Ik wist het alleen omdat ik vandaag Dracula heb gekekenquote:Op zondag 2 oktober 2011 00:13 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Oh dat soort hints vallen me niet op in het weekend
Jupquote:
et voilaquote:
Tijd om naar bed toe te gaan?quote:Op zondag 2 oktober 2011 00:48 schreef Baszh het volgende:
[..]
et voila
Tussenstand oktober 2011:
3 DragonFodder
2 Gillingham
2 Sands
2 Baszh
1 Robby87
1 picodealion
1 RanTheMan
1 dyonvbaal
1 Robby87
Ik doelde meer op de 2 Robby87's in de lijstquote:Op zondag 2 oktober 2011 00:50 schreef Baszh het volgende:
Wassie zo makkelijk dan? Ik moet hem nog kijken nam een random screenshot
Uhm, bedankt?quote:Op zondag 2 oktober 2011 01:06 schreef Robby87 het volgende:
Speciaal voor wyccie
en Sands
[ afbeelding ]
Ook daar bedank ik voor.quote:Op zondag 2 oktober 2011 01:11 schreef Robby87 het volgende:
Denk niet dat er lesbische scenes in deze film voorkomen.
Nou begin ik me wel zorgen te maken.quote:Op zondag 2 oktober 2011 01:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ook daar bedank ik voor.
Jonge Meg Ryan. Dame op eerste plaatje ken ik ook wel. Film geen idee.
Tussenstand oktober 2011:quote:Truman Burbank lived in an impossibly perfect town, where picturesque little pastel houses with impeccably white picket fences and thriving rose bushes stood against a stunning ocean backdrop. And, though it played a film set in the movie ‘The Truman Show’, Seaside Florida is a very real place. It’s a master-planned community in the Florida Panhandle an is often cited as the first New Urbanist development.
Maar het is een kayak.quote:Op zondag 2 oktober 2011 13:49 schreef picodealion het volgende:
Denk ook The Matrix, ivm de spoon en een kano (keanu).
Palindromesquote:Op zondag 2 oktober 2011 14:17 schreef Baszh het volgende:
is er een titel Palindrome ?
of nu eentje zoeken die zelf er een is
quote:Op zondag 2 oktober 2011 14:17 schreef picodealion het volgende:
Oh die ben ik zelfs aan het kijken (heb 'm halverwege gepauzeerd een paar dagen geleden want ik vond 'm stom).
Nee joh, dit is veel leuker en goed voor de variatie.quote:Op zondag 2 oktober 2011 14:20 schreef wyccie het volgende:
[..]![]()
De volgende keer doe ik maar weer gewoon een screenshot of initialensoep.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |