SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hier
Nee ik heb het even over normale crushes.quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:34 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Is Gerrie al 28? Ik dacht 25 ofzo.
Tis niet waar.quote:
vertel?quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:36 schreef Myraela het volgende:
Overigens ben ik wel hypocriet hoor, want ik heb ook grote verschillen gehad.
Ach, dat heb je wel eens hè. Grote verschillen dus.quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:36 schreef Myraela het volgende:
Maar jij hebt een pijphoofd en wilt even rellenquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:36 schreef Myraela het volgende:
Ik zou ook wel wat anders willen doen maar ik hield me in.quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:36 schreef Cassandra87 het volgende:
Beschaafde titelIk had wat anders verwacht
![]()
DAT DUS!quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:37 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Maar jij hebt een pijphoofd en wilt even rellenDan mag je hypocriet zijn
Tering.quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Valt niet veel over te vertellen, ik was 17, hij was 33.
Die vrouw was gewoonquote:
Wel waar ga nu maarquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee ik heb het even over normale crushes.![]()
Gerrie valt nog reuze mee die is 21.
[..]
Tis niet waar.
Ok ja en dan brand je mij nog afquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee joh ze valt op mannen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die vrouw was gewoon
[..]
Wel waar ga nu maar
Niet inmiddels 34?quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja maar dat is logisch, van jezelf kan je zo'n situatie niet inschatten en schat je jezelf veel hoger in. Van andere zie je de verschillen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:40 schreef kree het volgende:
[..]
Ok ja en dan brand je mij nog af![]()
Maar denk dat jullie ook wel wijzer waren toen?
Zit nog ook een wiskundige logica in.quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
ik had het langzaam opgebouwd.24 toen ik 15 was, 27 toen ik 16 was. 33 toen ik 17 was.
Maar ze wil misschien wel een keer iets andersquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee joh ze valt op mannen.
Dat hoor je toch net.
Dat valt best mee inderdaadquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
ik had het langzaam opgebouwd.24 toen ik 15 was, 27 toen ik 16 was. 33 toen ik 17 was.
Hmmmms 17 en 33quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja maar dat is logisch, van jezelf kan je zo'n situatie niet inschatten en schat je jezelf veel hoger in. Van andere zie je de verschillen.
Wat hebben vrouwen toch met oudere mannen?quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:43 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik bouwde het ook op hoor
22 op mijn 17e, en vanaf mijn 22e crushes/scharrels van 28, 29, 30 en toen 32
Ik ga toch maar voor een daalde lijnquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:43 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik bouwde het ook op hoor
22 op mijn 17e, en vanaf mijn 22e crushes/scharrels van 28, 29, 30 en toen 32
Verschillend.quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:43 schreef heloef het volgende:
Maar Myr waar had je die mannen ontmoet?
No shit?quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat snap ik ook nog steeds niet helemaal; maar ik voel je pijnquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:44 schreef heloef het volgende:
Wat hebben vrouwen toch met oudere mannen?![]()
Als je doorrekent, heeft ze op haar 18e iemand van 42 en op haar 19e iemand van 54quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Zit nog ook een wiskundige logica in.![]()
Sommige oudere mannen zijn nou eenmaal leuk.quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat hebben vrouwen toch met oudere mannen?![]()
En waarom heb ik dan nog geen 13 jarige meisjes achter me aan zitten?
Of je wacht 3 jaar en hosselt dan al die 15 jarige meisjes.quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:45 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat snap ik ook nog steeds niet helemaal; maar ik voel je pijn
Sommige jongere mannen ook; maar ik zal geen voorbeeld noemenquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:45 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Sommige oudere mannen zijn nou eenmaal leuk.
quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar ze wil misschien wel een keer iets anders
Zie je Tijn het is kansloos.quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:46 schreef Myraela het volgende:
Maar ik ben weer terug bij de 25 ongeveer meestal.
Weet ik, ik heb nu een jongere man.quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:47 schreef benzin het volgende:
[..]
Sommige jongere mannen ook; maar ik zal geen voorbeeld noemen
Nou doe maar wel, na mijn 15e heeft niemand mij meer kunnen overtuigenquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:47 schreef benzin het volgende:
[..]
Sommige jongere mannen ook; maar ik zal geen voorbeeld noemen
Dus ik moet nog maar even 10 jaar wachten om de meiden van mijn leeftijd te versieren?quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:45 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Sommige oudere mannen zijn nou eenmaal leuk.
Ik geloof je niet.quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Voor jou maak ik een uitzondering.
Open dat de dalende lijn doorzetquote:
quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Open dat de dalende lijn doorzet
Schijnt niet te hoeven.quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Voor jou maak ik een uitzondering.
Nee hoor, heel af en toe heeft een meisje iets met iemand van haar eigen leeftijd.quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Dus ik moet nog maar even 10 jaar wachten om de meiden van mijn leeftijd te versieren?
Weer wat geleerd.
Je moeder vergelijken met chickies van je eigen leeftijd... Tsja.quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:50 schreef mrk.n het volgende:
Ik ken geen aantrekkelijke oudere vrouwen van in de 30/40.
Ja, wel mooie vrouwen (dat sowieso) maar niet aantrekkelijk voor mij dat ik me er seksueel tot aangetrokken voel. En als ik naar mijn moeder kijk (in de 40) vind ik haar wel mooier dan de heel veel 20 jarige vrouwen.
Die fase heb ik ook gehadquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:50 schreef mrk.n het volgende:
Ja, wel mooie vrouwen (dat sowieso) maar niet aantrekkelijk voor mij dat ik me er seksueel tot aangetrokken voel. En als ik naar mijn moeder kijk (in de 40) vind ik haar wel mooier dan de heel veel 20 jarige vrouwen.
Maar bij mannen snap ik het wel.quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:50 schreef mrk.n het volgende:
Niks raars aan. Veel meisjes van twintig zijn totaal niet mooi.quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:51 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Je moeder vergelijken met chickies van je eigen leeftijd... Tsja.
Nja, er is een meisje waarmee ik de laatste tijd een hoop sms en die zei dat ik een geweldige jongen was en een van de weinige jongens die goed kon luisteren. Dat klinkt best leuk toch?quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:47 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nou doe maar wel, na mijn 15e heeft niemand mij meer kunnen overtuigen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ough, je moeder vergelijken met potentiële vrouwen, daar moet ik nou effe weer niet aan denkenquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:50 schreef mrk.n het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |