Dat dus, matig on defense, toch maar 3 punten weggegeven. Richardson/Lacy zal je moeten stoppen en je moet ervoor zorgen dat McCarron de plays moet maken.quote:Op zondag 2 oktober 2011 02:33 schreef kidkash19 het volgende:
Schade tot een FG beperkt gehouden, Richardson moet gestopt worden of in ieder geval wat minder yards geven maar ja.... makkelijker gezegd dan gedaan
FG maar, met een TD had je Bama flink onder de druk gezet. Druk die ze nog niet eerder hebben gehad.quote:
Pakt een boel yards na contact en het is ook verdomd makkelijk voor de OC, when in doubt run it with Trent en je hebt 5 yards.quote:
Les Miles schrijft nu op. Run the ball with Ware/Ford/Blue.quote:
LSU Oline is niet veel minder. Er staat een gast in die T-Bob heet, dan weet je genoegquote:Op zondag 2 oktober 2011 03:00 schreef kidkash19 het volgende:
Is de LSU Oline zo goed als die van Bama want daar zit nu de key bij beide teams
Zonder running game wordt het moeilijk om hier te winnen.quote:
establish some sort of running gamequote:Op zondag 2 oktober 2011 03:35 schreef kidkash19 het volgende:
Er moet IETS gebeuren om erbij te blijven....
Ja, cheap shot.quote:
Danielson en Lundquist zaten zich vorig jaar het hele jaar af te trekken op Cum Newton. Zijn altijd biased in hun commentaar maar dat zal wel komen omdat ze ook altijd geld op de wedstrijden hebben staan.quote:Op zondag 2 oktober 2011 04:48 schreef kidkash19 het volgende:
Word moe van dat team, die zijn Saban en de Tide zo;n beetje oraal aan het bevredigen
Ze zullen wel op Alabama -3 zitten en ze hebben nog 2 TDs nodig voor hun over.quote:Op zondag 2 oktober 2011 04:50 schreef kidkash19 het volgende:
Ja het is echt verschrikkelijk, hou nooit van biased commentators en deze 2 zijn het ergste soort
Lacy zal nog wel een TD willen.quote:Op zondag 2 oktober 2011 05:07 schreef kidkash19 het volgende:
Ik ga niet geloven dat die nog komt. Bama is duidelijk beter en een stap (misschien wel 2) verder in hun ontwikkeling. Daarbij is het zo dat als Richardson de Heisman niet wint het echt een verkiezing van niks is.
Richardson draagt dit team
Het zal wel lullig zijn, maar ik hoop dat die Brantley en Demps minimaal een week out zijnquote:Op zondag 2 oktober 2011 05:18 schreef kidkash19 het volgende:
En toch ben ik er zeker van dat als Demps niet op halve kracht zou spelen en Brantley niet geblesseerd raakt dit een closere game zou zijn. De D is nu gewoon op
Ach dat is football, Bama is gewoon beter
votersquote:Wisconsin also moved up after a big victory, jumping three spots to No. 4 after a 48-17 win against Nebraska.
Dat duurt nog zo lang:quote:Op maandag 3 oktober 2011 11:38 schreef zjroentje het volgende:
SEC West on top in de rankings. Kijk nou al uit naar 5 november ...
En in week 13 thuis tegen rivaal Arkansasquote:Op maandag 3 oktober 2011 13:46 schreef zjroentje het volgende:
Schedule van LSU is wel killing dit jaar zeg.
quote:GAINESVILLE, Fla. (AP) -- No. 17 Florida will be without quarterback John Brantley at top-ranked LSU on Saturday.
Gators coach Will Muschamp says Brantley has a lower leg injury that won't require surgery and will be sidelined at least a week. Muschamp says he will update Brantley's status every Monday.
Freshman Jeff Driskel is expected to start against the Tigers, but Muschamp says fellow freshmen Jacoby Brissett and Tyler Murphy will get repetitions in practice this week.
Brantley injured his leg on a sack late in the first half of Saturday night's 38-10 loss to Alabama. He was helped to the locker room and did not return.
Brantley, a fifth-year senior, has completed 62 percent of his passes for 518 yards, with four touchdowns and an interception.
"We hang tree killers"quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:49 schreef zjroentje het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)pagne_auto_pvdo.html
Spot de rivals.
En DAT is nu precies de reden waarom CFB altijd beter is dan de NFLquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:41 schreef zjroentje het volgende:
Blijft echt gaaf om te zien. En kijk die tv's.
nicequote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:45 schreef PirE het volgende:
Boldewijn pakt gelijkt 2 TDs in zijn 1e wedstrijd van het jaar.
Dan moeten Ash en McCoy toch wat minder naar de Sooners gooien.quote:
Ik zit allang een andere wedstrijd te kijken.quote:
Ik zit al een tijdje naar de come-back van Maryland te kijken. Georgia Tech meltdown in progressquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:45 schreef Guard het volgende:
Kirk en Brent hebben het inmiddels over de acteerprestaties van Herbie... de wedstrijd boeit dus niet meer...
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:51 schreef Guard het volgende:
Wat voor combi hebben de Terps vandaag aan?
Toch 3 punten erbij.quote:
Mizzou @ Kansas State is wel spannend. Staat 10-3 voor KSU, Mizzou bezig met een 2 minute offense.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:53 schreef Guard het volgende:
Ik vind het wel goed zo, dit wordt geen game meer
quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:59 schreef PirE het volgende:
kidkash19 wo bist du.
LSU goed gespeeld. Florida heeft het geprobeerd maar het is gewoon lastig als je met een true freshman QB moet starten tegen één van de beste defenses in College Football.
Auburn @ Arkansas:
http://veetle.com/index.php/channel/view#4e7a390f2e1c7
Ik blijf niet op voor Oregon, kick-off om 04:15quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:33 schreef Guard het volgende:
College Gameday in Eugene, nog lekker donker daar
Dan slaap ik liever een paar uur extra.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:39 schreef Guard het volgende:
theoretisch gezien zou je nog het laatste kwart mee kunnen pakken als je vroeg op staat
Ik ga rond 21:30 op zoek naar een CBS-stream zodat ik hem live kan kijken. Ben overigens niet overtuigd van een LSU win en dat was ik vorige week wel.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:50 schreef Guard het volgende:
Dat dacht ik wel, vandaar theoretisch
Begin morgen wel de dag als ESPNA met de rerun van LSU @ Tennessee begint, das vroeg genoeg
Ik wil Okla state vandaag wel zien...quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:56 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik ga rond 21:30 op zoek naar een CBS-stream zodat ik hem live kan kijken. Ben overigens niet overtuigd van een LSU win en dat was ik vorige week wel.
Michigan Yellow Jacketsquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:04 schreef Guard het volgende:
Uni-disaster in East Lansing, weet niet welke ik lelijker vind....
Tegen de A&M D heb je vaak aan 1 play genoeg voor een TD, Baylor kan nog makkelijk winnen.quote:
Zag het net op ESPN Goallinequote:
Yeps, uiteindelijk een redelijk simpele overwinningquote:
Je moet wat doen tijdens al die breaks. En mijn postfrequentie hier is nog relatief laag.quote:Op zondag 16 oktober 2011 01:51 schreef zeebeschuit het volgende:
PirE, je zou live verslaggever moeten worden voor Teletekst ofzo :-D
Grote kans dat de SEC West Champ het heel makkelijk krijgt in de SEC Title game.quote:
Met Ford en Blue hebben ze genoeg depth op RB. TM7 en Simon hoeft niet heel erg te zijn tegen Auburn. LSU zit best goed in de DBs en Reed & Blake (Auburn receivers) zijn nog steeds 50/50 voor zaterdag. Auburn heeft ook behoorlijke problemen met hun passing game.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 08:04 schreef zjroentje het volgende:
Matieu en Ware suspended door LSU.
Het lijkt op een one-game suspension al is dat nergens bevestigd. Bij Saban zou het een helft zijn tegen een FCS schooltwitter:Blafell1 twitterde op woensdag 19-10-2011 om 23:09:41@TM7_Era u gotta make better decisions big dog bc u a better man than that reageer retweet
Toch genoeg wedstrijden met upset potential om 18:00 met Kansas State @ Kansas en Oklahoma State @ Mizzou. UNC kan Clemson ook pakken als Clemson zijn jaarlijkse off-day heeft.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:10 schreef Guard het volgende:
Matige early matchups (vandaar ook dat ESPNA UNC@Clemson uitzendt)
TD Heelsquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:15 schreef PirE het volgende:
[..]
Toch genoeg wedstrijden met upset potential om 18:00 met Kansas State @ Kansas en Oklahoma State @ Mizzou. UNC kan Clemson ook pakken als Clemson zijn jaarlijkse off-day heeft.
Dat is het voordeel van roteren en Brooks is een senior met best wel wat ervaring.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:10 schreef Guard het volgende:
Lekkere Pass defense van Brooks... depth on LSU roster is awesome...
Ach Air Force verneukt het voor zichzelf. Fumble op 4th down en Boise return voor een TD, 20-7.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:47 schreef Guard het volgende:
Ik zie dat ze nog steeds problemen hebben met hun kicking-game, Boise
Veel plezier morgen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:14 schreef Guard het volgende:
Pot lijkt me wel gespeeld, tenzij Auburn een nieuw blockingscheme in de rust implementeert.
Ik ga slapen, morgen vroeg op, naar London
Thanks.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:19 schreef PirE het volgende:
[..]
Veel plezier morgen.
Volgend jaar 2 games in Europa. Notre Dame/Navy in Dublin.
Ja joh? Oh leuk zeg!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:19 schreef PirE het volgende:
[..]
Volgend jaar 2 games in Europa. Notre Dame/Navy in Dublin.
Nu krijg je wel een situatie waarin een national champions game kunt krijgen tussen LSU en Alabama. Want ik denk dat een 1 loss LSU/Alabama sterker is dan een undefeated Boise/Clemson/Stanford.quote:
t wordt zowiezo een chaos denk ik..quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:16 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Nu krijg je wel een situatie waarin een national champions game kunt krijgen tussen LSU en Alabama. Want ik denk dat een 1 loss LSU/Alabama sterker is dan een undefeated Boise/Clemson/Stanford.
Je krijgt pas chaos als LSU van Alabama wint en dan in de laatste week de rivalry game tegen Arkansas verliest. Dan heb je 3 one-loss teams in de SEC West. Grote kans dat Arkansas ineens boven Alabama/LSU staat omdat een late loss veel zwaarder telt (wie weet nog dat Alabama won van Arkansas, de human voters zijn dat allang vergeten).quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:32 schreef Saviola het volgende:
[..]
t wordt zowiezo een chaos denk ik..
Persoonlijk vind ik dat je gewoon de 2 beste teams moet selecteren en dat zijn, op dit moment, LSU & Alabama. De verliezer moet je in mijn ogen niet te zwaar bestraffen als het een close contest is. Ik zou de verliezer sowieso boven Oregon houden.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:05 schreef Saviola het volgende:
Zou het als een probleem gezien worden om 2 SEC teams in de championship game te zetten? Stel dat die game tussen LSU en Alabama bv met 1 punt verschil beslecht wordt en duidelijk is dat die 2 echt de besten zijn dit jaar..
Kon je op wachten, alle lastige games van Kansas State zaten ook laat in hun schedule.quote:Op zondag 30 oktober 2011 01:03 schreef Saviola het volgende:
K State gaat er wel erg hard af, zonde.
Op een nederlaag misschien, maar een blowout? Bij halftime was het verschil amper 6 puntjes geloof ik..quote:Op zondag 30 oktober 2011 01:06 schreef PirE het volgende:
[..]
Kon je op wachten, alle lastige games van Kansas State zaten ook laat in hun schedule.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |