quote:Sorry!
We have reached the maximum number of users who can log into FUT Web.
Please try again later
Fer, Oar, Ozbiliz.quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:56 schreef Cara het volgende:
Kan iemand me vertellen wat de beste NL'se silvers zijn?
So far heb ik alleen Cillessen, Vlaar, Landzaat, George Verhaegh, Braafheid en Anita kunnen vinden.
CDM / LW / RW?quote:
Helaas ben ik deze koningen niet tegen gekomen maar klinkt goed. Oar is die rappe toch?quote:
Dat is toch gewoon een land?quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:07 schreef Rijst het volgende:
Mensen die Koreanen en chinezen niet kunnen onderscheiden![]()
een pot nat.quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:07 schreef Rijst het volgende:
Mensen die Koreanen en chinezen niet kunnen onderscheiden![]()
't was gewoon terecht man. Ik was veel beter kneus..quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:18 schreef KrAlex het volgende:
GVD KK EA! Had net in de halve finale gewonnen met 8-2 van een gozer met Torres in de spits. Vlak voor het menutje met de gewonnen coins raak ik verbinding kwijt met de EA servers. Login weer in zie ik dat de wedstrijd helemaal niet heeft geteld en dat ik de halve finale over moet spelen.
Speel ik de halve finale tegen een gozer met allemaal Belgen en in de aanval dus Mertens - Lukaku en Mirallas. Maak in de 90e minuut nog 4-4 voor verlenging maakt die hoerenz**n in de 120e minuut 5-4 door gekanker van mijn keeper.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |