quote:
Dakijkikook!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:18 schreef Kuukske het volgende:
[..].
Mja, dat komt door Ik hou van Holland, daar zongen ze dat liedje.
Zoeen toeval!!!quote:
aargh kijk jij dat?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:18 schreef Kuukske het volgende:
[..].
Mja, dat komt door Ik hou van Holland, daar zongen ze dat liedje.
nee niet jij ook al!!quote:
Ik moet toch wat.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
aargh kijk jij dat?
vreselijk!
moet jij je baby niet blootstellen aan mozart ipv polonaises?![]()
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
aargh kijk jij dat?
vreselijk!
moet jij je baby niet blootstellen aan mozart Tim Armstrong ipv polonaises?![]()
Kan je leuk zoiets laten doen voor Carnaval.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:19 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik moet toch wat.
En ik ben bang dat de baby rond Carnaval geboren gaat worden.. es ff de data opzoeken voor 2012.
Ohnee, carnaval valt weer vroeg. Mooi.
Erhmz.. nah..quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:21 schreef Tegan het volgende:
[..]
Kan je leuk zoiets laten doen voor Carnaval.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:27 schreef rhubarbje het volgende:
maak van je buik een ei en van jezelf dit
[ afbeelding ]
quote:
Dan moet JD het maar voor doen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:27 schreef Kuukske het volgende:
Ik denk dat ik blij mag zijn als ik al kan bewegen KT..
Alleen als ik er zelf zin in heb.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:36 schreef rhubarbje het volgende:
dat wou ik net zeggen
post eens een fototje KT
pmmen mag ook danquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:37 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Alleen als ik er zelf zin in heb.
Goeie vraag. Hoe is het ook nog afgelopen met al die gasten die je laatst over de vloer had, die je toen niet durfde te wekken, en toen je enorme honger begon te krijgen?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:44 schreef Tegan het volgende:
Hoe is het met jou rhutje? Ben je al verloofd?
was het maar waarquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:44 schreef Tegan het volgende:
Hoe is het met jou rhutje? Ben je al verloofd?
gewacht tot een uur of 1 of zoiets? en ze toen wakker gemaakt met ontbijtquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:47 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Goeie vraag. Hoe is het ook nog afgelopen met al die gasten die je laatst over de vloer had, die je toen niet durfde te wekken, en toen je enorme honger begon te krijgen?
Heel goedquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
was het maar waar
maar ik wacht, als een spinnetje in mijn web![]()
ik had gedroomd dat ie het uit had gemaakt
ik huilen want ik had niet door dat het een droom was
kei suf
Ahwquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
gewacht tot een uur of 1 of zoiets? en ze toen wakker gemaakt met ontbijt
Dit weekend ben ik helemaal alleen
sterfgeval in de familie van vriendje dus die is daar al vanaf vrijdag, ik ga morgen pas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |