Heef toch nog lang geduurd voordat de eerste erop in ging.quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:35 schreef palawan het volgende:
[..]
Als je niet te ver weg woont, en niet te oud bent dan heb je helemaal geen datingsites nodig joh. Dan kan je mij gewoon een pm sturen en gaan we samen daten
1700 is wel heel erg veel de meeste dames hebben badoo doorgezet naar hun telefoon. Dan zou je gek worden.quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:59 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Ik heb me ingeschreven op badoo, maar volgens mij krijgen de (leuke) meiden daar zoveel berichtjes dat er geen beginnen aan is...
Een vriendin van me bijv. had binnen no time 1700 mensen die d'r wouden ontmoeten. Heeft iemand goeie ervaringen met deze site?
Ahh oke, nou ff afwachten dan of er nog iets leuks voorbij komt.quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:29 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ja ik heb er een leuke meid van leren kennen. Ik vind de site beter dan rp, daar hoor je helemaal niks terug. Hier is het tenminste nog gratis als je wat verstuurd. Alleen is de site wel heel erg fake gevoelig maar dat is niet erg als het gratis is.
Meestal krijg je wel wat terug alleen moet je niet precies op spitsuur wat sturen.
Ja en dat is nou het grote gevaar voor de man, in al je geilheid date je opeens een dikke die je vervolgens verleid voor een one night stance en vervolgens aan al je vrienden doorbazuind dat je haar gedaan heb en een player bent/quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:20 schreef DaDude1987 het volgende:
Godver wat ben ik toch kortzichtig... met superleuk meisje gedate, was echt heel gezellig. Maar ze was steviger dan ik gedacht had. Heb weer met haar afgesproken maar blijft toch in mijn kop malen...
Hoe bedoel je? Dat kan je wel zien.quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:25 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Ahh oke, nou ff afwachten dan of er nog iets leuks voorbij komt.
Wel vervelend dat je niet kan zien wie je evt zouden willen ontmoeten
Stoppen dus want je vind het eigenlijk maar niks dat ze dik isquote:Op maandag 3 oktober 2011 18:20 schreef DaDude1987 het volgende:
Godver wat ben ik toch kortzichtig... met superleuk meisje gedate, was echt heel gezellig. Maar ze was steviger dan ik gedacht had. Heb weer met haar afgesproken maar blijft toch in mijn kop malen...
Opzich niet heel gek want dat is ook gelijk zo'n beetje het grootste nadeel dat een vrouw qua uiterlijk kan hebbenquote:Op maandag 3 oktober 2011 18:20 schreef DaDude1987 het volgende:
haha....quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:50 schreef Silenus het volgende:
[..]
Heef toch nog lang geduurd voordat de eerste erop in ging.
Badoo heb ik één week geprobeerd, toen was ik het alweer spuugzat. Het begon goed genoeg daar niet van. Een keer s'nachts met een dronken kop een profiel aangemaakt en wat foto's erop gezet. Dan begin je qua ''populariteit'' (voorzien van een heus metertje, braak) op laag, mits je de knip trekt, wat ik dus niet van plan was. De volgende dag check ik mijn mailbox, is die ''populariteit'' status doorgeschoten tot erg hoog en kom ik om in de berichtjes. Klinkt leuk he?quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:59 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Ik heb me ingeschreven op badoo, maar volgens mij krijgen de (leuke) meiden daar zoveel berichtjes dat er geen beginnen aan is...
Een vriendin van me bijv. had binnen no time 1700 mensen die d'r wouden ontmoeten. Heeft iemand goeie ervaringen met deze site?
Zo te lezen ga je het wel leuk doen op een site zoals Paiq. Go for itquote:Op maandag 3 oktober 2011 00:09 schreef minnemin het volgende:
is een datingsite iets voor mij?
ik wil best weer een relatie, een scharrel voor seks is ook prima
ik maak momenteel weken van 50+ uur, vanaf eind dit jaar wat minder
ik zie er goed uit
ik heb leuke hobby's, ik weet veel te vertellen
ik ben nog wat onzeker, wordt wel steeds steviger in mijn schoenen
ik heb niet al te veel geld voor heen en weer reizen, hij moet in de buurt wonen
Ja goed, maar je moet ook iemand een kans geven, het was echt een topdate, een van de betere die ik gehad heb. En het is echt geen vette zeug hoorquote:Op maandag 3 oktober 2011 18:47 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Opzich niet heel gek want dat is ook gelijk zo'n beetje het grootste nadeel dat een vrouw qua uiterlijk kan hebben
Geen vette zeug maar toch een stuk forser als je gedacht had.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:15 schreef DaDude1987 het volgende:
[..]
Ja goed, maar je moet ook iemand een kans geven, het was echt een topdate, een van de betere die ik gehad heb. En het is echt geen vette zeug hoorAlleen wat anders dan ik gedacht had.
Nee Godshand. Na twee geweldige weken en zijn vakantie volgde een moeizame date-periode. Na wel weer meer initiatief van zijn kant heeft hij het toch uitgemaakt, 'de vonk is weg', 'je bent een schat van een vrouw', 'het ligt aan mij, niet aan jou', 'laten we vrienden blijven'quote:
Ik heb nou juist altijd dat vrouwen nog vóór de date-periode afhakenquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:44 schreef minnemin het volgende:
[..]
Nee Godshand. Na twee geweldige weken en zijn vakantie volgde een moeizame date-periode. Na wel weer meer initiatief van zijn kant heeft hij het toch uitgemaakt, 'de vonk is weg', 'je bent een schat van een vrouw', 'het ligt aan mij, niet aan jou', 'laten we vrienden blijven'
Ik wel, ze zoeken naar de perfecte man. Een superman.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:17 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik heb nou juist altijd dat vrouwen nog vóór de date-periode afhaken
Maar ik merk ook wel dat veel vrouwen niet eens lijken te weten wat ze eigenlijk zoeken op een datingsite.
Wat lief, hij vindt je een schatje.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:44 schreef minnemin het volgende:
[..]
Nee Godshand. Na twee geweldige weken en zijn vakantie volgde een moeizame date-periode. Na wel weer meer initiatief van zijn kant heeft hij het toch uitgemaakt, 'de vonk is weg', 'je bent een schat van een vrouw', 'het ligt aan mij, niet aan jou', 'laten we vrienden blijven'
Maak je niet druk, ondanks dat het misschien vervelend is en hij het ook nog zo cliché vertelt. Komt vanzelf weer een ander, die je wel genoeg waardeertquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:33 schreef minnemin het volgende:
ik ben toch niet niet die 'kanjer van een vrouw' waarvan ik altijd dacht ik haar moest zijn. hmmm. nou ja. ik ben een schatje. ja, ik ben idd een lieve vrouw voor mijn vent. dat is een goed ding.
Ik ben doorgaans ook wel "de lieve jongen". En dat werkt ook voor veel vrouwen niet. Ik weet tenminste nog niet voor welke vrijgezelle dame het wel werktquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:33 schreef minnemin het volgende:
ik ben toch niet niet die 'kanjer van een vrouw' waarvan ik altijd dacht ik haar moest zijn. hmmm. nou ja. ik ben een schatje. ja, ik ben idd een lieve vrouw voor mijn vent. dat is een goed ding.
nice guys finish lastquote:Op maandag 3 oktober 2011 23:07 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik ben doorgaans ook wel "de lieve jongen". En dat werkt ook voor veel vrouwen niet. Ik weet tenminste nog niet voor welke vrijgezelle dame het wel werkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |