Geen idee wat jou gebeurd. Ik heb al 3 keer gedate via paiq, uit 4 voorstellen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:22 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Langzaam maar zeker begin ik dat ook te onderschrijven... wil het nog wel verder trekken. Eerste gesprek, eerste voorstel voor een date. Geen antwoord of de opmerking ik heb meer gesprekken nodig gelijk NEXT. Je valt wel of niet in de smaak en als het 100% was dan was het niet anders dan ja geweest. De rest zijn slechts slappen excuses, tegen Brad Pitt zegt men ook niet ' ik heb nog meer gesprekken nodig'.
En hoe lang duurde voordat die voorstellen kwamen en van wie z'n zijde?quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:00 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Geen idee wat jou gebeurd. Ik heb al 3 keer gedate via paiq, uit 4 voorstellen.
En zo knap ben ik echt niet.
2 keer ik en 2 keer zij. Ik liep 1 blauwtje.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:04 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
En hoe lang duurde voordat die voorstellen kwamen en van wie z'n zijde?
Hier staat de essentie van je vraag en daarmee ook je antwoord. Zelfvertrouwen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:05 schreef roysonny123 het volgende:
Vrijdag heb ik een date met een meid van 20. Ik als jongen van 22 heb nog nooit een vriendin gehad en ook nog nooit gezoend. Wat opzich al bijzonder is. Maar ik heb al verschillende dates gehad en ze wezen me iedere keer af omdat er geen klik was. Hoe kan ik dit deze keer voorkomen? Zijn er trucjes? Of is dat een slap excuus om me niet helemaal te kwetsen?
Ben zelf best onzeker. Maar ga vrijdag er het beste van maken
Ok, en je begrijpt dat dit alleen maar mijn verhaal onderstreept??quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:19 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik denk gemiddeld uurtje of anderhalf op paiq of elders?
Heb zelfvertrouwen en ga er gewoon open naar toequote:Op zondag 9 oktober 2011 14:05 schreef roysonny123 het volgende:
Vrijdag heb ik een date met een meid van 20. Ik als jongen van 22 heb nog nooit een vriendin gehad en ook nog nooit gezoend. Wat opzich al bijzonder is. Maar ik heb al verschillende dates gehad en ze wezen me iedere keer af omdat er geen klik was. Hoe kan ik dit deze keer voorkomen? Zijn er trucjes? Of is dat een slap excuus om me niet helemaal te kwetsen?
Ben zelf best onzeker. Maar ga vrijdag er het beste van maken
Als ik er uitzag als een halfgod wel ja.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:25 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Ok, en je begrijpt dat dit alleen maar mijn verhaal onderstreept??
Nou als ik je foto zie. Heb jij het standaart date gezicht. Lang, slank en blank. Vrouwen kijken ook niet echt naar uiterlijk als knapheid meer voor vertrouwen. Iemand die qua uiterlijk dichterbij ze staat nemen ze sneller wat van aan.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:19 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Als ik er uitzag als een halfgod wel ja.
Het maakt niet uit of je er knap uitziet of niet... het punt dat ik probeer te maken heeft niets met uiterlijk te maken.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:19 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Als ik er uitzag als een halfgod wel ja.
Klagen over datingsites is gewoon een mannending. Vrouwen hebben er niets om over te klagen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 17:20 schreef DigitalGirl het volgende:
Overigens is wel een mannentopic geworden zeg...
Nou dat is heel simpel als ik mezelf ben ben ik al maf. Laat staan als ik iemand anders ben.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:04 schreef Thornado het volgende:
Euhm..heb jij dat gesprek gevoerd PM?
Wat heb je daaraan?
quote:Op zondag 9 oktober 2011 17:38 schreef picardmike het volgende:
[..]
Nou dat is heel simpel als ik mezelf ben ben ik al maf. Laat staan als ik iemand anders ben.
Haha, zou het wel eens willen lezen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 17:38 schreef picardmike het volgende:
[..]
Nou dat is heel simpel als ik mezelf ben ben ik al maf. Laat staan als ik iemand anders ben.
Thanks for sharing.quote:Op zondag 9 oktober 2011 17:44 schreef dawg het volgende:
paiq.
na een paar keer op die site rondgeklikt te hebben wist ik al dat het echt niks is, die site incl de leden.
overige datingsites nooit opgezeten, niks voor mij. profielen bijhouden en actief reageren etc, nah. te laks voor. geldt ook voor facebook, hyves, twitter en meer van dat soort onzinsites.
Hij heeft toch gelijk, bedoel wat heb jij intussen bereikt in termen van een echte relatie.quote:
Het is hetzelfde als op een voetbaltopic komen melden dat je het een stomme sport vind. Prima. Briljant.quote:Op zondag 9 oktober 2011 18:26 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Hij heeft toch gelijk, bedoel wat heb jij intussen bereikt in termen van een echte relatie.
ahh, nog steeds zo zuur, zie ik.quote:
Kortom je staat nog steeds met lege handen...quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:11 schreef macondo het volgende:
[..]
En heb driemaal zelf de relatie verbroken.
Wat zeggen ze dan?quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:24 schreef -Engel- het volgende:
Waarom beginnen mannen bij mij meestal in het eerste gesprek al over seks?
Nou, ik hoef niet zo nodig een relatie. Liever vrijgezel dan een vrouw waarmee ik me verveel. Jij blijft waarschijnlijk plakken aan de eerste vrouw die je niet afwijst?quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:22 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Kortom je staat nog steeds met lege handen...
Omdat je te weinig feeling met de interwebs hebt om dat soort figuren te vermijden.quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:24 schreef -Engel- het volgende:
Waarom beginnen mannen bij mij meestal in het eerste gesprek al over seks?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |