Die oranje layout is gewoon brak. Er is een speciale layout die mooi is op telefoons maar Fok weigert hem aan te zetten ofzoquote:Op maandag 3 oktober 2011 12:44 schreef koekjesmonsterrr het volgende:
Bij mij weergeeft hij ook mobiele versie op ie, alleen als ik dubbelklik vergroot hij het niet genoeg waardoor er nog niks leesbaar is.
Maar ach tis nu opgelost dus ben blij
Je moet die rode tiles hebben, die is echt mooi!quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:35 schreef Merkie het volgende:
[..]
Die oranje layout is gewoon brak. Er is een speciale layout die mooi is op telefoons maar Fok weigert hem aan te zetten ofzo.
Nou lekker danquote:Op maandag 3 oktober 2011 17:35 schreef Merkie het volgende:
[..]
Die oranje layout is gewoon brak. Er is een speciale layout die mooi is op telefoons maar Fok weigert hem aan te zetten ofzo.
Bij mij draait ie op een 7 Trophy. De eerste builds liepen nog wel eens vast, maar sinds ik Mango er vorige week heb opgegooid heb ik nog geen vastloper gehad. So far so goodquote:Op maandag 10 oktober 2011 11:08 schreef HeatWave het volgende:
Heb nu dus de HTC Titan en ben behoorlijk onder de indruk van het OS moet ik zeggen, snel, soepel, mooi en logisch.
Heeft in 4 dagen nog geen rare dingen gedaan, niet vastgelopen oid.
Ik draai nu 7 maanden op WP7 nog nooit een vastloper OF traagheid ondervonden. Moet zeggen dat de snelheid met Mango NOG beter isquote:Op maandag 10 oktober 2011 11:08 schreef HeatWave het volgende:
Heb nu dus de HTC Titan en ben behoorlijk onder de indruk van het OS moet ik zeggen, snel, soepel, mooi en logisch.
Heeft in 4 dagen nog geen rare dingen gedaan, niet vastgelopen oid.
Klinkt als een defecte batterij.quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:02 schreef Merkie het volgende:
Ik heb ruzie met de accu van mijn Trophy. Vannacht ging ik slapen (100%), werd ik wakker, stond hij op 21%. Mijn iPhone stond na 2 dagen niks doen (letterlijk niks) nog steeds op 98%.
Top, ff bedankje voor Glowmouse.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:47 schreef het_fokschaap het volgende:
Mobiele layout van fok werkt goedeindelijk...
Ik heb mijn iPhone 4 vervangen door de HTC Titanquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:19 schreef kadeya het volgende:
Toch wel benieuwd als iOS-fanboy. Is het wat Mango?
Mee eens. Eigenlijk moeten ze gewoon net als alle anderen dat pulldownsysteem gebruiken die we voor het eerst bij Android zagen. Werkt gewoon het beste. Zowel in iOS als Symbian hebben ze dat gewoon overgenomen, zij het met een eigen interpretatie. Of verzin iets heel anders, iig dat notificaties blijven staan en een volledig overzicht makkelijk bereikbaar is.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:48 schreef Merkie het volgende:
Ik vind de notificaties alleen erg slecht, nog slechter dan iOS 4 en daarvoor. Als je geen live tile hebt voor een app ben je je notificatie gewoon 100% kwijt na die 5 seconden dat hij even in je scherm stond!
Gewoon een scherm links van je mainscreen maken met een notificatie-overzicht. Even naar rechts swipen, en daar staat alles.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:52 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Mee eens. Eigenlijk moeten ze gewoon net als alle anderen dat pulldownsysteem gebruiken die we voor het eerst bij Android zagen. Werkt gewoon het beste. Zowel in iOS als Symbian hebben ze dat gewoon overgenomen, zij het met een eigen interpretatie. Of verzin iets heel anders, iig dat notificaties blijven staan en een volledig overzicht makkelijk bereikbaar is.
Of gewoon van boven, om een 'intuïtieve feel' te houden....;)quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:52 schreef Merkie het volgende:
[..]
Gewoon een scherm links van je mainscreen maken met een notificatie-overzicht. Even naar rechts swipen, en daar staat alles.
Dat laatste viel me eigenlijk gelijk op in de demo's. Het ziet er wel soepel uit en hapert niet. En ik vind het goed dat het een compleet nieuwe interface is.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb mijn iPhone 4 vervangen door de HTC Titan.
Ik zeg niet dat het beter is meteen, maar het werkt itt Android wel veel soepeler eigenlijk.
Eens.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:48 schreef Merkie het volgende:
Ik vind de notificaties alleen erg slecht, nog slechter dan iOS 4 en daarvoor. Als je geen live tile hebt voor een app ben je je notificatie gewoon 100% kwijt na die 5 seconden dat hij even in je scherm stond!
A la Meegoquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:52 schreef Merkie het volgende:
[..]
Gewoon een scherm links van je mainscreen maken met een notificatie-overzicht. Even naar rechts swipen, en daar staat alles.
Jezus Merkie, ben het gewoon woord voor woord met je eens op deze pagina. Vind het bovenstaande ook erg frustrerend. Je zit dan gewoon vast in het album die je gekozen hebt. Dat hele shortcut gedoe met de volumepijlen dient dan ook niks meer.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:18 schreef Merkie het volgende:
De navigatie is soms ook wat karig. De back-knop werkt altijd op OS-niveau, dus als je vanuit het multitaskingpanel naar de Zune-app gaat, dan kan je niet een ander liedje kiezen (enkel volgende/vorige) omdat je gewoonweg niet de mogelijkheid hebt om weg te navigeren. Je moet dan dus echt de Zune-app openen vanaf je homescreen. Omslachtig. Dat soort dingen moeten echt verbeterd worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |