abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102589388

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan van alles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

5. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

De OP vind je hier
Finally, someone let me out of my cage
pi_102589400
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 19:49 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Ik heb vaak van dames gehoord dat ze na een tijdje pas zien dat ik best knap ben. Whatever that means...

ik ben namelijk heul niet knap :')

en mijn persoonlijkheid is ook niet sprankelend te noemen
Nouja omdat ze dan meer weten over je innerlijk,misschien trekt dat toch meiden aan.
Bijvoorbeeld je praat met iemand gewoon en die verteld het aan een vriendin en dan is er alweer een basis voor interesse.
En ik ben ook niet moeders mooiste hoor.
Do what you love, love what you do!
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 19:57:39 #3
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_102589498
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 19:54 schreef kree het volgende:

[..]

Nouja omdat ze dan meer weten over je innerlijk,misschien trekt dat toch meiden aan.
Bijvoorbeeld je praat met iemand gewoon en die verteld het aan een vriendin en dan is er alweer een basis voor interesse.
En ik ben ook niet moeders mooiste hoor.
ik heb geen flauw idee, maar zolang het werkt... *)
Voor vrienden is het kortweg Wauw
pi_102589618
Shit ik kon vandaag flirten met een meisje op een paard maar ik faalde :P
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_102589637
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 19:57 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

ik heb geen flauw idee, maar zolang het werkt... *)
Ik ook niet, maar er zijn er wel meer die ik ken die een soort gekoppeld werden door simpele ( niet op ik wil daten gerichte gesprekjes) met andere vriendinnen vrienden
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 20:04:40 #6
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_102589716
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 20:01 schreef kree het volgende:

[..]

Ik ook niet, maar er zijn er wel meer die ik ken die een soort gekoppeld werden door simpele ( niet op ik wil daten gerichte gesprekjes met andere vriendinnen vrienden)
Ik heb dat eigenlijk niet zo meer, dat had ik toen wat jonger was wel. Vrienden van vrienden en daar vriendinnen van, dat soort verhalen. Nu is het toch de uitgaansgroep die we wel kennen en wat marginale aanhang die je ook al wel kent, minimaal van gezicht.
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 20:05:04 #7
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_102589730
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 20:01 schreef tijnbrein het volgende:
Shit ik kon vandaag flirten met een meisje op een paard maar ik faalde :P
Heb je per ongeluk met het paard geflirt? :P
pi_102589812
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 20:05 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Heb je per ongeluk met het paard geflirt? :P
Alhoewel het paard er wel beter uitzag dan wat er op zat. :P Nee grapje.
Ik heb 26 km gewandeld. Paardenvrouwtje vroeg hoe ver ik nog moest lopen ik zeg ongeveer 13 km.
Zij dat is ver.
Ik was te laat om iets bijdehands terug te zeggen :P iets met op een paard is dat niet ver
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_102589836
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 20:08 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Alhoewel het paard er wel beter uitzag dan wat er op zat. :P Nee grapje.
Ik heb 26 km gewandeld. Paardenvrouwtje vroeg hoe ver ik nog moest lopen ik zeg ongeveer 13 km.
Zij dat is ver.
Ik was te laat om iets bijdehands terug te zeggen :P iets met op een paard is dat niet ver
Kan ik niet meerijden.... ;)

Haha gezellig gelijk op zo'n paard met z'n tweeën ;)
pi_102589879
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 20:09 schreef kree het volgende:

[..]

Kan ik niet meerijden.... ;)

Haha gezellig gelijk op zo'n paard met z'n tweeën ;)
En dat bedacht ik dus te laat. :P Maar goed volgende keer beter. Die morgen trouwens een veel leuker paardmeisje gezien. Alleen die reed te snel om aan te spreken
14 SHADES OF GREY
pi_102589893
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 20:10 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

En dat bedacht ik dus te laat. :P Maar goed volgende keer beter. Die morgen trouwens een veel leuker paardmeisje gezien. Alleen die reed te snel om aan te spreken
Ja ik snap het, ik denk er ook altijd pas later aan.
Van dat had ik moeten zeggen, maar op het moment zelf komt er niks in me op/
pi_102589999
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 20:11 schreef kree het volgende:

[..]

Ja ik snap het, ik denk er ook altijd pas later aan.
Van dat had ik moeten zeggen, maar op het moment zelf komt er niks in me op/
Het was gewoon leuk. :)
Helaas is het lastig om spontaan te zijn op dat soort momenten
14 SHADES OF GREY
pi_102590004
Mijn grootste hindernis in het versieren in mijn geld. Dat altijd op is. Ik moet telkens mensen uitleggen dat ik geen geld heb dus nergens heen kan. Niet tof.
pi_102590016
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 20:16 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Het was gewoon leuk. :)
Helaas is het lastig om spontaan te zijn op dat soort momenten
true that
pi_102590033
quote:
18s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 20:16 schreef Myraela het volgende:
Mijn grootste hindernis in het versieren in mijn geld. Dat altijd op is. Ik moet telkens mensen uitleggen dat ik geen geld heb dus nergens heen kan. Niet tof.
Rare reden, je kunt ook gewoon zeggen laten we een stukje gaan lopen ofzo...
kost niks
pi_102590085
quote:
Dat is jammer inderdaad. Om nu de man alles te laten betalen vind ik ook not done.
14 SHADES OF GREY
pi_102590140
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 20:17 schreef kree het volgende:

[..]

Rare reden, je kunt ook gewoon zeggen laten we een stukje gaan lopen ofzo...
kost niks
dus dan moet ik een gast eerst hierheen laten komen en dan kunnen we gezellig in Rotterdam Zuid rond lopen? :') Ik pass eventjes.
pi_102590145
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 20:18 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat is jammer inderdaad. Om nu de man alles te laten betalen vind ik ook not done.
Nouja ik heb dat bij de laatste date wel gedaan.
Ook zonder moeite en op mijn initiatief, gewoon omdat ik een heel gezellige avond had gehad.

Maar het gaat niet om wie betaald uiteindelijk lijkt me.
pi_102590175
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 20:20 schreef Myraela het volgende:

[..]

dus dan moet ik een gast eerst hierheen laten komen en dan kunnen we gezellig in Rotterdam Zuid rond lopen? :') Ik pass eventjes.
Hangt van de setting af denk.
Bij mij woonde ze in de buurt dus we konden het lopend af allemaal.
En als ik dan een heel gezellige avond heb dan wil ik best betalen voor een meisje.
Voor de drankjes dus hahaha
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 20:23:30 #20
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_102590206
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 20:22 schreef kree het volgende:
.
En als ik dan een heel gezellige avond heb dan wil ik best betalen voor een meisje.
Je zou aan het eind moeten kunnen uitgeven wat je het waard vond. :')

Ik heb weleens met een meisje zitten drinken en 15 euro uitgegeven. Totaal waste of money
pi_102590213
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 20:22 schreef kree het volgende:

[..]

Hangt van de setting af denk.
Bij mij woonde ze in de buurt dus we konden het lopend af allemaal.
Achja, ik vind het niet erg als een man betaald, maar ik wil altijd de optie hebben dat ik zelf kan betalen. Het moet niet vanzelfsprekend zijn dat hij betaald.
pi_102590218
quote:
Ah joh, heb je geen leuke jongens bij je studie ofzo?
pi_102590228
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 20:23 schreef Myraela het volgende:

[..]

Achja, ik vind het niet erg als een man betaald, maar ik wil altijd de optie hebben dat ik zelf kan betalen. Het moet niet vanzelfsprekend zijn dat hij betaald.
betaalt
:X
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 20:24:27 #24
350968 kedge
cicatrix manet
pi_102590232
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 20:20 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ook een tijdje in Rotterdam gewoond en dat was niet bepaald een pretje met al dat buitenlandse volk. Meestal kwamen ze zelfs gewoon dreigend over. En voor de goede delen van rotterdam had ik destijds geen geld :(

Ik ben toen nog zelfs naar het geformeerde Oostvoorne verhuist voor een tijdje :P

Nu werk ik en heb ik ook altijd zoiets als een meid zegt: Ik heb geen geld, huh wtf.
A vaincre sans péril, on triomphe sans gloire.
pi_102590236
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 20:23 schreef minibeer het volgende:

[..]

Ah joh, heb je geen leuke jongens bij je studie ofzo?
Jawel. :9 Maar de tofste is al gestopt met de opleiding. De andere heeft al een vriendin. ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')