quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:12 schreef Frey het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ongelooflijk hoe ze dat personage aan het verkloten zijn.quote:
quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:14 schreef Koosnaam het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegenslag werpt schaduw op geluk.
Brazilië is een land met Nederlandse ambassade, een noodpaspoort is zo geregeld.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:47 schreef houtjetouwtjejas het volgende:
Kanttekening:
Jef is teruggekeerd in Meerdijk en dat terwijl zijn paspoort verbrand is.
Zonder paspoort kun je het land niet uit en zeker niet als het gaat om een land als Brazilië of waar ze ook heen waren.
klacht: de schrijver zijn kader geschoold.
Hoe kan hij zijn identiteit bewijzen zonder paspoort?quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:50 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Brazilië is een land met Nederlandse ambassade, een noodpaspoort is zo geregeld.
quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:47 schreef LetsGame het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Regardant au tour de moi sur ce site, toujours partout continuellement, c'est moi qui tente de trouver ceux qui me veulent répondre tout ce que je me demande pendant ma randonnée de survie en grandissant.
quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:47 schreef LetsGame het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het ministerie zegt dit:quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:51 schreef houtjetouwtjejas het volgende:
[..]
Hoe kan hij zijn identiteit bewijzen zonder paspoort?
Staat niet bij hoe dus, maar wel dat het kan.quote:Ik ben mijn paspoort kwijtgeraakt. Wat moet ik doen?
Als u in het buitenland uw paspoort bent kwijtgeraakt, kunt u bij de ambassade of het consulaat een nieuw paspoort of tijdelijk reisdocument (noodpaspoort of laissez-passer) aanvragen.
U bent niet verplicht aangifte te doen bij de plaatselijke politie, maar het is aan te raden dit wel te doen, mede in verband met een eventuele claim bij uw verzekeraar.
Ridge als vriend.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:26 schreef Hogendoorn het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is zo fout: die Hogendoorn Hyves. Check die vrienden en die optie linksbeneden zou Martine Hafkamp goed zijn uitgekomen....
Ik neem aan dat Rosa gauw wordt afgemeld als 'vriend' nu.
Haha, 'Rits'.quote:
Pas maar op voor De Cock.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:27 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Haha, 'Rits'.
En dan die Baron van Bassie en Adriaan met een lang gezicht... wellicht een goede hockeyvriend.
Ha, maar ook die ene optie "reken af met Herman Hogendoorn...". Hoe vet is dat?quote:
quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:29 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Ha, maar ook die ene optie "reken af met Herman Hogendoorn...". Hoe vet is dat?
Die werd wel heel erg als de grote boosdoener neergezet ja.quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:20 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Dit geldt trouwens ook voor Robertus Gerardus Alberts.
Laat hem daar maar lekker wegblijven.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 00:17 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Ik ga trouwens elke avond even kijken bij De Koning, of Jef daar weer biertjes aan het tappen is.
Maar helaas...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 01:11 schreef kissaa het volgende:
Net de shortie voor later vandaag (4 oktober) gekeken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |