quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:43 schreef DarkElf het volgende:
schaamteloze Pollewop hebben wij toch.
De buurman belt aan en terwijl ik met hem sta te praten banjert Pollewop zo langs ons zijn huis in, op zijn gemakje even rondkijken in de woonkamer en keuken
Heel goed dat je zoiets zelf kuntquote:Op vrijdag 30 september 2011 19:43 schreef LieLie het volgende:
De mr is uit eten, en ik ben m'n laptop aan het formatteren. Verschil moet er zijn
Nouja, hij is nog aan het backuppen, dus of ik het echt kan moet nog bewezen wordenquote:Op vrijdag 30 september 2011 19:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Heel goed dat je zoiets zelf kunt
Nou laat De Snor en VI maar winnenquote:Voor de Zilveren Televizier-Ster Man zijn genomineerd: Jeroen van Koningsbrugge, Johan Derksen en Johnny de Mol.
Kanshebbers voor de Zilveren Televizier-Ster Vrouw zijn: Chantal Janzen, Linda de Mol en Wendy van Dijk.
In de categorie Televizier Talent Award dingen mee: Erik Dijkstra (Jakhalzen), Guus Meeuwis (Ik Hou van Holland) en Rámon Verkoeijen (De Klusjesmannen).
De strijd om de Gouden Stuiver gaat dit jaar tussen: Het Klokhuis, Sinterklaasjournaal/Intocht van Sinterklaas en Taarten van Abel.
Voor de Gouden Televizier-Ring zijn de volgende programma’s genomineerd: The voice of Holland, Voetbal International en Wie is de Mol?
Nou, ik vind dan Wie is de mol hoor..quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:54 schreef borisz het volgende:
[..]
Nou laat De Snor en VI maar winnen
Ja! Wanneer is dat weer? Januari zeker?quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:55 schreef LieLie het volgende:
Nou, ik vind dan Wie is de mol hoor..
Dat begint weer in jan.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:11 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ja! Wanneer is dat weer? Januari zeker?
leukquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:14 schreef krakkemieke het volgende:
Zo, ik heb een paar leuke boeken gekocht. En ik kreeg er een tas bij.
Boekenquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:14 schreef krakkemieke het volgende:
Zo, ik heb een paar leuke boeken gekocht. En ik kreeg er een tas bij.
Leuk!quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:16 schreef LieLie het volgende:
Zondag gaan we lekker uit eten met mijn ouders
Sterkte met je drukke weekend!quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:22 schreef Memento-Mori het volgende:
ik moet morgen werken van 9-13.30 en dan boodschappen en rest van t weekend studiestudiestudie. Werd net gebeld door werk of ik extra uren kon maken of zondag of morgen langer blijven, zei dat ik er morgen op terug zou komen maar kan t me echt niet veroorloven dus het wordt toch n nee
Ja lekker wel, nu weet iedereen dat we oud zijn.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:40 schreef Memento-Mori het volgende:
Dank jullie wel krak, golfer en bluezz
we doen ook onderzoek onder rond de 20 (maar we overvallen dan gewoon 2x n collegezaal), grotere groep van de andere doelgroep in 1x vinden is iets lastigerquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:43 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ja lekker wel, nu weet iedereen dat we oud zijn.![]()
Graag gedaan!
Oh, mag ik ook?quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:45 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
we doen ook onderzoek onder rond de 20 (maar we overvallen dan gewoon 2x n collegezaal), grotere groep van de andere doelgroep in 1x vinden is iets lastiger
Ik heb toch niks beters te doenquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:49 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
zo boeiend is het niet maar als je graag wil mag je ook hoor
Oh, even op de laptop kijken, misschien pakt de ipad t niet.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:08 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
als t goed is heb ik n youtube link gemaild?
ik heb 2 mailtjes gestuurd? nouja dan pm ik die wel ffquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:11 schreef LieLie het volgende:
[..]
Oh, even op de laptop kijken, misschien pakt de ipad t niet.
Ik heb echt geen link.
Leuk testjequote:Op vrijdag 30 september 2011 21:13 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik heb 2 mailtjes gestuurd? nouja dan pm ik die wel ff
het is wat simplistisch maar we hebben nog 3 tesgroepenquote:
Eigenlijk moet ik nu nog weer kijken wat ik wel en niet goed hebquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:29 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
het is wat simplistisch maar we hebben nog 3 tesgroepenen het is echt zo moeilijk na 1 filmpje idd dat te onthouden allemaal
Ja dat is leuk! En ook om naderhand je antwoorden te vergelijkenquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:30 schreef LieLie het volgende:
Eigenlijk moet ik nu nog weer kijken wat ik wel en niet goed heb
Ik ben echt waardeloos.quote:
Wordfeud: AstridW88quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:38 schreef AnneX het volgende:
Memo, als je nog iemand wil van de doelgroep > 50 ? kun je mij pm'n.
En weer terug uit het hteater.
Het was werkelijk waar Burlesque: http://www.burlesqueglamournight.nl/
De afterparty hebben wij geskipt, want het is rechthoekig - wit en heeft een roodlederen cover en gearriveerd uit de US of Apple.![]()
Anyone fot wordfeud ?
niet in de kroeg gaan zitten spelen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:53 schreef AnneX het volgende:
Tja het wachtwoord klopte dus toch ( van 18 uur) ...
Alleen de nullen lezen als hoofdletter O , tja.
Nu spelen...
Sjiek de friemelquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:43 schreef AnneX het volgende:
Een zwart rokje van glanskatoen, sort of gedrapeerd en een doorzichtig kanten bloes
met lange mouwen en décolleté ( en een hempie eronder).
Géen hakken, want lopen daarop gaat knudde.
Veel mensen hadden er werk van gemaakt.
Altijd leuk om te zien.
Niet in Zwolle in ieder geval.quote:
Ik hoorde vandaag een item daarover bij Tijd voor Twee op Radio2 met Jan Douwe Kroeske.quote:
die houden niet op (alleen komen ze niet meer op de radio voorlopig)quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik hoorde vandaag een item daarover bij Tijd voor Twee op Radio2 met Jan Douwe Kroeske.
Jammer hoor dat die 2 metersessies ook ophouden.
quote:Wat gaat er gebeuren met 2 Meter Sessies nu KinkFM per 1 oktober stopt met bestaan? Die vraag hebben wij de laatste tijd vaak gekregen. Het is een terechte vraag. Het antwoord is echter heel simpel: Wij gaan gewoon door met het maken van schitterende sessies!
Allereerst het slechte nieuws. Het verdwijnen van KinkFM betekent dat 2 Meter Sessies met het radioprogramma 2 meter de lucht in van Jan Douwe Kroeske een podium verliest. En dat is jammer. Of de sessies nog de weg naar de radio zullen vinden in de nabije toekomst kunnen we helaas nu niet zeggen.
Maar we gaan dus wel door met het opnemen van nieuwe 2 Meter Sessies. Net zoals we het afgelopen jaar al hebben gedaan, zullen deze sessies met bekende en veelbelovende bands voor Ziggo abbonee’s te zien zijn op het On-Demand kanaal en op de Youtube-pagina van Ziggo.
NIEUWE WEBSITE
Maar daar blijft het niet bij. 2 Meter Sessies gaat zich nog meer laten zien op het internet. Facebook, Twitter, Spotify én een nieuwe website zullen worden ingezet om onze sessies te verspreiden onder een zo’n groot mogelijke groep muziekliefhebbers.
Momenteel zijn we dan ook druk bezig om onze website (www.2metersessies.nl) te veranderen in een overzichtelijk online platvorm voor onze sessies.
Oké. Dat is in ieder geval nog een positief berichtje er over dan.quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:37 schreef Memento-Mori het volgende:
die houden niet op (alleen komen ze niet meer op de radio voorlopig)
[..]
Grenzen aangeven FTWquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:22 schreef Memento-Mori het volgende:
ik moet morgen werken van 9-13.30 en dan boodschappen en rest van t weekend studiestudiestudie. Werd net gebeld door werk of ik extra uren kon maken of zondag of morgen langer blijven, zei dat ik er morgen op terug zou komen maar kan t me echt niet veroorloven dus het wordt toch n nee
Wat de blonde godin zegt! Boekenquote:
Klinkt chique, AnneX! Heb je een foto van je outfit? maar decolleté heeft alleen een accent aigu op de laatste e hoorquote:Op url=http://forum.fok.nl/topic/1717207/1/51#102567553]vrijdag 30 september 2011 22:43[/url] schreef AnneX het volgende:
Een zwart rokje van glanskatoen, sort of gedrapeerd en een doorzichtig kanten bloes
met lange mouwen en decolleté ( en een hempie eronder).
Géen hakken, want lopen daarop gaat knudde.
Veel mensen hadden er werk van gemaakt.
Altijd leuk om te zien.
Nou voorlopig ga ik nog niet fietsen hoorquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:34 schreef golfer het volgende:
Leuk dat afscheid Lein en nu lekker volop in de leer en de praktijk in je nieuwe ZKH op fietsafstand!
Zal je net zien dat de zomer dan net voorbij is en dat het te koud om te fietsen is.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:36 schreef Leintjeuh het volgende:
Nou voorlopig ga ik nog niet fietsen hoorHopelijk kunnen we voor de kerst in het nieuwe huis wonen
Oh nee hoorquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:38 schreef golfer het volgende:
Zal je net zien dat de zomer dan net voorbij is en dat het te koud om te fietsen is.
Nou, ik vind 3fm qua muziek toch wel een stuk gevarieerder dan 538, Veronica en consorten. Maar inderdaad, de bandbreedte is niet al te groot, een zender als Kink voegt echt wat toe.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:55 schreef borisz het volgende:
Mooi afscheid lein.
Ik vind het jammer dat in het Nederlands radiolandschap zo veel eenheidsworst is. Of het nu 3fm, Q, Saai, Veronica of 538 is, het is met accentsverschil her der toch allemaal eenheidsworst. En of je nu van alternatieve muziek houdt of niet, het was tenminste iets anders in de ether, een unieke zender.
En ja voor 95% van de radioluisteraars is radio puur behang en zal het ze weinig schelen, maar ik vind het jammer dat het klaar is met kink.
dat ja, ook heel leuk van diegene waarvan je het niet had verwachtquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:59 schreef TAV74 het volgende:
@Lein: fijn om zo te voelen dat je gewaardeerd bent door je collega's!
Ja dat is er wel, maar veel te klein. Ik zie 3fm liever weer eens wat meer alternatiever wordenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:59 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nou, ik vind 3fm qua muziek toch wel een stuk gevarieerder dan 538, Veronica en consorten. Maar inderdaad, de bandbreedte is niet al te groot, een zender als Kink voegt echt wat toe.
3fm is vooral buiten prime time een stuk interessanter qua muziekquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:11 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja dat is er wel, maar veel te klein. Ik zie 3fm liever weer eens wat meer alternatiever worden. 3FM is overall nog steeds de betere zender en waar de onbekendere klassiekers nog eens voorbij komen en je hebt DJ's als Rob Stenders die lekker hun gang gaan en het half uur van Kink afspelen en daarbij het nieuws overslaan. Zou bij 538 niet kunnen. Maar toch overall is het een de eenheidsworst groot.
Lekker bezig jijquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 10:28 schreef Den_Haag het volgende:
goedemorgen
Laatste uurtjes Milaan. Over 1,5 dag Barca![]()
En dat voor je verjaardag. Smilequote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:20 schreef TAV74 het volgende:
![]()
Scheidsrechter gevonden die ons wil fluiten, dus we zijn helemaal rond voor de competitie![]()
En nog eenEen beginnende handbalwinkel had een actie waarbij je een volledige teamoutfit kon winnen. En guess what
Inclusief broekjes en sokken
![]()
[ afbeelding ]
Wat gaaf!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:20 schreef TAV74 het volgende:
![]()
Scheidsrechter gevonden die ons wil fluiten, dus we zijn helemaal rond voor de competitie![]()
En nog eenEen beginnende handbalwinkel had een actie waarbij je een volledige teamoutfit kon winnen. En guess what
![]()
[ afbeelding ]
Dan is er altijd nog de derde helft, als die maar goed is.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:41 schreef TAV74 het volgende:
Het gaat allemaal zo goed dat het sportief wel een drama moet worden dit jaar
Stenen engel- thrillerquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:43 schreef AnneX het volgende:
Tja, daar zijn jullie zelf bij.
Als er maar bier is óf is winnen het allerbelangrijkste?
Zeg Krakke... welke boeken heb je gekocht op de boekenmarkt?
* straks weer tijd én rust om te lezen, hoopt ze.
Lekker handballen is het doel, en als het kan winnen. Maar doordat we gepromoveerd zijn zal het wel vooral lekker handballen worden denk ikquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:43 schreef AnneX het volgende:
Tja, daar zijn jullie zelf bij.
Als er maar bier is óf is winnen het allerbelangrijkste?
Ik was ook sporten, we zijn goed bezig!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:19 schreef Sunnythesun het volgende:
Pff sporten met volgelopen holtes en verschrikkelijke slijmlongen valt niet mee. Maar vooral gericht op krachttraining dusMaar wel blij dat ik weer gegaan ben, heb de hele week niets gedaan vanwege mijn verkoudheid die dus nog veel erger was dan vandaag.
Maar goed trekt bij dus gelukkig.
/dagboek
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:21 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik was ook sporten, we zijn goed bezig!*schouderklopjes geeft
Die mag ik nu niet doen, maar dat is mijn probleemzone ook niet, ik heb juist veel beenoefeningen gedaanquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:22 schreef Sunnythesun het volgende:
[..].. ik heb er zelfs 250 buikspieroefeningen uit weten te persen, waarvan 100x met 25 kilo op een apparaat
probleemzones aanpakken FTW!
De blokjes beginnen al door te schemeren, er zit alleen nog net ff te veel vet op om echt leuk te wezen
Iets winnen is coolquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:20 schreef TAV74 het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Hehe daar heb ik ook wel iets van gedaan, maar niet zo veel. Ik begin nu echt dunne beentjes te krijgen dus minder noodzaak voor. Alleen mijn billen/boven kan van bovenbenen nog, dus daar wel wat voor gedaan. En ook best wat arm en borst trouwens. Spierballen hebben weer hun best gedaanquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:26 schreef LieLie het volgende:
[..]
Die mag ik nu niet doen, maar dat is mijn probleemzone ook niet, ik heb juist veel beenoefeningen gedaan
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:34 schreef Bluezz het volgende:
voor de sportdames.
Ik kan nog steeds niet aan aquarob vreesch ik
De meeste van Donna Leon heb ik gelezen. Maar het geeft niet als ik deze al ken.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:01 schreef AnneX het volgende:
Donna Leon heb ik gelezen op Sicilië.
Was leuk, ja.
Als wij elkaar weer tegenkomen, kun je ze krijgen.
Evenals Kellerman.
Die vind ik af en toe wat grof in de misdaden!
Slap, duizelig en dom.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:59 schreef Bluezz het volgende:
Lekker boeken lezen Krak
Hoe voel je je?
Oh ik snap dat wel. Hoewel ik het heerlijk vind, is het voor mij ook bijna te laat geweest. Kon nog nét. Op een gegeven moment ben ik aan de herfst toe en dan vind ik het gewoon niet meer fijn als het ineens weer heel warm wordt. Ik word er alleen maar verkouden van en dan is warmte al helemaal niet prettig.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:23 schreef Bluezz het volgende:
Gister op het werk een pt die zei : nou ik vind er niks meer aan, aan dit weer! Voor mij hoeft het nu niet meer, tis echt te laat
Ik heb ook al veel mensen horen klagen over het weer. Ik vind dat maar raar.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:23 schreef Bluezz het volgende:
Niet dom, rest kan en magen
Tis warm buiten![]()
Lekker in de tuin krantje lezen met koffie.
Gister op het werk een pt die zei : nou ik vind er niks meer aan, aan dit weer! Voor mij hoeft het nu niet meer, tis echt te laat
Ik doe heel rustig, ik kan altijd onderweg omkeren. En ik word niet vertroeteld, maar ik heb net bij de groentejuwelier wel mijn vriendin geknuffeld.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb ook al veel mensen horen klagen over het weer. Ik vind dat maar raar.
Klagende Nederlanders hè
Krak, doe je een beetje rustigEn ik hoop dat je iemand in de buurt hebt om je wat te vertroetelen
Heb je wel lekkere dingetjes gehaald voor jezelf?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:35 schreef krakkemieke het volgende:
Ik doe heel rustig, ik kan altijd onderweg omkeren. En ik word niet vertroeteld, maar ik heb net bij de groentejuwelier wel mijn vriendin geknuffeld.
Broccoli (da's overal goed voorquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heb je wel lekkere dingetjes gehaald voor jezelf?
Ja, ik weet dat het vooral in mijn hoofd zit, zeg maar.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:41 schreef Isabeau het volgende:
O, dat is fijn te horen dat het je goed doet en niet het omgekeerde
Zonnetje helpt ook mee natuurlijk en druiven nomnomnom!
Was ook echt heerlijk!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 14:11 schreef AnneX het volgende:
Vanmiddag bij de importeur op de BBQ en heel veel dingen te vragen die hij kan fixen en ik geen tijd verdoe met teksten en info lezen.
Memo werkt hard en heeft geen tijd voor scrabble.
Steer heeft een invite.
Oh, ik ga DE eens zoeken... En de boodschap. Dus.
De kabeljauw van g klonk heel fijn trouwens. / moest ik nog kwijt.
Heeft de zkh mobiel geen inet?
Handy!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 14:43 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, zwaar beladen fiets met boodschappen binnengehaaldBen zo blij met mijn rekje voorop en het boodschappenkratje wat ik daar mee kan nemen.
4 flessen cola, 2 flessen wijn, 6-pack Leffe en dan nog de gewone boodschappen: geen probleem!![]()
En dit is de Appie geworruh!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:47 schreef golfer het volgende:
Even naar het dorp om bij de slager en de poelier wat goed (kippen)vlees te scoren voor op de BBQ van vanavond.
ik was werken inderdaad hahaquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 14:11 schreef AnneX het volgende:
Ook eens boodschappen doen.
Vanmiddag bij de importeur op de BBQ en heel veel dingen te vragen die hij kan fixen en ik geen tijd verdoe met teksten en info lezen.
Memo werkt hard en heeft geen tijd voor scrabble.
Steer heeft een invite.
Oh, ik ga DE eens zoeken... En de boodschap. Dus.
De kabeljauw van g klonk heel fijn trouwens. / moest ik nog kwijt.
Heeft de zkh mobiel geen inet?
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 15:09 schreef Bluezz het volgende:
Handy!
Ik heb 2 enorme fietstassen (nog uit mn utreg tijd toen ik voor die 2 jongenspubers enorme hoeveelheden boskippen deed en geen auto had) en als je zag wat dáár allemaal in kon
Als ik maandag nog niks gehoord heb, bel ik inderdaad wel even naar de sportschool.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 14:54 schreef FutureFairytale het volgende:
Golfer; heb je al gebeld? misschien helpt dat.
Wowsesquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 15:32 schreef golfer het volgende:
Alle vlees is gesneden en ligt nu lekker te zwemmen in de marinade.
Veel te veel natuurlijk weer:
ribeye, merquezworstjes, kippendij-spiezen, tartaar van biefstuk, biefstuk-spiezen, lamshaasjes en ook nog portobello's.
Je kunt nog aanschuiven.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 15:36 schreef Sunnythesun het volgende:
Wowsesdat is genoeg voor een heel weeshuis
![]()
ooooohquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 15:32 schreef golfer het volgende:
Alle vlees is gesneden en ligt nu lekker te zwemmen in de marinade.
Veel te veel natuurlijk weer:
ribeye, merquezworstjes, kippendij-spiezen, tartaar van biefstuk, biefstuk-spiezen, lamshaasjes en ook nog portobello's.
Neem deet als het hebt, heb het in tropensterkte, 40% geloof ik, werkt geweldig.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:28 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo. opgedoft (nou ja...) voor het surprise feestje voor Thijs broer die 40 is geworden.
Wordt denk ik een tuinfeestje, misschien maar wat antimugspul mee nemen, ze hebben nogal veel muggen in de tuin daar.
Werken niet.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:48 schreef MaximusTG het volgende:
Of zorgen dat je naast iemand staat die lekkerder smaakt. Of van die Citronella kaarsen meenemen, is meteen sfeervol;).
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:15 schreef Pietverdriet het volgende:
Net klaar met eten, dr Who kijken die opgenomen hadden.. HD recorder aan, man nietlief wist de opname uit louter stupiditeit....
Grrrrrrr
Wil jij me voor mevrouw Piet uitmaken?quote:
Vast ook inmiddels wel te downloaden.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:15 schreef Pietverdriet het volgende:
Net klaar met eten, dr Who kijken die opgenomen hadden.. HD recorder aan, man nietlief wist de opname uit louter stupiditeit....
Grrrrrrr
Ik download nietquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:19 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Vast ook inmiddels wel te downloaden.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Ook dat, ja.quote:
Stofzuigerzakken.nl oidquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 14:54 schreef FutureFairytale het volgende:
slap vandaag vanwege buikloop vannacht. groente, fruit, brood en drinken zit er al in en hoop dat t gauw beter gaat want vnv werken in Lunteren tot 1.30u. Ging net stofzuigerzak halen; sta ik bij de kraam, weet ik t merk stofzuiger niet eens wat ik heb... kan straks weer terug en dan nog ff slapen denk want slap. Golfer; heb je al gebeld? misschien helpt dat.
Heb hét gelezen. Buurman doet ook mee. En ook andere zaken hier in de buurt.quote:Op zondag 2 oktober 2011 01:06 schreef golfer het volgende:
Voor Borisz:
http://www.dichtbij.nl/zu(...)-gaat-van-start.aspx
Goeiemorgen!quote:Op zondag 2 oktober 2011 08:02 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Vroeg op om naar het NK Bellydance te gaan kijken, ben benieuwd
Carcassone is heel cool! En ik kan ook scrabbelenquote:Op zondag 2 oktober 2011 01:53 schreef AnneX het volgende:
Nog steeds ben ik bezig met spelen.
Zelfs Carcasonne is digitaal nog steeds leuk.
Afgewisseld met Memo en Borisz aan het scrabbelen!.
Dan is het wel leukquote:Op zondag 2 oktober 2011 09:41 schreef TAV74 het volgende:
![]()
Beregezellig feestje gisteren. Die druif van een broer van me had echt niets door dus die werd bij thuiskomst compleet verrast door het feestje
Leukquote:Op zondag 2 oktober 2011 09:41 schreef TAV74 het volgende:
![]()
Beregezellig feestje gisteren. Die druif van een broer van me had echt niets door dus die werd bij thuiskomst compleet verrast door het feestje
Verslaafd?quote:Op zondag 2 oktober 2011 10:45 schreef PdeHoog het volgende:
Ik word een beetje gek van met name BrownieZe jagen nu op de weerspiegelingen van de iPhone / iPad op het plafond. Allemaal leuk, lief en aardig maar ze beginnen nu te janken als ze die weerspiegeling niet zien. Soms echt een half uur lang
En ze zien andere zonnevlekken en daar gaan ze dan rustig een kwartier naar zitten staren. En vervolgens begint het jankconcert weer. Ik mag hopen dat dit een fase is
![]()
![]()
Zou zomaar kunnenquote:
quote:Op zondag 2 oktober 2011 10:45 schreef PdeHoog het volgende:
Ik word een beetje gek van met name BrownieZe jagen nu op de weerspiegelingen van de iPhone / iPad op het plafond. Allemaal leuk, lief en aardig maar ze beginnen nu te janken als ze die weerspiegeling niet zien. Soms echt een half uur lang
En ze zien andere zonnevlekken en daar gaan ze dan rustig een kwartier naar zitten staren. En vervolgens begint het jankconcert weer. Ik mag hopen dat dit een fase is
![]()
![]()
Barbecuen is gezellig ja! Leuk dat het zulk mooi weer is als je vrij bent.quote:Op zondag 2 oktober 2011 10:46 schreef Isabeau het volgende:
Goedemorgen![]()
Huishouden aan kant, was hangt en nu lekker niets meer doen
Gisteravond op het balkon gebarbecued, was reuze gezellig. Zou bijna zeggen: moeten we vaker doen, maar dat duurt vast minstens een half jaar voor het weer kan.
krak bijna net zo laat wakkerBen je overdag dan ook heel erg moe of voel je je wel uitgerust?
en normaal ga je 's avonds ook vroeg naar bed toch? ik ben veels te vroeg wakker btw haha, altijd na dansen. oooh morgen ga ik met mn moeder naar het Leids Ontzet, kraampjes/mensen kijkenquote:Op zondag 2 oktober 2011 10:54 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Barbecuen is gezellig ja! Leuk dat het zulk mooi weer is als je vrij bent.
Nee, gek genoeg ben ik niet eens extra moe, nu alleen door de pilluh.
Ik val tussen 11 en 12 in slaap.quote:Op zondag 2 oktober 2011 10:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
en normaal ga je 's avonds ook vroeg naar bed toch? ik ben veels te vroeg wakker btw haha, altijd na dansen. oooh morgen ga ik met mn moeder naar het Leids Ontzet, kraampjes/mensen kijken
Dan zeg je foei, in de mand!quote:Op zondag 2 oktober 2011 10:45 schreef PdeHoog het volgende:
![]()
![]()
Katten luisteren bar slechtquote:Op zondag 2 oktober 2011 11:07 schreef Pietverdriet het volgende:
Dan zeg je foei, in de mand!
Honden moet je altijd laten merken dat jij de baas bent en ze vertellen wat ze te doen hebben en te laten. Roedeldieren willen dat zo.
quote:Op zondag 2 oktober 2011 12:12 schreef LieLie het volgende:
Ik heb nog een schaaltje aardbeien uit de tuin gehaald! Op 2 oktober de grootste oogst van het jaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Annexx ik snap het nu![]()
Dat is morgen toch pas, 3 oktober? En haring met wittebrood hoort er ook bij.quote:Op zondag 2 oktober 2011 12:57 schreef AnneX het volgende:
FFT...eet je vanavond hutspot (Leidens ontzet).
ik ga er morgen naartoe. vnv ga ik bbq-en. hutspot vind ik trouwens wat flauw.quote:Op zondag 2 oktober 2011 12:57 schreef AnneX het volgende:
FFT...eet je vanavond hutspot (Leidens ontzet).
quote:Op zondag 2 oktober 2011 13:09 schreef Bluezz het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
quote:Op zondag 2 oktober 2011 13:09 schreef Bluezz het volgende:
Hier is het slapen ook buthttp://www.careforwomen.nl/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Annexx ik snap het nu
We besteden er veel tijd jaquote:Op zondag 2 oktober 2011 14:05 schreef LieLie het volgende:
Kaasje! Wat zijn jullie goed bezig in de casa!
sinds 2008 de overgang?quote:Op zondag 2 oktober 2011 13:35 schreef Bluezz het volgende:
Ja ik weet het tnxMaar meestal is het wel te doen hoor, alleen denk je waarom duurt het zo lang
Ben er al vanaf 2008 mee bezig
Houd het dan nooit op
Het ging verbazend snel voorbij bij mij!quote:Op zondag 2 oktober 2011 13:35 schreef Bluezz het volgende:
Ja ik weet het tnxMaar meestal is het wel te doen hoor, alleen denk je waarom duurt het zo lang
Ben er al vanaf 2008 mee bezig
Houd het dan nooit op
Het is wel erg prettigquote:Op zondag 2 oktober 2011 13:49 schreef Bluezz het volgende:
Ja, die laptop in de tuin, dat lijkt mij nou ook wel eens lekker
Om nou mn hele burootje mee naar buiten te slepen met zo'n enorme kabel eraan
* Bluezz wil draadloos gaan, lijkt me zo handy! En dan een lapje om mobieler te kunnen zijn.... ooit ooit
Hoe oud is opa en wat scheelt er aan hem?quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:00 schreef borisz het volgende:
Hmz.. Gaat niet goed met opa, wil niet zeggen dat het direct afgelopen is maar 2012 halen gaat een hele klus worden. Ik hoop voor opa dat hij snel vredig mag inslapen.
82 en Alzheimer.quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoe oud is opa en wat scheelt er aan hem?
quote:Op zondag 2 oktober 2011 14:53 schreef z80 het volgende:
even de plaatselijke horeca verblijden met mijn komst.
geen zin om eten klaar te maken. dus even bij de mongool langs voor een lopend buffet.
Ja, ons(ik en mijn broertje) herkent hij niet eens meer, dat is al een tijdje zo. Ma en Oma nog wel. Maar de laatste weken is hij alleen maar hard achteruit aan het gaan.quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:15 schreef Sunnythesun het volgende:
Boris dat klinkt alsof opa toe is aan rust.. bah..![]()
Naar is dat lijkt me.. Dan is het ook wel mooi geweest en wens je iemand een pijnloos inslapen gewoon zomaar een keertje.. dat ie gewoon op een dag niet meer wakker wordt.. Dat had ik heel sterk met mijn opa. Die had prostaatkanker en dat ging ineens heel hard.quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:26 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja, ons herkent hij niet eens meer, dat is al een tijdje zo. Maar de laatste weken is hij alleen maar hard achteruit aan het gaan..
Is natuurlijk belangrijk he, elkaar leren kennen enzo.....quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:44 schreef Sunnythesun het volgende:
Hmm ik hoop dat Thijs zo nog in staat is te bbq'en.. die 3e helft duurt nu al 4 uur of zo
Wel fijn dat hij nog gelukkig was. Maar het lijkt me moeilijk ja.quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:45 schreef borisz het volgende:
Ja Opa was docent wiskunde, zat in twee koren, kon geweldig piano spelen. Toen kwam langzaam de aftakeling, dat is niet leuk om mee te maken. Nadat oma naar het ziekenhuis moest kon opa met versnelling het verzorgingshuis in. De eerste jaren in het verzorgingshuis waren relatief gezien nog prima. Hij hoefde niks meer, geen belastingen, bankzaken, etc etc etc. Maakte zijn puzzeltje, hielp mee met koken etc. was een gelukkig man. Dat is ook al een tijdje meer mogelijk. Laatste week slaapt hij alleen maar.
Nja, volgens mij kennen ze elkaar al jaren, maar het bier zal wel gratis zijn of zoquote:Op zondag 2 oktober 2011 15:46 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Is natuurlijk belangrijk he, elkaar leren kennen enzo.....
het is niet om aan te zien, zo slecht en ook nog een rode kaart.quote:
Twas ook een grapje.quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:50 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nja, volgens mij kennen ze elkaar al jaren, maar het bier zal wel gratis zijn of zo![]()
quote:Op zondag 2 oktober 2011 14:48 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
De politie is bezig met een onderzoek naar de overgang van Bloes.
ik weet het, tis heel normaal maar toch moest ik lachenquote:Op zondag 2 oktober 2011 14:53 schreef z80 het volgende:
dus even bij de mongool langs voor een lopend buffet.
ooh... dat zuigtquote:Op zondag 2 oktober 2011 15:00 schreef borisz het volgende:
Hmz.. Gaat niet goed met opa, wil niet zeggen dat het direct afgelopen is maar 2012 halen gaat een hele klus worden. Ik hoop voor opa dat hij snel vredig mag inslapen.
Waar ga je eten?quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:01 schreef LieLie het volgende:
Ik heb al zin in ons etentjeNu nog even in het zonnetje zitten en straks omkleden.
heeft of had?quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:01 schreef krakkemieke het volgende:
voor Bluezz! Mijn moeder heeft het ook al heel lang en ze vraagt zich hetzelfde af.
Naar de molen gefietst, het was heerlijk, maar er leek meer wind te staan dan gisteren.
En toen ik sportte, sliep ik net zo slecht.
gelukkig ben ik niet de enigequote:
oh dat is zo niet leuk als ze je niet meer herkennen...quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:26 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja, ons(ik en mijn broertje) herkent hij niet eens meer, dat is al een tijdje zo. Ma en Oma nog wel. Maar de laatste weken is hij alleen maar hard achteruit aan het gaan..
Ohja!! Leuk!!quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:13 schreef LieLie het volgende:
[..]
De HavixhorstMet m'n ouders. En in m'n nieuwe jurkje
Het is een paar jaar uitgesteld omdat ze hormonen heeft geslikt. Nu wilde ze dat ze dat niet gedaan had.quote:
dit lijkt er meer opquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
That's why ik de natuur zijn gang wil laten gaanquote:Op zondag 2 oktober 2011 17:16 schreef krakkemieke het volgende:
Het is een paar jaar uitgesteld omdat ze hormonen heeft geslikt. Nu wilde ze dat ze dat niet gedaan had.
Groot gelijk! En ik geloof dat ze niet wist dat het alleen uitstel was.quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
That's why ik de natuur zijn gang wil laten gaanHeb denk ik alles erover gelezen wat er voor documentatie over bestaat en het komt ong. allemaal op hetzelfde neer.
Er zijn gemiddelden bekend, zoals Annexx lekker kortmensen die een jaar of 2 last hebben maar er zijn ook uitschieters
Jawel, maar net als andere klachten kan je het wel eens goed zat zijn.quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:26 schreef Bluezz het volgende:
Het is nl ook niet zo dat het je hele dag of nacht bepaald! Zo lijkt het als je het erover hebt natuurlijkMaar 'je went eraan' is echt zo, en meest vd tijd zijn de klachten echt wel te doen.
Bovendien ben ik aardig wat gewend
quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:52 schreef LieLie het volgende:
Ik moet even kwijt dat ik me vet sexy doch chique voel in deze outfit
En dat vindt mn. Lie toch ook wel ...quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:52 schreef LieLie het volgende:
Ik moet even kwijt dat ik me vet sexy doch chique voel in deze outfit
Na-apersquote:Op zondag 2 oktober 2011 18:12 schreef Sunnythesun het volgende:
hihi vergelijkend warenonderzoek: we hadden nog een flesje Hellmans mayonnaise with a touch of garlic uit Wales, lekker spul! Baalde al dat we hier geen Hellmans kunnen kopen (de dressings vonden we ook lekker) En nu zag ik een exact het zelfde flesje Calve met een vleugje knoflook. Ik denk dat kan geen toeval zijn. Dus net eens met elkaar vergeleken en het is idd exact het zelfde spul!![]()
met peren.quote:
Beide Unilever, dus het komt gewoon uit de zelfde fabriekquote:Op zondag 2 oktober 2011 18:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Na-apers
Wij hebben de zaanse pittige mayo ontdekt (ouderwetse gewone rode/gele tube met sambal erdoor) dat smaakje, echt zoooo lekker![]()
ik dacht: ik heb niks gezien, maar ik heb jou helemaal niet op fbquote:Op zondag 2 oktober 2011 18:39 schreef Bluezz het volgende:
Boor ik zette je plaatje met het wasmerkje op mijn fb, het is een hit
En smakelijk.quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:46 schreef borisz het volgende:
Terwijl we aan het eten waren mochten we ook genieten van hoe de kleine een vlieg naar binnen werkte.
Ja, moet ik nodig ook weer eens doen.quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:50 schreef krakkemieke het volgende:
Benen geschoren, zometeen de nagels weer lakken
Maak me gek, gooi je haar losquote:Op zondag 2 oktober 2011 18:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, moet ik nodig ook weer eens doen.
Welke kleur ga je ze lakken?quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, gestoord.quote:Op zondag 2 oktober 2011 19:15 schreef Stereotomy het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)iaanse-mis-ogen.html
Wat een bikkel
Dan had ik het toch goed onthouden.quote:
Ik ook, ik ookquote:Op zondag 2 oktober 2011 18:56 schreef golfer het volgende:
[..]
ja huuuh eng he? zoiets moet toch afschuwelijk pijn doen?quote:Op zondag 2 oktober 2011 19:15 schreef Stereotomy het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)iaanse-mis-ogen.html
Wat een bikkel
Zullen we het samen doen? En dan gaan we daarvoor naar zo'n salon waar van die visjes je eelt wegknagen aan je voeten.quote:
gebruik je geen slaapmasker meer? Dat had je toch een tijdje gedaan meen ik mij te herinneren?quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:09 schreef Stereotomy het volgende:
Halve kamer heringericht, bed zover mogelijk van raam af, eettafel richting raam.
Ik werd elke ochtend zo brak en vroeg wakker, van het licht en van de auto's. Gordijnen vervangen is momenteel geen optie, dus zo even kijken of er veel invloed was van het licht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |