Hey Pino0! Hier ben je dus!quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:18 schreef KrAlex het volgende:
GVD KK EA! Had net in de halve finale gewonnen met 8-2 van een gozer met Torres in de spits. Vlak voor het menutje met de gewonnen coins raak ik verbinding kwijt met de EA servers. Login weer in zie ik dat de wedstrijd helemaal niet heeft geteld en dat ik de halve finale over moet spelen.
Speel ik de halve finale tegen een gozer met allemaal Belgen en in de aanval dus Mertens - Lukaku en Mirallas. Maak in de 90e minuut nog 4-4 voor verlenging maakt die hoerenz**n in de 120e minuut 5-4 door gekanker van mijn keeper.
Ik had dat vorig jaar ook. Lag bij mij aan de modem. Niet alleen m'n XboxLive viel uit maar ook internet van de pc. Modem werd gratis vervangenquote:Op vrijdag 30 september 2011 19:21 schreef Dudeweiser het volgende:
Mijn internet is echt hard verneuktpauperige kwaliteit en snelheid, random disconnects van Live en eerst was het allemaal goed... ik denk dat het door die aidsmodem komt van Ziggo
Hoezo "bedankt IF Van Persie"? Dit is toch gewoon een budget BBVA team?quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:25 schreef Leanishibe het volgende:
http://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#jelV9axMbbync
Bedankt IF Van Persie.![]()
Nu eerst dat nieuwe verdedigen onder de knie krijgen, mijn ass is niet gekicked door een silver team, ze liepen gewoon overal doorheen.
misschien maar eens bellen met Ziggo danquote:Op vrijdag 30 september 2011 19:23 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik had dat vorig jaar ook. Lag bij mij aan de modem. Niet alleen m'n XboxLive viel uit maar ook internet van de pc. Modem werd gratis vervangen
quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:26 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Hoezo "bedankt IF Van Persie"? Dit is toch gewoon een budget BBVA team?
quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:26 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Hoezo "bedankt IF Van Persie"? Dit is toch gewoon een budget BBVA team?
Je manager misschienquote:Op vrijdag 30 september 2011 19:29 schreef Heskeysucks het volgende:
wtf er staat dat iemand zn contract voorbij is die niet eens in het team of wissels staat?
ik kan nu niet beginnen ;s
Ow, dit is beterquote:Op vrijdag 30 september 2011 19:31 schreef Leanishibe het volgende:
http://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#hMQkX8hFbbyQ5
Dit moet em zijn.
DIe nummers RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHquote:Op vrijdag 30 september 2011 19:33 schreef Lindgren. het volgende:
The Big big bang. The reason i'm alive. lalalala
Verbinding maken lukt trouwens niet, psvert.
quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:34 schreef Cara het volgende:
[..]
DIe nummers RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |