SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hierFinally, someone let me out of my cage
Nouja omdat ze dan meer weten over je innerlijk,misschien trekt dat toch meiden aan.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:49 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik heb vaak van dames gehoord dat ze na een tijdje pas zien dat ik best knap ben. Whatever that means...
ik ben namelijk heul niet knap
en mijn persoonlijkheid is ook niet sprankelend te noemen
ik heb geen flauw idee, maar zolang het werkt...quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:54 schreef kree het volgende:
[..]
Nouja omdat ze dan meer weten over je innerlijk,misschien trekt dat toch meiden aan.
Bijvoorbeeld je praat met iemand gewoon en die verteld het aan een vriendin en dan is er alweer een basis voor interesse.
En ik ben ook niet moeders mooiste hoor.
Ik ook niet, maar er zijn er wel meer die ik ken die een soort gekoppeld werden door simpele ( niet op ik wil daten gerichte gesprekjes) met andere vriendinnen vriendenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:57 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
ik heb geen flauw idee, maar zolang het werkt...
Ik heb dat eigenlijk niet zo meer, dat had ik toen wat jonger was wel. Vrienden van vrienden en daar vriendinnen van, dat soort verhalen. Nu is het toch de uitgaansgroep die we wel kennen en wat marginale aanhang die je ook al wel kent, minimaal van gezicht.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:01 schreef kree het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar er zijn er wel meer die ik ken die een soort gekoppeld werden door simpele ( niet op ik wil daten gerichte gesprekjes met andere vriendinnen vrienden)
Heb je per ongeluk met het paard geflirt?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:01 schreef tijnbrein het volgende:
Shit ik kon vandaag flirten met een meisje op een paard maar ik faalde
Alhoewel het paard er wel beter uitzag dan wat er op zat.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:05 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Heb je per ongeluk met het paard geflirt?
Kan ik niet meerijden....quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Alhoewel het paard er wel beter uitzag dan wat er op zat.Nee grapje.
Ik heb 26 km gewandeld. Paardenvrouwtje vroeg hoe ver ik nog moest lopen ik zeg ongeveer 13 km.
Zij dat is ver.
Ik was te laat om iets bijdehands terug te zeggeniets met op een paard is dat niet ver
En dat bedacht ik dus te laat.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:09 schreef kree het volgende:
[..]
Kan ik niet meerijden....
Haha gezellig gelijk op zo'n paard met z'n tweeën
Ja ik snap het, ik denk er ook altijd pas later aan.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En dat bedacht ik dus te laat.Maar goed volgende keer beter. Die morgen trouwens een veel leuker paardmeisje gezien. Alleen die reed te snel om aan te spreken
Het was gewoon leuk.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:11 schreef kree het volgende:
[..]
Ja ik snap het, ik denk er ook altijd pas later aan.
Van dat had ik moeten zeggen, maar op het moment zelf komt er niks in me op/
true thatquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het was gewoon leuk.![]()
Helaas is het lastig om spontaan te zijn op dat soort momenten
Rare reden, je kunt ook gewoon zeggen laten we een stukje gaan lopen ofzo...quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:16 schreef Myraela het volgende:
Mijn grootste hindernis in het versieren in mijn geld. Dat altijd op is. Ik moet telkens mensen uitleggen dat ik geen geld heb dus nergens heen kan. Niet tof.
Dat is jammer inderdaad. Om nu de man alles te laten betalen vind ik ook not done.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:16 schreef Myraela het volgende:
Mijn grootste hindernis in het versieren in mijn geld. Dat altijd op is. Ik moet telkens mensen uitleggen dat ik geen geld heb dus nergens heen kan. Niet tof.
dus dan moet ik een gast eerst hierheen laten komen en dan kunnen we gezellig in Rotterdam Zuid rond lopen?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:17 schreef kree het volgende:
[..]
Rare reden, je kunt ook gewoon zeggen laten we een stukje gaan lopen ofzo...
kost niks
Nouja ik heb dat bij de laatste date wel gedaan.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is jammer inderdaad. Om nu de man alles te laten betalen vind ik ook not done.
Hangt van de setting af denk.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
dus dan moet ik een gast eerst hierheen laten komen en dan kunnen we gezellig in Rotterdam Zuid rond lopen?Ik pass eventjes.
Je zou aan het eind moeten kunnen uitgeven wat je het waard vond.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:22 schreef kree het volgende:
.
En als ik dan een heel gezellige avond heb dan wil ik best betalen voor een meisje.
Voor de drankjes dus hahaha
Achja, ik vind het niet erg als een man betaald, maar ik wil altijd de optie hebben dat ik zelf kan betalen. Het moet niet vanzelfsprekend zijn dat hij betaald.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:22 schreef kree het volgende:
[..]
Hangt van de setting af denk.
Bij mij woonde ze in de buurt dus we konden het lopend af allemaal.
En als ik dan een heel gezellige avond heb dan wil ik best betalen voor een meisje.
Voor de drankjes dus hahaha
Ah joh, heb je geen leuke jongens bij je studie ofzo?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:16 schreef Myraela het volgende:
betaaltquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Achja, ik vind het niet erg als een man betaald, maar ik wil altijd de optie hebben dat ik zelf kan betalen. Het moet niet vanzelfsprekend zijn dat hij betaald.
Ook een tijdje in Rotterdam gewoond en dat was niet bepaald een pretje met al dat buitenlandse volk. Meestal kwamen ze zelfs gewoon dreigend over. En voor de goede delen van rotterdam had ik destijds geen geldquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
dus dan moet ik een gast eerst hierheen laten komen en dan kunnen we gezellig in Rotterdam Zuid rond lopen?Ik pass eventjes.
Jawel.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:23 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ah joh, heb je geen leuke jongens bij je studie ofzo?
Inderdaadquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Achja, ik vind het niet erg als een man betaald, maar ik wil altijd de optie hebben dat ik zelf kan betalen. Het moet niet vanzelfsprekend zijn dat hij betaald.
Ik betaal nooit voor meisjes die ik net kenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Klopt, ze bood het mij ook aan dat ze zou meebetalen maarja dat is ouderwets denk maar ik heb het gewoon afgerekend.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als de dame superleuk is en het klikt allemaal, dan betaal ik met plezier eenmalig op de eerste datequote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als je meerdere dames date, dan ga je al snel: Double dutchquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:25 schreef kree het volgende:
[..]
Klopt, ze bood het mij ook aan dat ze zou meebetalen maarja dat is ouderwets denk maar ik heb het gewoon afgerekend.
Nu ik er over denk waarom eigenlijk?
Toch iets van de "standaarden" denk ik.
Maar ik zou het zo weer doen als ik iemand echt leuk vindt.
Ja dat zei zij ook, maar ik had het er wel voor over.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:26 schreef kedge het volgende:
[..]
Als je meerdere dames date, dan ga je al snel: Double dutch
Effe voor mijn ervaring, bij de rekening.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:30 schreef minibeer het volgende:
lijkt me wel een gevoelig puntje: bespreek je dat vooraf of deel je het pas mee bij de rekening?
Lijkt me allebei niet echt ideaal
Neuh, als je nou afspreekt dan ga je toch niet gelijk komen (van te voren) met van wie gaat betalen?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:32 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik ga er vanuit dat beiden op een eerste date betalen. Ik hou niet van profiteurs, dan wil ik het stemrecht van die vrouwen terug,
Ahh weer terug naar het jaar 1922 toen verdienden de vrouwen ook bijna of helemaal niks. Daar komt het ook vandaan dat de man de rekening betaalt.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:32 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik ga er vanuit dat beiden op een eerste date betalen. Ik hou niet van profiteurs, dan wil ik het stemrecht van die vrouwen terug,
Als een vrouw verwacht dat de man de eerste date betaalt is daar op zich niets mis meequote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:30 schreef minibeer het volgende:
lijkt me wel een gevoelig puntje: bespreek je dat vooraf of deel je het pas mee bij de rekening?
Lijkt me allebei niet echt ideaal
Ja, dan wel.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als een vrouw verwacht dat de man de eerste date betaalt is daar op zich niets mis mee
Je mag alles verwachten, maar kan best een koude kermis zijn dan.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als een vrouw verwacht dat de man de eerste date betaalt is daar op zich niets mis mee
Als zij de volgende date maar betaalt. Oh wachtquote:
Bij mijn laatste 2 dates heb ik het etentje betaald en hun de drankjes in het café die we erna hebben gepakt. Grappig is dat ik altijd naar hetzelfde restaurant en café ga met datesquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als zij de volgende date maar betaalt. Oh wacht
Ik heb ooit eens een date gehad waarbij de vrouw me praktisch dwong te betalen. En mooi geen tweede date. Mevrouw vond het uiteindelijk toch niet fair tegen haar scharrelatie.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als zij de volgende date maar betaalt. Oh wacht
Ik heb dat ook een tijd gedaan, totdat ik sjans kreeg met een serveerster.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:40 schreef kedge het volgende:
[..]
Bij mijn laatste 2 dates heb ik het etentje betaald en hun de drankjes in het café die we erna hebben gepakt. Grappig is dat ik altijd naar hetzelfde restaurant en café ga met dates
Je had er op in moeten gaan en haar dwingen te betalenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:40 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens een date gehad waarbij de vrouw me praktisch dwong te betalen. En mooi geen tweede date. Mevrouw vond het uiteindelijk toch niet fair tegen haar scharrelatie.
Overigens weken later nog aan de telefoon gehad dat ze er spijt van had en graag nog een keer wat wilde drinken. Ik heb haar succes gewenst en de telefoon opgehangen
Profiteur.
Ik heb echt nog maar een date gehadquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:40 schreef kedge het volgende:
[..]
Bij mijn laatste 2 dates heb ik het etentje betaald en hun de drankjes in het café die we erna hebben gepakt. Grappig is dat ik altijd naar hetzelfde restaurant en café ga met dates
Geweldig, heb een soortgelijk verhaal, maar dan in het oostblok; waar ik 5 jaar gewoond hebquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:40 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens een date gehad waarbij de vrouw me praktisch dwong te betalen. En mooi geen tweede date. Mevrouw vond het uiteindelijk toch niet fair tegen haar scharrelatie.
Overigens weken later nog aan de telefoon gehad dat ze er spijt van had en graag nog een keer wat wilde drinken en doen. Mevrouw had een dure activiteit in gedachten. Ik heb haar succes gewenst en de telefoon opgehangen
Profiteur.
Geen mooie plekjes in Roffa Zuid?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik haat het als ik van andere mensen drinken moet krijgen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij was toch nog maagd?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:25 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik betaal nooit voor meisjes die ik net ken
Was ook een keer, toen wilde een meisje een drankje, maar ik had geen geld
'oh dan kunnen we wel naar mijn hotel gaan, we hebben nog vodka liggen'
awesome
Leuke steegjes om verkracht te worden door 3 negers ja.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Geen mooie plekjes in Roffa Zuid?
Zelfs in Dorpsco (!!!!!! ) is er een meer waar je gezellig rond om kan lopen.
Niet iedereen is maagd?quote:
Ik heb het geluk dat ik op 300 meter woon van een meer.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Leuke steegjes om verkracht te worden door 3 negers ja.
Neehoor, het valt wel mee, maar het is geen omgeving voor een toffe wandeling ofzo. Maarja, aan de andere kant, met de juiste persoon is ergens gewoon in het gras liggen ookal tof.
Ik heb hier nog de mogelijkheid tot strand of duinen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Leuke steegjes om verkracht te worden door 3 negers ja.
Neehoor, het valt wel mee, maar het is geen omgeving voor een toffe wandeling ofzo. Maarja, aan de andere kant, met de juiste persoon is ergens gewoon in het gras liggen ookal tof.
Gaan we zo doen, Tijn!?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niet iedereen is maagd?![]()
Hoe ging je gesprek trouwens?
Okee even resumeren.quote:
Meertjes zijn tof.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb het geluk dat ik op 300 meter woon van een meer.
Niet dat ik ooit iemand heb om er mee naar toe te nemen maar goed.
Ik woonde vroeger ook aan het strand, dat is wel tof ja, was zeker met de hond altijd lekker. Maar nu geen strand en geen hond meer.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:33 schreef kree het volgende:
[..]
Ik heb hier nog de mogelijkheid tot strand of duinen.
Leuk loopje gedaan met het psychose meisje.
Hmm nouja nu eerst weer iemand anders vinden
Ik hoef maar 3 minuten te lopen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Meertjes zijn tof.Je hebt hier ook wel een soort van meertje/bos/park, maar daar ben ik pas 1 keer geweest en is wel op auto afstand want met het OV verdwaalde ik.
Als jij 26 bent en nog steeds maagd mag je klagenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Gaan we zo doen, Tijn!?![]()
Ja het ging wel goed, word er dinsdag over gebeld.
Je hebt iig haar kamer gezien dat is al een overwinning opzichquote:
Jawel, maar ik heb mijn paarsgepunte lans niet in haar roze taco gestoken.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Okee even resumeren.
Een vrouw neemt je mee naar haar hoter kamer.
Voor een fles wodka.
En er gebeurde niks?
Die tijd komt echt nog wel een keerquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:38 schreef minibeer het volgende:
[..]
Jawel, maar ik heb mijn paarsgepunte lans niet in haar roze taco gestoken.
Ik heb nog nooit wat gedaan met een meisje he.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als jij 26 bent en nog steeds maagd mag je klagendus ... jij hebt nu al meer met meisje gedaan toen ik op die leeftijd was.
We kunnen er wel een keer samen langslopen.quote:
Ik neem een kleedje mee, regel jij wat te drinken.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:40 schreef heloef het volgende:
[..]
We kunnen er wel een keer samen langslopen.
Flirten/praten/vrienden zijn etc.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit wat gedaan met een meisje he.![]()
En mocht ik op mijn 26ste nog maagd zijn mag ik er nog bij iemand overheen.
Is me toegezegd.
Dude, seriously.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:41 schreef heloef het volgende:
Het duurde wel lang voordat ik het ontdekte.
Op een gegeven moment liep ik een heuvel op, op een dag en toen dacht "huh, wat doet dat meer hier?"
Ja maar, ja maarquote:
Een meer! hoe kan je een meer zo dichtbij nou ineens vinden.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar![]()
Je ziet het echt niet.![]()
Je loopt het parkje in dan zie je auto's, flats en een heuvel.
En dan loop je om die heuvel heen en is het van: tadaa.
Die heuvel staat er voor.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Een meer! hoe kan je een meer zo dichtbij nou ineens vinden.
Zo ergquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:43 schreef Myraela het volgende:
Ik zei altijd dat ik als ik na mijn 18de nog maagd zou zijn, de eerste beste op straat zou bespringen. Had ik maar gewacht tot die impuls, want mijn eerste keer was nog erger dan een random iemand op straat.
Wat was er zo erg dan?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:43 schreef Myraela het volgende:
Ik zei altijd dat ik als ik na mijn 18de nog maagd zou zijn, de eerste beste op straat zou bespringen. Had ik maar gewacht tot die impuls, want mijn eerste keer was nog erger dan een random iemand op straat.
Gewoon totaal verkeerde persoon, een beetje bewust wel, want ik viel stil bij de jongen die ik wel tof vond omdat ik te bang was.quote:
Oh dat, al vind ik dat niet heul bijzonder.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Flirten/praten/vrienden zijn etc.
Ik hoop dat zij die belofte niet hoeft na te komen en dat je voor je 18 geen maagd meer bent.
Je bent al goed op weg. Dus dat gaat zeker goed komen
Haha, je ging dus naar bed met een jongen die je niet leuk vond?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gewoon totaal verkeerde persoon, een beetje bewust wel, want ik viel stil bij de jongen die ik wel tof vond omdat ik te bang was.
jup.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:49 schreef minibeer het volgende:
[..]
Haha, je ging dus naar bed met een jongen die je niet leuk vond?
Zo'n verhaal ken ik ook van een meisje en dat was alleen omdat ze boos was op haar ouders en zo haar maagdelijkheid verloorquote:
Dacht ik ookquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh dat, al vind ik dat niet heul bijzonder.![]()
Maar goed een jaar geleden was het nog erger.![]()
Voor mijn 18de gaat niet lukken denk ik, voor mijn 26ste zal wel goed komen.
Ach als ik 20 ben gooi ik mijn eisen wel naar minimum.quote:
Hou een beetje vertrouwen lamlul.quote:
Ik was niet boos of iets, daarvoor slechte ervaringen gehad waardoor ik eigenlijk te onzeker was en de stap van seks en liefde als combinatie te groot was. Daarom iemand waarbij het me niets kon schelen want ik hoefde hem toch niet terug te zien.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:51 schreef kedge het volgende:
[..]
Zo'n verhaal ken ik ook van een meisje en dat was alleen omdat ze boos was op haar ouders en zo haar maagdelijkheid verloor
Ik heb nog steeds nauwelijks contact met vrouwen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh dat, al vind ik dat niet heul bijzonder.![]()
Maar goed een jaar geleden was het nog erger.![]()
Voor mijn 18de gaat niet lukken denk ik, voor mijn 26ste zal wel goed komen.
Mij is het geluktquote:
Dat van mij word ook geluk, kan niet missen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds nauwelijks contact met vrouwen.
Je hebt nog even.
[/quote}
Die van school en Faye.
Voor de rest ga ik niet om met vrouwen.
[quote]
[..]
Mij is het geluktoh wacht dat was ook maar geluk
Ja en dan weten we op de meets wie er wel en niet maagd is.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:00 schreef Myraela het volgende:
Ik vergeet altijd wie wel en geen maagd meer is, kunnen we niet een lijstje maken.
Nee.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:00 schreef Myraela het volgende:
Ik vergeet altijd wie wel en geen maagd meer is, kunnen we niet een lijstje maken.
Kei handig toch!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:01 schreef kedge het volgende:
[..]
Ja en dan weten we op de meets wie er wel en niet maagd is.
Je mist niets, zoenen is het belangrijkste.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:01 schreef kree het volgende:
[..]
Helaas wel, verder als zoenen is het niet gekomen
Ik mis de seks opzich nog geneens zo, maar wel dat er gewoon niemand is waar ik een leuke relatie mee kan hebbenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je mist niets, zoenen is het belangrijkste.
En bedankt.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom niet gelijk een soort file met nuttige infoquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:00 schreef Myraela het volgende:
Tips ga opzoek naar een oudere vrouw die op jongens achtige types valt.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat van mij word ook geluk, kan niet missen.
Bij zoenen wil ik toch altijd mijn grenzen opzoeken van hoe ver kan ik gaan bij een meid.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja herkenbaar hoor.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:03 schreef kree het volgende:
[..]
Ik mis de seks opzich nog geneens zo, maar wel dat er gewoon niemand is waar ik een leuke relatie mee kan hebben
Ik ga toch voor seksquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tip: krijg tieten. Serieus, als meisje is het niet moeilijk een meisje te scoren.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:03 schreef tijnbrein het volgende:
Tips ga opzoek naar een oudere vrouw die op jongens achtige types valt.
Dan ga ik van FOK! af.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom niet gelijk een soort file met nuttige infohey jij bent mod waarom krijgen de maagden geen tagje
Hopelijk geilt Susanne dan op jongetjes.quote:[..]
Tips ga opzoek naar een oudere vrouw die op jongens achtige types valt.
Ja jij ouwe FOK! hosselaar.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:05 schreef lipper het volgende:
Ben ik nu echt de enige met succes hier
Nah. Seks is tof en alles hoor, maar een man die niet kan zoenen komt zover toch niet bij mij.quote:
Aan hun?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb nog geen kans gehad om met een vrouw te flirten. Overal waar ik kom, lijken alleen mannen te zijn.![]()
Al hoorde ik vandaag wel dat 2 oud school genootjes single zijn en hun moeder het leuk zou vinden als ik daar aandacht aan zou besteden.
Vertel eens over je succes.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:05 schreef lipper het volgende:
Ben ik nu echt de enige met succes hier
Pak je kans.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb nog geen kans gehad om met een vrouw te flirten. Overal waar ik kom, lijken alleen mannen te zijn.![]()
Al hoorde ik vandaag wel dat 2 oud school genootjes single zijn en hun moeder het leuk zou vinden als ik daar aandacht aan zou besteden.
Truequote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tip: krijg tieten. Serieus, als meisje is het niet moeilijk een meisje te scoren.
wie is Susanne?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan ga ik van FOK! af.
[..]
Hopelijk geilt Susanne dan op jongetjes.
Oh.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nah. Seks is tof en alles hoor, maar een man die niet kan zoenen komt zover toch niet bij mij.
quote:
Doenquote:
Vorige meisje heeft mij zoenen geleerd.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nah. Seks is tof en alles hoor, maar een man die niet kan zoenen komt zover toch niet bij mij.
Jawel, ik moet toch weten hoe je zoent.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh.![]()
Dan gaat dit ook niet door zeker:
[..]
Hoe leer je dat?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:07 schreef kree het volgende:
[..]
Vorige meisje heeft mij zoenen geleerd.
Heb het toen ook gezegd "van leer mij eens zoenen"
Haha voel me zo mislukt als ik dit zo typ op deze leeftijd![]()
Dat leuke meisje van de redactie.quote:
Slecht.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jawel, ik moet toch weten hoe je zoent.
Ik was 21 toen ik voor het eerst zoenden. Wel een leuke avond trouwensquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:07 schreef kree het volgende:
[..]
Vorige meisje heeft mij zoenen geleerd.
Heb het toen ook gezegd "van leer mij eens zoenen"
Haha voel me zo mislukt als ik dit zo typ op deze leeftijd![]()
Ging het ook wel, maar weet ik veel, ik had daar geen ervaring mee.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoe leer je dat?Dat gaat toch redelijk vanzelf.
Wou ik net zeggen idd.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoe leer je dat?Dat gaat toch redelijk vanzelf.
Ik zou zeggen ga met haar flirtenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat leuke meisje van de redactie.![]()
Je weet wel die van 24.
Hehe, ik heb ze al jaren niet gezien. Ik zou niet meer weten hoe ze er uit zien. Ik herinner me alleen blonde krullen. Wat opzich een pre is.quote:
Leg eens uit.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:09 schreef Myraela het volgende:
Ik heb wel een keer toen ik waus was, aan een vriend uitgelegd hoe hij meer kon zoenen als een meisje, want meisjes zoenen fijner. Heel serieus gesprek, de hele tijd proberen.
Oh wijze lipper leer ons, hoe deed u dat?quote:
Wel erg dat hun moeder dat zegt trouwensquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe, ik heb ze al jaren niet gezien. Ik zou niet meer weten hoe ze er uit zien. Ik herinner me alleen blonde krullen. Wat opzich een pre is.
Ik ga binnenkort de jongste ontmoeten. Ik ben benieuwd.
Het klinkt beter als ik waus ben.quote:
Als je waus bent, is het sowieso fijnerquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:09 schreef Myraela het volgende:
Ik heb wel een keer toen ik waus was, aan een vriend uitgelegd hoe hij meer kon zoenen als een meisje, want meisjes zoenen fijner. Heel serieus gesprek, de hele tijd proberen.
Beetje hetzelfde als Edwar gehosseld is door Newbyquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh wijze lipper leer ons, hoe deed u dat?
Dat is wel een fact.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:10 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Als je waus bent, is het sowieso fijner
Ik heb het nog nooit gedaan, dus dan is het sowieso slecht.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat dan?
Je wilt gewoon niet zoenen, je breekt mijn hart Heloef.
Ja mannen gebruiken nou eenmaal wat minder lipgloss over het algemeenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het klinkt beter als ik waus ben.Maar het is in iedergeval zachter, en mannen hebben de neiging hun bek helemaal open te trekken terwijl meisjes het wat, euhm, krapper houden.
Ja maar stel voor het word wat.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zou zeggen ga met haar flirten
Vind ik niet.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:10 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Als je waus bent, is het sowieso fijner
Ja, is best erg. Die moeder vond altijd dat ik de knapste jongen van school was.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wel erg dat hun moeder dat zegt trouwensmaar ga er gewoon voor. De moeder is al om
Neehoor, zoenen is niet iets wat je leert door het vaker te doen ofzo, dat gaat echt vanzelf. dus kom maar op.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gedaan, dus dan is het sowieso slecht.![]()
Oh jawel
Ik doe niet aan pmquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:12 schreef Myraela het volgende:
De echte FOK!hosselbazen hosselen via een PM. Serieus, soms krijg je PM's van mensen die je nooit hebt zien posten.Vraag ik het aan een andere FOK!ster en jahoor, heeft ze ook een PM gehad.
Ja door alle wijze adviezen van hier natuurlijk. Mpj had wel eens een goede suggestie. Alleen heette hij toen iwannebehigh.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh wijze lipper leer ons, hoe deed u dat?
Nee wrijf mijn faal er nog even in.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde als Edwar gehosseld is door Newby
Ohquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Neehoor, zoenen is niet iets wat je leert door het vaker te doen ofzo, dat gaat echt vanzelf. dus kom maar op.
*fobo bekijkt*quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, is best erg. Die moeder vond altijd dat ik de knapste jongen van school was.
Je moet ze ook benaderenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:14 schreef kree het volgende:
Heb nog nooit een PM gehad van een fok! meisje.
Althans niet over dit.
Zie het niet gebeuren ook eigenlijk
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:14 schreef heloef het volgende:
Mijn eerste PM die ik ontving was van een vent die me wou hosselen.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:12 schreef minibeer het volgende:
[..]
Vindt ik niet.
Maar misschien was ik iets té lam.
Jij mag nooit meer haten op mijn d/t'tjes.quote:
Ja maar de meeste zijn te jong of te oud hierquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:15 schreef minibeer het volgende:
[..]
Je moet ze ook benaderen
Actief en alpha enzo
Ai, scherpquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
[..]
Jij mag nooit meer haten op mijn d/t'tjes.
Ik hossel niet meer op FOK!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:14 schreef kree het volgende:
Heb nog nooit een PM gehad van een fok! meisje.
Althans niet over dit.
Zie het niet gebeuren ook eigenlijk
Ja ze is heel leuk.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:13 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hoe? En wel leuk meisje volgens mij inderdaad
Ideeën van wie?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik hossel niet meer op FOK!
Na al dat gezeik over de vrienden die ik hier vandaag pluk kan een vriendin van FOK! er niet bij.![]()
Al wil ik voor een enkeling een uitzondering maken.
Mijn moeder ook een keer: "is <buurmeisje van 5 jaar jonger> niet wat voor jou"quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:16 schreef Myraela het volgende:
Mijn moeder probeerde me altijd aan de buurjongen te koppelen, terwijl ik dat maar een stom jochie vond.
Ik had ergens geschreven over mijn seksuele fantasie.quote:
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:16 schreef lipper het volgende:
[..]
Ja ze is heel leuk.
Ik zette me foto op fok en toen zat me inbox vol, happygirl was de gelukkige.
Ahahahahquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik had ergens geschreven over mijn seksuele fantasie.
Ja zelfs in 2010 was ik Mister TMI.![]()
Toen wou hij die wel even waarmaken met mij.![]()
![]()
Thor is een baas inderdaad. Hij leeft nog steeds en was afgelopen week ontsnapt en zat hem in de tuin van de buren te chillen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:14 schreef minibeer het volgende:
[..]
*fobo bekijkt*
je hebt iig een leuk konijn
Maar mijn moeder zei dat ook opeens toen er een vage bekende van me bij mij sliep omdat ie knetterlam was, dat ie superknap was enzo
Ik wil namen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:18 schreef Myraela het volgende:
Een vriend van mij kreeg een keer een PM van een FOK!ster.
"Hallo ik ben blablabla, opzoek naar blalblalbla"
Zat der een foto bij.Hij moest zo hard lachen dat die het doorstuurde naar mij. En echt een jaar later kom ik der tegen op de meet. Wetende dat zei het is, ik moest mezelf echt inhouden.
Poste je in Sexy en gewaagd toevallig? Of gewoon hardcore in KPD?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik had ergens geschreven over mijn seksuele fantasie.
Ja zelfs in 2010 was ik Mister TMI.![]()
Toen wou hij die wel even waarmaken met mij.![]()
![]()
Daten, je kunt beter meteen duidelijk zijn.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:17 schreef kedge het volgende:
@ paiq users
Is het normaal als je ineens zegt: Lijkt het je leuk een keer te daten ?
Of moet je zeggen: Lijkt het je leuk om een keer af te spreken ?
Er is duidelijk interesse van haar kant, maar hoe breng je zoiets zonder een gesprek aan te kunnen voelen zoals telefonisch of face to face
zijquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:18 schreef Myraela het volgende:
Een vriend van mij kreeg een keer een PM van een FOK!ster.
"Hallo ik ben blablabla, opzoek naar blalblalbla"
Zat der een foto bij.Hij moest zo hard lachen dat die het doorstuurde naar mij. En echt een jaar later kom ik der tegen op de meet. Wetende dat zei het is, ik moest mezelf echt inhouden.
Is snap niet wat je bedoelt.quote:
PM.quote:
Kan er niks over zeggen, heb nog steeds m'n zelfde twee contacten die niet meer reageren na vragen van mijquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:17 schreef kedge het volgende:
@ paiq users
Is het normaal als je ineens zegt: Lijkt het je leuk een keer te daten ?
Of moet je zeggen: Lijkt het je leuk om een keer af te spreken ?
Er is duidelijk interesse van haar kant, maar hoe breng je zoiets zonder een gesprek aan te kunnen voelen zoals telefonisch of face to face
Waarom?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja maar stel voor het word wat.![]()
Dan heb ik echt een probleem.
Hopelijk vindt zij dat ook die meisjes.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, is best erg. Die moeder vond altijd dat ik de knapste jongen van school was.
Damn. De zei/zij die vind ik zelf juist enorm storend om te lezen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:19 schreef minibeer het volgende:
[..]
zij
Zegt degene die altijd schijt met ei schrijft
Er wou iemand seks met mij.quote:
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Damn. De zei/zij die vind ik zelf juist enorm storend om te lezen.
En deze?quote:Jij wint, zullen we der mee stoppen?
Hoe ben jij gehosseld?quote:
Ik wil geen relatie met een 24 jarige.quote:
Ik wou net posten 'ok nu stop ik'quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Damn. De zei/zij die vind ik zelf juist enorm storend om te lezen.
Jij wint, zullen we der mee stoppen?
Maar jongens dit is een serieus probleem he.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Er wou iemand seks met mij.![]()
Waarom willen alleen mannen mij?![]()
![]()
![]()
Ja hee, ik blijf niet bezig he, godverdomme.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Er wou iemand seks met mij.![]()
Waarom willen alleen mannen mij?![]()
![]()
![]()
Ja en? Je moeder zal best begrijpen dat je haar leuk vindt en zij jou als het wederzijds is.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wil geen relatie met een 24 jarige.
Ik heb al vaak genoeg ruzie met mijn moeder.
Wou je bijna een subtiele pm sturen...quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar jongens dit is een serieus probleem he.
Oh sorry.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja hee, ik blijf niet bezig he, godverdomme.
Van mij ook. Ik was trouwens zwaar geschokt toen een nederlands docent een keer 'wou' als in 'hij wou' fout rekende op een toetsquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee sorry, die mag gewoon van mij.
hhiihihihihihihiihihihihihihihihihiihihihihihihihihihihiihihquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh sorry.![]()
Alleen mannen en de goddelijke Myraela.
Niet alleen mijn ma hoor.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja en? Je moeder zal best begrijpen dat je haar leuk vindt en zij jou als het wederzijds is.
Nou probleem opgelost, hè.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh sorry.![]()
Alleen mannen en de goddelijke Myraela.
Nu jij nog.quote:
Wou en wil, ik ga het nooit begrijpen. "ik wilde" dat klinkt gewoon niet goed.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:28 schreef minibeer het volgende:
[..]
Van mij ook. Ik was trouwens zwaar geschokt toen een nederlands docent een keer 'wou' als in 'hij wou' fout rekende op een toets.
Myr is mijn skatje :$quote:
Niet?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja hey, ik ben niet de oplossing voor elke maagd hier he.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja hey, ik ben niet de oplossing voor elke maagd hier he.
Ik zie een derde meet met Myraela aankomen en vervolgens dit topic leeglopenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:31 schreef heloef het volgende:
[..]![]()
Maar voor mij wel, want ik ben speciaal toch?
Ga Myr dan versierenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Niet alleen mijn ma hoor.
Zie het zelf ook niet zitten om een relatie te hebben met een veel ouder iemand.
Speciaal alsin speciale scholen enzo?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:31 schreef heloef het volgende:
[..]![]()
Maar voor mij wel, want ik ben speciaal toch?
Dus als je ontmaagd bent kan je ineens wel versierenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:32 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik zie een derde meet met Myraela aankomen en vervolgens dit topic leeglopen
Nee.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus als je ontmaagd bent kan je ineens wel versieren
Hoe weet jij dat ik haar al 2 keer ontmoet heb?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:32 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik zie een derde meet met Myraela aankomen en vervolgens dit topic leeglopen
Er staan twee meets gepland, dummy.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat ik haar al 2 keer ontmoet heb?
Weet ik veel.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:35 schreef minibeer het volgende:
[..]
Er staan twee meets gepland, dummy.
Ik kon hem vroeger tegen de muur, maar ondertussen ben ik zo lomp en zwaar dat ik het niet meer durf.quote:
Of nee wacht, nu begrijp ik het ook niet helemaal meerquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:35 schreef minibeer het volgende:
[..]
Er staan twee meets gepland, dummy.
En hoe krijg je dat niet doordat.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee.
Maar ik denk dat je dan meer zelfvertrouwen hebt ofzo.
Oeh.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Speciaal alsin speciale scholen enzo?
Maar nee, jou zou ik raken.
tegen de muur is heul geen kunst aanquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kon hem vroeger tegen de muur, maar ondertussen ben ik zo lomp en zwaar dat ik het niet meer durf.
Toch faal ik.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:37 schreef minibeer het volgende:
[..]
tegen de muur is heul geen kunst aan
Ik moet eerlijk zeggen ik hoef niet per se seks te hebben.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En hoe krijg je dat niet doordat.
Wie niet. Iedereen wil voelen alsof die heel belangrijk isquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen ik hoef niet per se seks te hebben.
Maar ik wil me gewoon speciaal voelen voor een meisje.
Kortom: ik wil begeerd worden.
Ik ook niet want we hadden een leraard die gay was.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:38 schreef heloef het volgende:
Ik durfde vroeger nooit een koprol te maken.
Ringen kon ik niet, maar muur klimmen en met touwen slingeren vond ik wel weer leuk.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:38 schreef Myraela het volgende:
De koprol deed ik juist enorm vaak, maar dingen als in de touwen of ringen ging me weer te ver,
Ik ook. En het is een goed gevoel, dat weet ik welquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen ik hoef niet per se seks te hebben.
Maar ik wil me gewoon speciaal voelen voor een meisje.
Kortom: ik wil begeerd worden.
In de touwen klimmen als een baasquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Ringen kon ik niet, maar muur klimmen en met touwen slingeren vond ik wel weer leuk.
Ja maar ik heb dat nog nooit gehad.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wie niet. Iedereen wil voelen alsof die heel belangrijk is
Dat deden ze bij mij ook.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:39 schreef kree het volgende:
[..]
Ik ook niet want we hadden een leraard die gay was.
En die wilde je maar wat graag een duwtje geven tegen je reet zodat het wel ging
Heloef = Tarzanquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Ringen kon ik niet, maar muur klimmen en met touwen slingeren vond ik wel weer leuk.
Het gevoel is snel weg als ze je niet meer leuk vindt. Bij mij dan,quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja maar ik heb dat nog nooit gehad.
Daarom denk ik dat ik er zo onzeker van word/werd.
Ik wel een keerquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja maar ik heb dat nog nooit gehad.
Daarom denk ik dat ik er zo onzeker van word/werd.
Ja maar dan weet je dat het kan.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:41 schreef minibeer het volgende:
[..]
Het gevoel is snel weg als ze je niet meer leuk vindt. Bij mij dan,
Vrouwen zijn rare wezensquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:41 schreef Myraela het volgende:
Ik wil me ook gewoon geliefd voelen.
Seks krijgen is niet zo moeilijk, maar liefde wel.![]()
Hoewel ik stiekem de gedachte dat ik nooit nummer 1 voor iemand zou zijn ook wel fijn vind. Mannen die ik eigenlijk te goed voor mezelf vind en daardoor hun liefde nooit zal geloven en dus me ook geen zorgen hoef te maken over gevoelens en alles.
Ha ja ik wil me ook geliefd voelen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:41 schreef Myraela het volgende:
Hoewel ik stiekem de gedachte dat ik nooit nummer 1 voor iemand zou zijn ook wel fijn vind. Mannen die ik eigenlijk te goed voor mezelf vind en daardoor hun liefde nooit zal geloven en dus me ook geen zorgen hoef te maken over gevoelens en alles.
Nee hoor. Ik heb niet het gevoel dat initiatief vanuit mij me ooit geholpen heeftquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja maar dan weet je dat het kan.
Nu heb je een soort van twijfel of ik wel bijzonder kan zijn voor iemand.
Oke, eerste is waar. Maar de manier waarop je die waardering wil krijgen is nogal raar in mijn ogen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:41 schreef Myraela het volgende:
Breek je nek niet.quote:
Ach, het is een kwestie van instelling denk ik ergens ook. Maar het is zeker wel makkelijker als vrouw ja.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:42 schreef kree het volgende:
[..]
Ha ja ik wil me ook geliefd voelen.
Maar nu kom je op een puntje.
Seks krijgen is voor jou makkelijk als vrouw/
En voor ons mannen, beide niet
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:22 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Heey en hoe ben jij aan lipper gekomen? Verhalen willen we
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. De redenen dat ik hem niet afwees waren als volgt:
- Hij was geen gladjakker, dus niet dat 'ie na 3 berichtjes over en weer al met's begon te strooien
- Hij repte met geen woord over seks, ik had gelukkig totaal niet het gevoel bij hem dat het een seksfreak was of zo, want de heb je natuurlijk veel, en op Fok! ligt die concentratie wss nog hoger dan irl
- Ook op die eerste date was hij heel lief en galant en zo, niet opdringerig of eng, maar gewoon precies zoals ik hem al kende
- Hij was vanaf het begin overal heel open over, en ook al wist ik het toen niet, geen woord van wat hij ooit tegen me heeft gezegd was gelogen - ik heb echt alles onthouden, zelfs de onbenullige details
- Heel belangrijke: Ik wist dat hij geen flirt was, dus niet dat ik wist dat ik een van de 8 meisjes was waar hij mee praatte of zo, als ik ook maar eens het idee had gehad dat er zelfs maar een ander meisje in het spel was geweest was ik meteen afgehaakt.
- Hij vermoordde me niet toen ik bij hem in de auto stapte terwijl ik hem die dag voor het eerst ontmoette, ook een belangrijke![]()
- En het is natuurlijk ook gewoon een leukerd, ik lag helemaal slap om die droge opmerkingen van hem, irl is dat nog erger![]()
In zekere zin boeit seks me niet, empathie des te meer. Maar dat heb ik al eens eerder gezegd.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:42 schreef kree het volgende:
[..]
Ha ja ik wil me ook geliefd voelen.
Maar nu kom je op een puntje.
Seks krijgen is voor jou makkelijk als vrouw/
En voor ons mannen, beide niet
True, er zijn ook mannen die het versieren makkelijk af gaat.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ach, het is een kwestie van instelling denk ik ergens ook. Maar het is zeker wel makkelijker als vrouw ja.
Eigenlijk is dat helemaal niet eerlijkquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ach, het is een kwestie van instelling denk ik ergens ook. Maar het is zeker wel makkelijker als vrouw ja.
Het is gewoon een veiligheid, mannen die geen vaste relatie willen of misschien al een open relatie hebben. Die geven me kort de aandacht/liefde die ik nodig heb, maar verwachten niet meer van me, want me echt binden aan iemand kan ik niet omdat ik toch niet inzie waarom iemand bij mij zou willen zijn.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:43 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Oke, eerste is waar. Maar de manier waarop je die waardering wil krijgen is nogal raar in mijn ogen.
Ah zo. Open relatie lijkt me ook wel lekker, maar ik weet niet, misschien zou ik alsnog jaloers zijn.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is gewoon een veiligheid, mannen die geen vaste relatie willen of misschien al een open relatie hebben. Die geven me kort de aandacht/liefde die ik nodig heb, maar verwachten niet meer van me, want me echt binden aan iemand kan ik niet omdat ik toch niet inzie waarom iemand bij mij zou willen zijn.
Nu hoef ik me geen zorgen te maken of jaloers te zijn, want ik weet vanaf het begin dat ik niet nummer 1 ben.
Trouwens, dit is allemaal evolutionair te verklarenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is gewoon een veiligheid, mannen die geen vaste relatie willen of misschien al een open relatie hebben. Die geven me kort de aandacht/liefde die ik nodig heb, maar verwachten niet meer van me, want me echt binden aan iemand kan ik niet omdat ik toch niet inzie waarom iemand bij mij zou willen zijn.
Nu hoef ik me geen zorgen te maken of jaloers te zijn, want ik weet vanaf het begin dat ik niet nummer 1 ben.
Mannen zullen inderdaad sneller ingaan op voorstellen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:44 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
[..]Wat een vooroordeelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. De redenen dat ik hem niet afwees waren als volgt:
- Hij was geen gladjakker, dus niet dat 'ie na 3 berichtjes over en weer al met's begon te strooien
- Hij repte met geen woord over seks, ik had gelukkig totaal niet het gevoel bij hem dat het een seksfreak was of zo, want de heb je natuurlijk veel, en op Fok! ligt die concentratie wss nog hoger dan irl
- Ook op die eerste date was hij heel lief en galant en zo, niet opdringerig of eng, maar gewoon precies zoals ik hem al kende
- Hij was vanaf het begin overal heel open over, en ook al wist ik het toen niet, geen woord van wat hij ooit tegen me heeft gezegd was gelogen - ik heb echt alles onthouden, zelfs de onbenullige details
- Heel belangrijke: Ik wist dat hij geen flirt was, dus niet dat ik wist dat ik een van de 8 meisjes was waar hij mee praatte of zo, als ik ook maar eens het idee had gehad dat er zelfs maar een ander meisje in het spel was geweest was ik meteen afgehaakt.
- Hij vermoordde me niet toen ik bij hem in de auto stapte terwijl ik hem die dag voor het eerst ontmoette, ook een belangrijke![]()
- En het is natuurlijk ook gewoon een leukerd, ik lag helemaal slap om die droge opmerkingen van hem, irl is dat nog ergermeer seksfreaks hier. En wat dan nog?
Verder leuk verhaal.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Doe eens.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:48 schreef minibeer het volgende:
[..]
Trouwens, dit is allemaal evolutionair te verklaren
Ja het is niet eerlijk.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:46 schreef kree het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat helemaal niet eerlijk![]()
Een vrouw hoeft maar even leuk naar een gast te kijken en klaar.
En de mannen maar allemaal moeite doen om in ieder geval een beetje aandacht te krijgen van de meiden.
En dan nog kan die meid kiezen omdat er 10 gasten ofzo staan om uit te kiezen.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:44 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
[..]JajaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. De redenen dat ik hem niet afwees waren als volgt:
- Hij repte met geen woord over seks, ik
had gelukkig totaal niet het gevoel bij hem dat het een seksfreak was of zo, want de heb je natuurlijk veel, en op Fok!
ligt die concentratie wss nog hoger dan irl
- Hij was vanaf het begin overal heel open over, en ook al wist ik het toen niet,
geen woord van wat hij ooit tegen me heeft gezegd was gelogen - ik heb echt alles onthouden, zelfs de onbenullige details
- Heel belangrijke: Ik wist dat hij geen flirt was, dus niet dat ik wist dat ik een van de 8 meisjes was waar hij mee praatte of
zo, als ik ook maar eens het idee had gehad dat er zelfs maar een ander meisje in het spel was geweest was ik meteen afgehaakt.
- Hij vermoordde me niet toen ik bij hem in de auto stapte terwijl ik hem die dag voor het eerst ontmoette, ook een
belangrijke![]()
- En het is natuurlijk ook gewoon een leukerd, ik lag helemaal slap om die droge opmerkingen van hem, irl is dat nog erger
Ik kniel in nederigheid voor u groots hosselaar.quote:
Ik probeer de wereld hier te veranderenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja het is niet eerlijk.
Maar met klagen kom je ook niet ver he.
Ik ben blij dat ik een vrouw ben.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:51 schreef heloef het volgende:
Ik ben heel blij als man enzo.
Maar qua versieren was ik echt zo graag een vrouw geweest.
Het probleem bij mij is dat de vrouwen tegen wie ik op internet zulke opmerkingen maak ze nooit lijken te snappen. Op één of andere manier komt het nooit aan. En dan denk ik wel eens, ligt dat nou aan mijn humor of zijn die vrouwen zo dom/humorloos.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:44 schreef HappyGirl91 het volgende:
- En het is natuurlijk ook gewoon een leukerd, ik lag helemaal slap om die droge opmerkingen van hem, irl is dat nog erger
Soms toch echt niet. Een enge man die je wilt neuken en opdringerig is.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:51 schreef heloef het volgende:
Ik ben heel blij als man enzo.
Maar qua versieren was ik echt zo graag een vrouw geweest.
Wat is daar nu weer moeilijk aan?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik een vrouw ben.
Ik zou niet kunnen plassen met een piemel.
Voor de rest zou ik voor geen goud een vrouw willen zijn.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik een vrouw ben.
Ik zou niet kunnen plassen met een piemel.
Ik heb het eens geprobeerd, maar zo'n ding mikken is toch nog een hele kunst.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat is daar nu weer moeilijk aan?
Kan je geen trucjes doen?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:52 schreef Capstan het volgende:
[..]
Het probleem bij mij is dat de vrouwen tegen wie ik op internet zulke opmerkingen maak ze nooit lijken te snappen. Op één of andere manier komt het nooit aan. En dan denk ik wel eens, ligt dat nou aan mijn humor of zijn die vrouwen zo dom/humorloos.
En aangezien het op internet niet schijnt te werken, komen die vrouwen er dus nooit achter of het dat in het echt wel doet...en de vrouwen die mijn droge opmerkingen in het echt wel horen, die vinden me natuurlijk gewoon weer "een
lieve, grappige jongen"
Je hebt een plastuit gebruikt?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb het eens geprobeerd, maar zo'n ding mikken is toch nog een hele kunst.
Het komt niet meer goed met mij jongens.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:52 schreef Capstan het volgende:
en de vrouwen die mijn droge opmerkingen in het echt wel horen, die vinden me natuurlijk gewoon weer "een lieve, grappige jongen"
Nee, dat is niet wat ik bedoelde maar ik doelde meer op mannen die dus alléén op die seks uit zijn en dan bijvoorbeeld doen alsof ze je leuk vinden om het te krijgen, die heb je genoeg, lijkt me.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:48 schreef tijnbrein het volgende:
Wat een vooroordeelmeer seksfreaks hier. En wat dan nog?
Verder leuk verhaal.
Nee.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:55 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je hebt een plastuit gebruikt?
Makkelijker dan je denkt.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ha dit is het tegenovergestelde van Flepkes theorie.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:55 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Nee, dat is niet wat ik bedoelde maar ik doelde meer op mannen die dus alléén op die seks uit zijn en dan bijvoorbeeld doen alsof ze je leuk vinden om het te krijgen, die heb je genoeg, lijkt me.
Dat wil je natuurlijk niet, als meisje ben je zuinig op je lichaam, en dan wil je niet dat zomaar een of andere willekeurige seksfreak dus dat zomaar gebruikt en je dan dumpt als oud vuil![]()
Als jij een seksfreak bent (als in: gek op seks) en je bent er eerlijk over en zij heeft er ook wel zin in, dan zeg ik natuurlijk:
Dit komt in mijn notitieblok.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:57 schreef ValHallen het volgende:
Waarom wist ik niet eerder dat Electro feestjes een meidenmagneet zijn? Man/vrouw ratio was 1 op 3 ofzo, nog nooit meegemaakt.
Nog een optie: Misschien is het voor hen iet duidelijk genoeg of je nou een grapje maakt of dat je serieus bent - als iemand zo'n opmerking maakt en er staat niet "haha" of "quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:52 schreef Capstan het volgende:
[..]
Het probleem bij mij is dat de vrouwen tegen wie ik op internet zulke opmerkingen maak ze nooit lijken te snappen. Op één of andere manier komt het nooit aan. En dan denk ik wel eens, ligt dat nou aan mijn humor of zijn die vrouwen zo dom/humorloos.
Maar lachen ze er in het echt dat wel om?quote:En aangezien het op internet niet schijnt te werken, komen die vrouwen er dus nooit achter of het dat in het echt wel doet...en de vrouwen die mijn droge opmerkingen in het echt wel horen, die vinden me natuurlijk gewoon weer "een lieve, grappige jongen"
Bij mij wel.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:58 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Maar lachen ze er in het echt dat wel om?
Effy uit Skins?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:59 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik heb trouwens een griezelig perfecte dubbelganger van Effy gezienMaar da's offtopic
Oh, jawel, in het echt wordt er wel gelachen. Maar daar blijft het dan ook wel bij, helaas. Mijn humor helpt bij het versieren dus totaal niet mee.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:58 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Nog een optie: Misschien is het voor hen iet duidelijk genoeg of je nou een grapje maakt of dat je serieus bent - als iemand zo'n opmerking maakt en er staat niet "haha" of "" achter of iets dergelijks dan kan het dat je gaat twijfelen over hoe je daarop moet reageren.
Sarcasme en tekstberichten gaan vaak niet al te best samen
Dát, of ze vinden je inderdaad maar een rare of zijn dom/humorloos
[..]
Maar lachen ze er in het echt dat wel om?
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:59 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik heb trouwens een griezelig perfecte dubbelganger van Effy gezienMaar da's offtopic
Dat zijn twee voorbeelden waar ik al met "nee" op moet antwoordenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:58 schreef lipper het volgende:
[..]
Goochelen of op je handen staan bijvoorbeeld
Nog een kijker.quote:
Met een echte piemel gaat het ook veel makkelijkerquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zou een meisje niet direct benaderen met seks. Tenzij ik weet dat zij dat wilt doordat zij dat aangeeft.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:55 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Nee, dat is niet wat ik bedoelde maar ik doelde meer op mannen die dus alléén op die seks uit zijn en dan bijvoorbeeld doen alsof ze je leuk vinden om het te krijgen, die heb je genoeg, lijkt me.
Dat wil je natuurlijk niet, als meisje ben je zuinig op je lichaam, en dan wil je niet dat zomaar een of andere willekeurige seksfreak dus dat zomaar gebruikt en je dan dumpt als oud vuil![]()
Als jij een seksfreak bent (als in: gek op seks) en je bent er eerlijk over en zij heeft er ook wel zin in, dan zeg ik natuurlijk:
Mijn grote kwaliteit is mijn humor.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:00 schreef Capstan het volgende:
[..]
Oh, jawel, in het echt wordt er wel gelachen. Maar daar blijft het dan ook wel bij, helaas. Mijn humor helpt bij het versieren dus totaal niet mee.
Het gaat helemaal goed komen met jou, knulquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Bij mij wel.
Maakt dat nog wat uit of eindig ik ook zo?
Mr.Bean zou ik ook niet series nemen, heloefquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn grote kwaliteit is mijn humor.
Daar gaat mijn hoop dat dat het alleen het hem wel zou doen.
Het was een echte waar ik het eens mee mocht proberen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Met een echte piemel gaat het ook veel makkelijker
wat dan wel?quote:
Maar ik doe niet raar.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:03 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Mr.Bean zou ik ook niet series nemen, heloef
Meid, serieusquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het was een echte waar ik het eens mee mocht proberen.
Nou, nou, daar word ik ook niet positiever vanquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Bij mij wel.
Maakt dat nog wat uit of eindig ik ook zo?
Lol, ik had al zo'n vermoeden om eerlijk te zijnquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mits goed uitgevoerd kun je ze opdweilenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:01 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat zijn twee voorbeelden waar ik al met "nee" op moet antwoorden
Instelling.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:05 schreef Capstan het volgende:
[..]
Nou, nou, daar word ik ook niet positiever van
Toen ik 19 was dacht ik dat ook nogquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:03 schreef HappyGirl91 het volgende:
Misschien had ik wel helemaal een complex ontwikkeld als ik niet zeker wist dat dat iets was wat sowieso ooit wel zou komen.
Zo lang die niet van jezelf was blijft het altijd raar.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |