Wel meerdere tv films van DM, maar ik tel tv movies nooit meequote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:49 schreef DragonFodder het volgende:
Mary poppins
Bedknobs and broomsticks?
En is er een filmversie van diagnosis murder?
-Hij zit in een film met Ben Stillerquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:02 schreef DragonFodder het volgende:
Ken hem eigenlijk alleen van TVseries.
Ooh, dan!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 14:14 schreef Baszh het volgende:
nummer 14 van Maxim's 100 hottest women 2011 speelt erin
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 14:48 schreef DragonFodder het volgende:
Klinkt allemaal wel bekend. Dogma?![]()
Ik bedoel ook film eigenlijk. Maar met Nicolas Cage?quote:
En mocht je het nog een paar keer willen vragen, het antwoord zal blijven: 'nee'.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 15:27 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik bedoel ook film eigenlijk. Maar met Nicolas Cage?![]()
Met Nicola... Nee gein ik had dat schuddende hoofdje niet opgemerkt.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 15:29 schreef Gillingham het volgende:
[..]
En mocht je het nog een paar keer willen vragen, het antwoord zal blijven: 'nee'.
Nieuwer.quote:
Natuurlijk.quote:
Zoals je kunt zien is Thurman hier beduidend jonger.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 16:40 schreef picodealion het volgende:
Of die ja, dan zal het wel Prime zijn.![]()
Ik heb geen idee hoe oud Prime isquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 16:41 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Zoals je kunt zien is Thurman hier beduidend jonger.
17 jaar jonger dan de gezochte film.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 16:45 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe oud Prime is.
Intolerable Cruelty is van de Coens, maar toch heb je de juiste films voor je gezien de acteurs die je opnoemt. Nu nog de juiste titel.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 17:14 schreef HilarityEnsues het volgende:
(Prime is uit 2007 of 2006, denk ik, dus circa 1990.)
Intolerable Cruelty, met Glenn Close en (op het eerste plaatje) John Malkovich (die toen nog haar had)?
Nee, het is een hint.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 18:18 schreef picodealion het volgende:
Is dat nog steeds dezelfde film? Lijkt totaal niet te kloppen met wat Reeves en Thurman dragen.
Nu kan het niet meer moeilijk zijn.quote:
Klopt gewoon hoor. De actrice die ik zocht is Michelle Pfeiffer.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 18:48 schreef picodealion het volgende:
Ik moet aan de titel Dangerous Liaisons denken maar ik heb totaal geen idee wat voor film dat is.
Jij laat je zeker afschrikken door de kostuums? Deze film is wel aardig, maar niet heel bijzonder op een naakte Thurman na. Maar er zijn wel degelijk sterke 'kostuumdrama's' pico.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 18:50 schreef picodealion het volgende:
Ah zo. Ik ben bang dat ik 'm ook niet snel zal gaan kijken.
Ga Amadeus kijkenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 18:54 schreef picodealion het volgende:
Ik vond Atonement erg goed, maar ik laat me idd afschrikken door de kostuums. Maar hij moet wel hoog aangeschreven staan wil ik 'm zomaar gaan kijken (zoals Barry Lyndon, die me ook nog eens erg tegenviel).
Valmont is dan een alternatief.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 18:50 schreef picodealion het volgende:
Ah zo. Ik ben bang dat ik 'm ook niet snel zal gaan kijken.
si siquote:
Welke film?quote:The line, "What do you want me to do, dress in drag and do the hula?" was improvised by Nathan Lane.
Doe dat dan wel smiddags, want anders bestaat de kans day je in slaap valt, beetje langdradig en warrig vond ik persoonlijkquote:
Dat heb je als je in slaap valtquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:09 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Doe dat dan wel smiddags, want anders bestaat de kans day je in slaap valt, beetje langdradig en warrig vond ik persoonlijk
Dat zie je snelquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:18 schreef RanTheMan het volgende:
Volgens mij is dat die dochter van sandra bullock in the blind side, maar hoe ze heet??
Nog 5 te gaanquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:25 schreef dyonvbaal het volgende:
lake house
speed
speed 2
miss congeniality
miss congeniality 2
Tijd voor een blu-ray speler en stapel blu-rays?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:23 schreef RanTheMan het volgende:
Ik viel uiteraard niet echt in slaap, maar koste me moeite om niet de film te stoppen, blind side daarentegen gisterenavond weer gekeken, was de enige film nog op mn laptop, en zonder inet en tv mot je wat niet waar?
Heb ik, maar die zit nog in een verhuisdoos, ergens tussen de andere 69 dozenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:28 schreef Sands het volgende:
[..]
Tijd voor een blu-ray speler en stapel blu-rays?
Als ik verhuis heb ik 5 dozen ofzoquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:29 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Heb ik, maar die zit nog in een verhuisdoos, ergens tussen de andere 69 dozen
Df maakt de 10 vol!! Feli!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:29 schreef DragonFodder het volgende:
Murder by numbers
28 weeks
Demolition man
While you were sleeping
The proposal
Student zeker?quote:
Idd, uit The green Antern. Net gezienquote:
nope, das Chris Evansquote:
Ik zou niet weten wat dit is...quote:
correct.quote:
nou je het zegt, vast en zeker... maar die had ik eigenlijk niet in gedachten...quote:
Mee eens!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:49 schreef RanTheMan het volgende:
Berg is van 2 guys a girl and a pizza place.. Toffe serie
quote:
quote:
Ook niet.quote:
Nope.quote:
Dan plaatst df daar ff een vette.hintquote:
quote:
Als je hem weet wel jaquote:Op zondag 2 oktober 2011 00:07 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Dan plaatst df daar ff een vette.hint
Oude manquote:Op zondag 2 oktober 2011 00:10 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
welke van die titels was de vette hint dan?
Ik wist het alleen omdat ik vandaag Dracula heb gekekenquote:Op zondag 2 oktober 2011 00:13 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Oh dat soort hints vallen me niet op in het weekend
Jupquote:
et voilaquote:
Tijd om naar bed toe te gaan?quote:Op zondag 2 oktober 2011 00:48 schreef Baszh het volgende:
[..]
et voila
Tussenstand oktober 2011:
3 DragonFodder
2 Gillingham
2 Sands
2 Baszh
1 Robby87
1 picodealion
1 RanTheMan
1 dyonvbaal
1 Robby87
Ik doelde meer op de 2 Robby87's in de lijstquote:Op zondag 2 oktober 2011 00:50 schreef Baszh het volgende:
Wassie zo makkelijk dan? Ik moet hem nog kijken nam een random screenshot
Uhm, bedankt?quote:Op zondag 2 oktober 2011 01:06 schreef Robby87 het volgende:
Speciaal voor wyccie
en Sands
[ afbeelding ]
Ook daar bedank ik voor.quote:Op zondag 2 oktober 2011 01:11 schreef Robby87 het volgende:
Denk niet dat er lesbische scenes in deze film voorkomen.
Nou begin ik me wel zorgen te maken.quote:Op zondag 2 oktober 2011 01:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ook daar bedank ik voor.
Jonge Meg Ryan. Dame op eerste plaatje ken ik ook wel. Film geen idee.
Tussenstand oktober 2011:quote:Truman Burbank lived in an impossibly perfect town, where picturesque little pastel houses with impeccably white picket fences and thriving rose bushes stood against a stunning ocean backdrop. And, though it played a film set in the movie ‘The Truman Show’, Seaside Florida is a very real place. It’s a master-planned community in the Florida Panhandle an is often cited as the first New Urbanist development.
Maar het is een kayak.quote:Op zondag 2 oktober 2011 13:49 schreef picodealion het volgende:
Denk ook The Matrix, ivm de spoon en een kano (keanu).
Palindromesquote:Op zondag 2 oktober 2011 14:17 schreef Baszh het volgende:
is er een titel Palindrome ?
of nu eentje zoeken die zelf er een is
quote:Op zondag 2 oktober 2011 14:17 schreef picodealion het volgende:
Oh die ben ik zelfs aan het kijken (heb 'm halverwege gepauzeerd een paar dagen geleden want ik vond 'm stom).
Nee joh, dit is veel leuker en goed voor de variatie.quote:Op zondag 2 oktober 2011 14:20 schreef wyccie het volgende:
[..]![]()
De volgende keer doe ik maar weer gewoon een screenshot of initialensoep.
jaquote:
Tussenstand oktober 2011:quote:Op zondag 2 oktober 2011 02:16 schreef SamuelofSEK het volgende:
Bij het 2e plaatje denk ik Top Gun, maar de rest zegt me helemaal niks.
En Charlie Cox is Tristan.quote:
Weet je niet eens alle films die refereren naar jouw geliefde Capra gedoequote:
Dat kunnen er best honderden zijnquote:Op zondag 2 oktober 2011 18:48 schreef SamuelofSEK het volgende:
Weet je niet eens alle films die refereren naar jouw geliefde Capra gedoe
Optie 2quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:56 schreef DragonFodder het volgende:
is: hoe kun je zo dom zijn, of: oeh, da's close?
quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:56 schreef DragonFodder het volgende:
In het laatste geval: the last exorcism?
quote:
quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:58 schreef DragonFodder het volgende:
Want de eerste Exorcist is het niet, toch?
quote:
Dat zou een goedkope steal zijnquote:
Dit dus. The beginning was niet de 2e of 3e Exorcist filmquote:
Dat wilde ik ook niet beweren. Maar jij zei dat we sequels dan weg konden strepenquote:Op zondag 2 oktober 2011 19:07 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Dit dus. The beginning was niet de 2e exorcist film
Hij zei alle niet sequelsquote:Op zondag 2 oktober 2011 19:09 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook niet beweren. Maar jij zei dat we sequels dan weg konden strepen
Geef nou maar gewoon toe dat je niet wist dat 2 en 3 bestondquote:Op zondag 2 oktober 2011 19:11 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0204313/movieconnections
The beginning is wél een sequel, dus
Oh, het was sowieso een faal mijnerzijds, en van drie wist ik inderdaad niet. Maar ik dacht dat jij beweerde dat the beginning niet bij the exorcist films hoorde, door deze opmerking:quote:Op zondag 2 oktober 2011 19:12 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Geef nou maar gewoon toe dat je niet wist dat 2 en 3 bestond
Magoe, ik had sowieso je hint verkeerd gelezenquote:Op zondag 2 oktober 2011 19:00 schreef SamuelofSEK het volgende:
Volgens mij heb jij een paar misvattingen omtrent exorcist the beginning
quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:07 schreef SamuelofSEK het volgende:
Jullie krijgen deze maand waarschijnlijk alleen horror/thriller vragen van mij.
Vincent Price ja, die film was trouwens de eerste remake en niet het orgineelquote:Op zondag 2 oktober 2011 19:32 schreef DragonFodder het volgende:
Wie speelde de hoofdrol in de originele? Vincent Price?
Ach, ik schijn moeite hebben met reeksen vanavondquote:Op zondag 2 oktober 2011 19:34 schreef Sands het volgende:
[..]
Vincent Price ja, die film was trouwens de eerste remake en niet het orgineel
quote:Op zondag 2 oktober 2011 19:39 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ach, ik schijn moeite hebben met reeksen vanavond
Geen idee btw.
Frankenstein?
ah ja dat is correctquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |