SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hierFinally, someone let me out of my cage
Nouja omdat ze dan meer weten over je innerlijk,misschien trekt dat toch meiden aan.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:49 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik heb vaak van dames gehoord dat ze na een tijdje pas zien dat ik best knap ben. Whatever that means...
ik ben namelijk heul niet knap
en mijn persoonlijkheid is ook niet sprankelend te noemen
ik heb geen flauw idee, maar zolang het werkt...quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:54 schreef kree het volgende:
[..]
Nouja omdat ze dan meer weten over je innerlijk,misschien trekt dat toch meiden aan.
Bijvoorbeeld je praat met iemand gewoon en die verteld het aan een vriendin en dan is er alweer een basis voor interesse.
En ik ben ook niet moeders mooiste hoor.
Ik ook niet, maar er zijn er wel meer die ik ken die een soort gekoppeld werden door simpele ( niet op ik wil daten gerichte gesprekjes) met andere vriendinnen vriendenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:57 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
ik heb geen flauw idee, maar zolang het werkt...
Ik heb dat eigenlijk niet zo meer, dat had ik toen wat jonger was wel. Vrienden van vrienden en daar vriendinnen van, dat soort verhalen. Nu is het toch de uitgaansgroep die we wel kennen en wat marginale aanhang die je ook al wel kent, minimaal van gezicht.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:01 schreef kree het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar er zijn er wel meer die ik ken die een soort gekoppeld werden door simpele ( niet op ik wil daten gerichte gesprekjes met andere vriendinnen vrienden)
Heb je per ongeluk met het paard geflirt?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:01 schreef tijnbrein het volgende:
Shit ik kon vandaag flirten met een meisje op een paard maar ik faalde
Alhoewel het paard er wel beter uitzag dan wat er op zat.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:05 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Heb je per ongeluk met het paard geflirt?
Kan ik niet meerijden....quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Alhoewel het paard er wel beter uitzag dan wat er op zat.Nee grapje.
Ik heb 26 km gewandeld. Paardenvrouwtje vroeg hoe ver ik nog moest lopen ik zeg ongeveer 13 km.
Zij dat is ver.
Ik was te laat om iets bijdehands terug te zeggeniets met op een paard is dat niet ver
En dat bedacht ik dus te laat.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:09 schreef kree het volgende:
[..]
Kan ik niet meerijden....
Haha gezellig gelijk op zo'n paard met z'n tweeën
Ja ik snap het, ik denk er ook altijd pas later aan.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En dat bedacht ik dus te laat.Maar goed volgende keer beter. Die morgen trouwens een veel leuker paardmeisje gezien. Alleen die reed te snel om aan te spreken
Het was gewoon leuk.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:11 schreef kree het volgende:
[..]
Ja ik snap het, ik denk er ook altijd pas later aan.
Van dat had ik moeten zeggen, maar op het moment zelf komt er niks in me op/
true thatquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het was gewoon leuk.![]()
Helaas is het lastig om spontaan te zijn op dat soort momenten
Rare reden, je kunt ook gewoon zeggen laten we een stukje gaan lopen ofzo...quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:16 schreef Myraela het volgende:
Mijn grootste hindernis in het versieren in mijn geld. Dat altijd op is. Ik moet telkens mensen uitleggen dat ik geen geld heb dus nergens heen kan. Niet tof.
Dat is jammer inderdaad. Om nu de man alles te laten betalen vind ik ook not done.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:16 schreef Myraela het volgende:
Mijn grootste hindernis in het versieren in mijn geld. Dat altijd op is. Ik moet telkens mensen uitleggen dat ik geen geld heb dus nergens heen kan. Niet tof.
dus dan moet ik een gast eerst hierheen laten komen en dan kunnen we gezellig in Rotterdam Zuid rond lopen?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:17 schreef kree het volgende:
[..]
Rare reden, je kunt ook gewoon zeggen laten we een stukje gaan lopen ofzo...
kost niks
Nouja ik heb dat bij de laatste date wel gedaan.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is jammer inderdaad. Om nu de man alles te laten betalen vind ik ook not done.
Hangt van de setting af denk.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
dus dan moet ik een gast eerst hierheen laten komen en dan kunnen we gezellig in Rotterdam Zuid rond lopen?Ik pass eventjes.
Je zou aan het eind moeten kunnen uitgeven wat je het waard vond.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:22 schreef kree het volgende:
.
En als ik dan een heel gezellige avond heb dan wil ik best betalen voor een meisje.
Voor de drankjes dus hahaha
Achja, ik vind het niet erg als een man betaald, maar ik wil altijd de optie hebben dat ik zelf kan betalen. Het moet niet vanzelfsprekend zijn dat hij betaald.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:22 schreef kree het volgende:
[..]
Hangt van de setting af denk.
Bij mij woonde ze in de buurt dus we konden het lopend af allemaal.
En als ik dan een heel gezellige avond heb dan wil ik best betalen voor een meisje.
Voor de drankjes dus hahaha
Ah joh, heb je geen leuke jongens bij je studie ofzo?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:16 schreef Myraela het volgende:
betaaltquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Achja, ik vind het niet erg als een man betaald, maar ik wil altijd de optie hebben dat ik zelf kan betalen. Het moet niet vanzelfsprekend zijn dat hij betaald.
Ook een tijdje in Rotterdam gewoond en dat was niet bepaald een pretje met al dat buitenlandse volk. Meestal kwamen ze zelfs gewoon dreigend over. En voor de goede delen van rotterdam had ik destijds geen geldquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
dus dan moet ik een gast eerst hierheen laten komen en dan kunnen we gezellig in Rotterdam Zuid rond lopen?Ik pass eventjes.
Jawel.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:23 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ah joh, heb je geen leuke jongens bij je studie ofzo?
Inderdaadquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Achja, ik vind het niet erg als een man betaald, maar ik wil altijd de optie hebben dat ik zelf kan betalen. Het moet niet vanzelfsprekend zijn dat hij betaald.
Ik betaal nooit voor meisjes die ik net kenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Klopt, ze bood het mij ook aan dat ze zou meebetalen maarja dat is ouderwets denk maar ik heb het gewoon afgerekend.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als de dame superleuk is en het klikt allemaal, dan betaal ik met plezier eenmalig op de eerste datequote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als je meerdere dames date, dan ga je al snel: Double dutchquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:25 schreef kree het volgende:
[..]
Klopt, ze bood het mij ook aan dat ze zou meebetalen maarja dat is ouderwets denk maar ik heb het gewoon afgerekend.
Nu ik er over denk waarom eigenlijk?
Toch iets van de "standaarden" denk ik.
Maar ik zou het zo weer doen als ik iemand echt leuk vindt.
Ja dat zei zij ook, maar ik had het er wel voor over.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:26 schreef kedge het volgende:
[..]
Als je meerdere dames date, dan ga je al snel: Double dutch
Effe voor mijn ervaring, bij de rekening.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:30 schreef minibeer het volgende:
lijkt me wel een gevoelig puntje: bespreek je dat vooraf of deel je het pas mee bij de rekening?
Lijkt me allebei niet echt ideaal
Neuh, als je nou afspreekt dan ga je toch niet gelijk komen (van te voren) met van wie gaat betalen?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:32 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik ga er vanuit dat beiden op een eerste date betalen. Ik hou niet van profiteurs, dan wil ik het stemrecht van die vrouwen terug,
Ahh weer terug naar het jaar 1922 toen verdienden de vrouwen ook bijna of helemaal niks. Daar komt het ook vandaan dat de man de rekening betaalt.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:32 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik ga er vanuit dat beiden op een eerste date betalen. Ik hou niet van profiteurs, dan wil ik het stemrecht van die vrouwen terug,
Als een vrouw verwacht dat de man de eerste date betaalt is daar op zich niets mis meequote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:30 schreef minibeer het volgende:
lijkt me wel een gevoelig puntje: bespreek je dat vooraf of deel je het pas mee bij de rekening?
Lijkt me allebei niet echt ideaal
Ja, dan wel.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als een vrouw verwacht dat de man de eerste date betaalt is daar op zich niets mis mee
Je mag alles verwachten, maar kan best een koude kermis zijn dan.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als een vrouw verwacht dat de man de eerste date betaalt is daar op zich niets mis mee
Als zij de volgende date maar betaalt. Oh wachtquote:
Bij mijn laatste 2 dates heb ik het etentje betaald en hun de drankjes in het café die we erna hebben gepakt. Grappig is dat ik altijd naar hetzelfde restaurant en café ga met datesquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als zij de volgende date maar betaalt. Oh wacht
Ik heb ooit eens een date gehad waarbij de vrouw me praktisch dwong te betalen. En mooi geen tweede date. Mevrouw vond het uiteindelijk toch niet fair tegen haar scharrelatie.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als zij de volgende date maar betaalt. Oh wacht
Ik heb dat ook een tijd gedaan, totdat ik sjans kreeg met een serveerster.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:40 schreef kedge het volgende:
[..]
Bij mijn laatste 2 dates heb ik het etentje betaald en hun de drankjes in het café die we erna hebben gepakt. Grappig is dat ik altijd naar hetzelfde restaurant en café ga met dates
Je had er op in moeten gaan en haar dwingen te betalenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:40 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens een date gehad waarbij de vrouw me praktisch dwong te betalen. En mooi geen tweede date. Mevrouw vond het uiteindelijk toch niet fair tegen haar scharrelatie.
Overigens weken later nog aan de telefoon gehad dat ze er spijt van had en graag nog een keer wat wilde drinken. Ik heb haar succes gewenst en de telefoon opgehangen
Profiteur.
Ik heb echt nog maar een date gehadquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:40 schreef kedge het volgende:
[..]
Bij mijn laatste 2 dates heb ik het etentje betaald en hun de drankjes in het café die we erna hebben gepakt. Grappig is dat ik altijd naar hetzelfde restaurant en café ga met dates
Geweldig, heb een soortgelijk verhaal, maar dan in het oostblok; waar ik 5 jaar gewoond hebquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:40 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens een date gehad waarbij de vrouw me praktisch dwong te betalen. En mooi geen tweede date. Mevrouw vond het uiteindelijk toch niet fair tegen haar scharrelatie.
Overigens weken later nog aan de telefoon gehad dat ze er spijt van had en graag nog een keer wat wilde drinken en doen. Mevrouw had een dure activiteit in gedachten. Ik heb haar succes gewenst en de telefoon opgehangen
Profiteur.
Geen mooie plekjes in Roffa Zuid?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik haat het als ik van andere mensen drinken moet krijgen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij was toch nog maagd?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:25 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik betaal nooit voor meisjes die ik net ken
Was ook een keer, toen wilde een meisje een drankje, maar ik had geen geld
'oh dan kunnen we wel naar mijn hotel gaan, we hebben nog vodka liggen'
awesome
Leuke steegjes om verkracht te worden door 3 negers ja.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Geen mooie plekjes in Roffa Zuid?
Zelfs in Dorpsco (!!!!!! ) is er een meer waar je gezellig rond om kan lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |