Wat heb je liever? Een mooie vrouw in de OP of een saai stuk tekstquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
clevy: http://wiki.fok.nl/index.php?title=OP/Singles&action=edit
dank u vriendelijk.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
clevy: http://wiki.fok.nl/index.php?title=OP/Singles&action=edit
quote:
saai stuk tekst.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat heb je liever? Een mooie vrouw in de OP of een saai stuk tekst
Haiquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:12 schreef clevy het volgende:
[..]
dank u vriendelijk.
hoop dat het nu beter is
[..]
oh wacht, ik pas de OP in de wiki ff aan...quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:12 schreef clevy het volgende:
[..]
dank u vriendelijk.
hoop dat het nu beter is
[..]
Dag rups mevrouw hoe is het met jouquote:
Fijn hoor ik mis die vrouwquote:
Hey dat rijmt!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dag rups mevrouw hoe is het met jou
[..]
Fijn hoor ik mis die vrouw
vriendelijke vrouwen zijn altijd goed voor t hartquote:
oki-diddly-dokiquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oh wacht, ik pas de OP in de wiki ff aan...
Ik ben altijd vriendelijkquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:15 schreef clevy het volgende:
[..]
vriendelijke vrouwen zijn altijd goed voor t hart
Goed hequote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:14 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Hey dat rijmt!
En met mij gaat het wel prima, met jou dan?
Als je wilt fappen google je maarquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dag rups mevrouw hoe is het met jou
[..]
Fijn hoor ik mis die vrouw
Haha waarvoor moet je een gedicht schrijven?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goed hetsja ik moet nog even een gedicht schrijven voor iets dus ik probeer in de stemming te komen.
Met mij goed. Vandaag lekker buiten geweest. 26 km gewandeld
al gedaan toch?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ok, clevy, nog 1 keer aanpassen aub??![]()
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Singles
hmm.. Ik heb toch liever dat ie een mens is hoorquote:
ja hij kloptquote:
Ja dat kan ik me voorstellenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hmm.. Ik heb toch liever dat ie een mens is hoor
ik zie onder die noemer ook liever een echte naakte vrouw in hoge laarzenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hmm.. Ik heb toch liever dat ie een mens is hoor
wat werken wij goed samen hequote:
hij moet alleen zn borsthaar eraf halenquote:
Will doquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Als je wilt fappen google je maar
De wandeling van vandaag. Aan het eind van het seizoen worden die gedichten door de schrijvers voor gedragen bij een etentje ter afsluiting van het seizoenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:18 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Haha waarvoor moet je een gedicht schrijven?
Ik ben het gewend om met mensen met een beperking te werkenquote:
Nee, ik geloof best dat die out of your league zijnquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Will domoet ik nog plaatsen waar ik op fap?
[..]
De wandeling van vandaag. Aan het eind van het seizoen worden die gedichten door de schrijvers voor gedragen bij een etentje ter afsluiting van het seizoen
dank u slimme mevrouw.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik ben het gewend om met mensen met een beperking te werken
iemand vind mij slimquote:
Dus ook met jezelfquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik ben het gewend om met mensen met een beperking te werken
Dat zeker maar een man mag toch dromenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, ik geloof best dat die out of your league zijn
Alleen jammer dat iemand die dat zegt zelf niet helemaal bij zijn volle verstand is. Dus wat zegt dat eigenlijk. Vrij weinig tochquote:
ja schatquote:
En wij trappen er maar in hè, dom geslacht zijn we eigenlijkquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:24 schreef clevy het volgende:
[..]
ja schat
ik zeg wel meer dingen om vrouwen rustig te krijgen
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:24 schreef clevy het volgende:
[..]
ja schat
ik zeg wel meer dingen om vrouwen rustig te krijgen
ach.. valt wel mee..quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:25 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
En wij trappen er maar in hè, dom geslacht zijn we eigenlijk
Zo dom toch niet je hoeven maar te kijken wij(mannen) veranderen en kwijlende puppy'squote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:25 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
En wij trappen er maar in hè, dom geslacht zijn we eigenlijk
Nee, mannen mogen niet dromen, wat denk je dat wij vrouwen juist proberen te voorkomen? Sjeesquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus ook met jezelf
[..]
Dat zeker maar een man mag toch dromen
Hahaha ja dat is het ook, ik snap mannen echt nietquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:27 schreef clevy het volgende:
[..]
ach.. valt wel mee..
de hele mensheid is niet zo snugger.. het is niet perse geslacht afhankelijk.. we snappen elkaar gewoon niet zo goed he
ik ook van jou lieverdquote:
Ja, me likesquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo dom toch niet je hoeven maar te kijken wij(mannen) veranderen en kwijlende puppy's
vrouwen snap ik ook niet, for that matterquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:27 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Hahaha ja dat is het ook, ik snap mannen echt niet
Snap ik, wie niet?quote:
Ik snap slechts een paar vrouwen, de meeste dramaqueens snap ik inderdaad ook nietquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
vrouwen snap ik ook niet, for that matter
Het zijn bijna allemaal van die jankwijvenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:30 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Ik snap slechts een paar vrouwen, de meeste dramaqueens snap ik inderdaad ook niet
Ja, en toch vind ik het grappig dat heel veel vrouwen dat zeggenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Het zijn bijna allemaal van die jankwijven
Ik weet wel dat k niet jank als er een nagel afbreekt.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:33 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Ja, en toch vind ik het grappig dat heel veel vrouwen dat zeggenOf zouden we dan ècht de uitzonderingen zijn?
dan is het maar goed dat we hier die paar resterende manwijven hebben die zich niet over iedere scheet dramatisch aanstellen..quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Het zijn bijna allemaal van die jankwijven
Ja well duh, ik ook nietquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik weet wel dat k niet jank als er een nagel afbreekt.
man kan ik mee leven, eerste 3 letters van mn naam. Wijven, prima. Lig ik ook niet zo wakker van. Scheten mag, maar aub niet mijn kant uitquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:34 schreef clevy het volgende:
[..]
dan is het maar goed dat we hier die paar resterende manwijven hebben die zich niet over iedere scheet dramatisch aanstellen..
euh..
dat zijn vast weer strafpunten
Och, ook daar hou ik me niet zo mee bezig. Ik vind het veel kutter dat ik dan mannen minder goed kan verwondenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:34 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Ja well duh, ik ook niethet is wel kut though, dan zijn je nagels ongelijk
Wat kunnen mannen doen om hetzelfde resultaat bij vrouwen te krijgen?quote:
Lekker zijn, en spaans of italiaans ofzo praten (warme taal), en een zwoele 'neuk mij' blik hebbenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat kunnen mannen doen om hetzelfde resultaat bij vrouwen te krijgen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Haha dat doe ik nooit, ik kan er ook niet echt over meepraten want ik bijt nagelsquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Och, ook daar hou ik me niet zo mee bezig. Ik vind het veel kutter dat ik dan mannen minder goed kan verwonden
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Lekker zijn, en spaans of italiaans ofzo praten (warme taal), en een zwoele 'neuk mij' blik hebbenno entiendoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm trying to like people, it's just so hard to weed through the stupid ones
excessive exposure to life may be harmful to your health
nagels bijten, tut tut, dat ziet er toch zo uit alsof je in geen jaren fatsoenlijk te eten hebt gehadquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:37 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Haha dat doe ik nooit, ik kan er ook niet echt over meepraten want ik bijt nagels
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Lekker zijn, en spaans of italiaans ofzo praten (warme taal), en een zwoele 'neuk mij' blik hebbenOf gewoon een blinde vrouwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
nu nog dat eerste en het laatstequote:
Ongetwijfeld kan die het voelenquote:
Ik heb genoeg vet dus iedereen kan zien dat ik wel fatsoenlijk te eten krijgquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nagels bijten, tut tut, dat ziet er toch zo uit alsof je in geen jaren fatsoenlijk te eten hebt gehad![]()
Nee, mijn nageltjes groeien zodat ik ze in mannenbillen en ruggen kan zetten
Dat verschil voelt ze echt niet. Who am I kidding.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nu nog dat eerste en het laatste
[..]
Ongetwijfeld kan die het voelen
misschien is dat wel een scheurbuikje van het tekort aan groenten (die zitten niet vaak onder je nagels lijkt mequote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:40 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Ik heb genoeg vet dus iedereen kan zien dat ik wel fatsoenlijk te eten krijg
Ik eet 5/7 dagen groenten dus lijkt me ook wel okéquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
misschien is dat wel een scheurbuikje van het tekort aan groenten (die zitten niet vaak onder je nagels lijkt me)
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat verschil voelt ze echt niet. Who am I kidding.
ik doe m'n best.. heb afgelopen nacht nog een dronken dansende vrouw aan me hangend gehad..quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nu nog dat eerste en het laatste
[..]
Ongetwijfeld kan die het voelen
iehl.. gezonde mensenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:42 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Ik eet 5/7 dagen groenten dus lijkt me ook wel oké
En sporten?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:42 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
arm meidjequote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:42 schreef clevy het volgende:
[..]
ik doe m'n best.. heb afgelopen nacht nog een dronken dansende vrouw aan me hangend gehad..
Heyquote:
he, getsquote:
heel gezondquote:
quote:
en bedankt.. ik hing rustig te zuipen en die moest opeens met me dansen.. en overal aan frunniken en zeggen dat ik spannende lichtjes in m'n ogen had.. die moet wel enorm bezopen zijn geweest en dat was zeker niet mijn schuldquote:
die had gewoon een weddenschap afgeslotenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:44 schreef clevy het volgende:
[..]
en bedankt.. ik hing rustig te zuipen en die moest opeens met me dansen.. en overal aan frunniken en zeggen dat ik spannende lichtjes in m'n ogen had.. die moet wel enorm bezopen zijn geweest en dat was zeker niet mijn schuld
ik ga even krassenquote:
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:42 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
energie om heel de nacht door te gaan dus.quote:
als je wat wint, de helft is voor mij!quote:
jij bent toch ook zo aardig hequote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
die had gewoon een weddenschap afgesloten
neequote:
Jep zeker wetenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:45 schreef dawg het volgende:
[..]
[..]
energie om heel de nacht door te gaan dus.
mannen alleen nooitquote:
Hoe wil je mijn bloed?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
als je wat wint, de helft is voor mij!
Ik zie alles zwart wit. Dus nee ik heb geen kijk op kleur.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
heeft hier trouwens iemand kijk op kleur?
Verspreid over je badkamervloer, terwijl je erin ligt te stuiptrekken?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe wil je mijn bloed?
[..]
Ik zie alles zwart wit. Dus nee ik heb geen kijk op kleur.
dat zijn mannen sowiesoquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:49 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Nee en dat is echt kei irritant![]()
Have fun R.quote:
Will doquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Verspreid over je badkamervloer, terwijl je erin ligt te stuiptrekken?
hmm.. wat heb ik aan jou?
Hey psst gewoon meerdere mannenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:49 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Nee en dat is echt kei irritant![]()
Wat wil je schilderen?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ik wil mn schilderij afmaken, maar weet geen goede achtergrondkleur
ik heb al geschilderd wat ik wil schilderen, maar moet alleen nog de achtergrond dusquote:
karmijn rood, tijn-bloed-roodquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ik wil mn schilderij afmaken, maar weet geen goede achtergrondkleur
Wat heb je geschilderd en welke kleur?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb al geschilderd wat ik wil schilderen, maar moet alleen nog de achtergrond dus
meh, ik zat aan rood te denken, maar denk dat ie dat too much wordquote:
Mijn bloed is zwartquote:
ik heb een kikker geschilderd:quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat heb je geschilderd en welke kleur?
Geel dan zie je die kikker ook nietquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb een kikker geschilderd:
[ afbeelding ]
kikkers zijn groenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geel dan zie je die kikker ook niet
laat dat flesje GHB thuis!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:58 schreef clevy het volgende:
deze discussie kan prima zonder mij.. ik ga eens de stad in. *kuch kuch*
Blauw kikkers horen in het water. Trouwens je kan echt goed schilderen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
kikkers zijn groen
en ik haat geel![]()
de enige kleur die ik gewoon niet in mn huis heb
dat heb ik helemaal geen. al die stomdronken vrouwen komen zomaar op me af.. onfortuinlijk genoeg de nuchteren niet.quote:
nou, dat valt ook reuze mee hoorquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Blauw kikkers horen in het water. Trouwens je kan echt goed schilderen.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:01 schreef clevy het volgende:
[..]
dat heb ik helemaal geen. al die stomdronken vrouwen komen zomaar op me af.. onfortuinlijk genoeg de nuchteren niet.
Anders wil ik hem wel hebbenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nou, dat valt ook reuze mee hoor
ik vind het gewoon heerlijk om met een J op mn lip heerlijk te kladderen
ja , ja, gedraag je maar schatquote:
ga je er dan op rukken?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Anders wil ik hem wel hebbendat schilderij
oke, ik zal braaf zijnquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:04 schreef clevy het volgende:
[..]
ja , ja, gedraag je maar schatvoor je t weet ben ik weer terug.
dag lieve kijkbuis kindertjes!
Nee aan de muur hangen. Ik vind het een mooie kikkerquote:
prima, van mij mag je m hebbenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee aan de muur hangen. Ik vind het een mooie kikker
Coolquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
prima, van mij mag je m hebben
Waar is dat?quote:
Jij bent gekquote:
Hoi engeltjequote:
Holaquote:
Ik denk niet dat iemand er voor zou willen betalen, of als verjaardagscadeau zou willenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij bent gekik zou er geld voor vragen die schilderijen of geven als kadotjes op verjaardagen
Wat zij na afloop met dat cadeau doen is hun probleem. Als ze het weggooien heb je weer een reden om ze te negeren of te terroriserenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik denk niet dat iemand er voor zou willen betalen, of als verjaardagscadeau zou willen
mja. probleem 2; Ik ga zelden tot nooit naar verjaardagen. Ik haat verplichte nummertjes..quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat zij na afloop met dat cadeau doen is hun probleem. Als ze het weggooien heb je weer een reden om ze te negeren of te terroriseren
En het andere probleem?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mja. probleem 2; Ik ga zelden tot nooit naar verjaardagen. Ik haat verplichte nummertjes..
probleem 1: ik wil niemand opzadelen met mijn schilderijenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En het andere probleem?
En toch blijf ik vinden dat je mooie schilderijen hebt gemaakt.
Hahaquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
probleem 1: ik wil niemand opzadelen met mijn schilderijen
nee, ik wacht tot ze droog zijn, en gooi ze dan wegquote:
Oke dat is wel een beetje raar. Ze zijn mooi en je gooit ze weg.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, ik wacht tot ze droog zijn, en gooi ze dan weg
mwah, zo mooi vind ik ze niet. Deze is wel oke, de vorige is gewoon spuuglelijkquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke dat is wel een beetje raar. Ze zijn mooi en je gooit ze weg.
ja, ik vind het erg jammer dat ik geen open haard hebquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:26 schreef xFriendx het volgende:
Je moet toch iets hebben om de open haard mee op te stoken.
Gewoon doorgaan wie weet wordt je ooit nog beroemdquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mwah, zo mooi vind ik ze niet. Deze is wel oke, de vorige is gewoon spuuglelijk
*snijd vast een oor af*quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon doorgaan wie weet wordt je ooit nog beroemd
Dat is niet origineelquote:
*plakt terug aan*quote:
Dat is beterquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
*plakt terug aan*
*snijd een teen af*![]()
*voert het teentje aan het Varken*quote:
nee, eigenlijk niet..quote:
En vindt hij het lekker?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
*voert het teentje aan het Varken*
Zijquote:
Oeps my badquote:
Alsof Varken niet al genoeg lichaamsdelen toegestopt krijgtquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
*voert het teentje aan het Varken*
tuurlijk niet, ik wil dr niet vetmenstenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:32 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Alsof Varken niet al genoeg lichaamsdelen toegestopt krijgt
Misschien win je wel wat, you never knowquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:41 schreef Boudibou het volgende:
Wat op hetzelfde neerkomt als niet gemeen gevonden worden, want in beide gevallen win ik niets.
Wie zegt dat het dat is danquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:47 schreef Boudibou het volgende:
Als iets vanzelfsprekend is/gaat worden, win ik het in feite eigenlijk niet..
Wijsneusquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:51 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Als het goed is, stond mijn naam boven desbetreffende post, dus ik zeg dat.
Haha ja goed! En eigenlijk nog niet, ik weet het wel, maar op de één of andere manier is het besef er helemaal nietquote:Op zondag 2 oktober 2011 00:00 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Aaaahhh...
Hoe gaat het verder? Al zenuwachtig voor je trip?
Haha...dat komt dan nog wel. Je gaat eind deze week toch?quote:Op zondag 2 oktober 2011 00:02 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Haha ja goed! En eigenlijk nog niet, ik weet het wel, maar op de één of andere manier is het besef er helemaal niet
En hoe is 't met jou?
Ja volgende week zondag!quote:Op zondag 2 oktober 2011 00:12 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Haha...dat komt dan nog wel. Je gaat eind deze week toch?
Prima hoor.
Bon voyage dan maar alvast he..quote:Op zondag 2 oktober 2011 00:13 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Ja volgende week zondag!
En mooizo, nog plannen voor de zondag?
Logisch ik was met haar aan het msnenquote:Op zondag 2 oktober 2011 00:18 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Helaas heeft ze me afgewezen toen ik haar om der msn vroeg...
Haha have fun with that!quote:Op zondag 2 oktober 2011 00:17 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Bon voyage dan maar alvast he..
Bier zuipen, voetbal kijken en in de zon liggen ofzo. Same ol', same ol'.
Jij verder nog plannetjes?
Haha..jij ook!quote:Op zondag 2 oktober 2011 00:21 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Haha have fun with that!
Ik ga met een vriendin naar Amsterdam, shoppen, terrasje pikken etc.
Leuke meid, maar al meer dan 3 jaar bezet en pas 18 dusquote:Op zondag 2 oktober 2011 00:25 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Haha..jij ook!![]()
Hoe leuk is je vriendin?
Bedoelde ook leuk, als in aardig, spontaan e.d.quote:Op zondag 2 oktober 2011 00:26 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Leuke meid, maar al meer dan 3 jaar bezet en pas 18 dus
Jij hebt hem wel?quote:Op zondag 2 oktober 2011 00:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Logisch ik was met haar aan het msnen
Haha dan is het goedquote:Op zondag 2 oktober 2011 00:30 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Bedoelde ook leuk, als in aardig, spontaan e.d.
Groot gelijkquote:Op zondag 2 oktober 2011 08:53 schreef Q. het volgende:
Nog in bed.Ga vandaag nog wel naar het strand, van genieten nu het nog kan.
Ik ben vanaf komende dinsdag een aantal dagen vrij, zal ik de schade voor je inhalen dan?quote:Op zondag 2 oktober 2011 08:58 schreef Q. het volgende:
Ik ben gisteravond gewoon thuisgebleven, volgens mij begin ik echt oud te worden.
Ach, ik ben vanaf vrijdag de komende drie weken toch 24/7 tussen een heleboel mensen op mn vakantie dus een beetje rust kon hier ook geen kwaad.quote:Op zondag 2 oktober 2011 09:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben vanaf komende dinsdag een aantal dagen vrij, zal ik de schade voor je inhalen dan?
Beter! Waar ga je naartoe?quote:Op zondag 2 oktober 2011 09:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Ach, ik ben vanaf vrijdag de komende drie weken toch 24/7 tussen een heleboel mensen op mn vakantie dus een beetje rust kon hier ook geen kwaad.
Oeh, dat klinkt wel heul tof! Veel plezier alvast gewenst!quote:
Allemachies lekker!quote:
quote:Op zondag 2 oktober 2011 09:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Allemachies lekker!Plus iets teveel cafeine
Hoest met u?
Ik ken hetquote:Op zondag 2 oktober 2011 09:18 schreef L-E het volgende:
[..]
Hier gaat het goed! Straks naar het strandje, in de zon genieten van wijn en lekker eten. Je kent het.
Ah, mais oui bien sur, ma cherie! La vie est tres belle!quote:
Zij!quote:
En ik dan?quote:
Il n'est rien de réel que le rêve et l'amour.quote:
Bonjour!quote:
Lekkerquote:
quote:Op zondag 2 oktober 2011 10:21 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb al ontbijtje op. Op bed, verse jus en eitje en toast met aarbeienjam. Mijn meisje is
Yup, het leven is heerlijkquote:
Nu niet meteen zo overdrijven hequote:
Nou, mijn leven is heerlijk, zo beter?quote:Op zondag 2 oktober 2011 10:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nu niet meteen zo overdrijven he
quote:Op zondag 2 oktober 2011 10:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Het leven is gewoon bier in vaste toestand.
quote:Op zondag 2 oktober 2011 10:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, mijn leven is heerlijk, zo beter?
En geluk moet je delen, dus vandaarquote:
Ik heb genoeg, waar heb je het voor nodig?quote:Op zondag 2 oktober 2011 11:29 schreef tijnbrein het volgende:
Pff ik heb inspiratie nodig? Wie heeft er een beetje?
Een gedicht. Ik moet een gedicht schrijven over een wandeling.quote:Op zondag 2 oktober 2011 11:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb genoeg, waar heb je het voor nodig?
Henk Raaffquote:Op zondag 2 oktober 2011 11:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een gedicht. Ik moet een gedicht schrijven over een wandeling.
Tot nu toe he ik dit al:quote:Op zondag 2 oktober 2011 11:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Henk Raaff
Sonnet voor de droeve reiziger
Hoe zelden is het dat het leven zin heeft
Van vreugd in dit verband maar niet te spreken:
Reeds kondigt ouderdom zich aan met veel gebreken,
Terwijl de jeugd nog nauw'lijks is doorleefd.
Dat zal, voor wie naar ijdel pralen streeft
Of denkt dat hij het handig heeft bekeken,
Een domper zijn. En wijl hij zich bezeken
Voelt denkt hij dat niemand om hem geeft.
Welaan, voor zulken is het goed te weten
Dat bij de queste door het smal bestaan,
Een voetreis hem de treurnis van het gaan
Alsook de ergste smarten doet vergeten.
Hij gorde snel de wandelschoenen aan
En ga de weg die hem is toegemeten.
quote:Bosven in mist.
Goudvis zwemt in het toilet
Toeteren klinkt ver
Da's bijna een haiku tijntjequote:
Inderdaadquote:
Koffie of bier bij Royco is altijd plezier.quote:
Mensen die koffie drinken in de kroegquote:Op zondag 2 oktober 2011 12:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Koffie of bier bij Royco is altijd plezier.
Er gewoon 'de mist' van maken, dan is ie goed.quote:Op zondag 2 oktober 2011 12:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaadik ben niet echt goed in dichten dus doe ik een haiku en limerick. Ik heb nu al bijna een limerick af.
quote:
Hahaquote:Op zondag 2 oktober 2011 12:31 schreef xFriendx het volgende:
Als single stappen door het leven,
Soms ben je het eeuwig, anderen zijn het maar even.
Het is geen 4-daagse met aan het eind een eremetaal,
Ook hier lopen sommige singles zonder blaren, anderen lopen hun schoenen vaal.
Je kan wandelen door de duinen, bos of grote stad,
Soms vind je alleen het geluid van de wind, een ander vind zijn of haar langverwachte schat.
Een wandeling als single is wellicht vaak een bittere pil,
Maar al met al bepaal je voor deze wandeling lekker zelf hoe je lopen wil.
Alsje Tijn, ontopic rijmen
Dank je. Dat klopt het inderdaadquote:Op zondag 2 oktober 2011 12:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Er gewoon 'de mist' van maken, dan is ie goed.
Oh, dat kan ik welquote:
Creatief boekhoudenquote:Op zondag 2 oktober 2011 13:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, dat kan ik welBeter dan met kurk
Waarvoor?quote:
voor die pallet goed weer die je naar NL gestuurd hebtquote:
Graag gedaan natuurlijk, ik heb toch genoeg voor 10 maanden zonquote:Op zondag 2 oktober 2011 13:13 schreef ArTiC het volgende:
[..]
voor die pallet goed weer die je naar NL gestuurd hebt
lange files naar het strand in oktober, wie had dat ooit verwacht?quote:Op zondag 2 oktober 2011 13:17 schreef tijnbrein het volgende:
Zon in Oktober. Wie had dit ooit gedacht?
We hebben dit jaar zomer in de lente gehad. Herfst in de zomer en zomer in de herfst.quote:Op zondag 2 oktober 2011 13:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
lange files naar het strand in oktober, wie had dat ooit verwacht?
Apocalypse komt eraanquote:Op zondag 2 oktober 2011 13:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
We hebben dit jaar zomer in de lente gehad. Herfst in de zomer en zomer in de herfst.Gelukkig gaat het met de economie wel goed.
Geniet ervan!quote:Op zondag 2 oktober 2011 13:21 schreef ArTiC het volgende:
2 oktober, op naar het terras...koud biertje in de hand
Ja maar ik moet nog zo veel beleven.quote:
Dan moet je snel zijnquote:Op zondag 2 oktober 2011 13:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja maar ik moet nog zo veel beleven.
Ik ga er wat aan doenquote:
Eviequote:
quote:
Kan, als ik er dan zin in heb.quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]![]()
Gaan we over twee weken weer een keer lunchen oid?
Kom op, zolang je mij nog kent heeft t leven altijd nut! En is een deal, ben er van 15-18, zal van de week ff laten weten wanneer ik allemaal tijd heb. Sterkte meidquote:Op zondag 2 oktober 2011 15:32 schreef Evie het volgende:
[..]
Kan, als ik er dan zin in heb.
Hmz geloof dat ik zo maar moet gaan slapen, het leven heeft vandaag niet veel nut meer of zin meer...
Sry.
Mweh heb geen sterkte nodig, alleen een nieuw huis gok ik. Dan ben ik al gelukkig :|quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kom op, zolang je mij nog kent heeft t leven altijd nut! En is een deal, ben er van 15-18, zal van de week ff laten weten wanneer ik allemaal tijd heb. Sterkte meid
Er staan er hier genoeg te koopquote:Op zondag 2 oktober 2011 15:39 schreef Evie het volgende:
[..]
Mweh heb geen sterkte nodig, alleen een nieuw huis gok ik. Dan ben ik al gelukkig :|
Allemaal te duurquote:
quote:
Ken je mensen in Dordrecht?quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:43 schreef Evie het volgende:
[..]Sjah.. geld.
Bedoel meer verhuizen naar een huis dat niet omringd is door kwaadaardige jaloerse kankerhoeren die je naar het leven staan en je proberen te verneuken.
Bedoel meer verhuizen naar een huis dat niet omringd is door het marionetje van die hoer.
Een huis waar geen studerende drugsgebruiktende psychoselijers denken heen te kunnen gaan omdat ze me toevallig van ooit als buren kende.
Euh...watte? Jij hebt geen nieuwe woning nodig, jij hebt een arrestatieteam nodigquote:Op zondag 2 oktober 2011 15:43 schreef Evie het volgende:
[..]Sjah.. geld.
Bedoel meer verhuizen naar een huis dat niet omringd is door kwaadaardige jaloerse kankerhoeren die je naar het leven staan en je proberen te verneuken.
Bedoel meer verhuizen naar een huis dat niet omringd is door het marionetje van die hoer.
Een huis waar geen studerende drugsgebruiktende psychoselijers denken heen te kunnen gaan omdat ze me toevallig van ooit als buren kende.
Nee man hoe dichter bij dordt hoe rotter het wordt.. das waarsch nog erger!quote:
In Nederland?quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Euh...watte? Jij hebt geen nieuwe woning nodig, jij hebt een arrestatieteam nodig
kalashnikov doet ook wonderenquote:Op zondag 2 oktober 2011 15:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Euh...watte? Jij hebt geen nieuwe woning nodig, jij hebt een arrestatieteam nodig
Hey ik woon erquote:Op zondag 2 oktober 2011 15:52 schreef Evie het volgende:
[..]
Nee man hoe dichter bij dordt hoe rotter het wordt.. das waarsch nog erger!
Te onhandig in kleine ruimtes, deze zijn beter:quote:
Ik zou voor de uzi gaan in kleine ruimtes of een MP5quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Te onhandig in kleine ruimtes, deze zijn beter:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ga voor de laatste, een mooi elegant wapenquote:Op zondag 2 oktober 2011 16:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die dingen hebben zo´n hoge vuursnelheid dat je moet herladen voordat je iemand geraakt hebtquote:Op zondag 2 oktober 2011 16:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zou voor de uzi gaan in kleine ruimtes of een MP5
MP5 kan kan je ook 3 schoten per keer doen.quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die dingen hebben zo´n hoge vuursnelheid dat je moet herladen voordat je iemand geraakt hebt
Hahahaha sorry gast!quote:
Thnxquote:Op zondag 2 oktober 2011 16:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan is het goedquote:
Daarom góóí je hem ook naar binnen, ipv hem naar binnen te dragen en rustig een kopje thee te gaan drinken zodra je de pin eruit hebt getrokken.quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:18 schreef Evie het volgende:
[..]
ThnxMaar euhm... die middelste... wil zelf niet persé dood hoor!
Hm thee is voor zieke mensen en vrouwen heh?! Niet zo klagen jonge man!quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daarom góóí je hem ook naar binnen, ipv hem naar binnen te dragen en rustig een kopje thee te gaan drinken zodra je de pin eruit hebt getrokken.![]()
Sowieso, thee![]()
Zou prima zijn als ik een andere woning zou krijgen dan, maar vrees het ergste... en is ook zielig voor mijn visje en mijn teddybeerquote:Op zondag 2 oktober 2011 16:39 schreef PeuRac het volgende:
met die granaat zou ik ook uitkijken, kan er meer uitblazen dan de ramen.
tering, dit klinkt gefrustreerd.quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:43 schreef Evie het volgende:
[..]Sjah.. geld.
Neequote:Op zondag 2 oktober 2011 17:12 schreef Rupsebeest het volgende:
Halloooooooooooooooooo!
Is dit ding nou nog steeds niet vol
Rupsjequote:Op zondag 2 oktober 2011 17:12 schreef Rupsebeest het volgende:
Halloooooooooooooooooo!
Is dit ding nou nog steeds niet vol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |