abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102589388

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan van alles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

5. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

De OP vind je hier
Finally, someone let me out of my cage
pi_102589400
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 19:49 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Ik heb vaak van dames gehoord dat ze na een tijdje pas zien dat ik best knap ben. Whatever that means...

ik ben namelijk heul niet knap :')

en mijn persoonlijkheid is ook niet sprankelend te noemen
Nouja omdat ze dan meer weten over je innerlijk,misschien trekt dat toch meiden aan.
Bijvoorbeeld je praat met iemand gewoon en die verteld het aan een vriendin en dan is er alweer een basis voor interesse.
En ik ben ook niet moeders mooiste hoor.
Do what you love, love what you do!
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 19:57:39 #3
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_102589498
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 19:54 schreef kree het volgende:

[..]

Nouja omdat ze dan meer weten over je innerlijk,misschien trekt dat toch meiden aan.
Bijvoorbeeld je praat met iemand gewoon en die verteld het aan een vriendin en dan is er alweer een basis voor interesse.
En ik ben ook niet moeders mooiste hoor.
ik heb geen flauw idee, maar zolang het werkt... *)
Voor vrienden is het kortweg Wauw
pi_102589618
Shit ik kon vandaag flirten met een meisje op een paard maar ik faalde :P
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_102589637
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 19:57 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

ik heb geen flauw idee, maar zolang het werkt... *)
Ik ook niet, maar er zijn er wel meer die ik ken die een soort gekoppeld werden door simpele ( niet op ik wil daten gerichte gesprekjes) met andere vriendinnen vrienden
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 20:04:40 #6
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_102589716
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 20:01 schreef kree het volgende:

[..]

Ik ook niet, maar er zijn er wel meer die ik ken die een soort gekoppeld werden door simpele ( niet op ik wil daten gerichte gesprekjes met andere vriendinnen vrienden)
Ik heb dat eigenlijk niet zo meer, dat had ik toen wat jonger was wel. Vrienden van vrienden en daar vriendinnen van, dat soort verhalen. Nu is het toch de uitgaansgroep die we wel kennen en wat marginale aanhang die je ook al wel kent, minimaal van gezicht.
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 20:05:04 #7
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_102589730
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 20:01 schreef tijnbrein het volgende:
Shit ik kon vandaag flirten met een meisje op een paard maar ik faalde :P
Heb je per ongeluk met het paard geflirt? :P
pi_102589812
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 20:05 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Heb je per ongeluk met het paard geflirt? :P
Alhoewel het paard er wel beter uitzag dan wat er op zat. :P Nee grapje.
Ik heb 26 km gewandeld. Paardenvrouwtje vroeg hoe ver ik nog moest lopen ik zeg ongeveer 13 km.
Zij dat is ver.
Ik was te laat om iets bijdehands terug te zeggen :P iets met op een paard is dat niet ver
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_102589836
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 20:08 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Alhoewel het paard er wel beter uitzag dan wat er op zat. :P Nee grapje.
Ik heb 26 km gewandeld. Paardenvrouwtje vroeg hoe ver ik nog moest lopen ik zeg ongeveer 13 km.
Zij dat is ver.
Ik was te laat om iets bijdehands terug te zeggen :P iets met op een paard is dat niet ver
Kan ik niet meerijden.... ;)

Haha gezellig gelijk op zo'n paard met z'n tweeën ;)
pi_102589879
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 20:09 schreef kree het volgende:

[..]

Kan ik niet meerijden.... ;)

Haha gezellig gelijk op zo'n paard met z'n tweeën ;)
En dat bedacht ik dus te laat. :P Maar goed volgende keer beter. Die morgen trouwens een veel leuker paardmeisje gezien. Alleen die reed te snel om aan te spreken
14 SHADES OF GREY
pi_102589893
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 20:10 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

En dat bedacht ik dus te laat. :P Maar goed volgende keer beter. Die morgen trouwens een veel leuker paardmeisje gezien. Alleen die reed te snel om aan te spreken
Ja ik snap het, ik denk er ook altijd pas later aan.
Van dat had ik moeten zeggen, maar op het moment zelf komt er niks in me op/
pi_102589999
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 20:11 schreef kree het volgende:

[..]

Ja ik snap het, ik denk er ook altijd pas later aan.
Van dat had ik moeten zeggen, maar op het moment zelf komt er niks in me op/
Het was gewoon leuk. :)
Helaas is het lastig om spontaan te zijn op dat soort momenten
14 SHADES OF GREY
pi_102590004
Mijn grootste hindernis in het versieren in mijn geld. Dat altijd op is. Ik moet telkens mensen uitleggen dat ik geen geld heb dus nergens heen kan. Niet tof.
pi_102590016
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 20:16 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Het was gewoon leuk. :)
Helaas is het lastig om spontaan te zijn op dat soort momenten
true that
pi_102590033
quote:
18s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 20:16 schreef Myraela het volgende:
Mijn grootste hindernis in het versieren in mijn geld. Dat altijd op is. Ik moet telkens mensen uitleggen dat ik geen geld heb dus nergens heen kan. Niet tof.
Rare reden, je kunt ook gewoon zeggen laten we een stukje gaan lopen ofzo...
kost niks
pi_102590085
quote:
Dat is jammer inderdaad. Om nu de man alles te laten betalen vind ik ook not done.
14 SHADES OF GREY
pi_102590140
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 20:17 schreef kree het volgende:

[..]

Rare reden, je kunt ook gewoon zeggen laten we een stukje gaan lopen ofzo...
kost niks
dus dan moet ik een gast eerst hierheen laten komen en dan kunnen we gezellig in Rotterdam Zuid rond lopen? :') Ik pass eventjes.
pi_102590145
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 20:18 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat is jammer inderdaad. Om nu de man alles te laten betalen vind ik ook not done.
Nouja ik heb dat bij de laatste date wel gedaan.
Ook zonder moeite en op mijn initiatief, gewoon omdat ik een heel gezellige avond had gehad.

Maar het gaat niet om wie betaald uiteindelijk lijkt me.
pi_102590175
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 20:20 schreef Myraela het volgende:

[..]

dus dan moet ik een gast eerst hierheen laten komen en dan kunnen we gezellig in Rotterdam Zuid rond lopen? :') Ik pass eventjes.
Hangt van de setting af denk.
Bij mij woonde ze in de buurt dus we konden het lopend af allemaal.
En als ik dan een heel gezellige avond heb dan wil ik best betalen voor een meisje.
Voor de drankjes dus hahaha
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 20:23:30 #20
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_102590206
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 20:22 schreef kree het volgende:
.
En als ik dan een heel gezellige avond heb dan wil ik best betalen voor een meisje.
Je zou aan het eind moeten kunnen uitgeven wat je het waard vond. :')

Ik heb weleens met een meisje zitten drinken en 15 euro uitgegeven. Totaal waste of money
pi_102590213
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 20:22 schreef kree het volgende:

[..]

Hangt van de setting af denk.
Bij mij woonde ze in de buurt dus we konden het lopend af allemaal.
Achja, ik vind het niet erg als een man betaald, maar ik wil altijd de optie hebben dat ik zelf kan betalen. Het moet niet vanzelfsprekend zijn dat hij betaald.
pi_102590218
quote:
Ah joh, heb je geen leuke jongens bij je studie ofzo?
pi_102590228
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 20:23 schreef Myraela het volgende:

[..]

Achja, ik vind het niet erg als een man betaald, maar ik wil altijd de optie hebben dat ik zelf kan betalen. Het moet niet vanzelfsprekend zijn dat hij betaald.
betaalt
:X
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 20:24:27 #24
350968 kedge
cicatrix manet
pi_102590232
quote:

[..]

Ook een tijdje in Rotterdam gewoond en dat was niet bepaald een pretje met al dat buitenlandse volk. Meestal kwamen ze zelfs gewoon dreigend over. En voor de goede delen van rotterdam had ik destijds geen geld :(

Ik ben toen nog zelfs naar het geformeerde Oostvoorne verhuist voor een tijdje :P

Nu werk ik en heb ik ook altijd zoiets als een meid zegt: Ik heb geen geld, huh wtf.
A vaincre sans péril, on triomphe sans gloire.
pi_102590236
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 20:23 schreef minibeer het volgende:

[..]

Ah joh, heb je geen leuke jongens bij je studie ofzo?
Jawel. :9 Maar de tofste is al gestopt met de opleiding. De andere heeft al een vriendin. ;(
pi_102590239
quote:

[..]

Inderdaad :) betalen is geen probleem ofzo. Maar het moet niet zo zijn dat de een altijd alles betaald
14 SHADES OF GREY
pi_102590272
quote:

[..]

Ik betaal nooit voor meisjes die ik net ken :P
Was ook een keer, toen wilde een meisje een drankje, maar ik had geen geld
'oh dan kunnen we wel naar mijn hotel gaan, we hebben nog vodka liggen'
awesome :P
pi_102590273
quote:

[..]

Klopt, ze bood het mij ook aan dat ze zou meebetalen maarja dat is ouderwets denk maar ik heb het gewoon afgerekend.

Nu ik er over denk waarom eigenlijk?
Toch iets van de "standaarden" denk ik.

Maar ik zou het zo weer doen als ik iemand echt leuk vindt.
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 20:26:12 #29
350968 kedge
cicatrix manet
pi_102590289
quote:

[..]

Als de dame superleuk is en het klikt allemaal, dan betaal ik met plezier eenmalig op de eerste date :)
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 20:26:44 #30
350968 kedge
cicatrix manet
pi_102590305
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 20:25 schreef kree het volgende:

[..]

Klopt, ze bood het mij ook aan dat ze zou meebetalen maarja dat is ouderwets denk maar ik heb het gewoon afgerekend.

Nu ik er over denk waarom eigenlijk?
Toch iets van de "standaarden" denk ik.

Maar ik zou het zo weer doen als ik iemand echt leuk vindt.
Als je meerdere dames date, dan ga je al snel: Double dutch
pi_102590324
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 20:26 schreef kedge het volgende:

[..]

Als je meerdere dames date, dan ga je al snel: Double dutch
Ja dat zei zij ook, maar ik had het er wel voor over.
Nog steeds jammer dat dat niks werd.
pi_102590393
lijkt me wel een gevoelig puntje: bespreek je dat vooraf of deel je het pas mee bij de rekening :P?
Lijkt me allebei niet echt ideaal
pi_102590454
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 20:30 schreef minibeer het volgende:
lijkt me wel een gevoelig puntje: bespreek je dat vooraf of deel je het pas mee bij de rekening :P?
Effe voor mijn ervaring, bij de rekening.
Ze gaf aan het bedrag te willen delen maar ik gaf aan dat ik het wel wilde betalen.

Dus het maar betaald, dit lijkt me niet echt iets wat je van te voren gaat bespreken.
En het hangt ook af van de hele date.
Als ik zou denken dit is niks dan zou ik zeggen splitten, maar als je die meid echt leuk vindt dan zou ik het betalen.
pi_102590467
Ik zeg het van te voren altijd, ofja, als ik niet kan betalen spreek ik gewoon niet af. Tenzij met mijn beste vrienden, dan is het heel anders. Als ik geld heb betaal ik, of leen ik hun geld en als ik dan eens niet kan betalen dan is dat ook niet erg.
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 20:32:27 #35
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_102590469
Ik ga er vanuit dat beiden op een eerste date betalen. Ik hou niet van profiteurs, dan wil ik het stemrecht van die vrouwen terug,
pi_102590538
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 20:32 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik ga er vanuit dat beiden op een eerste date betalen. Ik hou niet van profiteurs, dan wil ik het stemrecht van die vrouwen terug,
Neuh, als je nou afspreekt dan ga je toch niet gelijk komen (van te voren) met van wie gaat betalen?
(of je moet heel veel daten)

Ik laat het gewoon z'n gang gaan en dan zien we met de rekening wel of zij ook wat mee wil betalen.
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 20:34:38 #37
350968 kedge
cicatrix manet
pi_102590547
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 20:32 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ahh weer terug naar het jaar 1922 toen verdienden de vrouwen ook bijna of helemaal niks. Daar komt het ook vandaan dat de man de rekening betaalt.
pi_102590549
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 20:30 schreef minibeer het volgende:
Als een vrouw verwacht dat de man de eerste date betaalt is daar op zich niets mis mee
14 SHADES OF GREY
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 20:35:36 #39
350968 kedge
cicatrix manet
pi_102590576
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 20:34 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Als een vrouw verwacht dat de man de eerste date betaalt is daar op zich niets mis mee
Ja, dan wel.
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 20:37:23 #40
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_102590629
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 20:34 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Je mag alles verwachten, maar kan best een koude kermis zijn dan. :')

misschien als ze uberlekker is laat ik me verleiden, zwakkeling die ik ben
pi_102590647
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 20:35 schreef kedge het volgende:

[..]

Ja, dan wel.
Als zij de volgende date maar betaalt. Oh wacht
14 SHADES OF GREY
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 20:40:17 #42
350968 kedge
cicatrix manet
pi_102590721
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 20:38 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Bij mijn laatste 2 dates heb ik het etentje betaald en hun de drankjes in het café die we erna hebben gepakt. Grappig is dat ik altijd naar hetzelfde restaurant en café ga met dates :')
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 20:40:36 #43
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_102590739
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 20:38 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik heb ooit eens een date gehad waarbij de vrouw me praktisch dwong te betalen. En mooi geen tweede date. Mevrouw vond het uiteindelijk toch niet fair tegen haar scharrelatie.

Overigens weken later nog aan de telefoon gehad dat ze er spijt van had en graag nog een keer wat wilde drinken en doen. Mevrouw had een dure activiteit in gedachten. Ik heb haar succes gewenst en de telefoon opgehangen :W

Profiteur.
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 20:41:09 #44
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_102590756
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 20:40 schreef kedge het volgende:

[..]

Bij mijn laatste 2 dates heb ik het etentje betaald en hun de drankjes in het café die we erna hebben gepakt. Grappig is dat ik altijd naar hetzelfde restaurant en café ga met dates :')
Ik heb dat ook een tijd gedaan, totdat ik sjans kreeg met een serveerster. :')
pi_102590797
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 20:40 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Ik heb ooit eens een date gehad waarbij de vrouw me praktisch dwong te betalen. En mooi geen tweede date. Mevrouw vond het uiteindelijk toch niet fair tegen haar scharrelatie.

Overigens weken later nog aan de telefoon gehad dat ze er spijt van had en graag nog een keer wat wilde drinken. Ik heb haar succes gewenst en de telefoon opgehangen :W

Profiteur.
Je had er op in moeten gaan en haar dwingen te betalen :D

quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 20:40 schreef kedge het volgende:

[..]

Ik heb echt nog maar een date gehad :o damn
14 SHADES OF GREY
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 20:46:13 #46
350968 kedge
cicatrix manet
pi_102590912
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 20:40 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Overigens weken later nog aan de telefoon gehad dat ze er spijt van had en graag nog een keer wat wilde drinken en doen. Mevrouw had een dure activiteit in gedachten. Ik heb haar succes gewenst en de telefoon opgehangen :W

Profiteur.
Geweldig, heb een soortgelijk verhaal, maar dan in het oostblok; waar ik 5 jaar gewoond heb :') Alleen moet ik dan van "verhaal" meervoud maken. Vertrouwde op een gegeven moment geen enkele chick mee daar.

Echt wat een golddiggers daar.
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 21:25:47 #47
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102592221
quote:

[..]

Geen mooie plekjes in Roffa Zuid?
Zelfs in Dorpsco ( :') !!!!!! ) is er een meer waar je gezellig rond om kan lopen.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 21:26:53 #48
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102592255
quote:

[..]

Ik haat het als ik van andere mensen drinken moet krijgen.
Ik betaal gewoon liever mijn eigen zooi.
C'est la vie
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 21:27:33 #49
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102592273
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 20:25 schreef minibeer het volgende:

[..]

Ik betaal nooit voor meisjes die ik net ken :P
Was ook een keer, toen wilde een meisje een drankje, maar ik had geen geld
'oh dan kunnen we wel naar mijn hotel gaan, we hebben nog vodka liggen'
awesome :P
Jij was toch nog maagd?
C'est la vie
pi_102592370
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 21:25 schreef heloef het volgende:

[..]

Geen mooie plekjes in Roffa Zuid?
Zelfs in Dorpsco ( :') !!!!!! ) is er een meer waar je gezellig rond om kan lopen.
Leuke steegjes om verkracht te worden door 3 negers ja.

Neehoor, het valt wel mee, maar het is geen omgeving voor een toffe wandeling ofzo. Maarja, aan de andere kant, met de juiste persoon is ergens gewoon in het gras liggen ookal tof.
pi_102592372
quote:
11s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 21:27 schreef heloef het volgende:

[..]

Jij was toch nog maagd?
Niet iedereen is maagd? :P

Hoe ging je gesprek trouwens?
14 SHADES OF GREY
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 21:32:06 #52
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102592431
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 21:30 schreef Myraela het volgende:

[..]

Neehoor, het valt wel mee, maar het is geen omgeving voor een toffe wandeling ofzo. Maarja, aan de andere kant, met de juiste persoon is ergens gewoon in het gras liggen ookal tof.
Ik heb het geluk dat ik op 300 meter woon van een meer.
Niet dat ik ooit iemand heb om er mee naar toe te nemen maar goed. :')
C'est la vie
pi_102592459
quote:
11s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 21:27 schreef heloef het volgende:

[..]

Jij was toch nog maagd?
Jup, faal huh :')?
pi_102592468
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 21:30 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik heb hier nog de mogelijkheid tot strand of duinen.
Leuk loopje gedaan met het psychose meisje.

Hmm nouja nu eerst weer iemand anders vinden :')
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 21:34:13 #55
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102592506
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 21:30 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Niet iedereen is maagd? :P

Hoe ging je gesprek trouwens?
Gaan we zo doen, Tijn!? :(

Ja het ging wel goed, word er dinsdag over gebeld.
C'est la vie
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 21:35:21 #56
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102592541
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 21:32 schreef minibeer het volgende:

[..]

Okee even resumeren.
Een vrouw neemt je mee naar haar hoter kamer.
Voor een fles wodka.
En er gebeurde niks?
C'est la vie
pi_102592574
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 21:32 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik heb het geluk dat ik op 300 meter woon van een meer.
Niet dat ik ooit iemand heb om er mee naar toe te nemen maar goed. :')
Meertjes zijn tof. O+ Je hebt hier ook wel een soort van meertje/bos/park, maar daar ben ik pas 1 keer geweest en is wel op auto afstand want met het OV verdwaalde ik. :')
pi_102592593
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 21:33 schreef kree het volgende:

[..]

Ik heb hier nog de mogelijkheid tot strand of duinen.
Leuk loopje gedaan met het psychose meisje.

Hmm nouja nu eerst weer iemand anders vinden :')
Ik woonde vroeger ook aan het strand, dat is wel tof ja, was zeker met de hond altijd lekker. Maar nu geen strand en geen hond meer. :')
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 21:37:49 #59
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102592624
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 21:36 schreef Myraela het volgende:

[..]

Meertjes zijn tof. O+ Je hebt hier ook wel een soort van meertje/bos/park, maar daar ben ik pas 1 keer geweest en is wel op auto afstand want met het OV verdwaalde ik. :')
Ik hoef maar 3 minuten te lopen.
C'est la vie
pi_102592627
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 21:34 schreef heloef het volgende:

[..]

Gaan we zo doen, Tijn!? :(

Ja het ging wel goed, word er dinsdag over gebeld.
Als jij 26 bent en nog steeds maagd mag je klagen :D dus ... jij hebt nu al meer met meisje gedaan toen ik op die leeftijd was.

quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 21:32 schreef minibeer het volgende:

[..]

Je hebt iig haar kamer gezien dat is al een overwinning opzich
14 SHADES OF GREY
pi_102592643
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 21:35 schreef heloef het volgende:

[..]

Okee even resumeren.
Een vrouw neemt je mee naar haar hoter kamer.
Voor een fles wodka.
En er gebeurde niks?
Jawel, maar ik heb mijn paarsgepunte lans niet in haar roze taco gestoken.
pi_102592683
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 21:37 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik hoef maar 3 minuten te lopen.
Ik ben jaloers. O+
pi_102592686
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 21:38 schreef minibeer het volgende:

[..]

Jawel, maar ik heb mijn paarsgepunte lans niet in haar roze taco gestoken.
Die tijd komt echt nog wel een keer :Y zelfs mij is het gelukt
14 SHADES OF GREY
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 21:39:37 #64
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102592698
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 21:37 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Als jij 26 bent en nog steeds maagd mag je klagen :D dus ... jij hebt nu al meer met meisje gedaan toen ik op die leeftijd was.
Ik heb nog nooit wat gedaan met een meisje he. :')
En mocht ik op mijn 26ste nog maagd zijn mag ik er nog bij iemand overheen.
Is me toegezegd. :')
C'est la vie
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 21:40:02 #65
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102592710
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 21:39 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik ben jaloers. O+
We kunnen er wel een keer samen langslopen. O+
C'est la vie
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 21:41:28 #66
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102592754
Het duurde wel lang voordat ik het ontdekte.
Op een gegeven moment liep ik een heuvel op, op een dag en toen dacht "huh, wat doet dat meer hier?" :')
C'est la vie
pi_102592759
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 21:40 schreef heloef het volgende:

[..]

We kunnen er wel een keer samen langslopen. O+
Ik neem een kleedje mee, regel jij wat te drinken.
pi_102592762
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 21:39 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit wat gedaan met een meisje he. :')
En mocht ik op mijn 26ste nog maagd zijn mag ik er nog bij iemand overheen.
Is me toegezegd. :')
Flirten/praten/vrienden zijn etc.
Ik hoop dat zij die belofte niet hoeft na te komen en dat je voor je 18 geen maagd meer bent.
Je bent al goed op weg. Dus dat gaat zeker goed komen
14 SHADES OF GREY
pi_102592780
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 21:41 schreef heloef het volgende:
Het duurde wel lang voordat ik het ontdekte.
Op een gegeven moment liep ik een heuvel op, op een dag en toen dacht "huh, wat doet dat meer hier?" :')
Dude, seriously. :')
pi_102592809
Ik zei altijd dat ik als ik na mijn 18de nog maagd zou zijn, de eerste beste op straat zou bespringen. Had ik maar gewacht tot die impuls, want mijn eerste keer was nog erger dan een random iemand op straat. ;(
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 21:43:45 #71
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102592832
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 21:42 schreef Myraela het volgende:

[..]

Dude, seriously. :')
Ja maar, ja maar ;(
Je ziet het echt niet. :')
Je loopt het parkje in dan zie je auto's, flats en een heuvel.
En dan loop je om die heuvel heen en is het van: tadaa. :')
C'est la vie
pi_102592843
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 21:43 schreef heloef het volgende:

[..]

Ja maar, ja maar ;(
Je ziet het echt niet. :')
Je loopt het parkje in dan zie je auto's, flats en een heuvel.
En dan loop je om die heuvel heen en is het van: tadaa. :')
Een meer! hoe kan je een meer zo dichtbij nou ineens vinden. :')
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 21:45:14 #73
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102592882
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 21:44 schreef Myraela het volgende:

[..]

Een meer! hoe kan je een meer zo dichtbij nou ineens vinden. :')
Die heuvel staat er voor. :(
C'est la vie
pi_102592891
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 21:43 schreef Myraela het volgende:
Ik zei altijd dat ik als ik na mijn 18de nog maagd zou zijn, de eerste beste op straat zou bespringen. Had ik maar gewacht tot die impuls, want mijn eerste keer was nog erger dan een random iemand op straat. ;(
Zo erg :o damn
14 SHADES OF GREY
pi_102592923
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 21:43 schreef Myraela het volgende:
Wat was er zo erg dan?
pi_102592946
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 21:46 schreef minibeer het volgende:

[..]

Wat was er zo erg dan?
Gewoon totaal verkeerde persoon, een beetje bewust wel, want ik viel stil bij de jongen die ik wel tof vond omdat ik te bang was. :')
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 21:47:29 #77
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102592949
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 21:41 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Flirten/praten/vrienden zijn etc.
Ik hoop dat zij die belofte niet hoeft na te komen en dat je voor je 18 geen maagd meer bent.
Je bent al goed op weg. Dus dat gaat zeker goed komen
Oh dat, al vind ik dat niet heul bijzonder. :@
Maar goed een jaar geleden was het nog erger. :')

Voor mijn 18de gaat niet lukken denk ik, voor mijn 26ste zal wel goed komen. :')
C'est la vie
pi_102593018
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 21:47 schreef Myraela het volgende:

[..]

Gewoon totaal verkeerde persoon, een beetje bewust wel, want ik viel stil bij de jongen die ik wel tof vond omdat ik te bang was. :')
Haha, je ging dus naar bed met een jongen die je niet leuk vond? :D
pi_102593035
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 21:49 schreef minibeer het volgende:

[..]

Haha, je ging dus naar bed met een jongen die je niet leuk vond? :D
jup.
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 21:51:06 #80
350968 kedge
cicatrix manet
pi_102593065
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 21:50 schreef Myraela het volgende:

[..]

jup.
Zo'n verhaal ken ik ook van een meisje en dat was alleen omdat ze boos was op haar ouders en zo haar maagdelijkheid verloor :')
pi_102593074
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 21:47 schreef heloef het volgende:

[..]

Voor mijn 18de gaat niet lukken denk ik, voor mijn 26ste zal wel goed komen. :')
Dacht ik ook :')
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 21:53:27 #82
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102593143
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 21:51 schreef kree het volgende:

[..]

Ach als ik 20 ben gooi ik mijn eisen wel naar minimum. :')
C'est la vie
pi_102593149
quote:

[..]

;(
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 21:55:56 #84
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102593211
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 21:53 schreef minibeer het volgende:

[..]

;(
Hou een beetje vertrouwen lamlul. :')
C'est la vie
pi_102593212
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 21:51 schreef kedge het volgende:

[..]

Zo'n verhaal ken ik ook van een meisje en dat was alleen omdat ze boos was op haar ouders en zo haar maagdelijkheid verloor :')
Ik was niet boos of iets, daarvoor slechte ervaringen gehad waardoor ik eigenlijk te onzeker was en de stap van seks en liefde als combinatie te groot was. Daarom iemand waarbij het me niets kon schelen want ik hoefde hem toch niet terug te zien.
pi_102593229
quote:

[..]

Jij bent toch geen maagd?
pi_102593254
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 21:47 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik heb nog steeds nauwelijks contact met vrouwen.
Je hebt nog even. :D
quote:

[..]

Mij is het gelukt :P oh wacht dat was ook maar geluk :P
14 SHADES OF GREY
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 22:00:36 #88
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102593361
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 21:57 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik heb nog steeds nauwelijks contact met vrouwen.
Je hebt nog even. :D
[/quote}
Die van school en Faye.
Voor de rest ga ik niet om met vrouwen. _O-

[quote]
[..]

Mij is het gelukt :P oh wacht dat was ook maar geluk :P
Dat van mij word ook geluk, kan niet missen. :')
C'est la vie
pi_102593367
Ik vergeet altijd wie wel en geen maagd meer is, kunnen we niet een lijstje maken.
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 22:01:26 #90
350968 kedge
cicatrix manet
pi_102593385
quote:
9s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 22:00 schreef Myraela het volgende:
Ik vergeet altijd wie wel en geen maagd meer is, kunnen we niet een lijstje maken.
Ja en dan weten we op de meets wie er wel en niet maagd is.
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 22:01:36 #91
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102593395
quote:
Nee. ;(
Dat is confronterend en pijnlijk enzo. ;(
C'est la vie
pi_102593399
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 22:01 schreef kedge het volgende:

[..]

Ja en dan weten we op de meets wie er wel en niet maagd is.
Kei handig toch!
pi_102593402
quote:
11s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 21:56 schreef Myraela het volgende:

[..]

Jij bent toch geen maagd?
Helaas wel, verder als zoenen is het niet gekomen :@
pi_102593420
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 22:01 schreef kree het volgende:

[..]

Helaas wel, verder als zoenen is het niet gekomen :@
Je mist niets, zoenen is het belangrijkste.
pi_102593444
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 22:02 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik mis de seks opzich nog geneens zo, maar wel dat er gewoon niemand is waar ik een leuke relatie mee kan hebben
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 22:03:14 #96
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102593452
quote:

[..]

En bedankt.
C'est la vie
pi_102593466
quote:
Waarom niet gelijk een soort file met nuttige info :P hey jij bent mod waarom krijgen de maagden geen tagje :P

quote:
14s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 22:00 schreef heloef het volgende:

[..]

Dat van mij word ook geluk, kan niet missen. :')
Tips ga opzoek naar een oudere vrouw die op jongens achtige types valt. :D
14 SHADES OF GREY
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 22:03:56 #98
350968 kedge
cicatrix manet
pi_102593474
quote:

[..]

Bij zoenen wil ik toch altijd mijn grenzen opzoeken van hoe ver kan ik gaan bij een meid.
pi_102593478
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 22:03 schreef kree het volgende:

[..]

Ik mis de seks opzich nog geneens zo, maar wel dat er gewoon niemand is waar ik een leuke relatie mee kan hebben
Ja herkenbaar hoor. :')
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 22:04:18 #100
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_102593490
Heb nog geen kans gehad om met een vrouw te flirten. Overal waar ik kom, lijken alleen mannen te zijn. }:|
Al hoorde ik vandaag wel dat 2 oud school genootjes single zijn en hun moeder het leuk zou vinden als ik daar aandacht aan zou besteden. :o
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_102593491
quote:

[..]

Ik ga toch voor seks :D
14 SHADES OF GREY
pi_102593495
quote:
9s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 22:03 schreef heloef het volgende:

[..]

En bedankt.
Zoenen? :9
pi_102593518
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 22:03 schreef tijnbrein het volgende:

Tip: krijg tieten. Serieus, als meisje is het niet moeilijk een meisje te scoren.
pi_102593519
Ben ik nu echt de enige met succes hier
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 22:05:07 #105
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102593520
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 22:03 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Waarom niet gelijk een soort file met nuttige info :P hey jij bent mod waarom krijgen de maagden geen tagje :P
Dan ga ik van FOK! af. :')
quote:
[..]

Hopelijk geilt Susanne dan op jongetjes. :')
C'est la vie
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 22:05:35 #106
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102593535
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 22:05 schreef lipper het volgende:
Ja jij ouwe FOK! hosselaar.
C'est la vie
pi_102593545
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 22:04 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik ga toch voor seks :D
Nah. Seks is tof en alles hoor, maar een man die niet kan zoenen komt zover toch niet bij mij.
pi_102593546
quote:
13s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 22:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb nog geen kans gehad om met een vrouw te flirten. Overal waar ik kom, lijken alleen mannen te zijn. }:|
Al hoorde ik vandaag wel dat 2 oud school genootjes single zijn en hun moeder het leuk zou vinden als ik daar aandacht aan zou besteden. :o
Aan hun?
14 SHADES OF GREY
pi_102593566
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 22:05 schreef lipper het volgende:
Vertel eens over je succes.
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 22:06:13 #110
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102593567
quote:
13s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 22:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Pak je kans.
C'est la vie
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 22:06:15 #111
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_102593568
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 22:05 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Aan hun?
Ja, zusjes.
pi_102593588
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 22:05 schreef Myraela het volgende:

[..]

Tip: krijg tieten. Serieus, als meisje is het niet moeilijk een meisje te scoren.
True :D maar ik ben blij met mijn piemeltje :+
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 22:05 schreef heloef het volgende:

[..]

Dan ga ik van FOK! af. :')

[..]

Hopelijk geilt Susanne dan op jongetjes. :')
wie is Susanne?
Bluf :D
14 SHADES OF GREY
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 22:07:07 #113
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102593598
quote:

[..]

Nah. Seks is tof en alles hoor, maar een man die niet kan zoenen komt zover toch niet bij mij.
Oh. ;(
Dan gaat dit ook niet door zeker:
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 22:04 schreef Myraela het volgende:

[..]

Zoenen? :9
C'est la vie
pi_102593601
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 22:06 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ja, zusjes.
Doen :D als ze leuk zijn
14 SHADES OF GREY
pi_102593605
quote:

[..]

Vorige meisje heeft mij zoenen geleerd.
Heb het toen ook gezegd "van leer mij eens zoenen"

Haha voel me zo mislukt als ik dit zo typ op deze leeftijd :') :@
pi_102593614
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 22:07 schreef heloef het volgende:

[..]

Oh. ;(
Dan gaat dit ook niet door zeker:

[..]

Jawel, ik moet toch weten hoe je zoent.
pi_102593630
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 22:07 schreef kree het volgende:

[..]

Hoe leer je dat? :') Dat gaat toch redelijk vanzelf.
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 22:08:12 #118
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102593633
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 22:06 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

wie is Susanne?
Bluf :D
Dat leuke meisje van de redactie. O+
Je weet wel die van 24. ;(
C'est la vie
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 22:08:33 #119
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102593647
quote:
8s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 22:07 schreef Myraela het volgende:

[..]

Jawel, ik moet toch weten hoe je zoent.
Slecht.
Voila je weet het.
C'est la vie
pi_102593663
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 22:07 schreef kree het volgende:

[..]

Ik was 21 toen ik voor het eerst zoenden. Wel een leuke avond trouwens
14 SHADES OF GREY
pi_102593664
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 22:08 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ging het ook wel, maar weet ik veel, ik had daar geen ervaring mee.
Dus heb het gewoon gevraagd :')

Was trouwens wel een leuke "les" :D
pi_102593679
Ik heb wel een keer toen ik waus was, aan een vriend uitgelegd hoe hij meer kon zoenen als een meisje, want meisjes zoenen fijner. Heel serieus gesprek, de hele tijd proberen. :')
pi_102593681
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 22:08 schreef Myraela het volgende:

[..]

Wou ik net zeggen idd.
pi_102593692
Ik heb happygirl gehosseld

O+
pi_102593694
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 22:08 schreef heloef het volgende:

[..]

Dat leuke meisje van de redactie. O+
Je weet wel die van 24. ;(
Ik zou zeggen ga met haar flirten :D
14 SHADES OF GREY
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 22:09:27 #126
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_102593695
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 22:07 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Doen :D als ze leuk zijn
Hehe, ik heb ze al jaren niet gezien. Ik zou niet meer weten hoe ze er uit zien. Ik herinner me alleen blonde krullen. Wat opzich een pre is.
Ik ga binnenkort de jongste ontmoeten. Ik ben benieuwd.
pi_102593702
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 22:09 schreef Myraela het volgende:
Ik heb wel een keer toen ik waus was, aan een vriend uitgelegd hoe hij meer kon zoenen als een meisje, want meisjes zoenen fijner. Heel serieus gesprek, de hele tijd proberen. :')
Leg eens uit.
pi_102593706
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 22:08 schreef heloef het volgende:

[..]

Slecht.
Voila je weet het.
Hoe weet jij dat dan?
Je wilt gewoon niet zoenen, je breekt mijn hart Heloef.
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 22:09:47 #129
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102593712
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 22:09 schreef lipper het volgende:

O+
Oh wijze lipper leer ons, hoe deed u dat?
C'est la vie
pi_102593722
quote:

O+
*ignore* *ignore* ;)
pi_102593730
quote:
99s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 22:09 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Hehe, ik heb ze al jaren niet gezien. Ik zou niet meer weten hoe ze er uit zien. Ik herinner me alleen blonde krullen. Wat opzich een pre is.
Ik ga binnenkort de jongste ontmoeten. Ik ben benieuwd.
Wel erg dat hun moeder dat zegt trouwens :P maar ga er gewoon voor. De moeder is al om :P
14 SHADES OF GREY
pi_102593743
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 22:09 schreef minibeer het volgende:

[..]

Leg eens uit.
Het klinkt beter als ik waus ben. :') Maar het is in iedergeval zachter, en mannen hebben de neiging hun bek helemaal open te trekken terwijl meisjes het wat, euhm, krapper houden. :')
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 22:10:59 #133
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_102593751
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 22:09 schreef Myraela het volgende:
Als je waus bent, is het sowieso fijner :')
pi_102593757
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 22:09 schreef heloef het volgende:

[..]

Beetje hetzelfde als Edwar gehosseld is door Newby
14 SHADES OF GREY
pi_102593761
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 22:10 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Dat is wel een fact.
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 22:11:44 #136
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102593775
quote:
11s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 22:09 schreef Myraela het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat dan?
Je wilt gewoon niet zoenen, je breekt mijn hart Heloef.
Ik heb het nog nooit gedaan, dus dan is het sowieso slecht. ;(
Oh jawel :9~
C'est la vie
pi_102593779
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 22:10 schreef Myraela het volgende:

[..]

Het klinkt beter als ik waus ben. :') Maar het is in iedergeval zachter, en mannen hebben de neiging hun bek helemaal open te trekken terwijl meisjes het wat, euhm, krapper houden. :')
Ja mannen gebruiken nou eenmaal wat minder lipgloss over het algemeen :P.
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 22:12:23 #138
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102593805
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 22:09 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik zou zeggen ga met haar flirten :D
Ja maar stel voor het word wat. :')
Dan heb ik echt een probleem. :')
C'est la vie
pi_102593806
De echte FOK!hosselbazen hosselen via een PM. Serieus, soms krijg je PM's van mensen die je nooit hebt zien posten. :') Vraag ik het aan een andere FOK!ster en jahoor, heeft ze ook een PM gehad. :')
pi_102593807
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 22:10 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Vind ik niet.
Maar misschien was ik iets té lam.
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 22:12:38 #141
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_102593812
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 22:10 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Wel erg dat hun moeder dat zegt trouwens :P maar ga er gewoon voor. De moeder is al om :P
Ja, is best erg. Die moeder vond altijd dat ik de knapste jongen van school was. O+
pi_102593828
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 22:11 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik heb het nog nooit gedaan, dus dan is het sowieso slecht. ;(
Oh jawel :9~
Neehoor, zoenen is niet iets wat je leert door het vaker te doen ofzo, dat gaat echt vanzelf. dus kom maar op. :9
pi_102593830
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 22:12 schreef Myraela het volgende:
De echte FOK!hosselbazen hosselen via een PM. Serieus, soms krijg je PM's van mensen die je nooit hebt zien posten. :') Vraag ik het aan een andere FOK!ster en jahoor, heeft ze ook een PM gehad. :')
Ik doe niet aan pm :P
pi_102593831
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 22:09 schreef heloef het volgende:

[..]

Ja door alle wijze adviezen van hier natuurlijk. Mpj had wel eens een goede suggestie. Alleen heette hij toen iwannebehigh.
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 22:13:17 #145
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102593832
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 22:11 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Beetje hetzelfde als Edwar gehosseld is door Newby
Nee wrijf mijn faal er nog even in.
C'est la vie
pi_102593850
quote:

O+
Hoe? En wel leuk meisje volgens mij inderdaad :P
pi_102593852
Heb nog nooit een PM gehad van een fok! meisje.
Althans niet over dit.

Zie het niet gebeuren ook eigenlijk ;)
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 22:14:05 #148
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102593853
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 22:13 schreef Myraela het volgende:

[..]

Neehoor, zoenen is niet iets wat je leert door het vaker te doen ofzo, dat gaat echt vanzelf. dus kom maar op. :9
Oh :o
Okee dan. :9
C'est la vie
pi_102593865
quote:
6s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ja, is best erg. Die moeder vond altijd dat ik de knapste jongen van school was. O+
*fobo bekijkt*
je hebt iig een leuk konijn :P
Maar mijn moeder zei dat ook opeens toen er een vage bekende van me bij mij sliep omdat ie knetterlam was, dat ie superknap was enzo _O-
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 22:14:43 #150
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102593874
Mijn eerste PM die ik ontving was van een vent die me wou hosselen. :')
C'est la vie
pi_102593887
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 22:14 schreef kree het volgende:
Althans niet over dit.

Je moet ze ook benaderen
Actief en alpha enzo
pi_102593888
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 22:14 schreef heloef het volgende:
Mijn eerste PM die ik ontving was van een vent die me wou hosselen. :')
:') |:(
pi_102593893
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 22:12 schreef minibeer het volgende:

[..]

Vindt ik niet.
Maar misschien was ik iets té lam.
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 20:24 schreef minibeer het volgende:

[..]

betaalt
:X
Jij mag nooit meer haten op mijn d/t'tjes.
pi_102593905
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 22:15 schreef minibeer het volgende:

[..]

Je moet ze ook benaderen
Actief en alpha enzo
Ja maar de meeste zijn te jong of te oud hier
pi_102593915
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 22:14 schreef heloef het volgende:

[..]

Oh :o
Okee dan. :9
:9~
pi_102593918
quote:
9s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 22:15 schreef Myraela het volgende:

[..]

[..]

Jij mag nooit meer haten op mijn d/t'tjes.
Ai, scherp :P
Ik verbeter ze wel altijd als ik ze bij mezelf zie O-)
pi_102593929
Mijn moeder probeerde me altijd aan de buurjongen te koppelen, terwijl ik dat maar een stom jochie vond. :')
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 22:16:15 #158
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102593933
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 22:14 schreef kree het volgende:
Althans niet over dit.

Ik hossel niet meer op FOK!
Na al dat gezeik over de vrienden die ik hier vandaag pluk kan een vriendin van FOK! er niet bij. :')
Al wil ik voor een enkeling een uitzondering maken. :9~
C'est la vie
pi_102593942
quote:
17s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 22:13 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Hoe? En wel leuk meisje volgens mij inderdaad :P
Ja ze is heel leuk.

Ik zette me foto op fok en toen zat me inbox vol, happygirl was de gelukkige.
pi_102593950
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 22:16 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik hossel niet meer op FOK!
Na al dat gezeik over de vrienden die ik hier vandaag pluk kan een vriendin van FOK! er niet bij. :')
Al wil ik voor een enkeling een uitzondering maken. :9~
Ideeën van wie?
pi_102593969
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 22:16 schreef Myraela het volgende:
Mijn moeder probeerde me altijd aan de buurjongen te koppelen, terwijl ik dat maar een stom jochie vond. :')
Mijn moeder ook een keer: "is <buurmeisje van 5 jaar jonger> niet wat voor jou"
:')
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 22:17:19 #162
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102593976
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 22:15 schreef kree het volgende:

[..]

:') |:(
Ik had ergens geschreven over mijn seksuele fantasie.
Ja zelfs in 2010 was ik Mister TMI. :')
Toen wou hij die wel even waarmaken met mij. :') :'( :')
C'est la vie
pi_102593986
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 22:16 schreef lipper het volgende:

[..]

Ja ze is heel leuk.

Ik zette me foto op fok en toen zat me inbox vol, happygirl was de gelukkige.
_O-
Nu ben ik wel benieuwd hoe je eruit ziet.
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 22:17:58 #164
350968 kedge
cicatrix manet
pi_102593994
@ paiq users

Is het normaal als je ineens zegt: Lijkt het je leuk een keer te daten ?

Of moet je zeggen: Lijkt het je leuk om een keer af te spreken ?

Er is duidelijk interesse van haar kant, maar hoe breng je zoiets zonder een gesprek aan te kunnen voelen zoals telefonisch of face to face :')
pi_102593995
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 22:17 schreef heloef het volgende:

[..]

Ahahahah :')
pi_102594005
Een vriend van mij kreeg een keer een PM van een FOK!ster.

"Hallo ik ben blablabla, opzoek naar blalblalbla"

Zat der een foto bij. :') Hij moest zo hard lachen dat die het doorstuurde naar mij. En echt een jaar later kom ik der tegen op de meet. Wetende dat zei het is, ik moest mezelf echt inhouden. :')
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 22:18:33 #167
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_102594016
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 22:14 schreef minibeer het volgende:

[..]

*fobo bekijkt*
je hebt iig een leuk konijn :P
Maar mijn moeder zei dat ook opeens toen er een vage bekende van me bij mij sliep omdat ie knetterlam was, dat ie superknap was enzo _O-
Thor is een baas inderdaad. Hij leeft nog steeds en was afgelopen week ontsnapt en zat hem in de tuin van de buren te chillen.
Mijn slang is nog leuker. O+ Die is heel lief en komt altijd kusjes geven en voor me dansen.
Maar als ik aan een meisje vraag:" wil je mijn slang zien?", loopt ze altijd direct weg. ;(
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 22:18:41 #168
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102594022
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 22:18 schreef Myraela het volgende:

Zat der een foto bij. :') Hij moest zo hard lachen dat die het doorstuurde naar mij. En echt een jaar later kom ik der tegen op de meet. Wetende dat zei het is, ik moest mezelf echt inhouden. :')
Ik wil namen.
C'est la vie
pi_102594023
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 22:17 schreef heloef het volgende:

[..]

Poste je in Sexy en gewaagd toevallig? Of gewoon hardcore in KPD?
pi_102594028
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 22:17 schreef kedge het volgende:
@ paiq users

Er is duidelijk interesse van haar kant, maar hoe breng je zoiets zonder een gesprek aan te kunnen voelen zoals telefonisch of face to face :')
Daten, je kunt beter meteen duidelijk zijn.
pi_102594036
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 22:18 schreef Myraela het volgende:

zij
Zegt degene die altijd schijt met ei schrijft O-)
pi_102594038
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 22:18 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik wil namen.
Kan ik niet maken. :')
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 22:19:14 #173
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102594047
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 22:16 schreef kree het volgende:

[..]

Ideeën van wie?
Is snap niet wat je bedoelt.
C'est la vie
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 22:19:25 #174
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102594055
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 22:19 schreef Myraela het volgende:

[..]

Kan ik niet maken. :')
PM. :*
C'est la vie
pi_102594059
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 22:17 schreef kedge het volgende:
@ paiq users

Kan er niks over zeggen, heb nog steeds m'n zelfde twee contacten die niet meer reageren na vragen van mij
pi_102594060
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 22:12 schreef heloef het volgende:

[..]

Ja maar stel voor het word wat. :')
Dan heb ik echt een probleem. :')
Waarom?
quote:
6s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Hopelijk vindt zij dat ook die meisjes.
14 SHADES OF GREY
pi_102594064
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 22:19 schreef minibeer het volgende:

[..]

zij
Zegt degene die altijd schijt met ei schrijft O-)
Damn. De zei/zij die vind ik zelf juist enorm storend om te lezen. :')
Jij wint, zullen we der mee stoppen? :')
pi_102594100
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 22:19 schreef heloef het volgende:

[..]

PM. :*
Dit :)
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 22:20:47 #179
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102594105
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 22:18 schreef minibeer het volgende:

[..]

Ahahahah :')
Er wou iemand seks met mij. :')
Waarom willen alleen mannen mij? :') :') :') :')
C'est la vie
pi_102594111
quote:

[..]

quote:
En deze? :P
pi_102594149
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 22:20 schreef HappyGirl91 het volgende:

[..]

[..]

Hoe ben jij gehosseld?
14 SHADES OF GREY
pi_102594167
quote:

[..]

[..]

Nee sorry, die mag gewoon van mij.
pi_102594186
quote:

[..]

[..]

Heey en hoe ben jij aan lipper gekomen? Verhalen willen we :)
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 22:22:45 #184
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102594197
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 22:19 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Waarom?
Ik wil geen relatie met een 24 jarige.
Ik heb al vaak genoeg ruzie met mijn moeder. :')
C'est la vie
pi_102594215
Ooh nog effe over gister.

Vertelde toen over dat meisje wat ik bij de supermarkt achter de kassa tegen kwam.
Waarvan ik dacht dat ik haar kon, maar het niet zeker wist.

Ben eruit nu, was dus iemand waarna we na een bruiloft nog een dikke afterparty mee hebben gehad.
En leuk gepraat ook.

Maarja daar gaan we weer. Te jong waarschijnlijk.
Schat haar 16-17 maar heb geen idee eigenlijk.
pi_102594219
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 22:21 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Hoe ben jij gehosseld?
Ja vertel
pi_102594314
quote:

[..]

Ik wou net posten 'ok nu stop ik'
maar ik kan natuurlijk niks beloven.
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 22:26:03 #188
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102594321
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 22:20 schreef heloef het volgende:

[..]

Maar jongens dit is een serieus probleem he. ;(
C'est la vie
pi_102594334
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 22:20 schreef heloef het volgende:

[..]

Ja hee, ik blijf niet bezig he, godverdomme.
pi_102594341
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 22:22 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik wil geen relatie met een 24 jarige.
Ik heb al vaak genoeg ruzie met mijn moeder. :')
Ja en? Je moeder zal best begrijpen dat je haar leuk vindt en zij jou als het wederzijds is.
14 SHADES OF GREY
pi_102594380
quote:
9s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 22:26 schreef heloef het volgende:

[..]

Maar jongens dit is een serieus probleem he. ;(
Wou je bijna een subtiele pm sturen...
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 22:28:18 #192
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102594400
quote:
18s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 22:26 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ja hee, ik blijf niet bezig he, godverdomme.
Oh sorry. :@
Alleen mannen en de goddelijke Myraela. :9~
C'est la vie
pi_102594410
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 22:22 schreef Myraela het volgende:

[..]

Nee sorry, die mag gewoon van mij.
Van mij ook. Ik was trouwens zwaar geschokt toen een nederlands docent een keer 'wou' als in 'hij wou' fout rekende op een toets :o.
pi_102594417
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 22:28 schreef heloef het volgende:

[..]

hhiihihihihihihiihihihihihihihihihiihihihihihihihihihihiihih :@ :@ :@ :@ :@ :@ :@
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 22:29:01 #195
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102594422
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 22:26 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ja en? Je moeder zal best begrijpen dat je haar leuk vindt en zij jou als het wederzijds is.
Niet alleen mijn ma hoor.
Zie het zelf ook niet zitten om een relatie te hebben met een veel ouder iemand.
C'est la vie
pi_102594425
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 22:28 schreef heloef het volgende:

[..]

Nou probleem opgelost, hè.
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 22:29:48 #197
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102594440
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 22:29 schreef minibeer het volgende:

[..]

Nou probleem opgelost, hè.
Nu jij nog.
C'est la vie
pi_102594446
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 22:28 schreef minibeer het volgende:

[..]

Van mij ook. Ik was trouwens zwaar geschokt toen een nederlands docent een keer 'wou' als in 'hij wou' fout rekende op een toets :o.
Wou en wil, ik ga het nooit begrijpen. "ik wilde" dat klinkt gewoon niet goed.
pi_102594457
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 22:29 schreef heloef het volgende:

[..]

Nu jij nog.
Eh... Myr :@?
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 22:30:37 #200
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102594473
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 22:30 schreef minibeer het volgende:

[..]

Myr is mijn skatje :$
C'est la vie
pi_102594478
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 22:30 schreef minibeer het volgende:

[..]

Ja hey, ik ben niet de oplossing voor elke maagd hier he. :')
pi_102594504
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 22:30 schreef Myraela het volgende:

[..]

Niet?
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 22:31:39 #203
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102594510
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 22:30 schreef Myraela het volgende:

[..]

O+
Maar voor mij wel, want ik ben speciaal toch? :@
C'est la vie
pi_102594526
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 22:31 schreef heloef het volgende:

[..]

O+
Ik zie een derde meet met Myraela aankomen en vervolgens dit topic leeglopen ;(
pi_102594548
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 22:29 schreef heloef het volgende:

[..]

Niet alleen mijn ma hoor.
Zie het zelf ook niet zitten om een relatie te hebben met een veel ouder iemand.
Ga Myr dan versieren
14 SHADES OF GREY
pi_102594581
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 22:31 schreef heloef het volgende:

[..]

O+
Speciaal alsin speciale scholen enzo?

Maar nee, jou zou ik raken. :7
pi_102594584
quote:
17s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 22:32 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Dus als je ontmaagd bent kan je ineens wel versieren :D
14 SHADES OF GREY
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 22:34:38 #208
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102594603
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 22:33 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dus als je ontmaagd bent kan je ineens wel versieren :D
Nee.
Maar ik denk dat je dan meer zelfvertrouwen hebt ofzo.
C'est la vie
pi_102594624
De handstand, ik kan hem
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 22:35:22 #210
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102594625
quote:
17s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 22:32 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat ik haar al 2 keer ontmoet heb?
C'est la vie
pi_102594639
quote:
11s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 22:35 schreef heloef het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat ik haar al 2 keer ontmoet heb?
Er staan twee meets gepland, dummy.
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 22:36:12 #212
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102594649
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 22:35 schreef minibeer het volgende:

[..]

Weet ik veel. :')
C'est la vie
pi_102594660
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 22:35 schreef minibeer het volgende:
De handstand, ik kan hem
Ik kon hem vroeger tegen de muur, maar ondertussen ben ik zo lomp en zwaar dat ik het niet meer durf. :')
pi_102594663
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 22:35 schreef minibeer het volgende:

[..]

Of nee wacht, nu begrijp ik het ook niet helemaal meer :P
pi_102594674
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 22:34 schreef heloef het volgende:

[..]

Nee.
Maar ik denk dat je dan meer zelfvertrouwen hebt ofzo.
En hoe krijg je dat niet doordat.
14 SHADES OF GREY
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 22:37:03 #216
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102594675
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 22:33 schreef Myraela het volgende:

[..]

Speciaal alsin speciale scholen enzo?

Maar nee, jou zou ik raken. :7
Oeh. :@
C'est la vie
pi_102594682
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 22:36 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik kon hem vroeger tegen de muur, maar ondertussen ben ik zo lomp en zwaar dat ik het niet meer durf. :')
tegen de muur is heul geen kunst aan :6
pi_102594698
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 22:37 schreef minibeer het volgende:

[..]

tegen de muur is heul geen kunst aan :9
Toch faal ik.
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 22:37:52 #219
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102594701
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 22:36 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

En hoe krijg je dat niet doordat.
Ik moet eerlijk zeggen ik hoef niet per se seks te hebben.
Maar ik wil me gewoon speciaal voelen voor een meisje.
Kortom: ik wil begeerd worden. :')
C'est la vie
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 22:38:22 #220
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102594715
Ik durfde vroeger nooit een koprol te maken. :')
C'est la vie
pi_102594742
De koprol deed ik juist enorm vaak, maar dingen als in de touwen of ringen ging me weer te ver, :')
pi_102594744
quote:
9s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 22:37 schreef Myraela het volgende:

[..]

Toch faal ik.
Ik heb er ook drie jaar op geoefend voordat ik hem kon :')
pi_102594762
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 22:37 schreef heloef het volgende:

[..]

Wie niet. Iedereen wil voelen alsof die heel belangrijk is
14 SHADES OF GREY
pi_102594764
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 22:38 schreef heloef het volgende:
Ik durfde vroeger nooit een koprol te maken. :')
Ik ook niet want we hadden een leraard die gay was.
En die wilde je maar wat graag een duwtje geven tegen je reet zodat het wel ging :')
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 22:39:31 #225
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102594768
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 22:38 schreef Myraela het volgende:
De koprol deed ik juist enorm vaak, maar dingen als in de touwen of ringen ging me weer te ver, :')
Ringen kon ik niet, maar muur klimmen en met touwen slingeren vond ik wel weer leuk.
C'est la vie
pi_102594770
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 22:37 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik ook. En het is een goed gevoel, dat weet ik wel :)
pi_102594780
Ik kan heel veel dingen maar met een kant van mijn lichaam ;(

en lekker off topic weer :p
pi_102594782
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 22:39 schreef heloef het volgende:

[..]

Ringen kon ik niet, maar muur klimmen en met touwen slingeren vond ik wel weer leuk.
In de touwen klimmen als een baas :7
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 22:40:14 #229
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102594786
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 22:39 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Wie niet. Iedereen wil voelen alsof die heel belangrijk is
Ja maar ik heb dat nog nooit gehad.
Daarom denk ik dat ik er zo onzeker van word/werd.
C'est la vie
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 22:41:04 #230
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102594815
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 22:39 schreef kree het volgende:

[..]

Ik ook niet want we hadden een leraard die gay was.
En die wilde je maar wat graag een duwtje geven tegen je reet zodat het wel ging :')
Dat deden ze bij mij ook. :')
Maar ik rolde dan altijd op mijn zij. :')
C'est la vie
pi_102594820
Ik wil me ook gewoon geliefd voelen. O+
Seks krijgen is niet zo moeilijk, maar liefde wel. :')

Hoewel ik stiekem de gedachte dat ik nooit nummer 1 voor iemand zou zijn ook wel fijn vind. Mannen die ik eigenlijk te goed voor mezelf vind en daardoor hun liefde nooit zal geloven en dus me ook geen zorgen hoef te maken over gevoelens en alles.
pi_102594821
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 22:39 schreef heloef het volgende:

[..]

Heloef = Tarzan :D ;)
pi_102594826
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 22:40 schreef heloef het volgende:

[..]

Het gevoel is snel weg als ze je niet meer leuk vindt. Bij mij dan,
pi_102594844
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 22:40 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik wel een keer O+ het voelt echt goed *O* O+
14 SHADES OF GREY
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 22:42:08 #235
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102594849
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 22:41 schreef minibeer het volgende:

[..]

Het gevoel is snel weg als ze je niet meer leuk vindt. Bij mij dan,
Ja maar dan weet je dat het kan.
Nu heb je een soort van twijfel of ik wel bijzonder kan zijn voor iemand. :')
C'est la vie
pi_102594853
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 22:41 schreef Myraela het volgende:

Hoewel ik stiekem de gedachte dat ik nooit nummer 1 voor iemand zou zijn ook wel fijn vind. Mannen die ik eigenlijk te goed voor mezelf vind en daardoor hun liefde nooit zal geloven en dus me ook geen zorgen hoef te maken over gevoelens en alles.
Vrouwen zijn rare wezens :P
pi_102594860
quote:

Ha ja ik wil me ook geliefd voelen.
Maar nu kom je op een puntje.
Seks krijgen is voor jou makkelijk als vrouw/

En voor ons mannen, beide niet
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 22:43:08 #238
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102594873
Ben zo terug.
Even een koprol maken. :')
C'est la vie
pi_102594894
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 22:42 schreef heloef het volgende:

[..]

Ja maar dan weet je dat het kan.
Nu heb je een soort van twijfel of ik wel bijzonder kan zijn voor iemand. :')
Nee hoor. Ik heb niet het gevoel dat initiatief vanuit mij me ooit geholpen heeft :')
pi_102594906
quote:

Oke, eerste is waar. Maar de manier waarop je die waardering wil krijgen is nogal raar in mijn ogen.
pi_102594915
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 22:43 schreef heloef het volgende:
Ben zo terug.
Even een koprol maken. :')
Breek je nek niet.
(Ik kan ook geen koprol meer denk ik, misschien ook even proberen :D)
pi_102594928
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 22:42 schreef kree het volgende:

[..]

Ach, het is een kwestie van instelling denk ik ergens ook. Maar het is zeker wel makkelijker als vrouw ja.
pi_102594941
quote:
17s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 22:22 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Heey en hoe ben jij aan lipper gekomen? Verhalen willen we :)
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 22:21 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Hoe ben jij gehosseld?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De redenen dat ik hem niet afwees waren als volgt:

- Hij was geen gladjakker, dus niet dat 'ie na 3 berichtjes over en weer al met :*'s begon te strooien
- Hij repte met geen woord over seks, ik had gelukkig totaal niet het gevoel bij hem dat het een seksfreak was of zo, want de heb je natuurlijk veel, en op Fok! ligt die concentratie wss nog hoger dan irl
- Ook op die eerste date was hij heel lief en galant en zo, niet opdringerig of eng, maar gewoon precies zoals ik hem al kende
- Hij was vanaf het begin overal heel open over, en ook al wist ik het toen niet, geen woord van wat hij ooit tegen me heeft gezegd was gelogen - ik heb echt alles onthouden, zelfs de onbenullige details
- Heel belangrijke: Ik wist dat hij geen flirt was, dus niet dat ik wist dat ik een van de 8 meisjes was waar hij mee praatte of zo, als ik ook maar eens het idee had gehad dat er zelfs maar een ander meisje in het spel was geweest was ik meteen afgehaakt.
- Hij vermoordde me niet toen ik bij hem in de auto stapte terwijl ik hem die dag voor het eerst ontmoette, ook een belangrijke :D
- En het is natuurlijk ook gewoon een leukerd, ik lag helemaal slap om die droge opmerkingen van hem, irl is dat nog erger _O-
pi_102594954
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 22:42 schreef kree het volgende:

[..]

In zekere zin boeit seks me niet, empathie des te meer. Maar dat heb ik al eens eerder gezegd.
pi_102594977
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 22:44 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ach, het is een kwestie van instelling denk ik ergens ook. Maar het is zeker wel makkelijker als vrouw ja.
True, er zijn ook mannen die het versieren makkelijk af gaat.
pi_102594986
quote:

[..]

Eigenlijk is dat helemaal niet eerlijk :'(
Een vrouw hoeft maar even leuk naar een gast te kijken en klaar.
En de mannen maar allemaal moeite doen om in ieder geval een beetje aandacht te krijgen van de meiden.

En dan nog kan die meid kiezen omdat er 10 gasten ofzo staan om uit te kiezen. ;)
pi_102594990
quote:
17s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 22:43 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Oke, eerste is waar. Maar de manier waarop je die waardering wil krijgen is nogal raar in mijn ogen.
Het is gewoon een veiligheid, mannen die geen vaste relatie willen of misschien al een open relatie hebben. Die geven me kort de aandacht/liefde die ik nodig heb, maar verwachten niet meer van me, want me echt binden aan iemand kan ik niet omdat ik toch niet inzie waarom iemand bij mij zou willen zijn.

Nu hoef ik me geen zorgen te maken of jaloers te zijn, want ik weet vanaf het begin dat ik niet nummer 1 ben.
pi_102595043
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 22:46 schreef Myraela het volgende:

[..]

Het is gewoon een veiligheid, mannen die geen vaste relatie willen of misschien al een open relatie hebben. Die geven me kort de aandacht/liefde die ik nodig heb, maar verwachten niet meer van me, want me echt binden aan iemand kan ik niet omdat ik toch niet inzie waarom iemand bij mij zou willen zijn.

Nu hoef ik me geen zorgen te maken of jaloers te zijn, want ik weet vanaf het begin dat ik niet nummer 1 ben.
Ah zo. Open relatie lijkt me ook wel lekker, maar ik weet niet, misschien zou ik alsnog jaloers zijn.
pi_102595054
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 22:46 schreef Myraela het volgende:

[..]

Trouwens, dit is allemaal evolutionair te verklaren :P
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 22:48:36 #250
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102595071
Ik rol gewoon net al 9 jaar teug op mijn zij. :')
Nothing changed. ;(
C'est la vie
pi_102595080
quote:

[..]

Mannen zullen inderdaad sneller ingaan op voorstellen.
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 22:44 schreef HappyGirl91 het volgende:

[..]

[..]

SPOILER

- Hij was geen gladjakker, dus niet dat 'ie na 3 berichtjes over en weer al met :*'s begon te strooien
- Hij repte met geen woord over seks, ik had gelukkig totaal niet het gevoel bij hem dat het een seksfreak was of zo, want de heb je natuurlijk veel, en op Fok! ligt die concentratie wss nog hoger dan irl
- Ook op die eerste date was hij heel lief en galant en zo, niet opdringerig of eng, maar gewoon precies zoals ik hem al kende
- Hij was vanaf het begin overal heel open over, en ook al wist ik het toen niet, geen woord van wat hij ooit tegen me heeft gezegd was gelogen - ik heb echt alles onthouden, zelfs de onbenullige details
- Heel belangrijke: Ik wist dat hij geen flirt was, dus niet dat ik wist dat ik een van de 8 meisjes was waar hij mee praatte of zo, als ik ook maar eens het idee had gehad dat er zelfs maar een ander meisje in het spel was geweest was ik meteen afgehaakt.
- Hij vermoordde me niet toen ik bij hem in de auto stapte terwijl ik hem die dag voor het eerst ontmoette, ook een belangrijke :D
- En het is natuurlijk ook gewoon een leukerd, ik lag helemaal slap om die droge opmerkingen van hem, irl is dat nog erger _O-
Wat een vooroordeel :D meer seksfreaks hier. En wat dan nog?

Verder leuk verhaal.
14 SHADES OF GREY
pi_102595110
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 22:48 schreef minibeer het volgende:

[..]

Trouwens, dit is allemaal evolutionair te verklaren :P
Doe eens.
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 22:49:28 #253
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102595112
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 22:46 schreef kree het volgende:

[..]

Eigenlijk is dat helemaal niet eerlijk :'(
Een vrouw hoeft maar even leuk naar een gast te kijken en klaar.
En de mannen maar allemaal moeite doen om in ieder geval een beetje aandacht te krijgen van de meiden.

En dan nog kan die meid kiezen omdat er 10 gasten ofzo staan om uit te kiezen. ;)
Ja het is niet eerlijk.
Maar met klagen kom je ook niet ver he.
C'est la vie
pi_102595123
quote:

[..]

[..]

SPOILER

- Hij repte met geen woord over seks, ik
had gelukkig totaal niet het gevoel bij hem dat het een seksfreak was of zo, want de heb je natuurlijk veel, en op Fok!
ligt die concentratie wss nog hoger dan irl
- Hij was vanaf het begin overal heel open over, en ook al wist ik het toen niet,
geen woord van wat hij ooit tegen me heeft gezegd was gelogen - ik heb echt alles onthouden, zelfs de onbenullige details
- Heel belangrijke: Ik wist dat hij geen flirt was, dus niet dat ik wist dat ik een van de 8 meisjes was waar hij mee praatte of
zo, als ik ook maar eens het idee had gehad dat er zelfs maar een ander meisje in het spel was geweest was ik meteen afgehaakt.
- Hij vermoordde me niet toen ik bij hem in de auto stapte terwijl ik hem die dag voor het eerst ontmoette, ook een
belangrijke :D
Jaja
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 22:50:28 #255
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102595156
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 22:49 schreef lipper het volgende:

[..]

Jaja
Ik kniel in nederigheid voor u groots hosselaar. _O_
C'est la vie
pi_102595161
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 22:49 schreef heloef het volgende:

[..]

Ja het is niet eerlijk.
Maar met klagen kom je ook niet ver he.
Ik probeer de wereld hier te veranderen :P

haha nee maar je hebt gelijk, maar ik wilde het wel even kwijt.
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 22:51:35 #257
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102595203
Ik ben heel blij als man enzo.
Maar qua versieren was ik echt zo graag een vrouw geweest. :')
C'est la vie
pi_102595249
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 22:49 schreef lipper het volgende:

[..]

Jaja
Aah, je bent dus een eerlijke jongen ook nog :D
pi_102595253
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 22:51 schreef heloef het volgende:
Ik ben blij dat ik een vrouw ben.

Ik zou niet kunnen plassen met een piemel.
pi_102595258
quote:

Het probleem bij mij is dat de vrouwen tegen wie ik op internet zulke opmerkingen maak ze nooit lijken te snappen. Op één of andere manier komt het nooit aan. En dan denk ik wel eens, ligt dat nou aan mijn humor of zijn die vrouwen zo dom/humorloos.

En aangezien het op internet niet schijnt te werken, komen die vrouwen er dus nooit achter of het dat in het echt wel doet...en de vrouwen die mijn droge opmerkingen in het echt wel horen, die vinden me natuurlijk gewoon weer "een lieve, grappige jongen" :')
pi_102595271
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 22:51 schreef heloef het volgende:
Soms toch echt niet. Een enge man die je wilt neuken en opdringerig is.
14 SHADES OF GREY
pi_102595301
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 22:52 schreef Myraela het volgende:

[..]

Wat is daar nu weer moeilijk aan?
14 SHADES OF GREY
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 22:54:11 #263
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102595323
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 22:52 schreef Myraela het volgende:

[..]

Voor de rest zou ik voor geen goud een vrouw willen zijn.
Tegen een muur kunnen aanpissen is een groter geschenk dan wat dan ook.
C'est la vie
pi_102595337
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 22:53 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Wat is daar nu weer moeilijk aan?
Ik heb het eens geprobeerd, maar zo'n ding mikken is toch nog een hele kunst.
pi_102595351
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 22:52 schreef Capstan het volgende:

[..]

Het probleem bij mij is dat de vrouwen tegen wie ik op internet zulke opmerkingen maak ze nooit lijken te snappen. Op één of andere manier komt het nooit aan. En dan denk ik wel eens, ligt dat nou aan mijn humor of zijn die vrouwen zo dom/humorloos.

En aangezien het op internet niet schijnt te werken, komen die vrouwen er dus nooit achter of het dat in het echt wel doet...en de vrouwen die mijn droge opmerkingen in het echt wel horen, die vinden me natuurlijk gewoon weer "een
lieve, grappige jongen" :')
Kan je geen trucjes doen?
pi_102595365
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 22:54 schreef Myraela het volgende:

[..]

Je hebt een plastuit gebruikt?
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 22:55:12 #267
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102595366
quote:
en de vrouwen die mijn droge opmerkingen in het echt wel horen, die vinden me natuurlijk gewoon weer "een lieve, grappige jongen" :')
Het komt niet meer goed met mij jongens. :')
C'est la vie
pi_102595368
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 22:48 schreef tijnbrein het volgende:
Wat een vooroordeel :D meer seksfreaks hier. En wat dan nog?

Verder leuk verhaal.
Nee, dat is niet wat ik bedoelde maar ik doelde meer op mannen die dus alléén op die seks uit zijn en dan bijvoorbeeld doen alsof ze je leuk vinden om het te krijgen, die heb je genoeg, lijkt me.
Dat wil je natuurlijk niet, als meisje ben je zuinig op je lichaam, en dan wil je niet dat zomaar een of andere willekeurige seksfreak dus dat zomaar gebruikt en je dan dumpt als oud vuil ;(
Als jij een seksfreak bent (als in: gek op seks) en je bent er eerlijk over en zij heeft er ook wel zin in, dan zeg ik natuurlijk: ^O^
pi_102595396
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 22:54 schreef lipper het volgende:

[..]

Kan je geen trucjes doen?
Trucjes? Als in?
pi_102595406
quote:
17s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 22:55 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Je hebt een plastuit gebruikt?
Nee. :')
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 22:56:26 #271
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102595417
quote:

[..]

Makkelijker dan je denkt.
Ik pis meestal handsfree. :')
C'est la vie
pi_102595423
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 22:55 schreef HappyGirl91 het volgende:

[..]

Nee, dat is niet wat ik bedoelde maar ik doelde meer op mannen die dus alléén op die seks uit zijn en dan bijvoorbeeld doen alsof ze je leuk vinden om het te krijgen, die heb je genoeg, lijkt me.
Dat wil je natuurlijk niet, als meisje ben je zuinig op je lichaam, en dan wil je niet dat zomaar een of andere willekeurige seksfreak dus dat zomaar gebruikt en je dan dumpt als oud vuil ;(
Als jij een seksfreak bent (als in: gek op seks) en je bent er eerlijk over en zij heeft er ook wel zin in, dan zeg ik natuurlijk: ^O^
Ha dit is het tegenovergestelde van Flepkes theorie.
(maar ben het wel met je eens trouwens)
pi_102595467
Waarom wist ik niet eerder dat Electro feestjes een meidenmagneet zijn? Man/vrouw ratio was 1 op 3 ofzo, nog nooit meegemaakt.
Op donderdag 8 november 2012 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Door PSV spelen jullie nu CL :') !
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 22:58:24 #274
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102595490
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 22:57 schreef ValHallen het volgende:
Waarom wist ik niet eerder dat Electro feestjes een meidenmagneet zijn? Man/vrouw ratio was 1 op 3 ofzo, nog nooit meegemaakt.
Dit komt in mijn notitieblok.
C'est la vie
pi_102595493
quote:

[..]

Nog een optie: Misschien is het voor hen iet duidelijk genoeg of je nou een grapje maakt of dat je serieus bent - als iemand zo'n opmerking maakt en er staat niet "haha" of " :P" achter of iets dergelijks dan kan het dat je gaat twijfelen over hoe je daarop moet reageren.
Sarcasme en tekstberichten gaan vaak niet al te best samen :D
Dát, of ze vinden je inderdaad maar een rare of zijn dom/humorloos :P
quote:
En aangezien het op internet niet schijnt te werken, komen die vrouwen er dus nooit achter of het dat in het echt wel doet...en de vrouwen die mijn droge opmerkingen in het echt wel horen, die vinden me natuurlijk gewoon weer "een lieve, grappige jongen" :')
Maar lachen ze er in het echt dat wel om?
pi_102595501
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 22:56 schreef Capstan het volgende:

[..]

Trucjes? Als in?
Goochelen of op je handen staan bijvoorbeeld
pi_102595549
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 22:58 schreef heloef het volgende:

[..]

Dit komt in mijn notitieblok.
Ik heb trouwens een griezelig perfecte dubbelganger van Effy gezien O+ Maar da's offtopic :P
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 22:59:35 #278
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102595551
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 22:58 schreef HappyGirl91 het volgende:

[..]

Bij mij wel.
Maakt dat nog wat uit of eindig ik ook zo? ;(
C'est la vie
pi_102595577
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 22:59 schreef ValHallen het volgende:

[..]

Ik heb trouwens een griezelig perfecte dubbelganger van Effy gezien O+ Maar da's offtopic :P
Effy uit Skins? O+
pi_102595590
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 22:58 schreef HappyGirl91 het volgende:

[..]

Nog een optie: Misschien is het voor hen iet duidelijk genoeg of je nou een grapje maakt of dat je serieus bent - als iemand zo'n opmerking maakt en er staat niet "haha" of " :P" achter of iets dergelijks dan kan het dat je gaat twijfelen over hoe je daarop moet reageren.
Sarcasme en tekstberichten gaan vaak niet al te best samen :D
Dát, of ze vinden je inderdaad maar een rare of zijn dom/humorloos :P

[..]

Oh, jawel, in het echt wordt er wel gelachen. Maar daar blijft het dan ook wel bij, helaas. Mijn humor helpt bij het versieren dus totaal niet mee.
pi_102595603
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 23:00 schreef benzin het volgende:

[..]

Effy uit Skins? O+
Joah :9~ Ze leken echt als 2 druppels water.
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 23:01:32 #282
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102595618
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 22:59 schreef ValHallen het volgende:

[..]

:9~
Ik zag vorige week een Gerrie look-a-like dat was niet normaal. :')
Alles klopte, het haar, dat mooie gezichtje, alleen die stem was iets anders.
Het was fucking eng. :')
Haar vriend was wel een mietje want ze moest hem na de rit in de achtbaan kalmeren. :')
C'est la vie
pi_102595624
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 22:58 schreef lipper het volgende:

[..]

Goochelen of op je handen staan bijvoorbeeld
Dat zijn twee voorbeelden waar ik al met "nee" op moet antwoorden :P
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 23:02:06 #284
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102595638
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 23:00 schreef benzin het volgende:

[..]

Effy uit Skins? O+
Nog een kijker.
C'est la vie
pi_102595666
quote:

[..]

Met een echte piemel gaat het ook veel makkelijker :D
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 22:55 schreef HappyGirl91 het volgende:

[..]

Ik zou een meisje niet direct benaderen met seks. Tenzij ik weet dat zij dat wilt doordat zij dat aangeeft.
14 SHADES OF GREY
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 23:03:03 #286
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102595668
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 23:00 schreef Capstan het volgende:

[..]

Oh, jawel, in het echt wordt er wel gelachen. Maar daar blijft het dan ook wel bij, helaas. Mijn humor helpt bij het versieren dus totaal niet mee.
Mijn grote kwaliteit is mijn humor.
Daar gaat mijn hoop dat dat het alleen het hem wel zou doen. ;(
C'est la vie
pi_102595685
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 22:59 schreef heloef het volgende:

[..]

Bij mij wel.
Het gaat helemaal goed komen met jou, knul ;) :D
Maar als ik je een tip mag geven: Actief zijn in deze topicreeks kan natuurlijk geen kwaad maar ik hoop dat je hierdoor niet teveel gefocust raakt op versieren, je bent pas 17.
Ik was ook niet echt bezig met jongens toen ik 17 was. Ja, weleens verliefd en zo, maar mijn 1e vriendje heb ik pas sinds 4 maanden en ik ben 19 :D
Misschien had ik wel helemaal een complex ontwikkeld als ik niet zeker wist dat dat iets was wat sowieso ooit wel zou komen.

Maar volgens mij valt dat wel mee met jou :)
Maar ik wou het toch gezegd hebben, je bent toch een beetje het jonkie van dit topic, ons kleine broertje of zo :* :D :')
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 23:03:41 #288
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102595691
Maar VH, jullie hadden toch een vrouwelijke versie van mij gevonden? :')
C'est la vie
pi_102595705
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 23:03 schreef heloef het volgende:

[..]

Mijn grote kwaliteit is mijn humor.
Daar gaat mijn hoop dat dat het alleen het hem wel zou doen. ;(
Mr.Bean zou ik ook niet series nemen, heloef :P
pi_102595732
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 23:02 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Met een echte piemel gaat het ook veel makkelijker :D

Het was een echte waar ik het eens mee mocht proberen. :')
pi_102595739
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 22:56 schreef Myraela het volgende:

[..]

Nee. :')
wat dan wel?
14 SHADES OF GREY
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 23:04:55 #292
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102595742
quote:
17s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 23:03 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Mr.Bean zou ik ook niet series nemen, heloef :P
Maar ik doe niet raar.
Ik ben gewoon hilarisch en heb een era om me heen dat een gelukzalige werking heeft op iedereen in mijn buurt.
C'est la vie
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 23:05:24 #293
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102595761
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 23:04 schreef Myraela het volgende:

[..]

Meid, serieus :')
C'est la vie
pi_102595785
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 22:59 schreef heloef het volgende:

[..]

Bij mij wel.
Nou, nou, daar word ik ook niet positiever van :P
pi_102595812
quote:

[..]

Lol, ik had al zo'n vermoeden om eerlijk te zijn :')
pi_102595813
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 23:01 schreef Capstan het volgende:

[..]

Dat zijn twee voorbeelden waar ik al met "nee" op moet antwoorden :P
Mits goed uitgevoerd kun je ze opdweilen
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 23:06:33 #297
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102595815
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 23:05 schreef Capstan het volgende:

[..]

Nou, nou, daar word ik ook niet positiever van :P
Instelling.
Ik zeg het je.
C'est la vie
pi_102595826
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 23:03 schreef HappyGirl91 het volgende:

Misschien had ik wel helemaal een complex ontwikkeld als ik niet zeker wist dat dat iets was wat sowieso ooit wel zou komen.

Toen ik 19 was dacht ik dat ook nog :')
pi_102595832
quote:

[..]

Zo lang die niet van jezelf was blijft het altijd raar.
SPOILER
14 SHADES OF GREY
pi_102595841
lapohunten nu!
pi_102595855
te laat?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')