Berdych hebben we ook nog en die is tevens in goede vorm.quote:
quote:ATPWorldTour ATP World Tour
It's official! @DjokerNole will finish year-end No. 1 in the South African Airways 2011 ATP Rankings
Heeft pfeiffer, maar gaat in principe Stockholm weer spelen. Hij staat na deze week op zijn hoogst 10e in de race (http://live-tennis.eu/race)quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:43 schreef Salamando het volgende:
Is er al bekend wanneer Söderling dan weer mee gaat doen? Want hij staat toch 6e op de ATP lijst?
Dit vind ik dus zoquote:Nadal: "Moeilijk met Britse belastingsdienst"
Belga
do 13/10/2011 - 20:10 Toptennisser Rafael Nadal heeft de Engelse belastingen gehekeld. De Spanjaard vindt dat hij te veel moet afstaan aan de Britse schatkist als hij in Engeland is. Hij laat daarom Queen's schieten en waarschuwt voor de Masters.
Rafael Nadal speelt traditioneel het toernooi van Queen's in zijn voorbereiding op Wimbledon. Maar niet zo in 2012. Halle staat vanaf nu op het menu van de Spanjaard.
"In Groot-Brittannië wegen belastingen zwaar door. Dat maakt het moeilijk. Ik speel in Engeland en ik verlies geld", vertelt Nadal in The Times.
"Queen's is een fantastisch toernooi, maar niet het enige in die week. En ik heb al drie jaar niet meer in Duitsland gespeeld."
Sporters moeten in Groot-Brittannië 50% van hun winstpremie afstaan. Om dezelfde reden paste spurtkampioen Usain Bolt in 2010 voor de Londense Diamond League. Bovendien moeten sporters een percentage van hun globale inkomen afstaan voor de periode dat ze in Engeland verblijven.
En die regels zouden volgens Nadal wel eens nefast kunnen zijn voor de Masters, die ook in Londen plaatsvinden. "Een wijziging van het belastingssysteem zal de kansen dat Londen die mag blijven organiseren, ferm doen toenemen. Londen is geweldig, maar niet de enige stad ter wereld."
Sporza
Ik vind dit moeilijk te geloven.quote:Ik speel in Engeland en ik verlies geld", vertelt Nadal in The Times.
Over Nadal die loopt te janken om een beetje geld wat hij mis loopt!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:57 schreef chufi het volgende:
We praten nu over juni 2012 .... Waar gaat dit over
Who cares? Hij heeft al genoeg toch.. meer dan mij iigquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 01:03 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Over Nadal die loopt te janken om een beetje geld wat hij mis loopt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |