quote:
Zal daar wel iets mee te maken hebben.quote:Sporters moeten in Groot-Brittanniė 50% van hun winstpremie afstaan. Om dezelfde reden paste spurtkampioen Usain Bolt in 2010 voor de Londense Diamond League. Bovendien moeten sporters een percentage van hun globale inkomen afstaan voor de periode dat ze in Engeland verblijven.
En Soderling heeft zich ook afgemeld voor Stockholm. Die zal waarschijnlijk de rest van het jaar niet meer spelen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heeft pfeiffer, maar gaat in principe Stockholm weer spelen. Hij staat na deze week op zijn hoogst 10e in de race (http://live-tennis.eu/race)
Echt he, ik dacht er ook net aanquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:41 schreef Norrage het volgende:
En Nishikori naar de halve finale
Haase
Blij dat ik geen topic heb geopendquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:38 schreef Norrage het volgende:
Het is een bloedsaai toernooi, maar zo inactief in dit topic?
Vorig jaar waren er tenminste een paar lokalen wildcardhelden en Thiemo die van Verdasco win (en ook verloor van Brands daarnaquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:52 schreef luckass het volgende:
[..]
Blij dat ik geen topic heb geopend.
hoezo?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:52 schreef luckass het volgende:
[..]
Blij dat ik geen topic heb geopend.
Ach, als Federer het doet noemen we dat geniaal.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:43 schreef Norrage het volgende:
Lopez heeft wel vaker van dit soort 'mazzel'-balletjesMeestal is het al een mazzelbal als zijn backhand uberhaupt invalt
Maar bij Lopez ziet het er ook altijd uit alsof ie hem mishit ofzo...quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:44 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Ach, als Federer het doet noemen we dat geniaal.
3DF..kan de beste overkomenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:57 schreef Norrage het volgende:
Ja. maar die game van Lopez om gebroken te worden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |