondag 2 oktober 2011 00:55 schreef minibeer het volgende:
[..]
Thanks man! Ik ben er weer helemaal bovenop!
Al deze punten zijn dus niet de waarheid uit mijn ervaring. maargoedquote:Op zondag 2 oktober 2011 00:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Jouw tijd komt nog wel
Op ieder potje past een dekseltje
Als ik nog maagd was, zou ik me na jouw berichten echt zwaar depressief voelen.quote:Op zondag 2 oktober 2011 00:57 schreef kree het volgende:
[..]
Al deze punten zijn dus niet de waarheid uit mijn ervaring. maargoed
En dan staat ze over een maand voor je neus en lul je weer anders.quote:Op zondag 2 oktober 2011 00:57 schreef kree het volgende:
[..]
depressief niet, maar wel een beetje hopeloos.quote:Op zondag 2 oktober 2011 00:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als ik nog maagd was, zou ik me na jouw berichten echt zwaar depressief voelen.
Preciesquote:Op zondag 2 oktober 2011 00:57 schreef kree het volgende:
[..]
Ik snap hem wel, hij is toch al 28.quote:Op zondag 2 oktober 2011 00:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als ik nog maagd was, zou ik me na jouw berichten echt zwaar depressief voelen.
Hoop heb ik zeker. Alleen nou nog iets vinden om die hoop om te zetten in werkelijkheidquote:Op zondag 2 oktober 2011 01:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik snap hem wel, hij is toch al 28.
Maar als je geen hoop hebt kan je maar gewoon beter stoppen.
Eigenlijk probeer ik te zeggen: geef het op je hebt de boot gemist, je bent volkomen kansloos, je had al moeten scoren toen je 20 was, niemand gaat je ooit nog willen maak er maar een eind aan.quote:Op zondag 2 oktober 2011 01:00 schreef hasjman het volgende:
[..]
PreciesWaarom vertellen zulke mensen dat nog eigenlijk? Om dat ze stiekem de waarheid niet durven te zeggen ofzo?
Misschien meer tijd stoppen in een 25-jarige en minder in een 15-jarige?quote:Op zondag 2 oktober 2011 01:02 schreef kree het volgende:
[..]
Hoop heb ik zeker. Alleen nou nog iets vinden om die hoop om te zetten in werkelijkheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |