Wat heb je liever? Een mooie vrouw in de OP of een saai stuk tekstquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
clevy: http://wiki.fok.nl/index.php?title=OP/Singles&action=edit
dank u vriendelijk.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
clevy: http://wiki.fok.nl/index.php?title=OP/Singles&action=edit
quote:
saai stuk tekst.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat heb je liever? Een mooie vrouw in de OP of een saai stuk tekst
Haiquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:12 schreef clevy het volgende:
[..]
dank u vriendelijk.
hoop dat het nu beter is
[..]
oh wacht, ik pas de OP in de wiki ff aan...quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:12 schreef clevy het volgende:
[..]
dank u vriendelijk.
hoop dat het nu beter is
[..]
Dag rups mevrouw hoe is het met jouquote:
Fijn hoor ik mis die vrouwquote:
Hey dat rijmt!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dag rups mevrouw hoe is het met jou
[..]
Fijn hoor ik mis die vrouw
vriendelijke vrouwen zijn altijd goed voor t hartquote:
oki-diddly-dokiquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oh wacht, ik pas de OP in de wiki ff aan...
Ik ben altijd vriendelijkquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:15 schreef clevy het volgende:
[..]
vriendelijke vrouwen zijn altijd goed voor t hart
Goed hequote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:14 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Hey dat rijmt!
En met mij gaat het wel prima, met jou dan?
Als je wilt fappen google je maarquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dag rups mevrouw hoe is het met jou
[..]
Fijn hoor ik mis die vrouw
Haha waarvoor moet je een gedicht schrijven?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goed hetsja ik moet nog even een gedicht schrijven voor iets dus ik probeer in de stemming te komen.
Met mij goed. Vandaag lekker buiten geweest. 26 km gewandeld
al gedaan toch?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ok, clevy, nog 1 keer aanpassen aub??![]()
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Singles
hmm.. Ik heb toch liever dat ie een mens is hoorquote:
ja hij kloptquote:
Ja dat kan ik me voorstellenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hmm.. Ik heb toch liever dat ie een mens is hoor
ik zie onder die noemer ook liever een echte naakte vrouw in hoge laarzenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hmm.. Ik heb toch liever dat ie een mens is hoor
wat werken wij goed samen hequote:
hij moet alleen zn borsthaar eraf halenquote:
Will doquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Als je wilt fappen google je maar
De wandeling van vandaag. Aan het eind van het seizoen worden die gedichten door de schrijvers voor gedragen bij een etentje ter afsluiting van het seizoenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:18 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Haha waarvoor moet je een gedicht schrijven?
Ik ben het gewend om met mensen met een beperking te werkenquote:
Nee, ik geloof best dat die out of your league zijnquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Will domoet ik nog plaatsen waar ik op fap?
[..]
De wandeling van vandaag. Aan het eind van het seizoen worden die gedichten door de schrijvers voor gedragen bij een etentje ter afsluiting van het seizoen
dank u slimme mevrouw.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik ben het gewend om met mensen met een beperking te werken
iemand vind mij slimquote:
Dus ook met jezelfquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik ben het gewend om met mensen met een beperking te werken
Dat zeker maar een man mag toch dromenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, ik geloof best dat die out of your league zijn
Alleen jammer dat iemand die dat zegt zelf niet helemaal bij zijn volle verstand is. Dus wat zegt dat eigenlijk. Vrij weinig tochquote:
ja schatquote:
En wij trappen er maar in hè, dom geslacht zijn we eigenlijkquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:24 schreef clevy het volgende:
[..]
ja schat
ik zeg wel meer dingen om vrouwen rustig te krijgen
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:24 schreef clevy het volgende:
[..]
ja schat
ik zeg wel meer dingen om vrouwen rustig te krijgen
ach.. valt wel mee..quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:25 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
En wij trappen er maar in hè, dom geslacht zijn we eigenlijk
Zo dom toch niet je hoeven maar te kijken wij(mannen) veranderen en kwijlende puppy'squote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:25 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
En wij trappen er maar in hè, dom geslacht zijn we eigenlijk
Nee, mannen mogen niet dromen, wat denk je dat wij vrouwen juist proberen te voorkomen? Sjeesquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus ook met jezelf
[..]
Dat zeker maar een man mag toch dromen
Hahaha ja dat is het ook, ik snap mannen echt nietquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:27 schreef clevy het volgende:
[..]
ach.. valt wel mee..
de hele mensheid is niet zo snugger.. het is niet perse geslacht afhankelijk.. we snappen elkaar gewoon niet zo goed he
ik ook van jou lieverdquote:
Ja, me likesquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo dom toch niet je hoeven maar te kijken wij(mannen) veranderen en kwijlende puppy's
vrouwen snap ik ook niet, for that matterquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:27 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Hahaha ja dat is het ook, ik snap mannen echt niet
Snap ik, wie niet?quote:
Ik snap slechts een paar vrouwen, de meeste dramaqueens snap ik inderdaad ook nietquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
vrouwen snap ik ook niet, for that matter
Het zijn bijna allemaal van die jankwijvenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:30 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Ik snap slechts een paar vrouwen, de meeste dramaqueens snap ik inderdaad ook niet
Ja, en toch vind ik het grappig dat heel veel vrouwen dat zeggenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Het zijn bijna allemaal van die jankwijven
Ik weet wel dat k niet jank als er een nagel afbreekt.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:33 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Ja, en toch vind ik het grappig dat heel veel vrouwen dat zeggenOf zouden we dan ècht de uitzonderingen zijn?
dan is het maar goed dat we hier die paar resterende manwijven hebben die zich niet over iedere scheet dramatisch aanstellen..quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Het zijn bijna allemaal van die jankwijven
Ja well duh, ik ook nietquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik weet wel dat k niet jank als er een nagel afbreekt.
man kan ik mee leven, eerste 3 letters van mn naam. Wijven, prima. Lig ik ook niet zo wakker van. Scheten mag, maar aub niet mijn kant uitquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:34 schreef clevy het volgende:
[..]
dan is het maar goed dat we hier die paar resterende manwijven hebben die zich niet over iedere scheet dramatisch aanstellen..
euh..
dat zijn vast weer strafpunten
Och, ook daar hou ik me niet zo mee bezig. Ik vind het veel kutter dat ik dan mannen minder goed kan verwondenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:34 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Ja well duh, ik ook niethet is wel kut though, dan zijn je nagels ongelijk
Wat kunnen mannen doen om hetzelfde resultaat bij vrouwen te krijgen?quote:
Lekker zijn, en spaans of italiaans ofzo praten (warme taal), en een zwoele 'neuk mij' blik hebbenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat kunnen mannen doen om hetzelfde resultaat bij vrouwen te krijgen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Haha dat doe ik nooit, ik kan er ook niet echt over meepraten want ik bijt nagelsquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Och, ook daar hou ik me niet zo mee bezig. Ik vind het veel kutter dat ik dan mannen minder goed kan verwonden
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Lekker zijn, en spaans of italiaans ofzo praten (warme taal), en een zwoele 'neuk mij' blik hebbenno entiendoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm trying to like people, it's just so hard to weed through the stupid ones
excessive exposure to life may be harmful to your health
nagels bijten, tut tut, dat ziet er toch zo uit alsof je in geen jaren fatsoenlijk te eten hebt gehadquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:37 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Haha dat doe ik nooit, ik kan er ook niet echt over meepraten want ik bijt nagels
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Lekker zijn, en spaans of italiaans ofzo praten (warme taal), en een zwoele 'neuk mij' blik hebbenOf gewoon een blinde vrouwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
nu nog dat eerste en het laatstequote:
Ongetwijfeld kan die het voelenquote:
Ik heb genoeg vet dus iedereen kan zien dat ik wel fatsoenlijk te eten krijgquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nagels bijten, tut tut, dat ziet er toch zo uit alsof je in geen jaren fatsoenlijk te eten hebt gehad![]()
Nee, mijn nageltjes groeien zodat ik ze in mannenbillen en ruggen kan zetten
Dat verschil voelt ze echt niet. Who am I kidding.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nu nog dat eerste en het laatste
[..]
Ongetwijfeld kan die het voelen
misschien is dat wel een scheurbuikje van het tekort aan groenten (die zitten niet vaak onder je nagels lijkt mequote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:40 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Ik heb genoeg vet dus iedereen kan zien dat ik wel fatsoenlijk te eten krijg
Ik eet 5/7 dagen groenten dus lijkt me ook wel okéquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
misschien is dat wel een scheurbuikje van het tekort aan groenten (die zitten niet vaak onder je nagels lijkt me)
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat verschil voelt ze echt niet. Who am I kidding.
ik doe m'n best.. heb afgelopen nacht nog een dronken dansende vrouw aan me hangend gehad..quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nu nog dat eerste en het laatste
[..]
Ongetwijfeld kan die het voelen
iehl.. gezonde mensenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:42 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Ik eet 5/7 dagen groenten dus lijkt me ook wel oké
En sporten?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:42 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
arm meidjequote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:42 schreef clevy het volgende:
[..]
ik doe m'n best.. heb afgelopen nacht nog een dronken dansende vrouw aan me hangend gehad..
Heyquote:
he, getsquote:
heel gezondquote:
quote:
en bedankt.. ik hing rustig te zuipen en die moest opeens met me dansen.. en overal aan frunniken en zeggen dat ik spannende lichtjes in m'n ogen had.. die moet wel enorm bezopen zijn geweest en dat was zeker niet mijn schuldquote:
die had gewoon een weddenschap afgeslotenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:44 schreef clevy het volgende:
[..]
en bedankt.. ik hing rustig te zuipen en die moest opeens met me dansen.. en overal aan frunniken en zeggen dat ik spannende lichtjes in m'n ogen had.. die moet wel enorm bezopen zijn geweest en dat was zeker niet mijn schuld
ik ga even krassenquote:
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:42 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
energie om heel de nacht door te gaan dus.quote:
als je wat wint, de helft is voor mij!quote:
jij bent toch ook zo aardig hequote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
die had gewoon een weddenschap afgesloten
neequote:
Jep zeker wetenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:45 schreef dawg het volgende:
[..]
[..]
energie om heel de nacht door te gaan dus.
mannen alleen nooitquote:
Hoe wil je mijn bloed?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
als je wat wint, de helft is voor mij!
Ik zie alles zwart wit. Dus nee ik heb geen kijk op kleur.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
heeft hier trouwens iemand kijk op kleur?
Verspreid over je badkamervloer, terwijl je erin ligt te stuiptrekken?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe wil je mijn bloed?
[..]
Ik zie alles zwart wit. Dus nee ik heb geen kijk op kleur.
dat zijn mannen sowiesoquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:49 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Nee en dat is echt kei irritant![]()
Have fun R.quote:
Will doquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Verspreid over je badkamervloer, terwijl je erin ligt te stuiptrekken?
hmm.. wat heb ik aan jou?
Hey psst gewoon meerdere mannenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:49 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Nee en dat is echt kei irritant![]()
Wat wil je schilderen?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ik wil mn schilderij afmaken, maar weet geen goede achtergrondkleur
ik heb al geschilderd wat ik wil schilderen, maar moet alleen nog de achtergrond dusquote:
karmijn rood, tijn-bloed-roodquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ik wil mn schilderij afmaken, maar weet geen goede achtergrondkleur
Wat heb je geschilderd en welke kleur?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb al geschilderd wat ik wil schilderen, maar moet alleen nog de achtergrond dus
meh, ik zat aan rood te denken, maar denk dat ie dat too much wordquote:
Mijn bloed is zwartquote:
ik heb een kikker geschilderd:quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat heb je geschilderd en welke kleur?
Geel dan zie je die kikker ook nietquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb een kikker geschilderd:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |