Waarom mag jij bestaan?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 18:30 schreef Louis22 het volgende:
Nick en Simon![]()
Hoe oud zijn die jochies?
Waarom mogen zij bestaan?
En wat zouden ze anders dan moeten zijn....hollywoodsterren?quote:
Nederlanders.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 18:43 schreef trovey het volgende:
[..]
En wat zouden ze anders dan moeten zijn....hollywood sterren...ze zibngen in het Nederlands en komen uit Volendam....wat moeten ze anders zijn dan Hollandse boeren?
Cokedealer, dakdekker, loodgieter, palingvisser.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 18:43 schreef trovey het volgende:
[..]
En wat zouden ze anders dan moeten zijn....hollywood sterren...ze zibngen in het Nederlands en komen uit Volendam....wat moeten ze anders zijn dan Hollandse boeren?
Oude vrouwenmuziek = geld.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 18:28 schreef Splutje het volgende:
Ik vind Nick en Simon wel toffe gasten, jammer dat ze zulke oude vrouwen muziek maken
Echte bazen rammen drie deuren door een gat!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 18:43 schreef Dhaha het volgende:
DEZE RECLAME IS ZO KUT IK HEB NET MIJN HELE DEUR KAPOT GESCHOPT DOOR DIT TOPIC
ER ZITTEN 3 GATEN IN
Ik bedoel daarmee eigenlijk te zeggen dat ik ze niet eens aantrekkelijk vind, met hun Hollandse kaaskopjes.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 18:43 schreef trovey het volgende:
[..]
En wat zouden ze anders dan moeten zijn....hollywoodsterren?...ze zingen in het Nederlands en komen uit Volendam....wat moeten ze anders zijn dan Hollandse boeren?
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 18:46 schreef Ratelslangetje het volgende:
Nick en Simon
Leuke knullen met een goede zangstem en een goed gevoel voor humor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |