Echt kom op.. tis net zoiets als "wil je me even knijpen, ik heb het gevoel dat ik nog droom" of "trapt op ijsklontje.. zow nu is het ijs gebroken "quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:33 schreef picardmike het volgende:
Wat doet die nou weer verkeerd dan??
Hij ratelt een 'ingestudeerd versiertrucje' af. Dat doet 'ie verkeerd.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:33 schreef picardmike het volgende:
[..]
Wat doet die nou weer verkeerd dan??
Nouja, hij is tenminste wel een beetje origineel. Het is niet zo van internet geplukt... alhoewel... dat hoop ik. Anders is het helemaal kansloos.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Echt kom op.. tis net zoiets als "wil je me even knijpen, ik heb het gevoel dat ik nog droom" of "trapt op ijsklontje.. zow nu is het ijs gebroken "
nee hoor, das helemaal niets veels te snel. 3e of 4e email is prima, maar kom wel met iets luchtigs, dus een keertje koffie drinken, je hoeft niet gelijk een hele avond ergens af te spreken, probeer eens op zaterdag om 12 uur overdag in een gezellig koffiehuisje. Als ze dat niet willen, houdt het op....sooner or later wil iemand echt wel hoorquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:30 schreef palawan het volgende:
[..]
Nouja, hij is tenminste wel een beetje origineel. Het is niet zo van internet geplukt... alhoewel... dat hoop ik. Anders is het helemaal kansloos.
Even een vraagje, hoe snel vragen jullie al om in het echt te daten? Ik weet dat het handig is om niet te lang te wachten. Maar hoe snel is te snel?
Ik vraag iedereen die ik nu spreek in de 3e-4e mail, of eerste gesprekje als het soepel loopt of ze zin hebben om af te spreken. Meesten willen dat niet, of moeten nadenken, of hebben geen tijd waarna ik er geen energie meer insteek.
Vraag ik het inderdaad te snel? Ik heb gewoon geen zin om lang te msn'en of te mailen eigenlijk.
Jammer minnemin, maar het gaat je wel lukken, Je bent een leuke meidquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:33 schreef minnemin het volgende:
ik ben toch niet niet die 'kanjer van een vrouw' waarvan ik altijd dacht ik haar moest zijn. hmmm. nou ja. ik ben een schatje. ja, ik ben idd een lieve vrouw voor mijn vent. dat is een goed ding.
Jongen, hou op. Alsof De Vraag moet komen bij de 3e/4e email. Is toch helemaal afhankelijk van de situatie en de gesprekken en hoe ze zich ontwikkelen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:35 schreef Homey het volgende:
[..]
nee hoor, das helemaal niets veels te snel. 3e of 4e email is prima, maar kom wel met iets luchtigs, dus een keertje koffie drinken, je hoeft niet gelijk een hele avond ergens af te spreken, probeer eens op zaterdag om 12 uur overdag in een gezellig koffiehuisje. Als ze dat niet willen, houdt het op....sooner or later wil iemand echt wel hoor
Ja wilde ik ook nog iets over zeggen, maar toen dacht ik ook iets van ... whatever. Ooit zal er iemand op zaterdag meegaan naar een koffiehuis en anders zijn ze je gewoon niet waard.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:50 schreef Silenus het volgende:
'sooner or later wil iemand echt wel hoor' komt ook nogal eh...wanhopig over.
Maar hoe weet je wat voor persoon je hebt?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:00 schreef Cue_ het volgende:
Je zou hier eigenlijk geen richtlijn voor moeten hebben (3/4e mail/gesprek). Ligt totaal aan de persoon en het gesprek dat je hebt. En daaruit zou je moeten af kunnen leiden of iemand er voor te porren is of niet. simple as that
ik zei nergens moet. ik zei alleen dat het prima is.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:44 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Jongen, hou op. Alsof De Vraag moet komen bij de 3e/4e email. Is toch helemaal afhankelijk van de situatie en de gesprekken en hoe ze zich ontwikkelen.
Meestal kan je het als het goed is wel een beetje inschatten.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:20 schreef picardmike het volgende:
Maar hoe weet je wat voor persoon je hebt?
Ja, en daar gaat het dus blijkbaar mis.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Meestal kan je het als het goed is wel een beetje inschatten.
Nou als man niet hoor, vrouwen zijn geen experts in direct antwoord geven. Grote verhalen hoor je zelden van ze.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Meestal kan je het als het goed is wel een beetje inschatten.
dat is waarom ik bv mailen relaxter vind dan zon msn gesprek als paiq is. Dan worden gesprekken vaan wat uitgebreider ek dieper. Daarbij kan je makkelijker evt de humor van de persoon ontdekken (of juist niet)quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:36 schreef picardmike het volgende:
[..]
Nou als man niet hoor, vrouwen zijn geen experts in direct antwoord geven. Grote verhalen hoor je zelden van ze.
Op Paiq leer je juist meer over de spontaniteit van iemand.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
dat is waarom ik bv mailen relaxter vind dan zon msn gesprek als paiq is. Dan worden gesprekken vaan wat uitgebreider ek dieper. Daarbij kan je makkelijker evt de humor van de persoon ontdekken (of juist niet)
Dus onze fobo-chat sessie van een tijd terug vond je niet relaxt?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
dat is waarom ik bv mailen relaxter vind dan zon msn gesprek als paiq is. Dan worden gesprekken vaan wat uitgebreider ek dieper. Daarbij kan je makkelijker evt de humor van de persoon ontdekken (of juist niet)
Eerlijk gezegd was ik die alweer half vergetenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:57 schreef Thornado het volgende:
Dus onze fobo-chat sessie van een tijd terug vond je niet relaxt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |