abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 20:21:00 #51
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_102590148
2 a 3 blikjes gofast per dag
waarom? heb er gewerkt en ben een soort van "verslaafd" geworden er aan..
vind het gewoon lekker.
drink geen koffie/bijna geen cola dus ach.. lekker belangrijk?
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
pi_102590350
Heb er vandaag 8 gedronken... :')
  zondag 2 oktober 2011 @ 01:19:25 #53
284578 EricOscuro
Anders dan anders
pi_102600403
Ik neem dagelijks 2 soms 3 energydrinks (Golden Power van de Aldi... die ook in tests het lekkerste blijkt te zijn).
Er zit 3 keer zoveel caffeïne in als een kop koffie.
En het suikergehalte is ongeveer gelijk met een cola... (10,5 gram per 100 ml).

Wetenschappers zeggen allerlei tegenstrijdige dingen, zolang er geen eenduidige conclusie is... zou ik zeggen dat je inderdaad niet al te veel moet drinken, maar 1 blikje per dag... dat moet toch kunnen.
De wereld is vol met kleuren, neem geen genoegen met een zwart/ wit visie. De kleuren zitten vaak in de nuance.
  zondag 2 oktober 2011 @ 01:30:06 #54
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_102600771
ik kreeg er erge buikkrampen van en begon te trillen. (van 3 blikjes per dag ongeveer al)
o ja, en hartkloppingen.

toen was nog niet bekend dat dat door de energy kwam, maar daar was ik inmiddels zelf al achter. :{
O+
  zondag 2 oktober 2011 @ 01:39:28 #55
352041 Mr.Fahrenheit
burning through the sky
pi_102600992
Sowieso niet zonder koffie en/of energydrink kunnen :')
pi_102603397
Ik drink al 20 jaar, 15 a 20 koppen koffie per dag en leef nog steeds, kortom kan geen kwaad.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zondag 2 oktober 2011 @ 08:34:09 #57
207884 Heremeteit
alweer een poort
pi_102603444
quote:
7s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 17:15 schreef GX3 het volgende:

[..]
Als jij in 1 teug een fles wodka naar binnen knalt haal je het nieuws ook.
Ja het Russische nieuws: "Zwakkeling overleden na traditioneel Russisch ontbijt" :P

Back OT: Ik als grote koffieconsument heb weleens een blikje golden power geprobeerd maar kreeg er buikpijn van :') Vond het ook erg smerig maar over smaak valt niet te twisten. Door de hoeveelheid suiker en de zuurgraad kun je wel zeggen dat het spul per definitie niet goed voor je is (net als cola en veel andere frisdranken). Ik denk dat beide zorgelijker zijn dan bijvoorbeeld de caffeine die erin zit.

Koffie heeft hier geen last van als je het zonder suiker drinkt, dus als je je zorgen maakt kun je eens proberen over te stappen :)
pi_102605582
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 08:13 schreef raptorix het volgende:
Ik drink al 20 jaar, 15 a 20 koppen koffie per dag en leef nog steeds, kortom kan geen kwaad.
Het gaat niet alleen om de cafeïne, maar ook om de hoeveelheden taurine. Want taurine werkt op de hartspier.
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_102640052
Bij ons op school zijn ze eindelijk uit het assortiment.
Goede zaak, echt onvoorstelbaar hoeveel er van die rotzooi getankt wordt
Juin uit Eigen Tuin!
pi_102640748
Ik werk met schoolkinderen, die kids zuipen echt per uur 2 van die blikjes leeg. Geen wonder dat ze zich niet meer kunnen concentreren, echt belachelijk. Ze moeten dat spul in elk geval 16+ maken.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_102640760
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 01:39 schreef Mr.Fahrenheit het volgende:
Sowieso niet zonder koffie en/of energydrink kunnen :')
En roken natuurlijk.

Sukkels die zeggen: "Ja maar ik ben eraan verslaafd".
Drink of rook het dan niet.
pi_102641994
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 09:15 schreef Gokhan03 het volgende:

[..]

En roken natuurlijk.

Sukkels die zeggen: "Ja maar ik ben eraan verslaafd".
Drink of rook het dan niet.
Ja en vlees, Ja en Popmuziek, laten we een overheid instellen die ons via allerlei regeltjes beheerst, de ideale maatschappij.
pi_102642135
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 11:33 schreef datisstom het volgende:
Ok, het is niet gezond voor je. Maar is het echt zó ongezond? In een gemiddelde kop koffie zit evenveel caffeine als in een blikje van 250 ml, wat ook opmerkelijk is want de meeste kritiek naar de energy drinks is gericht op de hoeveelheid alcohol. Nou weet ik wel dat dit versterkt word met guarana en dergelijke, maar toch.

En terecht! Waardeloos dat je die wodka zelf nog moet toevoegen!
pi_102642848
iemand zei; koffie is tenminste natuurlijk?
zwavelzuur is ook natuurlijk.

drink er 1-2 per dag, voel me er geweldig bij. nog nooit iets overtuigends gelezen waarom het dan zo slecht is. je kan toch gewoon je tanden poetsen? en hoeveel mensen drinken niet hele sloten koffie op een dag? ik denk gevoelsmatig dat energydrink minder slecht is dan koffie. van koffie wordt ik helemaal verkrampt, van energy drink niet.
pi_102643114
Ik dronk het afgelopen half jaar ongeveer 4 blikjes per dag. Twee weken geleden naar de tandarts geweest en had 9 gaatjes! Ik raak dat spul nooit meer aan.
  maandag 3 oktober 2011 @ 11:34:50 #66
66083 Platina
78th Element
pi_102643794
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 11:10 schreef BounceHill het volgende:
Ik dronk het afgelopen half jaar ongeveer 4 blikjes per dag. Twee weken geleden naar de tandarts geweest en had 9 gaatjes! Ik raak dat spul nooit meer aan.
Ja ga maar lekker liters cola drinken op een dag en niet poetsen, krijg je weer gaatjes en kun je dan zeggen dat je cola nooit meer aanraakt.
pi_102643836
Een zo'n blikje per dag lijkt me voor een korte periode geen probleem.
Alles wat je teveel doet is schadelijk. Te veel roken, te veel eten, zelfs te veel sporten.
pi_102643912
Mensen die zeggen hoe geweldig ze zich voelen bij 1 of 2 blikjes (of meer) van dat suikerwater zijn vergeten hoe goed ze zich voelen zonder al die troep in hun lichaam. Eet eens gewoon volkorenbrood met normaal beleg, drink water, koffie met mate, beweeg. Eet zoals je opa en oma zouden eten. Herkenbare producten, wat in het seizoen is. Echt, je zult versteld staan van hoe goed je je gaat voelen en je snapt niet dat je ooit al die troep nodig dacht te hebben.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_102644025
Energie drankjes profileren zich in het algemeen met hetzelfde achterliggende idee: Door het te consumeren kunnen mensen zichzelf overtreffen, de natuurlijke grenzen van het lichaam en geest doorbreken, uitmuntend presteren, het uithoudingsvermogen verbeteren, volledige focus verkrijgen, bekwaamheid uitstralen, competitief zijn, prestatiegericht leven. De moderne maatschappij is zo geleefd, zo druk en snel, dat “normale mensen” achterblijven. De wereld is een grote wedstrijd. Energiedrankjes zijn wapens om te kunnen overleven in een dergelijke wereld. Energiedrankjes leveren een indirecte bijdrage aan het verbeteren van de kwaliteit van het leven. Maar waarom Atomic?

Atomic onderscheidt zich op twee manieren van de andere merken: Smaak en Imago. Atomic staat voor frisheid en kracht, klasse en “cool”. Atomic is fris en fruitig!

Bovendien is Atomic meer dan alleen een energiedrankje, Atomic is een beleving. De slogan van Atomic is: "Experience the energy". Wij dagen mensen daarom ook uit om in de wereld van Atomic te stappen, deel uit te maken van de smaak en cultuur van het merk....

Koop, drink, en geniet van Atomic Energy Drink!

pi_102644225
Ik drink het heel af en toe, maar qua zuurgraad is dit soort spul niet echt gezond om elke dag te drinken.
pi_102646872
quote:
7s.gif Op maandag 3 oktober 2011 11:38 schreef Jarno het volgende:
Mensen die zeggen hoe geweldig ze zich voelen bij 1 of 2 blikjes (of meer) van dat suikerwater zijn vergeten hoe goed ze zich voelen zonder al die troep in hun lichaam. Eet eens gewoon volkorenbrood met normaal beleg, drink water, koffie met mate, beweeg. Eet zoals je opa en oma zouden eten. Herkenbare producten, wat in het seizoen is. Echt, je zult versteld staan van hoe goed je je gaat voelen en je snapt niet dat je ooit al die troep nodig dacht te hebben.
jij drinkt koffie, ik energie drankjes. ik zie het verschil niet. en verder eet ik waarschijnlijk gezonder dan jij en beweeg ik genoeg. naast die 1 of 2 energy drankjes drink ik helemaal geen frisdrank.
pi_102646983
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 13:21 schreef okiokinl het volgende:

[..]

jij drinkt koffie, ik energie drankjes. ik zie het verschil niet.
Als je het verschil qua voedingswaarde tussen een bak zwarte koffie en een blikje Red Bull niet ziet, moet je misschien nog een keer goed kijken.

quote:
en verder eet ik waarschijnlijk gezonder dan jij
Da's nogal een aanname, maar goed, laten we het er op houden dat ik ook dáár aandacht voor heb ;).
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  maandag 3 oktober 2011 @ 15:18:52 #73
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_102650476
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 12:42 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Dat is onzin, in energydrink zit veel meer suiker, cafeïne en andere toegevoegde stoffen. Dit praat je nu jezelf gewoon goed omdat jij wilt dat het zo is. Wees niet zo naïef man. ;)

Hiermee zeg ik niet dat je er mee op moet houden! Je moet gewoon zelf nemen waar je zin in hebt, maar je moet niet de feiten gaan draaien omdat het dan beter in jouw beeld past. Energydrinks zijn slechter dan koffie, punt.
Van euroschopper blikjes van die zooi gaan mensen niet hallucineren, koffie wel.
  maandag 3 oktober 2011 @ 15:21:01 #74
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_102650539
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 11:41 schreef DeLuiaard het volgende:
Energie drankjes profileren zich in het algemeen met hetzelfde achterliggende idee: Door het te consumeren kunnen mensen zichzelf overtreffen, de natuurlijke grenzen van het lichaam en geest doorbreken, uitmuntend presteren, het uithoudingsvermogen verbeteren, volledige focus verkrijgen, bekwaamheid uitstralen, competitief zijn, prestatiegericht leven. De moderne maatschappij is zo geleefd, zo druk en snel, dat “normale mensen” achterblijven. De wereld is een grote wedstrijd. Energiedrankjes zijn wapens om te kunnen overleven in een dergelijke wereld. Energiedrankjes leveren een indirecte bijdrage aan het verbeteren van de kwaliteit van het leven. Maar waarom Atomic?

Atomic onderscheidt zich op twee manieren van de andere merken: Smaak en Imago. Atomic staat voor frisheid en kracht, klasse en “cool”. Atomic is fris en fruitig!

Bovendien is Atomic meer dan alleen een energiedrankje, Atomic is een beleving. De slogan van Atomic is: "Experience the energy". Wij dagen mensen daarom ook uit om in de wereld van Atomic te stappen, deel uit te maken van de smaak en cultuur van het merk....

Koop, drink, en geniet van Atomic Energy Drink!

[ afbeelding ]
Matige pr
pi_102651449
quote:
7s.gif Op maandag 3 oktober 2011 13:26 schreef Jarno het volgende:

[..]

Als je het verschil qua voedingswaarde tussen een bak zwarte koffie en een blikje Red Bull niet ziet, moet je misschien nog een keer goed kijken.

[..]

Da's nogal een aanname, maar goed, laten we het er op houden dat ik ook dáár aandacht voor heb ;).
koffie voedingswaarde? lijkt me niet echt ertoe doen.
en ja, dat was een aanname, dat is waar. :) ik bedoelde maar, als je gewoon gezond leeft, ga je echt niet dood van een blikje redbull. een mens heeft ook suikers nodig om te verbranden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')