Nice.quote:Op zondag 18 december 2011 21:51 schreef juultje84 het volgende:
Pamela Anderson
[ afbeelding ][ afbeelding ]
nou katy perry had ik echt niet eruit gehaald, mooi lijf maar jeetje zonder al die plamuur en renoveerwerk zijn de celebs echt onherkenbaarquote:
Hoe oud is John eigenlijk? Lookin' good!quote:
John Francis Bongiovi (New Jersey, 2 maart 1962)quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe oud is John eigenlijk? Lookin' good!
Ik snap het niet erg. Ze is nou niet bepaald een slanke den, maar ze heeft wel een sixpack. Volgens de regeltjes kun je geen sixpack hebben boven een bepaald percentage vet. En dat percentage ligt heel laag. Lager dan het percentage dat mevrouw Williams heeft.quote:Op maandag 26 december 2011 19:51 schreef Madame_Paon het volgende:
![]()
Is ze nou nog gespierder geworden?
Lijkt me dat het ook gaat om waar je dat vet hebt. Bij haar zit het overduidelijk in haar kont, love handles en benen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik snap het niet erg. Ze is nou niet bepaald een slanke den, maar ze heeft wel een sixpack. Volgens de regeltjes kun je geen sixpack hebben boven een bepaald percentage vet. En dat percentage ligt heel laag. Lager dan het percentage dat mevrouw Williams heeft.
Zo heyquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
John Francis Bongiovi (New Jersey, 2 maart 1962)
50 dus
Of het is nep.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:03 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Lijkt me dat het ook gaat om waar je dat vet hebt. Bij haar zit het overduidelijk in haar kont, love handles en benen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door mazaru op 27-12-2011 20:28:14 ]Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
What de fuck is dat?quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Of het is nep.
Pas geleden was er op de UK big brother ook zo'n dikke man en die had ook een sixpack.
Die had die via de plastische chirurg gekregen.
[ afbeelding ]
LOLquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:23 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
What de fuck is dat?Haal het weg, haal het weg
Nee, ik geloof ook niet dat zij dat gedaan heeft. Als je die twee vergelijkt, dan is haar sixpack toch een stuk natuurlijker dan die silicone implantaten.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:29 schreef Isabeau het volgende:
Doen mensen dat echt![]()
Lijkt me overigens niet dat Serena Williams dat doet, die heeft dan weliswaar een redelijk vetpercentage, maar sport natuurlijk ook enorm veel.
quote:
quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:15 schreef mazaru het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.__!
Bij het tennissen draai je natuurlijk wel veel met je bovenlijf. Daar kan je ook wel een sixpack van krijgen.
En Jon Bon Jovi.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stephanie Seymour![]()
Gewoon grote cupmaat icm zwaartekracht en weinig ondersteunend bikinitopjequote:Op zaterdag 31 december 2011 10:45 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Wat heeft zij oudevrouwentieten zeg!
Oudevrouwentieten dus.quote:Op zaterdag 31 december 2011 11:15 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Gewoon grote cupmaat icm zwaartekracht en weinig ondersteunend bikinitopje
Helemaal niet.quote:
Welneequote:
Ik vind Miley er prima uitzien eigenlijk...quote:Op zaterdag 31 december 2011 15:45 schreef Madame_Paon het volgende:
Miley Cyrus en Kate Moss moeten wat meer eten.
Het borsthaar vind ik wel aantrekkelijk, maar ik hou niet van baarden.quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:17 schreef Cavalinho het volgende:
Hier heb je hem met gezichtshaar.
[ afbeelding ]
Ik vind Miley heel mooi.quote:Op zaterdag 31 december 2011 15:45 schreef Madame_Paon het volgende:
Miley Cyrus en Kate Moss moeten wat meer eten.
Klopt. Haar bikinitopje is erg ongunstig als je het mij vraagt, dat is alles.quote:Op zaterdag 31 december 2011 15:46 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Helemaal niet.
Van nature grote borsten hangen altijd een beetje i.v.m. de zwaartekracht.
Klopt.quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:39 schreef Tim86 het volgende:
oh dat is die Paulo van Lost..had ik nooit herkend zonder die baard
Ah wat leuk!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |