abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102867056
quote:
7s.gif Op zondag 9 oktober 2011 09:14 schreef jojomen4 het volgende:
Weet je wat ik raar vind. Dat er zo weinig van die "fake" tennisliefhebbertjes van Fok wakker zijn om in potentie zo'n toppartij te zien. Een Murray - Nadal wedstrijd is altijd de moeite waard om te zien. Als het op een GS gespeeld zou worden zouden alle popie jopie's aanwezig zijn om met de massa mee te gaan.
Een GS krijgt meer aandacht van de media.
pi_102867064
Bij een GS staat ook gewoon veel meer op het spel, onvergelijkbaar. Maar he, zijn nog best wat mensen wezen kijken :P
pi_102867082
Rafa 3-7 in finales dit jaar :o :(
zielige Rafa :(

En toch speelt hij dit jaar zijn beste tennis ooit buiten gravel om... (op Cinci en Toronto na)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_102867087
Het viel me wel op dat naast Djokovic, Murray nu ook een manier gevonden heeft om het vertrouwen van Nadal te breken.
pi_102867099
Wat duurt het lang voordat de spelers wat mogen zeggen..
sig verwijderd door FA
pi_102867106
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 09:45 schreef kevin_ het volgende:
Het viel me wel op dat naast Djokovic, Murray nu ook een manier gevonden heeft om het vertrouwen van Nadal te breken.
Nouja, dit is een beetje erop vooruit lopen. Laat Murray eerst maar 2x op rij van Rafa winnen.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_102867116
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 09:42 schreef kevin_ het volgende:

[..]

Een GS krijgt meer aandacht van de media.
Plus, er is een WK Rugby bezig :{w
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  zondag 9 oktober 2011 @ 09:49:16 #133
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_102867135
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 09:45 schreef kevin_ het volgende:
Kijk eens naar wat er hier net geroepen wordt. Dit gebeurd op kleine toernooi'tjes, niet op de GS's, daar is Rafa nog steeds gewoon de dikke nummer 2. Fed en Murray staan daar gewoon een tree lager (op dit moment). Wanneer het er echt om gaat, is Murray niet zo top.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_102867163
quote:
7s.gif Op zondag 9 oktober 2011 09:49 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Kijk eens naar wat er hier net geroepen wordt. Dit gebeurd op kleine toernooi'tjes, niet op de GS's, daar is Rafa nog steeds gewoon de dikke nummer 2. Fed en Murray staan daar gewoon een tree lager (op dit moment). Wanneer het er echt om gaat, is Murray niet zo top.
Ik denk dat dit wel door gaat werken naar Grand Slams. Het voordeel dat Nadal nog altijd heeft in Grand Slams wordt steeds kleiner denk ik zelf.
pi_102867202
quote:
7s.gif Op zondag 9 oktober 2011 09:52 schreef kevin_ het volgende:

[..]

Ik denk dat dit wel door gaat werken naar Grand Slams. Het voordeel dat Nadal nog altijd heeft in Grand Slams wordt steeds kleiner denk ik zelf.
Dit jaar was het verschil van Rafa met de rest op de GS groter dan ooit.... (met uitzondering van Djoko natuurlijk _O-)
Kijk, feit is dat als Murray niet niveau kan halen op een GS dat Nadal er waarschijnlijk afgaat...maar het spande er echt om hoor vandaag. Als Rafa die break terug had gepakt had ik het nog maar moeten zien...
pi_102867212
Ik heb weer wat gemist vanochtend volgens mij :o.
pi_102867278
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 09:56 schreef Norrage het volgende:

[..]

Dit jaar was het verschil van Rafa met de rest op de GS groter dan ooit.... (met uitzondering van Djoko natuurlijk _O-)
Kijk, feit is dat als Murray niet niveau kan halen op een GS dat Nadal er waarschijnlijk afgaat...maar het spande er echt om hoor vandaag. Als Rafa die break terug had gepakt had ik het nog maar moeten zien...
Ik heb het ook over de top 4 hè. Nadal zal altijd een mentaal voordeel hebben op 99% van de spelers. Maar ik had het ook nog wel willen zien ja bij de 4 breakpunten in de 2e set die Nadal niet heeft gepakt. Maar het feit is dat Nadal helemaal kapot is gespeeld in de 3e set en dit begon eigenlijk al halverwege de 2e set. Djokovic heeft precies hetzelfde gedaan tegen Nadal en is in zijn hoofd gaan zitten. Murray ook steeds meer krijg ik het idee.
pi_102867618
Cilic begint gelijk met 3-0* tegen Berdych, verrassend
pi_102867800
Oeh, nog een wedstrijd die ik kan zien tijdens mijn 2e ontbijt :D
pi_102868137
Set 1 naar Cilic, dik verdiend. Berdych lijkt wat zenuwachtig, maar 2 headcases tegen elkaar kan er nog van alles gebeuren. So far Cilic foutloos though..
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_102868950
Berdych van 4-1 voor in de 2e naar 4-4. Werkt nu zelfs een BP weg :o
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_102869140
Toch set 2 naar Berd, 6-4
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_102869656
Cilic is het helemaal kwijt...
pi_102870022
6-1 in de derde voor Berd :)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_102870412
Berdych begon beter te spelen, maar sjonge jonge wat viel Cilic in elkaar zeg.... pfff
pi_102870691
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 12:42 schreef Norrage het volgende:
Berdych begon beter te spelen, maar sjonge jonge wat viel Cilic in elkaar zeg.... pfff
Lelijk tennis en verschrikkelijk saaie persoonlijkheid.

Cilic. :r
pi_102870772
Ik vind als Cilic goed speelt het er echt fenomenaal uitziet. Als je ergens de 1e set van Delpotro vs Cilic US Open 2009 kan zien, doe dat!
  zondag 9 oktober 2011 @ 13:27:14 #148
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_102872085
Haten op Cilic, na Nole het grootste talent van de Balkan man.
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_102872341
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 13:27 schreef Salamando het volgende:
Haten op Cilic, na Nole het grootste talent van de Balkan man.
Wat is het trouwens met de Balkan en tennis? Djokovic, Cilic, Ljubicic, Troicki, Tipsarevic, Dodig, Nestor, Raonic, Tomic, allemaal met wortels in dezelfde regio.
pi_102872614
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 13:34 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:

[..]

Wat is het trouwens met de Balkan en tennis? Djokovic, Cilic, Ljubicic, Troicki, Tipsarevic, Dodig, Nestor, Raonic, Tomic, allemaal met wortels in dezelfde regio.
Tsja, hetzelfde bij de vrouwen...iets met geschiedenis en de drang iets van hun leven te maken?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')