Ja het Russische nieuws: "Zwakkeling overleden na traditioneel Russisch ontbijt"quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 17:15 schreef GX3 het volgende:
[..]
Als jij in 1 teug een fles wodka naar binnen knalt haal je het nieuws ook.
Het gaat niet alleen om de cafeïne, maar ook om de hoeveelheden taurine. Want taurine werkt op de hartspier.quote:Op zondag 2 oktober 2011 08:13 schreef raptorix het volgende:
Ik drink al 20 jaar, 15 a 20 koppen koffie per dag en leef nog steeds, kortom kan geen kwaad.
En roken natuurlijk.quote:Op zondag 2 oktober 2011 01:39 schreef Mr.Fahrenheit het volgende:
Sowieso niet zonder koffie en/of energydrink kunnen
Ja en vlees, Ja en Popmuziek, laten we een overheid instellen die ons via allerlei regeltjes beheerst, de ideale maatschappij.quote:Op maandag 3 oktober 2011 09:15 schreef Gokhan03 het volgende:
[..]
En roken natuurlijk.
Sukkels die zeggen: "Ja maar ik ben eraan verslaafd".
Drink of rook het dan niet.
En terecht! Waardeloos dat je die wodka zelf nog moet toevoegen!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:33 schreef datisstom het volgende:
Ok, het is niet gezond voor je. Maar is het echt zó ongezond? In een gemiddelde kop koffie zit evenveel caffeine als in een blikje van 250 ml, wat ook opmerkelijk is want de meeste kritiek naar de energy drinks is gericht op de hoeveelheid alcohol. Nou weet ik wel dat dit versterkt word met guarana en dergelijke, maar toch.
Ja ga maar lekker liters cola drinken op een dag en niet poetsen, krijg je weer gaatjes en kun je dan zeggen dat je cola nooit meer aanraakt.quote:Op maandag 3 oktober 2011 11:10 schreef BounceHill het volgende:
Ik dronk het afgelopen half jaar ongeveer 4 blikjes per dag. Twee weken geleden naar de tandarts geweest en had 9 gaatjes! Ik raak dat spul nooit meer aan.
jij drinkt koffie, ik energie drankjes. ik zie het verschil niet. en verder eet ik waarschijnlijk gezonder dan jij en beweeg ik genoeg. naast die 1 of 2 energy drankjes drink ik helemaal geen frisdrank.quote:Op maandag 3 oktober 2011 11:38 schreef Jarno het volgende:
Mensen die zeggen hoe geweldig ze zich voelen bij 1 of 2 blikjes (of meer) van dat suikerwater zijn vergeten hoe goed ze zich voelen zonder al die troep in hun lichaam. Eet eens gewoon volkorenbrood met normaal beleg, drink water, koffie met mate, beweeg. Eet zoals je opa en oma zouden eten. Herkenbare producten, wat in het seizoen is. Echt, je zult versteld staan van hoe goed je je gaat voelen en je snapt niet dat je ooit al die troep nodig dacht te hebben.
Als je het verschil qua voedingswaarde tussen een bak zwarte koffie en een blikje Red Bull niet ziet, moet je misschien nog een keer goed kijken.quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:21 schreef okiokinl het volgende:
[..]
jij drinkt koffie, ik energie drankjes. ik zie het verschil niet.
Da's nogal een aanname, maar goed, laten we het er op houden dat ik ook dáár aandacht voor hebquote:en verder eet ik waarschijnlijk gezonder dan jij
Van euroschopper blikjes van die zooi gaan mensen niet hallucineren, koffie wel.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:42 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Dat is onzin, in energydrink zit veel meer suiker, cafeïne en andere toegevoegde stoffen. Dit praat je nu jezelf gewoon goed omdat jij wilt dat het zo is. Wees niet zo naïef man.![]()
Hiermee zeg ik niet dat je er mee op moet houden! Je moet gewoon zelf nemen waar je zin in hebt, maar je moet niet de feiten gaan draaien omdat het dan beter in jouw beeld past. Energydrinks zijn slechter dan koffie, punt.
Matige prquote:Op maandag 3 oktober 2011 11:41 schreef DeLuiaard het volgende:
Energie drankjes profileren zich in het algemeen met hetzelfde achterliggende idee: Door het te consumeren kunnen mensen zichzelf overtreffen, de natuurlijke grenzen van het lichaam en geest doorbreken, uitmuntend presteren, het uithoudingsvermogen verbeteren, volledige focus verkrijgen, bekwaamheid uitstralen, competitief zijn, prestatiegericht leven. De moderne maatschappij is zo geleefd, zo druk en snel, dat “normale mensen” achterblijven. De wereld is een grote wedstrijd. Energiedrankjes zijn wapens om te kunnen overleven in een dergelijke wereld. Energiedrankjes leveren een indirecte bijdrage aan het verbeteren van de kwaliteit van het leven. Maar waarom Atomic?
Atomic onderscheidt zich op twee manieren van de andere merken: Smaak en Imago. Atomic staat voor frisheid en kracht, klasse en “cool”. Atomic is fris en fruitig!
Bovendien is Atomic meer dan alleen een energiedrankje, Atomic is een beleving. De slogan van Atomic is: "Experience the energy". Wij dagen mensen daarom ook uit om in de wereld van Atomic te stappen, deel uit te maken van de smaak en cultuur van het merk....
Koop, drink, en geniet van Atomic Energy Drink!
[ afbeelding ]
koffie voedingswaarde? lijkt me niet echt ertoe doen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:26 schreef Jarno het volgende:
[..]
Als je het verschil qua voedingswaarde tussen een bak zwarte koffie en een blikje Red Bull niet ziet, moet je misschien nog een keer goed kijken.
[..]
Da's nogal een aanname, maar goed, laten we het er op houden dat ik ook dáár aandacht voor heb.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |