abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 oktober 2011 @ 15:50:06 #26
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_102651473
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 15:35 schreef palawan het volgende:

[..]

Als je niet te ver weg woont, en niet te oud bent dan heb je helemaal geen datingsites nodig joh. Dan kan je mij gewoon een pm sturen en gaan we samen daten ;)
Heef toch nog lang geduurd voordat de eerste erop in ging. :')
Gourmetten of steengrillen?
pi_102651551
Ik weet het, het viel me nog mee dat ik de eerste was :D
Maar misschien heeft ze haar inbox wel vol zitten met pm's ;)
pi_102651636
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 13:59 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Ik heb me ingeschreven op badoo, maar volgens mij krijgen de (leuke) meiden daar zoveel berichtjes dat er geen beginnen aan is...

Een vriendin van me bijv. had binnen no time 1700 mensen die d'r wouden ontmoeten. Heeft iemand goeie ervaringen met deze site?
1700 is wel heel erg veel de meeste dames hebben badoo doorgezet naar hun telefoon. Dan zou je gek worden.
UITGESCHREVEN
pi_102656492
Godver wat ben ik toch kortzichtig... met superleuk meisje gedate, was echt heel gezellig. Maar ze was steviger dan ik gedacht had. Heb weer met haar afgesproken maar blijft toch in mijn kop malen...
Komt keesje bij de leraar: "Meester, ik word gepest, iedereen noemt me schele keesje"
Waarop de leraar antwoordt: "Wat kan jou dat nou schelen keesje ?"
_o_
pi_102656642
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 15:29 schreef picardmike het volgende:

[..]

Ja ik heb er een leuke meid van leren kennen. Ik vind de site beter dan rp, daar hoor je helemaal niks terug. Hier is het tenminste nog gratis als je wat verstuurd. Alleen is de site wel heel erg fake gevoelig maar dat is niet erg als het gratis is.

Meestal krijg je wel wat terug alleen moet je niet precies op spitsuur wat sturen.
Ahh oke, nou ff afwachten dan of er nog iets leuks voorbij komt.

Wel vervelend dat je niet kan zien wie je evt zouden willen ontmoeten
pi_102656711
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 18:20 schreef DaDude1987 het volgende:
Godver wat ben ik toch kortzichtig... met superleuk meisje gedate, was echt heel gezellig. Maar ze was steviger dan ik gedacht had. Heb weer met haar afgesproken maar blijft toch in mijn kop malen...
Ja en dat is nou het grote gevaar voor de man, in al je geilheid date je opeens een dikke die je vervolgens verleid voor een one night stance en vervolgens aan al je vrienden doorbazuind dat je haar gedaan heb en een player bent/
UITGESCHREVEN
  maandag 3 oktober 2011 @ 18:29:15 #32
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_102656740
:D :')
Gourmetten of steengrillen?
pi_102656743
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 18:25 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

Ahh oke, nou ff afwachten dan of er nog iets leuks voorbij komt.

Wel vervelend dat je niet kan zien wie je evt zouden willen ontmoeten
Hoe bedoel je? Dat kan je wel zien.
UITGESCHREVEN
  maandag 3 oktober 2011 @ 18:31:03 #34
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_102656795
quote:
Stoppen dus want je vind het eigenlijk maar niks dat ze dik is ;)
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_102657367
quote:
Opzich niet heel gek want dat is ook gelijk zo'n beetje het grootste nadeel dat een vrouw qua uiterlijk kan hebben
pi_102657550
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 15:50 schreef Silenus het volgende:

[..]

Heef toch nog lang geduurd voordat de eerste erop in ging. :')
haha....
pi_102658830
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 13:59 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Ik heb me ingeschreven op badoo, maar volgens mij krijgen de (leuke) meiden daar zoveel berichtjes dat er geen beginnen aan is...

Een vriendin van me bijv. had binnen no time 1700 mensen die d'r wouden ontmoeten. Heeft iemand goeie ervaringen met deze site?
Badoo heb ik één week geprobeerd, toen was ik het alweer spuugzat. Het begon goed genoeg daar niet van. Een keer s'nachts met een dronken kop een profiel aangemaakt en wat foto's erop gezet. Dan begin je qua ''populariteit'' (voorzien van een heus metertje, braak) op laag, mits je de knip trekt, wat ik dus niet van plan was. De volgende dag check ik mijn mailbox, is die ''populariteit'' status doorgeschoten tot erg hoog en kom ik om in de berichtjes. Klinkt leuk he?

Ware het niet voor het legioen aan trollen dat ik aantrof in de reacties. Vormeloze klompen mens, vrouwachtigen met een kop als een jack-o-lantern (en dito tanden), unibrauwen, fakers die maar gelijk hun nummer even aan je doorspelen (tuurlijk joh) en veel, héél veel vrouwelijke juggernauts. Om over de geestelijk labielen maar te zwijgen.

O, ik heb wel een paar leuke contacten opgedaan in dat weekje uiteindelijk. Ook mee gedate, maar in real life viel het dan toch weer ietwat tegen. Wat me het meest opviel was hoe snel je profiel weer ondersneeuwde daar, mits je de knip trekt that is. Op zich logisch, zo'n site bestaat ook niet uit altruïsme. Maar ik had er een beetje een unheimlich gevoel bij. Het lijkt er té druk te zijn.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  maandag 3 oktober 2011 @ 19:55:38 #38
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_102660779
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 00:09 schreef minnemin het volgende:
is een datingsite iets voor mij?

ik wil best weer een relatie, een scharrel voor seks is ook prima
ik maak momenteel weken van 50+ uur, vanaf eind dit jaar wat minder
ik zie er goed uit
ik heb leuke hobby's, ik weet veel te vertellen
ik ben nog wat onzeker, wordt wel steeds steviger in mijn schoenen
ik heb niet al te veel geld voor heen en weer reizen, hij moet in de buurt wonen

Zo te lezen ga je het wel leuk doen op een site zoals Paiq. Go for it :)
pi_102661852
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 18:47 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

Opzich niet heel gek want dat is ook gelijk zo'n beetje het grootste nadeel dat een vrouw qua uiterlijk kan hebben
Ja goed, maar je moet ook iemand een kans geven, het was echt een topdate, een van de betere die ik gehad heb. En het is echt geen vette zeug hoor :') Alleen wat anders dan ik gedacht had.
Komt keesje bij de leraar: "Meester, ik word gepest, iedereen noemt me schele keesje"
Waarop de leraar antwoordt: "Wat kan jou dat nou schelen keesje ?"
_o_
pi_102662564
Weer het nadeel van internet daten, mensen doen zich altijd beter voor op het internet. Zie je ze in echt dan is het wel ff wat anders.
pi_102663391
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 20:15 schreef DaDude1987 het volgende:

[..]

Ja goed, maar je moet ook iemand een kans geven, het was echt een topdate, een van de betere die ik gehad heb. En het is echt geen vette zeug hoor :') Alleen wat anders dan ik gedacht had.
Geen vette zeug maar toch een stuk forser als je gedacht had.
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
pi_102663449
quote:
5s.gif Op maandag 3 oktober 2011 13:26 schreef Godshand het volgende:

[..]

Huh? Je had toch iemand geregeld?
Nee Godshand. Na twee geweldige weken en zijn vakantie volgde een moeizame date-periode. Na wel weer meer initiatief van zijn kant heeft hij het toch uitgemaakt, 'de vonk is weg', 'je bent een schat van een vrouw', 'het ligt aan mij, niet aan jou', 'laten we vrienden blijven' :r
pi_102665407
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 20:44 schreef minnemin het volgende:

[..]

Nee Godshand. Na twee geweldige weken en zijn vakantie volgde een moeizame date-periode. Na wel weer meer initiatief van zijn kant heeft hij het toch uitgemaakt, 'de vonk is weg', 'je bent een schat van een vrouw', 'het ligt aan mij, niet aan jou', 'laten we vrienden blijven' :r
Ik heb nou juist altijd dat vrouwen nog vóór de date-periode afhaken :P

Maar ik merk ook wel dat veel vrouwen niet eens lijken te weten wat ze eigenlijk zoeken op een datingsite.
pi_102665672
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 21:17 schreef Capstan het volgende:

[..]

Ik heb nou juist altijd dat vrouwen nog vóór de date-periode afhaken :P

Maar ik merk ook wel dat veel vrouwen niet eens lijken te weten wat ze eigenlijk zoeken op een datingsite.
Ik wel, ze zoeken naar de perfecte man. Een superman.
En ze denken dat ze dat lukt ook, omdat elke vrouw die er niet afstotelijk uitziet wordt overladen met berichtjes ;)
pi_102669843
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 20:44 schreef minnemin het volgende:

[..]

Wat lief, hij vindt je een schatje.
pi_102669907
ik ben toch niet niet die 'kanjer van een vrouw' waarvan ik altijd dacht ik haar moest zijn. hmmm. nou ja. ik ben een schatje. ja, ik ben idd een lieve vrouw voor mijn vent. dat is een goed ding.
pi_102670141
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 22:33 schreef minnemin het volgende:
ik ben toch niet niet die 'kanjer van een vrouw' waarvan ik altijd dacht ik haar moest zijn. hmmm. nou ja. ik ben een schatje. ja, ik ben idd een lieve vrouw voor mijn vent. dat is een goed ding.
Maak je niet druk, ondanks dat het misschien vervelend is en hij het ook nog zo cliché vertelt. Komt vanzelf weer een ander, die je wel genoeg waardeert ;)
pi_102671813
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 22:33 schreef minnemin het volgende:
Ik ben doorgaans ook wel "de lieve jongen". En dat werkt ook voor veel vrouwen niet. Ik weet tenminste nog niet voor welke vrijgezelle dame het wel werkt :P
pi_102672113
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 23:07 schreef Capstan het volgende:

[..]

Ik ben doorgaans ook wel "de lieve jongen". En dat werkt ook voor veel vrouwen niet. Ik weet tenminste nog niet voor welke vrijgezelle dame het wel werkt :P
nice guys finish last :Y
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 10:43:26 #50
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_102680143
Wat leuk, gister werd ik na een kort gesprekje op Paiq enthousiast over een dame uit de buurt. Blijkt dat wij heel veel overeenkomsten hebben: zelfde opleiding en werkveld, muzieksmaak en wij kijken allebei geen tv...dat wordt binnenkort weer daten.:)

Tot ik haar sprak had ik eigenlijk geen zin meer in online daten, ik was al die loze gesprekken zat. Maar zoveel overeenkomsten en een leuk gesprek...dat wakkert het vuur toch wel weer aan.:)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')