Oke hebben jullie dit ookgehad of niet? Of heb je alleen telefoon met touch?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 07:26 schreef het_fokschaap het volgende:
misschien dat whatsapp nog met wat performance updates komt en landscape mogelijkheden, hou de updates voor die app in de gaten zou ik zeggen.
Nee. Jij wel dan?quote:
die van mij is alleen touch, maar het is bekend dat whatsapp nog geen landscape ondersteunt, als ik m'n telefoon kantel gebeurt er ook niks bij whatsapp, terwijl andere apps zoals internet explorer dat wel doen. dus het is een limitatie in de huidige versie van whatsapp.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 07:27 schreef koekjesmonsterrr het volgende:
[..]
Oke hebben jullie dit ookgehad of niet? Of heb je alleen telefoon met touch?
wat is nou de bug eigenljk ? kan zo snel niet zien wat er mis is ?quote:
hij zet hem uit, dan aan, dan zie je even scherm wat je normaal hoort te krijgen en daarna gaat hij over op t zwarte scherm met tijd?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 07:30 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
wat is nou de bug eigenljk ? kan zo snel niet zien wat er mis is ?
ik ervaar in ieder geval geen bugs bij unlocken op m'n Omnia.
geen last van op mijn Omnia, misschien een hardware / software combinatie probleempje ?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 07:34 schreef koekjesmonsterrr het volgende:
[..]
hij zet hem uit, dan aan, dan zie je even scherm wat je normaal hoort te krijgen en daarna gaat hij over op t zwarte scherm met tijd?
Ik heb dit ook deels. Ik unlock hem, krijg eerst mijn afbeelding,screensaver en daarna de tijd te zien. Maar dat zie ik niet als probleem ofzo. Vind het niet storend.
Okee dan whatsapp ik gewoon met touch!
Ik heb me geen idee wat ik allemaal kan uitzoeken wat ik nog meer kan
Hoe kom ik erachter welke ik hebquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 07:38 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
geen last van op mijn Omnia, misschien een hardware / software combinatie probleempje ?
welke hardware hebben jullie ?
settings, aboutquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 08:56 schreef koekjesmonsterrr het volgende:
[..]
Hoe kom ik erachter welke ik heb
Heb het filmpje zelf gemaakt, dus jaquote:
Als je het scherm unlockt duurt flikkert hij eerst en zie je voor een halve seconde het laatste beeld wat je had voordat je hem locktequote:Op zaterdag 1 oktober 2011 07:30 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
wat is nou de bug eigenljk ? kan zo snel niet zien wat er mis is ?
ik ervaar in ieder geval geen bugs bij unlocken op m'n Omnia.
Trophy met Mango.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 07:38 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
geen last van op mijn Omnia, misschien een hardware / software combinatie probleempje ?
welke hardware hebben jullie ?
lijkt me dan iets van de Trophyquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 10:34 schreef Merkie het volgende:
Als je het scherm unlockt duurt flikkert hij eerst en zie je voor een halve seconde het laatste beeld wat je had voordat je hem lockte.
Trophy met Mango.
heb er vooral last van als ik m'n telefoon even anders moet vastpakken omdat ik met iets anders bezig ben zoals een boodschappentas of m'n dochter optillen. Bij normaal gebruik heb ik er weinig last van, zeker na de firmware update van Samsung een paar maanden geleden.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:10 schreef Stereotomy het volgende:
Meest kutte van de Omnia 7: de touch-gevoelige back- en search-knoppen.
Met name de search knop raak ik 10x per dag aan terwijl ik dat helemaal niet wil.
Denk dat hij verkeerd gequote is of dat het alleen om HTC in Singapore gaat.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 14:44 schreef YuriGagarin het volgende:
http://www.forbes.com/sit(...)-third-of-htc-sales/
30 procent van alle HTC verkopen zijn Windows Phone. Ik denk dat het wel goed gaat komen met WP.
Kun je instellen, als toast of als nummer op een tile.quote:Op zondag 2 oktober 2011 12:11 schreef koekjesmonsterrr het volgende:
Geeft hij bij jullie een melding weer als je een reactie op whatsapp hebt?
Bij mij niet en dan open ik zelf whatsapp en zie ik dus dat ik een bericht gemist hebt gisteren
Waar kun je dat instellen dan?quote:Op zondag 2 oktober 2011 12:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Kun je instellen, als toast of als nummer op een tile.
Vind het overigens enorm prut dat Microsoft niet qua interface heeft gestandardiseerd hoe nummers op een tile moeten worden weergegeven. Whatsapp heeft een zwart bolletje met witte cijfers, Facebook een rood bolletje. Heel slordig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |