Niks mis met deze.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:21 schreef RingBewoner het volgende:
Word het niet eens tijd voor een andere chick in de OP?
Draag maar eens wat leuks aanquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:21 schreef RingBewoner het volgende:
Word het niet eens tijd voor een andere chick in de OP?
quote:
Wat is deze?quote:F1-coureurs vergaderen over rijstijl Hamilton
Formule 1 • Geschreven door Erwin op 30-09-2011 @ 17:06
De controverse rond het rijden van Formule 1-coureur Lewis Hamilton heeft weer een nieuwe wending genomen. Zo zullen volgens Autosprint de coureurs volgende week in Japan hier met FIA-directeur Charlie Whiting over gaan vergaderen.
De aanleiding voor het gesprek zijn het grote aantal incidenten waar Hamilton bij betrokken is. Zo zorgde een spin van de Brit in Hongarije er voor dat Force India-rijder Paul di Resta even van het asfalt moest, omdat de McLaren-coureur zijn bolide weer in de juiste richting zette. Ook de aanvaring met Ferrari-rijder Felipe Massa in Singapore leverde Hamilton straf op. Beide rijders hebben dit incident inmiddels achter zich gelaten.
Dat is toch het enige leuke als ze tegen elkaar botsen waarom zou je anders kijkenquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:56 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Wat is deze?![]()
Wat een stel jankerds zeg. AUB snel weg met Massa, Trullie, Webber( sorry Rossdale) en nog een paar die altijd lopen te zeuren over andere maar nooit zelf inhalen.
Waar zijn de tijden gebleven van echte gevechten. En waar zijn coreurs zoals Montoya en Raikkonen gebleven. Gelukkig dat Hamiton nog rijd zoals het hoort.
Gaan we weer deze toer op? Het wil toch wat zeggen als de coureurs samenkomen om zijn rijstijl te bespreken? Ik snap niet hoe in godsnaam je dit goed kan praten. Er zijn nog genoeg coureurs met ballen die niet andere coureurs van de baan moeten duwen. Eerste wat in mn hoofd komt is Webber die Alonso inhaalt met 300+ km/h in Spa in Eau Rouge.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:56 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Wat is deze?![]()
Wat een stel jankerds zeg. AUB snel weg met Massa, Trullie, Webber( sorry Rossdale) en nog een paar die altijd lopen te zeuren over andere maar nooit zelf inhalen.
Waar zijn de tijden gebleven van echte gevechten. En waar zijn coreurs zoals Montoya en Raikkonen gebleven. Gelukkig dat Hamiton nog rijd zoals het hoort.
Epic truth is epic.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat is toch het enige leuke als ze tegen elkaar botsen waarom zou je anders kijken
Alonso? Die Spanjaard die de laatste race van het seizoen achter een Rus zit, niks durft en niks probeert en dan na de race gaat zitten zwaaien? Die Alonso???quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:59 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Gaan we weer deze toer op? Het wil toch wat zeggen als de coureurs samenkomen om zijn rijstijl te bespreken? Ik snap niet hoe in godsnaam je dit goed kan praten. Er zijn nog genoeg coureurs met ballen die niet andere coureurs van de baan moeten duwen. Eerste wat in mn hoofd komt is Webber die Alonso inhaalt met 300+ km/h in Spa in Eau Rouge.
quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:08 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Alonso? Die Spanjaard die de laatste race van het seizoen achter een Rus zit, niks durft en niks probeert en dan na de race gaat zitten zwaaien? Die Alonso???
Ken het moment, was er live bij.quote:
quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:42 schreef Dr.Pringles het volgende:
Dat ben ik iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nick?. Hoe kom je erbij dat ik het zou zijn
?
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Je bedoeld dat buggy spel vol met campers? En nee er wordt geen bèta gereleased om de fouten eruit te halen dat horen ze in de alpha te doen.quote:
Inderdaad noem het gewoon promotie, dezelfde bugs die in de bèta zitten zaten ook al een maand geleden in de alpha.quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:32 schreef KoningStoma het volgende:
Alsof een beta een maand voor de release überhaupt zin heeft.
Webber niet inhalenquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:56 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Wat is deze?![]()
En terecht wou het vanmiddag nog eens proberen en toen waren de servers down. zegt genoeg dat ik alleen dé besturing wel soepel vind werkenquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:36 schreef KoningStoma het volgende:
Ik denk dat door deze "promotie" veel mensen het spel links laten liggen.
Fijn voor jequote:Op vrijdag 30 september 2011 22:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je bedoeld dat buggy spel vol met campers? En nee er wordt geen bèta gereleased om de fouten eruit te halen dat horen ze in de alpha te doen.
Dat klopt iddquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:36 schreef KoningStoma het volgende:
Ik denk dat door deze "promotie" veel mensen het spel links laten liggen.
Nee, want een game beoordelen uitgaande van de beta (of eerder de pre-alpha) voegt wel iets toe natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Best makkelijk om zo te reageren ipv inhoudelijk.
Dus je mag geeneens meer kritisch naar een bèta kijken? Een bèta geef je uit zoals Gears gewoon een aantal maanden van te voren. Ga er maar vanuit dat de laatste versie is voor dé release.quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:00 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Nee, want een game beoordelen uitgaande van de beta (of eerder de pre-alpha) voegt wel iets toe natuurlijk.
Huilie huilie, je mag de game even spelen, wees blij.. je weet toch dat het eindproduct episch gaan zijn. dit is gewoon een early build die ze je even laten spelen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Je kon in de alpha al onder de map en dat hebben ze nog steeds niet eruit gehaald, je vliegt soms zelfs dé lucht in als je prone gaat. Allemaal dingen die ze eruit hadden moeten halen.
Jij hebt er echt geen verstand van he.quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je bedoeld dat buggy spel vol met campers? En nee er wordt geen bèta gereleased om de fouten eruit te halen dat horen ze in de alpha te doen.
Ze geven die "early build" een maand voor de release uit als open beta, dus voor iedereen. Het is een verkapte demo.quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:17 schreef Xblister het volgende:
[..]
Huilie huilie, je mag de game even spelen, wees blij.. je weet toch dat het eindproduct episch gaan zijn. dit is gewoon een early build die ze je even laten spelen.
graag of helemaal niet..
Mee eens, maar wel een prachtige demo. elke keer al ik speel doe ikquote:Op vrijdag 30 september 2011 23:24 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ze geven die "early build" een maand voor de release uit als open beta, dus voor iedereen. Het is een verkapte demo.
Dit is zo aandoenlijkquote:Op vrijdag 30 september 2011 23:24 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Jij hebt er echt geen verstand van he.
Ga maar weer lekker BO doen.
quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:56 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Wat is deze?![]()
Waarvan Webber zelf ook zei dat het geen slimme actie was en geluk heeft gehad dat er niks gebeurd is.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:59 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Gaan we weer deze toer op? Het wil toch wat zeggen als de coureurs samenkomen om zijn rijstijl te bespreken? Ik snap niet hoe in godsnaam je dit goed kan praten. Er zijn nog genoeg coureurs met ballen die niet andere coureurs van de baan moeten duwen. Eerste wat in mn hoofd komt is Webber die Alonso inhaalt met 300+ km/h in Spa in Eau Rouge.
quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:21 schreef Bozz187 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
shit heb de tranen in me ogen staan focking geniale site
Ah, als je een game leuk vindt moet je dat tegenwoordig gaan verdedigen, dat wist ik nog nietquote:Op vrijdag 30 september 2011 23:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dit is zo aandoenlijkKom op zeg en ga eens in op mijn argumenten met iets meer dan het is een bèta.
Eensquote:
Net zoals Gears.. totaal niet speciaal maar omdat JIJ het goed vindt is het zogemaand de game van de eeuw.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:56 schreef KoningStoma het volgende:
Dat zeggen mensen altijd als ze hun debiele mening niet meer kunnen verdedigen.
Je kunt lullen wat je wil, maar Litmanen heeft wel een puntje.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:37 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ah, als je een game leuk vindt moet je dat tegenwoordig gaan verdedigen, dat wist ik nog niet
Wat een zeiktopic is dit geworden.
Laat gaan johquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:30 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Net zoals Gears.. totaal niet speciaal maar omdat JIJ het goed vindt is het zogemaand de game van de eeuw.
Ja morgen ben ik er denk wel! Hoe was de stage?! Je had zeker meteen koop avondquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:33 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Morgen FIFA doen.
Nelis is vanavond ten onder gegaan tegen Forza Mertens.![]()
No offense, dat weet je, maar je maakt het er zelf ook niet gezelliger opquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:37 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ah, als je een game leuk vindt moet je dat tegenwoordig gaan verdedigen, dat wist ik nog niet
Wat een zeiktopic is dit geworden.
Ja ging wel lekker voor een eerste dag.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja morgen ben ik er denk wel! Hoe was de stage?! Je had zeker meteen koop avond?
Ik blijf hoop houden. Beta van BFBC2 was ook knap *** maar het spel zelf erg goed.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:22 schreef Michhas het volgende:
[..]
Eens
Wat betreft Battlefield 3: De beta is teleurstellend. Gameplay is goed, had er niks anders van verwacht wat dat betreft. Qua bugs enzo lijkt het erop dat ze deze beta 6 maanden geleden al hadden uit kunnen geven, en dat vind ik wel zonde. Ik denk dat er inderdaad (gebaseerd op deze beta) wel meer mensen teleurgesteld zullen zijn.
We zullen het zien bij de release
quote:
Ah oké, ik had het er met Nelis al over : ja die kan goed koop avond hebben en dat zal wel ff kut voor hem zijnquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:38 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja ging wel lekker voor een eerste dag.![]()
Moest van half 10 tot half 6. Koopavond is hier op donderdag dus.
Nee hoor, dat is mijn mening. Wat wel een feit is, is dat het zeldzaam is dat er zo weinig bugs in een spel zitten. Daar kunnen ze bij Dice een puntje aan zuigen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:30 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Net zoals Gears.. totaal niet speciaal maar omdat JIJ het goed vindt is het zogemaand de game van de eeuw.
Juisten kk! One luvvvquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 03:56 schreef Kutstudent het volgende:
Alleemaal kappen met haten en genieten van het leven en van alle prachtige vrouwen die er rondlopen op deze wereld. wtf kan zo'n spel je nou schelen man.
Ik heb m'n moobs altijd nog.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 04:00 schreef tliciouz het volgende:
Mis je titty's in bed ja? Ik heb de mijne momenteel vast, hubba hubba.
Wel de lusten maar niet de lasten.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 04:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee nooit die hoop kun je laten varen
Ik heb een matras over.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 04:11 schreef tliciouz het volgende:
Ik ben en blijf een vrouw he, ugh moet op een bank slapen kan net zo goed op de grond slapen voel geen verschil, er staat hier wel een xboxhallo precious
Dus je bent nu in de buurt van Delft, heel miscchien toevallig? In dat geval...quote:
Half 10? Mooie tijd toch?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 09:32 schreef Dr.Pringles het volgende:
Heb je de mogelijkheid om uit te slapen, lukt dat zelfs niet meer.
Wut?quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:56 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Wat is deze?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |