Niks mis met deze.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:21 schreef RingBewoner het volgende:
Word het niet eens tijd voor een andere chick in de OP?
Draag maar eens wat leuks aanquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:21 schreef RingBewoner het volgende:
Word het niet eens tijd voor een andere chick in de OP?
quote:
Wat is deze?quote:F1-coureurs vergaderen over rijstijl Hamilton
Formule 1 • Geschreven door Erwin op 30-09-2011 @ 17:06
De controverse rond het rijden van Formule 1-coureur Lewis Hamilton heeft weer een nieuwe wending genomen. Zo zullen volgens Autosprint de coureurs volgende week in Japan hier met FIA-directeur Charlie Whiting over gaan vergaderen.
De aanleiding voor het gesprek zijn het grote aantal incidenten waar Hamilton bij betrokken is. Zo zorgde een spin van de Brit in Hongarije er voor dat Force India-rijder Paul di Resta even van het asfalt moest, omdat de McLaren-coureur zijn bolide weer in de juiste richting zette. Ook de aanvaring met Ferrari-rijder Felipe Massa in Singapore leverde Hamilton straf op. Beide rijders hebben dit incident inmiddels achter zich gelaten.
Dat is toch het enige leuke als ze tegen elkaar botsen waarom zou je anders kijkenquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:56 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Wat is deze?![]()
Wat een stel jankerds zeg. AUB snel weg met Massa, Trullie, Webber( sorry Rossdale) en nog een paar die altijd lopen te zeuren over andere maar nooit zelf inhalen.
Waar zijn de tijden gebleven van echte gevechten. En waar zijn coreurs zoals Montoya en Raikkonen gebleven. Gelukkig dat Hamiton nog rijd zoals het hoort.
Gaan we weer deze toer op? Het wil toch wat zeggen als de coureurs samenkomen om zijn rijstijl te bespreken? Ik snap niet hoe in godsnaam je dit goed kan praten. Er zijn nog genoeg coureurs met ballen die niet andere coureurs van de baan moeten duwen. Eerste wat in mn hoofd komt is Webber die Alonso inhaalt met 300+ km/h in Spa in Eau Rouge.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:56 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Wat is deze?![]()
Wat een stel jankerds zeg. AUB snel weg met Massa, Trullie, Webber( sorry Rossdale) en nog een paar die altijd lopen te zeuren over andere maar nooit zelf inhalen.
Waar zijn de tijden gebleven van echte gevechten. En waar zijn coreurs zoals Montoya en Raikkonen gebleven. Gelukkig dat Hamiton nog rijd zoals het hoort.
Epic truth is epic.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat is toch het enige leuke als ze tegen elkaar botsen waarom zou je anders kijken
Alonso? Die Spanjaard die de laatste race van het seizoen achter een Rus zit, niks durft en niks probeert en dan na de race gaat zitten zwaaien? Die Alonso???quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:59 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Gaan we weer deze toer op? Het wil toch wat zeggen als de coureurs samenkomen om zijn rijstijl te bespreken? Ik snap niet hoe in godsnaam je dit goed kan praten. Er zijn nog genoeg coureurs met ballen die niet andere coureurs van de baan moeten duwen. Eerste wat in mn hoofd komt is Webber die Alonso inhaalt met 300+ km/h in Spa in Eau Rouge.
quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:08 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Alonso? Die Spanjaard die de laatste race van het seizoen achter een Rus zit, niks durft en niks probeert en dan na de race gaat zitten zwaaien? Die Alonso???
Ken het moment, was er live bij.quote:
quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:42 schreef Dr.Pringles het volgende:
Dat ben ik iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nick?. Hoe kom je erbij dat ik het zou zijn
?
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |