oh mooie foto'squote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:33 schreef Oognip het volgende:
Nog wat foto's van van de week
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kat in het bakkie!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bewijs van een slapende Lynn in de bench, buiten de kattenbak
[ afbeelding ]
Ik heb dat eerlijk gezegd niet gevraagd... Maar gemengd met convalescence moet het lukken.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:19 schreef ferrari_rood het volgende:
Ach je sneue lana toch
Kon ze de AB niet als spuit krijgen?
Onrustige nacht kun je wel zeggen. Ik ging om 12 uur naar bed, 3:30 ging de wekker om te voeren en daarna weer om 7 uur. Ik heb iets van 1 a 2 uurtjes geslapen in totaalquote:Op zondag 9 oktober 2011 09:52 schreef Rewimo het volgende:
Hoe is het vanmorgen met jou ( onrustige nacht neem ik aan) en de dames?
Lynn is niet ziekig hoorquote:Op zondag 9 oktober 2011 13:02 schreef ElisaB het volgende:
Op dit moment zou ik me geen zorgen maken over volgende week; alles wat ze eten wil is meegenomen.
Ze eet niet moeilijk omdat ze kieskeurig is, maar omdat ze ziekig is. Dus hoppa: erin met dat licht verteerbare
Noem ze Bert en Ernie, dan haal ik ze tenminste niet door elkaarquote:
Hahaquote:Op zondag 9 oktober 2011 13:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Noem ze Bert en Ernie, dan haal ik ze tenminste niet door elkaar![]()
![]()
Ik heb maar een paar zakjes gekregen, inderdaad niet genoeg. Maar goed je hebt wel gelijk en ik ga het haar toch maar geven en dan doe ik er ook een beetje gewoon blikvoer in. Hopen dat ze er in trapt (met convalescence trapte ze er niet in).quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:09 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Wat en rot dagen (en nachten) heb je achter de rug ! Hopelijk zit er binnenkort verbetering in, sterkte ermee.
Ik zou veel makkelijker zijn, als Lynn graag dat voer eet dan krijgt ze het gewoon en daarna zien we weer wel, je hebt nu al genoeg aan je hoofd. Tenzij je niet genoeg gekregen hebt voor twee kittens natuurlijk.
Laat haar maar even een dagje genieten; kan je morgen altijd weer kijken. Die kleine (quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:10 schreef Oognip het volgende:
Ik heb maar een paar zakjes gekregen, inderdaad niet genoeg. Maar goed je hebt wel gelijk en ik ga het haar toch maar geven en dan doe ik er ook een beetje gewoon blikvoer in. Hopen dat ze er in trapt (met convalescence trapte ze er niet in).
Ik heb geen recovery of AD, alleen convalescence en het licht verteerbare. Maar die kleine (quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Laat haar maar even een dagje genieten; kan je morgen altijd weer kijken. Die kleine () zou ik gewoon de hele dag door een beetje AD of Recovery op haar bovenlip smeren. Als ze maar enigszins wil eten, krijgt ze het zo wel binnen. Als ze het laat zitten, dan kan je altijd nog gaan dwangvoederen
Dan moet je ff naar Duitsland rijden, wat Rewimo heeft het wel (of niet meer)quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:24 schreef Oognip het volgende:
Ik heb geen recovery of AD, alleen convalescence en het licht verteerbare. Maar die kleine () krijgt echt niet genoeg binnen dus die gaat verder gedwangvoerd worden
Als ik naar de da moet neem ik dat zeker meequote:Op zondag 9 oktober 2011 13:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dan moet je ff naar Duitsland rijden, wat Rewimo heeft het wel (of niet meer)
Owkee... mocht je nog eens naar de DA gaan, neem dan een paar blikjes mee. Komen altijd goed van pas als iemand niet wil eten
Mooie stevige katertjes geworden Tim en Pimquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:04 schreef Troel het volgende:
[..]
Wat een ukkie was het toen nog
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |