Geen idee maar ik wil wel oordelenquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:19 schreef Tegan het volgende:
[..]
Eh, wat snap je niet aan mijn post.
Aanstaande!quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:22 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oh.
[..]
Ehm. Ok. Een vrijdag, over een hele lange tijd.
Ik houd niet van dominante mannenquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:24 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Aanstaande!
Ohnee. over 2 weken. Als mijn nick-en-simon treinabonnement in gaat.
En we eten laat want het is pas vanaf half 8 gratis.
Goeie onderbouwingquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:26 schreef MissMSX het volgende:
@ kuukske:
Owh zo
Maar waarom dan geen borstvoeding? Kost niks.
Maar goed, ik wil sowiiso zo min mogelijk kunstmatige rommel. Heb liever een echte pik dan een dildo
paar weken terug zei je nog dat je geen borst zou geven? hormonen?quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:28 schreef Kuukske het volgende:
@Miss, ik weet het nog niet.. Fles of borstvoeding. Ik heb gelukkig nog even om daar over na te denken
Klinkt als een Golden Retrieverquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:26 schreef Kuukske het volgende:
KT is niet heel dominant hoor. Als je hem door zijn krullen woelt is hij heel aanhankelijk en onderdanig.
JD stond er op dat ze het zou doenquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:28 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
paar weken terug zei je nog dat je geen borst zou geven? hormonen?
Ik kan er ook niets aan doen dat ze nou net 2 van die volendammers in de reclame stoppen ja!quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:25 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik houd niet van dominante mannen. Oh en Nick & Simon
.
Ik heb er nog lang over getwijfeld omdat ik weet dat je het niet tof vind. Maar hey, zeg nou zelf. Wie wil er niet zo'n sig!quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:25 schreef Tegan het volgende:
En, ik sta weer eens in je sig. Verdomde ik en mijn briljante uitspraken.
Ik denk dat je zoiets gewoon moet proberen voor je weet of het iets voor je is. Of dat het uberhaupt lukt enzoquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:28 schreef Kuukske het volgende:
@Miss, ik weet het nog niet.. Fles of borstvoeding. Ik heb gelukkig nog even om daar over na te denken
Ja ik dusquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:29 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik kan er ook niets aan doen dat ze nou net 2 van die volendammers in de reclame stoppen ja!
[..]
Ik heb er nog lang over getwijfeld omdat ik weet dat je het niet tof vind. Maar hey, zeg nou zelf. Wie wil er niet zo'n sig!
Oh. En dat voor iemand die alleen maar onderop wil.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:25 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik houd niet van dominante mannen.
Mja hou opquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:28 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
paar weken terug zei je nog dat je geen borst zou geven? hormonen?
Dat heb ik nooit gezegd. Gewoon die ene keer om te beginnen. Maar zodra je me afwijst heb je nul kansen meer bij mijquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:30 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Oh. En dat voor iemand die alleen maar onderop wil.
Gezelligquote:
Doei!quote:
Nou weet je wat? De eerste keer mag jij onderopquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:31 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gezegd. Gewoon die ene keer om te beginnen. Maar zodra je me afwijst heb je nul kansen meer bij mij.
Nou eh, MM is er.. En ik ben er halfquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:40 schreef KomtTijd... het volgende:
Sja wat moet ik in de R&P SC als Tegan er toch niet is.
Jij bent al zwanger.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:41 schreef Kuukske het volgende:
Nou eh, MM is er.. En ik ben er half
Daaromquote:
Wat T zegt. Stoppen kan altijd nog. Andersom is lastiger.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:28 schreef Kuukske het volgende:
Haha, je bent veranderd in je boze tweelingzus?quote:
Als het geboren is mag je hem/haar straf gevenquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:47 schreef KomtTijd... het volgende:
Beetje Kuukske lopen schoppen wat denkt'ie wel niet
Dan wordt het ineens wel heel echtquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:46 schreef Kuukske het volgende:
Nee nog niet. Maar dat zal niet lang meer duren denk
Lol, somsquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Haha, je bent veranderd in je boze tweelingzus?
Falcon punch?quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:47 schreef KomtTijd... het volgende:
Gewoon terugschoppen als'ie zich niet in kan houden hoor!
Da's slaan.quote:
Owh, maar dat vind ik ook wel erg kansloos. Terechte reactiequote:Op vrijdag 30 september 2011 20:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Lol, soms. Ik ben wel feller. Collega zat laatst ongevraagd aan m'n buik en ik schoot enorm uit. We schrokken er allebei van. En vanmorgen had ik een moment waarop de tranen doe no reason in m'n ogen stonden. Heeeel raar.
Falcon kick danquote:
En terecht.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:54 schreef MissMSX het volgende:
Ik heb altijd zo te doen met de partner
Nouja normaal ben ik heel zachtaardigquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Owh, maar dat vind ik ook wel erg kansloos. Terechte reactie
Ik heb altijd zo te doen met de partner
Wanneer gaan wij beginnen aan kinderen?quote:
Oja! M'n jus.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:56 schreef MissMSX het volgende:
Ik ben toe aan een baco en een paar boterhammen.
Goeie combi ook
Wat lief van hem die zelfopofferingquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:56 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nouja normaal ben ik heel zachtaardig. Maar ik heb JD nog niet horen klagen hoor
Zodra dat technisch mogelijk is?quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij beginnen aan kinderen?
Graag gedaanquote:
Volgens mij pas na een medische doorbraakquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij beginnen aan kinderen?
Jij bent het levende bewijs dat die doorbraak al enige tijd geleden heeft plaatsgevonden!quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:00 schreef KomtTijd... het volgende:
Volgens mij pas na een medische doorbraak
Spuit elfquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:00 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Volgens mij pas na een medische doorbraak
Ja? Twee van je kwakjes in één petrischaaltje en roeren maar? Have funquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:03 schreef tijnbrein het volgende:
Oefenen wil ik nu wel doen hoor MissMSX
Touché.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja? Twee van je kwakjes in één petrischaaltje en roeren maar? Have fun
En daar heb ik geen reply opquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja? Twee van je kwakjes in één petrischaaltje en roeren maar? Have fun
* MissMSX kijkt angstig om zich heenquote:
Oke toch wel mag ik die gemengde kwakjes dan komen insemineren bij jou?quote:
Waarom zou je? Je wilt een kind van jezelfquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke toch wel mag ik die gemengde kwakjes dan komen insemineren bij jou?
Ik zag je naam staan hier en dacht: jeeejquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
* MissMSX kijkt angstig om zich heen
Ik heb een draagmoeder nodig en die ben jijquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Waarom zou je? Je wilt een kind van jezelf
Nu word ik alleen maar angstigerquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:20 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik zag je naam staan hier en dacht: jeeej
Tegelijkertijd reageerde je op mij in het andere topic..alsof we het zo hadden afgesproken.
Als je zo geemancipeerd bent om een kind van jezelf te willen dan draag je het ook maar zelf. Rectaal inbrengen dat petrischaaltje dusquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb een draagmoeder nodig en die ben jijen jij mag het ook opvoeden enzo
Hey! Ken je plaats he.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nu word ik alleen maar angstiger
Vertel eens, waar is dat?quote:
quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als je zo geemancipeerd bent om een kind van jezelf te willen dan draag je het ook maar zelf. Rectaal inbrengen dat petrischaaltje dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]Jij was zeker niet zo goed in biologie he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Awh toe, doe maar welquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:29 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Laat ik maar geen flauwe opmerking maken.
Nee totaal niet. Misschien moet je mij voorlichtenquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij was zeker niet zo goed in biologie he?
Ik moet vrij weinig en dit maakt daar geen onderdeel van uitquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee totaal niet. Misschien moet je mij voorlichten
So I win againquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:33 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Nee, nu is het niet meer leuk (als het dat al zou zijn).
Oh sorry MissMSX zou jij mij alsjeblieft over de bloemetjes en bijtjes vertellenquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik moet vrij weinig en dit maakt daar geen onderdeel van uit
Vrouwenquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:38 schreef CherryLips het volgende:
Petrischaaltjes in anussen? Whut?
Jij wint? Again?quote:
Je kent me te goed.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:44 schreef CherryLips het volgende:
Wie is dan de liefste CL? Voetbal?
Jijquote:
http://lmgtfy.com/?q=bloemtjes+en+bijtjesquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh sorry MissMSX zou jij mij alsjeblieft over de bloemetjes en bijtjes vertellen
Jouw definite van winnen is anders dan die van mij klaarblijkelijkquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:42 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Jij wint? Again?
Hoezo dat ineens? Je wint pas als de tegenstander realiseert dat hij/zij verloren heeft. En dat heb ik me nog niet hoor missmsxje.
Morgen les 2?quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
http://lmgtfy.com/?q=bloemtjes+en+bijtjes
Jij wedt op teveel paarden. Wat een afknapperquote:
We hangen de mijne aan, goed? Want in the end heb ik toch gelijk.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jouw definite van winnen is anders dan die van mij klaarblijkelijk
boudiboutje
Nee, niet goedquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:54 schreef Boudibou het volgende:
[..]
We hangen de mijne aan, goed? Want in the end heb ik toch gelijk.
Aahw..wat zeg je dat lief!
Ratten?quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:53 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb echt last van loslopend wild ofzo. Trek net een dikke sok aan en er zit ineens een enorm gat in
Gelukkig heeft half Fok! mij al meerdere keren afgewezen dus ...quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij wedt op teveel paarden. Wat een afknapper
Wie heeft het over flirten?quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelukkig heeft half Fok! mij al meerdere keren afgewezen dus ...
En ik flirt niet ik weet niet hoe dat moet
Oh wat dan wel?quote:
Wedden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |