Ik wist hetquote:Op zondag 2 oktober 2011 00:23 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb wel eens puur uit interesse een dode vis in een pot bewaard om te kijken hoe hij verging
Apartquote:Op zondag 2 oktober 2011 00:34 schreef oh-oh het volgende:
Mijn pc stortte ook in vanmiddag Baaf!
Ik heb m gewoon een paar dagen terug gezet en nu doet ie t weer
Jaquote:
Klinkt verstandigquote:Op zondag 2 oktober 2011 00:59 schreef tombolafan het volgende:
JaEn net toen ie uit elkaar begon te vallen en je zn graat bijna zag heeft mijn moeder hem weggegooid
Nee joh, zat in dichte pot dus kon niks gebeuren enzoquote:
Thnx, mn kerstkaart is alweer bijna klaar, het is ook alweer oktober, vorig jaar had ik m in september al startklaarquote:Op zondag 2 oktober 2011 00:47 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
ApartDie van mij wilde niet eens meer opstarten, zelfs een piepje was teveel gevraagd
![]()
Leuke foto's van de beestjes van Gryes en oh-oh weer
Ik denk: fermenteren en ontploffen! Daar wil je niet naast staan heurquote:Op zondag 2 oktober 2011 01:06 schreef tombolafan het volgende:
Nee joh, zat in dichte pot dus kon niks gebeuren enzoDus het was gewoon stom
Waarom hadden jullie kastanjes in jullie zomerjurkjesquote:Ik heb trouwens gister met mn nichtjes kastanjes gezocht in onze zomerjurkjes
quote:Op zondag 2 oktober 2011 01:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik denk: fermenteren en ontploffen! Daar wil je niet naast staan heur
quote:Waarom hadden jullie kastanjes in jullie zomerjurkjes
Kweenie hoor Tombo, maar je wordt langzaam een beetje vreemd
Ik wilde lerenquote:
Jaquote:
Fijn dat je erom kunt lachenquote:Op zondag 2 oktober 2011 02:44 schreef Qwea het volgende:
Hahahahahahaha 2 vriendinnen hier... waarmee.we eerst zouden bieren en dan te stad.1 v/d 2 zou me er wel uitdrinken.... uiteindelijk hebze mn vloer onder gekotst
Jaquote:Op zondag 2 oktober 2011 12:12 schreef Greys het volgende:
Wat kan je toch blij zijn met poep soms he?
Goooooo Fritzie!
Die Sjonquote:Op zondag 2 oktober 2011 12:14 schreef oh-oh het volgende:
Meeeeeeh, ik ga Chico nog maar es wassen zo, Sjon zeek hem IN een oor net![]()
Daarna liep ie keihard met zn kop tegen een muur toen ie een kat zag![]()
Gelukkig hoeven we niet te vrezen voor hersenletsel, mss is ie dalijk een beetje rustig in de stad ...
Ik dacht serieus dat het zaterdag wasquote:Op zondag 2 oktober 2011 12:34 schreef Maarten-Pieter het volgende:
En dames, zondag is toch altijd weegdag?
Hij zal toch heus niet expres in dat oor gemikt hebben, zo slim istie niet, er liep er gewoon eentje in de weg (quote:Op zondag 2 oktober 2011 12:47 schreef oh-oh het volgende:
Ik zal m jou es in je oor komen laten zeiken Greys![]()
Vieze goorlap dat ie dr is
Oef. En voor hetzelfde geld zitten ze 'gewoon' ergens binnen natuurlijk.quote:
Omdat bang helaasquote:Op zondag 2 oktober 2011 13:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Oef. En voor hetzelfde geld zitten ze 'gewoon' ergens binnen natuurlijk.
Waar blijven die kleintjes niet gewoon in de gang
Extra omdat ik iemand heb laten kotsenquote:
Ik heb me gewogen en ben 2 ons aangekomen en dat valt reuze mee na een verjaardag met veel vlaaiquote:Op zondag 2 oktober 2011 12:34 schreef Maarten-Pieter het volgende:
En dames, zondag is toch altijd weegdag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
quote:Op zondag 2 oktober 2011 13:55 schreef Roger_Epiales het volgende:
Roger is ook op. [ [url=http://www.graphicsgrotto.com/emoticons/foodanddrink/images/emfoodanddrink6.gif]afbeelding ] [/url]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je iets niet goed gedaan
Geen kater hier. Ook geen koppijn. Wel moeEn ik voel de rest alcohol nog
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:13 schreef Greys het volgende:
Biet was net nog spookbang voor die IKEA kruiptunnel.
Paar keer koekie in gegooid, DOORRRRRRRRRRRR geroepen en nu holt ie er door als een blije kip, zo leuk
Ja, wederom met hulp van Boorquote:
Die is er ook even door gegaanquote:Op zondag 2 oktober 2011 15:37 schreef Oognip het volgende:
BietBoor
Vindt Bink zichzelf te oud om door de tunnel te racen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |