abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 02:08:31 #26
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_102575050
Ja, mensen waren vriendelijker. Ook werkende mensen, ongeacht hun functie. Nu is er veel sociale druk wat betreft status, iedereen wil hogerop komen. Met als gevolg dat iemand als een caissière haar werk niet met plezier doet en daar met een chagrijnige kop zit. Alsof er iets mis mee is.

In sommige landen zie je bijvoorbeeld dat winkeliers en dergelijke heel vriendelijk zijn. Geen werkdruk, je ziet ze gewoon kletsen met de buurwinkeliers, beetje voor het winkeltje hangen met een kopje thee tot er een klant komt. Een relaxte instelling, zodat er geen sprake is van stress. Sociale status? Veel geld verdienen? Niet nodig, ze overleven het zo ook wel.
This isn't even my final form.
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 02:09:20 #27
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_102575066
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 02:08 schreef Zenato het volgende:
Vroeger toen je je nintendo meenam naar je vrienden als het ging regenen _O_
[ afbeelding ]
Ik had zo'n kek schoudertasje voor mijn Game Boy Color, ik was daar echt de bom mee. _O_
This isn't even my final form.
pi_102575156
Ik had vroeger deze 2 pareltjes:

Mario op de Nintendo _O_ _O_ _O_ Een klasgenoot die bij je komt spelen en dan samen omstebeurt Aladin spelen _O_ _O_ _O_ Waren ook nog veel meer klassiekers maar vergeten hoe die spelen nou heten.
pi_102575171
Godverdomme wat een lap tekst :|

Maar totaal eens met TT !
..:: Have you ever wonderd what life is all about? ::..
pi_102575203
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 02:08 schreef Levolution het volgende:
Ja, mensen waren vriendelijker. Ook werkende mensen, ongeacht hun functie. Nu is er veel sociale druk wat betreft status, iedereen wil hogerop komen. Met als gevolg dat iemand als een caissière haar werk niet met plezier doet en daar met een chagrijnige kop zit. Alsof er iets mis mee is.

In sommige landen zie je bijvoorbeeld dat winkeliers en dergelijke heel vriendelijk zijn. Geen werkdruk, je ziet ze gewoon kletsen met de buurwinkeliers, beetje voor het winkeltje hangen met een kopje thee tot er een klant komt. Een relaxte instelling, zodat er geen sprake is van stress. Sociale status? Veel geld verdienen? Niet nodig, ze overleven het zo ook wel.
Eens. Ik was een keer in Italië en merk dat daar een meer "plezierige" sfeer is. Die italianen geven er geen fuck om dat ze een maffiabaas als president hebben. Nee, die werken zich kapot tot 6 uur en gaan dan naar hun gezin om bv. Pasta of een italiaans gerecht naar binnen werken. Ook de vrouwen zijn daar veel aardiger, niet zo koud/simpel en hoerig net als hier. Volgende dag licht iedereen in de schaduw tot het avond is, kinders gaan naar de club. Ouders werken voor het gezin en zo krijgen ze weer eten.

Prachtig land.

[ Bericht 0% gewijzigd door Zenato op 01-10-2011 02:38:31 ]
Hij zij tegen mij dat hij m'n piemel kapot zou maken zodat ik een nieuwe van mijn moeder kon krijgen.
pi_102575233
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 02:18 schreef Zenato het volgende:

[..]

Eens. Ik was een keer in Italië en merk dat daar een meer "plezierige" sfeer is. Die italianen geven er geen fuck om dat ze maffiabaas als president hebben. Nee, die werken zich kapot tot 6 uur en gaan dan naar hun gezin om bv. Pasta of een italiaans gerecht naar binnen werken. Ook de vrouwen zijn daar veel aardiger, niet zo koud/simpel en hoerig net als hier. Volgende dag licht iedereen in de schaduw tot het avond is, kinders gaan naar de club. Ouders werken voor het gezin en zo krijgen ze weer eten.

Prachtig land.
Ben er alleen maar een keer door gereden. Maar die straten etc. Waren ook mooi. (het was s'nachts dus er was amper iemand) we moesten een haven vinden maar we wisten dus niet waar die was. 2 agenten hielpen ons daar te komen, daarna beetje met ze staan praten. Ze waren een beetje aan het klagen over laag loon etc. Arme maar zeer aardige mensen.
pi_102575241
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 02:14 schreef Skillstorm het volgende:
Ik had vroeger deze 2 pareltjes:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Mario op de Nintendo _O_ _O_ _O_ Een klasgenoot die bij je komt spelen en dan samen omstebeurt Aladin spelen _O_ _O_ _O_ Waren ook nog veel meer klassiekers maar vergeten hoe die spelen nou heten.
O man, die dingen waren het helemaal :D

quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 02:09 schreef Levolution het volgende:

[..]

Ik had zo'n kek schoudertasje voor mijn Game Boy Color, ik was daar echt de bom mee. _O_
Sowieso toen een schoudertasje hebben, en iedereen die je bijna aanbidden _O_
Hij zij tegen mij dat hij m'n piemel kapot zou maken zodat ik een nieuwe van mijn moeder kon krijgen.
pi_102575260
ik was altijd JALOERS op kinderen die op lichtgevende schoenen liepen, deze dus:

pi_102575298
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 02:21 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Ben er alleen maar een keer door gereden. Maar die straten etc. Waren ook mooi. (het was s'nachts dus er was amper iemand) we moesten een haven vinden maar we wisten dus niet waar die was. 2 agenten hielpen ons daar te komen, daarna beetje met ze staan praten. Ze waren een beetje aan het klagen over laag loon etc. Arme maar zeer aardige mensen.
Die mensen doen hun werk, zeuren niet, en zijn gelukkig. Zo hoort het. Dat heb je hier gewoon niet meer.
pi_102575316
quote:
13s.gif Op vrijdag 30 september 2011 23:50 schreef Levolution het volgende:
Ik had niet op vrijdagavond moeten brainfarten. :')
Zonde van het topic inderdaad.

Ik voel je, diep. In je aars. Vrijdagavondtoevoeging, sorry :') maar aangezien je niet homofoob bent en ik geen man.

Maarre, ja. Met klappertjespistool uit de bosjes omhoog schieten en roepen 'JIJ BENT DOOD!' was leuker dan nu COD spelen (ja, ik speel COD :') ).

Peuken heb ik ook vaak gehaald, omdat het kon! En het mocht! En omdat mijn pa te lui was natuurlijk.

Videobanden 'terugspoelen' :') en dan haten dat het zo lang duurde. En over je zus haar banden heenspoelen >:) , belletje lellen, dat soort dingen O+ .

Ahja! De chocoladereep voor 1 gulden _O_ wit met crispies _O_ en look-o-look snoepdingen voor 1 gulden of 1 gulden 50 :')

Wat een tijd *O*
pi_102575358
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 02:23 schreef Skillstorm het volgende:
ik was altijd JALOERS op kinderen die op lichtgevende schoenen liepen, deze dus:

[ afbeelding ]
Ik had die dingen _O_ Iedereen die naar onder keek _O_ _O_
pi_102575385
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 02:35 schreef Zenato het volgende:

[..]

Ik had die dingen _O_ Iedereen die naar onder keek _O_ _O_
:(
pi_102575394
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 01:23 schreef Levolution het volgende:

[..]

[..]

Vertel, allebei. Ik wil weten waarom het nu anders voelt. Zagen we het inderdaad door een roze bril, of zijn de tijden echt veranderd?[quote]0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 01:29 schreef Captain_Maximum het volgende:

[..]

Door de opkomt van sociale media komen negatieve berichten steeds sneller in het licht. Verder, als je nog een kind bent, is je wereld veel kleiner.
Daar kan ik me ook wel in vinden, ik kan niet objectief beoordelen hoe het toen was, gezien het feit dat ik me er niet in verdiept heb en het idd moet doen met schaarse herinneringen als kind. waar je ook maar een klein gedeelte opvangt van alle informatie. het zou me niet verbazen als het haast het hetzelfde zou zijn geweest als nu.

Maar toch, qua gevoel heb ik het idee dat het anders is. natuurlijk je word ouder en je moet ook meer doen, je krijgt meer verantwoordelijkheden en plichten. Maar daarnaast, technologie gaat het met een rotvaart vooruit, problemen in nederland zijn urgenter en hebben een directere betrekking op de bevolking. Koopkracht daalt, meer moet er gewerkt worden voor de centen! Meer mensen zijn geneigd hun mening te geven, wat ook betekent meer tegenspraak en botsingen. Een shitload aan extra informatie is beschikbaar door betere communicatie, alles gaat sneller doordat informatie sneller heen en weer word gepingpongd. problemen worden complexer. Mensen verwachten meer; mensen moet dit, dat, dit, en dat en dit. En vervolgens nog niet tevreden zijn. Het weer doet verder gezellig mee met rare geintjes in de orgie van chaos, met het een na het andere ´weerrecord´ dat wordt verbroken.

Zoiets
pi_102575395
Of dat je met je Flippo map naar school toe kwam en je liep te pimpen met je volle flippe boek :D
..:: Have you ever wonderd what life is all about? ::..
pi_102575450
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 02:23 schreef Skillstorm het volgende:

[ afbeelding ]
Ik ook.
pi_102575561
Ik lees het volle verhaal morgen wel in minder benevelde toestand maar sowieso, Levolution nostalgie-topics altijd terechte klacht _O_
Ga weg
pi_102575566
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 03:15 schreef Nikmans het volgende:
Ik lees het volle verhaal morgen wel in minder benevelde toestand maar sowieso, Levolution nostalgie-topics altijd terechte klacht _O_
Idd. Levo, je hebt een gave.
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 04:15:49 #43
352286 Kutstudent
Hitsige hertjes hengelen
pi_102575702
Wat een OP, wat een tijd, wat was het toen allemaal makkelijk. _O_

Nu heb ik me wederom kapotgezopen en een topavond gehad, maar wat hadden we het vroeger toch ook goed, op een andere manier. _O_
You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
pi_102575734
Zo voel ik het ook.
pi_102575749
Vroeger was niet alles leuk. Een keer op vrijdag speelgoeddag, kwam mijn aartsvijand uit groep 6, met een G.I. Joe helicopter dat even groot als zijn bovenlichaam was naar school.

:(

[ Bericht 1% gewijzigd door zoz op 01-10-2011 05:06:40 (woensdag was knutseldag en vrijdag speelgoeddag) ]
pi_102576908
TS, ik ben betere OPs gewend, net als die ene met die superheld grap, ik lag in een deuk.

gr gr
-referral verwijderd-
pi_102577137
Iemand dacht slim te zijn, niet nadenkend over de gevolgen

Gastarbeiders gehaald om goedkoper uit te zijn wat uiteindelijk meer heeft gekost dan winst
pi_102577187
Knikkeren was de shit, toen was vingeren nog een onschuldige term.
Propaganda will never die out. Intelligent men must realize that propaganda is the modern instrument by which they can fight for productive ends and help to bring order out of chaos.
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 10:26:32 #49
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_102577268
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_102577391
vroeger kon je met amper meer dan een minimumloon nog een hypotheek krijgen om een huis te kopen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')