quote:
Dakijkikook!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:18 schreef Kuukske het volgende:
[..].
Mja, dat komt door Ik hou van Holland, daar zongen ze dat liedje.
Zoeen toeval!!!quote:
aargh kijk jij dat?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:18 schreef Kuukske het volgende:
[..].
Mja, dat komt door Ik hou van Holland, daar zongen ze dat liedje.
nee niet jij ook al!!quote:
Ik moet toch wat.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
aargh kijk jij dat?
vreselijk!
moet jij je baby niet blootstellen aan mozart ipv polonaises?![]()
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
aargh kijk jij dat?
vreselijk!
moet jij je baby niet blootstellen aan mozart Tim Armstrong ipv polonaises?![]()
Kan je leuk zoiets laten doen voor Carnaval.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:19 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik moet toch wat.
En ik ben bang dat de baby rond Carnaval geboren gaat worden.. es ff de data opzoeken voor 2012.
Ohnee, carnaval valt weer vroeg. Mooi.
Erhmz.. nah..quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:21 schreef Tegan het volgende:
[..]
Kan je leuk zoiets laten doen voor Carnaval.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:27 schreef rhubarbje het volgende:
maak van je buik een ei en van jezelf dit
[ afbeelding ]
quote:
Dan moet JD het maar voor doen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:27 schreef Kuukske het volgende:
Ik denk dat ik blij mag zijn als ik al kan bewegen KT..
Alleen als ik er zelf zin in heb.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:36 schreef rhubarbje het volgende:
dat wou ik net zeggen
post eens een fototje KT
pmmen mag ook danquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:37 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Alleen als ik er zelf zin in heb.
Goeie vraag. Hoe is het ook nog afgelopen met al die gasten die je laatst over de vloer had, die je toen niet durfde te wekken, en toen je enorme honger begon te krijgen?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:44 schreef Tegan het volgende:
Hoe is het met jou rhutje? Ben je al verloofd?
was het maar waarquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:44 schreef Tegan het volgende:
Hoe is het met jou rhutje? Ben je al verloofd?
gewacht tot een uur of 1 of zoiets? en ze toen wakker gemaakt met ontbijtquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:47 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Goeie vraag. Hoe is het ook nog afgelopen met al die gasten die je laatst over de vloer had, die je toen niet durfde te wekken, en toen je enorme honger begon te krijgen?
Heel goedquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
was het maar waar
maar ik wacht, als een spinnetje in mijn web![]()
ik had gedroomd dat ie het uit had gemaakt
ik huilen want ik had niet door dat het een droom was
kei suf
Ahwquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
gewacht tot een uur of 1 of zoiets? en ze toen wakker gemaakt met ontbijt
Dit weekend ben ik helemaal alleen
sterfgeval in de familie van vriendje dus die is daar al vanaf vrijdag, ik ga morgen pas
voor mijn bankrekening is het ook niet goedquote:Op zondag 2 oktober 2011 10:19 schreef rhubarbje het volgende:
oeh echt in het centrum wonen zou niet goed zijn voor mijn bankrekening vrees ik haha
ik moet ook studeren
en naar mijn schoonouders
Nerd!quote:Op zondag 2 oktober 2011 11:33 schreef Tegan het volgende:
Ik ben XMBC aan het configureren en hij herkent simpele films niet eens zoals HP3 ofzo.
De films die hij wel herkent zien er wel geil uit.
Jaloersquote:Op zondag 2 oktober 2011 10:17 schreef Memento-Mori het volgende:
studerenen vanmiddag ff de stad in
Iin het centrum wonen
Meestal niet, maar jij wel!quote:
Ga je nog een beetje zon pakken vandaag?quote:
Waarom ga je niet in de cloud backuppen?quote:Op zondag 2 oktober 2011 12:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zo, weer een kleine 150 eu armer aan vervanging voor harde schijf en externe harde schijf (misschien dat ik dan wél back ups ga maken).
Ik. Naar buiten als het niet hoeft. Gekke gedachte.quote:Op zondag 2 oktober 2011 12:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ga je nog een beetje zon pakken vandaag?
Cloudsquote:Op zondag 2 oktober 2011 12:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom ga je niet in de cloud backuppen?
quote:Op zondag 2 oktober 2011 12:53 schreef Tegan het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een betere dikke blonde versie van mij.
Is ook een optie, maar een grote externe harde schijf komt sowieso wel vaker van pas en je bent niet afhankelijk van een internetverbinding en een bedrijf wat je maar op hun blauwe ogen moet vertrouwenquote:Op zondag 2 oktober 2011 12:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom ga je niet in de cloud backuppen?
Mollige blondjes!quote:
Oeh ja gevaarlijk grrrrtjequote:
Nee, jij wel dan?quote:
Dat laatste weerhoudt mij er ook van om het te doen.quote:Op zondag 2 oktober 2011 13:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Is ook een optie, maar een grote externe harde schijf komt sowieso wel vaker van pas en je bent niet afhankelijk van een internetverbinding en een bedrijf wat je maar op hun blauwe ogen moet vertrouwen
Ik ga denk ik nog een externe harde schijf kopen en die bij m'n ouders stallen ofzo. Mocht er een keer iemand inbreken, ben ik niet gelijk alles kwijt.quote:Op zondag 2 oktober 2011 13:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Is ook een optie, maar een grote externe harde schijf komt sowieso wel vaker van pas en je bent niet afhankelijk van een internetverbinding en een bedrijf wat je maar op hun blauwe ogen moet vertrouwen
T'tje!quote:
Als je het echt niet vertrouwd houd niemand je tegen om bijv. een of meerdere bestanden via TrueCrypt te versleutelen en dat op je Dropbox te plaatsenquote:Op zondag 2 oktober 2011 13:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat laatste weerhoudt mij er ook van om het te doen.
Ja, of je kunt het niet gebruikenquote:Op zondag 2 oktober 2011 17:49 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Als je het echt niet vertrouwd houd niemand je tegen om bijv. een of meerdere bestanden via TrueCrypt te versleutelen en dat op je Dropbox te plaatsen.
Sparkleshare is een alternatief wat je op je eigen server kan plaatsen. Syncany ook.
Ja, of datquote:Op zondag 2 oktober 2011 17:51 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja, of je kunt het niet gebruiken. Dat versleutelen is teveel moeite hoor
.
Mja, begrijpelijk. Ik heb eigenlijk ook niets te verbergen, maar toch vind ik dat gewoon geen tof ideequote:Op zondag 2 oktober 2011 17:52 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, of dat. Maar alles handmatig synchroniseren t.o.v. geautomatiseerd. Dan neem ik het bedrijf er achter wel voor lief. Het is niet dat ik er World Domination Plans op plaats
.
Het is de keusquote:Op zondag 2 oktober 2011 17:53 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mja, begrijpelijk. Ik heb eigenlijk ook niets te verbergen, maar toch vind ik dat gewoon geen tof idee.
Vooralsnog vertrouw ik een bedrijf dat als core-buisiness heeft het veilig bewaren van bestanden toch een heel stuk beter dan een externe harde schijf die met één stootje van de tafel af compleet waardeloos is.quote:Op zondag 2 oktober 2011 13:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Erg lui. Halve dag in de zon gehangen, andere helft liggen tukken.quote:
Ik zoek juist nog iets structureels buitenshuis. Als hier brand uitbreekt heb ik nog niks aan al die back-ups.quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:49 schreef Anthraxx het volgende:
Sparkleshare is een alternatief wat je op je eigen server kan plaatsen. Syncany ook.
Ook zoiets maar dan op de bankquote:Op zondag 2 oktober 2011 18:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Erg lui. Halve dag in de zon gehangen, andere helft liggen tukken.En jij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |