quote:Ts was in een old skool bui dus plukte hij roller coaster tycoon maar weer eens uit de kast. Ik weet nog dat ik vroeger hier uren me kon vermaken en dat ik het leuk bleef vinden als ik iedereen in mn park dood liet gaanMaar na een half uur besefte ik me dat ik het helemaal niet leuk meer vind en me stoor aan de kut graphics.
Klacht: Rollercoastertycoon niet meer kunnen waarderen
Grote jongenquote:Op vrijdag 30 september 2011 19:48 schreef -tape- het volgende:
Ik downlaadde gister RCTC2, heb hem na een uur weer verwijderd.
That's what she said.quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:52 schreef -tape- het volgende:
[..]
Eigenlijk nogal teleurgesteld, had er wel zin in
quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:06 schreef internal het volgende:
Kan deze dan niet uit KLB geplaatst worden? Leuk topic verder, maar hoort hier natuurlijk niet meer.
quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:05 schreef KNAK het volgende:
[..]
Als enige dan maar een klacht: DK2 niet op Win7 kunnen spelen
Ook niet met dosbox?quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:05 schreef KNAK het volgende:
[..]
Als enige dan maar een klacht: DK2 niet op Win7 kunnen spelen
Waarop je weer huilend en masturberend in slaap valt...quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:15 schreef Ikbenmijnwachtwoordkwijt het volgende:
Kut nostalgie topics jonge altijd op fok word er helemaal gestoord van
Alleen omdat jullie niet tevreden met jullie leventje nu verlangen jullie terug naar vroeg
Ik heb het perfect, kijk alleen nog maar uit naar de toekomst ja toch
Als je het perfect hebt, waarom kom je dan toch klagen over mensen die hier posten?quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:15 schreef Ikbenmijnwachtwoordkwijt het volgende:
Kut nostalgie topics jonge altijd op fok word er helemaal gestoord van
Alleen omdat jullie niet tevreden met jullie leventje nu verlangen jullie terug naar vroeg
Ik heb het perfect, kijk alleen nog maar uit naar de toekomst ja toch
Hou oud ben je?quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:17 schreef Ikbenmijnwachtwoordkwijt het volgende:
Ik kom niet klagen over de mensen die hier posten maar over deze topics
Waarom blijven jullie altijd zo hangen in het verleden?
Terugkijken is niet blijven hangen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:17 schreef Ikbenmijnwachtwoordkwijt het volgende:
Volgens mij is de klacht juist dat TS niet is blijven hangen in het verleden maar dat kan aan mij liggenquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:17 schreef Ikbenmijnwachtwoordkwijt het volgende:
Je wil het niet geloven, maar er zitten nog een flink aantal stappen tussen blijven hangen in het verleden en alleen maar naar de toekomst te kijken. Ik speel nu openttd, en kijk uit naar diablo 3.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:17 schreef Ikbenmijnwachtwoordkwijt het volgende:
Ik denk dat je de games van vroeger anders ook wel echt cool vindt, die zijn ook in zwart-wit.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:20 schreef Ikbenmijnwachtwoordkwijt het volgende:
Ik ben 21, en vind dus wel dat je van terugkijken blijft hangen
Blijven hangen in het verleden.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:23 schreef Ikbenmijnwachtwoordkwijt het volgende:
Ik heb Prince of Persia nog in zwart wit gespeeld jonge!
Met je Prince of Persia in zwart-wit.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:25 schreef Ikbenmijnwachtwoordkwijt het volgende:
Inderdaad, mensen die blijven hangen in het verleden
Fase 1: ontkenning.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:26 schreef Ikbenmijnwachtwoordkwijt het volgende:
Ja, dat doe ik nu toch niet meer of wel
Doe dat.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:27 schreef eQuaL het volgende:
Dit topic gaat de verkeerde kant op, ff wat plaatjes zoeken
quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:29 schreef Ikbenmijnwachtwoordkwijt het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is die echte bazen shit, als je het dan toch over oude zooi gaat hebben
Taz met die rollacoasta
Doei.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:32 schreef Ikbenmijnwachtwoordkwijt het volgende:
Goed hoor nu ga ik weer ok doei
Little Big Adventurequote:Op vrijdag 30 september 2011 20:34 schreef eQuaL het volgende:
Oh wacht, ik own eventjes alle games hier:
[ afbeelding ]
&
[ afbeelding ]
Volfied was dan weer erg bazig. Net zoals Qix.quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:59 schreef Levolution het volgende:
Wie kent dit bazenspel nog?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Overigens krijg ik zin om Rollercoaster Tycoon er weer op te knallen van dit topic. Of Zoo Tycoon, daar heb ik ook goede herinneringen aan. Welke zal ik doen?
quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:34 schreef eQuaL het volgende:
Oh wacht, ik own eventjes alle games hier:
[ afbeelding ]
Nee, die van die batterijen dan. Dat was pas pure pwnage op een schijf.quote:
Ducktalesquote:Op vrijdag 30 september 2011 23:47 schreef Saisai het volgende:
trouwens, uuuuren gespeeld
[ afbeelding ]
alle minigames lukten, behalve dit hoerending:
[ afbeelding ]
Alleycat!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 09:43 schreef Bak_Beest het volgende:
[..]
Ducktales, over frustrerende spellen gesproken:
[ afbeelding ]
Die hond die dan langskwam af en toe, m'n kinderhartje kon dat amper aan. De begintune was overigens echt geniaal, die heb ik nog even als ringtone gehad een tijd terug
Dat geluidje dat ze maaktequote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:41 schreef eQuaL het volgende:
kloteduif vloog altijd tegen een of andere rots 3 meter er boven aan
dat oude vrouwtje was dan wel weer grappig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |