Wat heb je liever? Een mooie vrouw in de OP of een saai stuk tekstquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
clevy: http://wiki.fok.nl/index.php?title=OP/Singles&action=edit
dank u vriendelijk.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
clevy: http://wiki.fok.nl/index.php?title=OP/Singles&action=edit
quote:
saai stuk tekst.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat heb je liever? Een mooie vrouw in de OP of een saai stuk tekst
Haiquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:12 schreef clevy het volgende:
[..]
dank u vriendelijk.
hoop dat het nu beter is
[..]
oh wacht, ik pas de OP in de wiki ff aan...quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:12 schreef clevy het volgende:
[..]
dank u vriendelijk.
hoop dat het nu beter is
[..]
Dag rups mevrouw hoe is het met jouquote:
Fijn hoor ik mis die vrouwquote:
Hey dat rijmt!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dag rups mevrouw hoe is het met jou
[..]
Fijn hoor ik mis die vrouw
vriendelijke vrouwen zijn altijd goed voor t hartquote:
oki-diddly-dokiquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oh wacht, ik pas de OP in de wiki ff aan...
Ik ben altijd vriendelijkquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:15 schreef clevy het volgende:
[..]
vriendelijke vrouwen zijn altijd goed voor t hart
Goed hequote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:14 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Hey dat rijmt!
En met mij gaat het wel prima, met jou dan?
Als je wilt fappen google je maarquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dag rups mevrouw hoe is het met jou
[..]
Fijn hoor ik mis die vrouw
Haha waarvoor moet je een gedicht schrijven?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goed hetsja ik moet nog even een gedicht schrijven voor iets dus ik probeer in de stemming te komen.
Met mij goed. Vandaag lekker buiten geweest. 26 km gewandeld
al gedaan toch?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ok, clevy, nog 1 keer aanpassen aub??![]()
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Singles
hmm.. Ik heb toch liever dat ie een mens is hoorquote:
ja hij kloptquote:
Ja dat kan ik me voorstellenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hmm.. Ik heb toch liever dat ie een mens is hoor
ik zie onder die noemer ook liever een echte naakte vrouw in hoge laarzenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hmm.. Ik heb toch liever dat ie een mens is hoor
wat werken wij goed samen hequote:
hij moet alleen zn borsthaar eraf halenquote:
Will doquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Als je wilt fappen google je maar
De wandeling van vandaag. Aan het eind van het seizoen worden die gedichten door de schrijvers voor gedragen bij een etentje ter afsluiting van het seizoenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:18 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Haha waarvoor moet je een gedicht schrijven?
Ik ben het gewend om met mensen met een beperking te werkenquote:
Nee, ik geloof best dat die out of your league zijnquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Will domoet ik nog plaatsen waar ik op fap?
[..]
De wandeling van vandaag. Aan het eind van het seizoen worden die gedichten door de schrijvers voor gedragen bij een etentje ter afsluiting van het seizoen
dank u slimme mevrouw.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik ben het gewend om met mensen met een beperking te werken
iemand vind mij slimquote:
Dus ook met jezelfquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik ben het gewend om met mensen met een beperking te werken
Dat zeker maar een man mag toch dromenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, ik geloof best dat die out of your league zijn
Alleen jammer dat iemand die dat zegt zelf niet helemaal bij zijn volle verstand is. Dus wat zegt dat eigenlijk. Vrij weinig tochquote:
ja schatquote:
En wij trappen er maar in hè, dom geslacht zijn we eigenlijkquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:24 schreef clevy het volgende:
[..]
ja schat
ik zeg wel meer dingen om vrouwen rustig te krijgen
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:24 schreef clevy het volgende:
[..]
ja schat
ik zeg wel meer dingen om vrouwen rustig te krijgen
ach.. valt wel mee..quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:25 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
En wij trappen er maar in hè, dom geslacht zijn we eigenlijk
Zo dom toch niet je hoeven maar te kijken wij(mannen) veranderen en kwijlende puppy'squote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:25 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
En wij trappen er maar in hè, dom geslacht zijn we eigenlijk
Nee, mannen mogen niet dromen, wat denk je dat wij vrouwen juist proberen te voorkomen? Sjeesquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus ook met jezelf
[..]
Dat zeker maar een man mag toch dromen
Hahaha ja dat is het ook, ik snap mannen echt nietquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:27 schreef clevy het volgende:
[..]
ach.. valt wel mee..
de hele mensheid is niet zo snugger.. het is niet perse geslacht afhankelijk.. we snappen elkaar gewoon niet zo goed he
ik ook van jou lieverdquote:
Ja, me likesquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo dom toch niet je hoeven maar te kijken wij(mannen) veranderen en kwijlende puppy's
vrouwen snap ik ook niet, for that matterquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:27 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Hahaha ja dat is het ook, ik snap mannen echt niet
Snap ik, wie niet?quote:
Ik snap slechts een paar vrouwen, de meeste dramaqueens snap ik inderdaad ook nietquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
vrouwen snap ik ook niet, for that matter
Het zijn bijna allemaal van die jankwijvenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:30 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Ik snap slechts een paar vrouwen, de meeste dramaqueens snap ik inderdaad ook niet
Ja, en toch vind ik het grappig dat heel veel vrouwen dat zeggenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Het zijn bijna allemaal van die jankwijven
Ik weet wel dat k niet jank als er een nagel afbreekt.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:33 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Ja, en toch vind ik het grappig dat heel veel vrouwen dat zeggenOf zouden we dan ècht de uitzonderingen zijn?
dan is het maar goed dat we hier die paar resterende manwijven hebben die zich niet over iedere scheet dramatisch aanstellen..quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Het zijn bijna allemaal van die jankwijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |