abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102846863
Zo schattig die foto's O+ O+

Ik dacht volgens mij aan die foto van Oscar :)
Spin the wheel of fortune or learn to navigate.
pi_102846981
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 14:33 schreef Oognip het volgende:
Nog wat foto's van van de week
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kat in het bakkie!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bewijs van een slapende Lynn in de bench, buiten de kattenbak :s)
[ afbeelding ]
oh mooie foto's
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
pi_102847027
Die tweede van Moon heb ik al heel lang als bureaubladachtergrond :D
pi_102851302
Zo Lana is bij de dierenarts geweest en ze heeft even een andere kant van zichzelf laten zien :+ Ze heeft een prik gehad tegen de misselijkheid en die deed haar heel zeer. We hebben haar met zijn drieeen tegen gehouden, de dierenarts had dit nog nooit zo meegemaakt in 2 jaar tijd _O-
Maar goed ze is aan de antibiotica voor een week en moet gedwangvoerd blijven worden, ook vannacht.

De eerste lading antibiotica zit/zat er in. Ze spuugde het meteen weer uit. Volgende keer maar met een beetje dwangvoer mengen. Verder heb ik speciaal nat vlees gekregen dat licht verteerbaar is, hopelijk gaat ze dat uit zichzelf eten.

[ Bericht 0% gewijzigd door Oognip op 08-10-2011 19:53:29 ]
pi_102851471
Arme Lana, -O- ik hoop dat het snel gaat werken en het wordt ook weer hard werken en weinig slapen voor jou :*
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_102857112
Ach je sneue lana toch
Kon ze de AB niet als spuit krijgen?
pi_102857431
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 22:19 schreef ferrari_rood het volgende:
Ach je sneue lana toch
Kon ze de AB niet als spuit krijgen?
Ik heb dat eerlijk gezegd niet gevraagd... Maar gemengd met convalescence moet het lukken.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 9 oktober 2011 @ 09:52:27 #158
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_102867161
Hoe is het vanmorgen met jou ( onrustige nacht neem ik aan :O ) en de dames?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_102868960
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 09:52 schreef Rewimo het volgende:
Hoe is het vanmorgen met jou ( onrustige nacht neem ik aan :O ) en de dames?
Onrustige nacht kun je wel zeggen. Ik ging om 12 uur naar bed, 3:30 ging de wekker om te voeren en daarna weer om 7 uur. Ik heb iets van 1 a 2 uurtjes geslapen in totaal :') Maar goed maakt niet uit als het nodig is.
Lana is 34 gram afgevallen sinds gister en Lynn doet gezellig mee met 30 gram :(
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 9 oktober 2011 @ 11:44:50 #160
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_102869066
-O-
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_102869741
Ik heb net wat vis gekookt in de hoop dat beide dames dat wel gaan eten. Lynn at het goed, Lana at het ook wel maar niet veel. Ik heb gister ook wat speciaal licht verteerbaar vlees gekregen van de da, ook dat eet Lana wel maar ook te weinig en Lynn eet dat goed als ze de kans krijgt. Lynn valt puur af doordat ze het gewone blikvoer niet eet omdat ze het niet lekker ( :?) vindt.
Van de coordinator moet ik haar toch gaan dwangvoeren om uitdroging te voorkomen. Of ik kan ervoor kiezen dat ik haar ook wat van het licht verteerbare vlees geef maar eigenlijk wil ik dat niet omdat ik bang ben dat ze het gewone vlees dan helemaal niet meer gaat eten -O-
  zondag 9 oktober 2011 @ 13:02:12 #162
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_102871130
Op dit moment zou ik me geen zorgen maken over volgende week; alles wat ze eten wil is meegenomen.

Ze eet niet moeilijk omdat ze kieskeurig is, maar omdat ze ziekig is. Dus hoppa: erin met dat licht verteerbare :Y
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_102871207
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 13:02 schreef ElisaB het volgende:
Op dit moment zou ik me geen zorgen maken over volgende week; alles wat ze eten wil is meegenomen.

Ze eet niet moeilijk omdat ze kieskeurig is, maar omdat ze ziekig is. Dus hoppa: erin met dat licht verteerbare :Y
Lynn is niet ziekig hoor :) Dat is Lana.
  zondag 9 oktober 2011 @ 13:04:35 #164
33954 ElisaB
pi_102871240
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 13:03 schreef Oognip het volgende:
Lynn is niet ziekig hoor :) Dat is Lana.
Noem ze Bert en Ernie, dan haal ik ze tenminste niet door elkaar :@ 8)7 _O-
pi_102871394
Wat en rot dagen (en nachten) heb je achter de rug ! Hopelijk zit er binnenkort verbetering in, sterkte ermee.
Ik zou veel makkelijker zijn :@ , als Lynn graag dat voer eet dan krijgt ze het gewoon en daarna zien we weer wel, je hebt nu al genoeg aan je hoofd. Tenzij je niet genoeg gekregen hebt voor twee kittens natuurlijk.
pi_102871416
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 13:04 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Noem ze Bert en Ernie, dan haal ik ze tenminste niet door elkaar :@ 8)7 _O-
Haha _O- ik ben ook vaak in de war met die namen en dan heeft MM nog eens een Rhana _O-
Ik noem Lana gewoon vaak 'die kleine' dat is een stuk makkelijker :@
pi_102871457
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 13:09 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Wat en rot dagen (en nachten) heb je achter de rug ! Hopelijk zit er binnenkort verbetering in, sterkte ermee.
Ik zou veel makkelijker zijn :@ , als Lynn graag dat voer eet dan krijgt ze het gewoon en daarna zien we weer wel, je hebt nu al genoeg aan je hoofd. Tenzij je niet genoeg gekregen hebt voor twee kittens natuurlijk.
Ik heb maar een paar zakjes gekregen, inderdaad niet genoeg. Maar goed je hebt wel gelijk en ik ga het haar toch maar geven en dan doe ik er ook een beetje gewoon blikvoer in. Hopen dat ze er in trapt (met convalescence trapte ze er niet in).
  zondag 9 oktober 2011 @ 13:16:03 #168
33954 ElisaB
pi_102871639
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 13:10 schreef Oognip het volgende:

Ik heb maar een paar zakjes gekregen, inderdaad niet genoeg. Maar goed je hebt wel gelijk en ik ga het haar toch maar geven en dan doe ik er ook een beetje gewoon blikvoer in. Hopen dat ze er in trapt (met convalescence trapte ze er niet in).
Laat haar maar even een dagje genieten; kan je morgen altijd weer kijken. Die kleine ( ^O^ ) zou ik gewoon de hele dag door een beetje AD of Recovery op haar bovenlip smeren. Als ze maar enigszins wil eten, krijgt ze het zo wel binnen. Als ze het laat zitten, dan kan je altijd nog gaan dwangvoederen :)
pi_102871967
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 13:16 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Laat haar maar even een dagje genieten; kan je morgen altijd weer kijken. Die kleine ( ^O^ ) zou ik gewoon de hele dag door een beetje AD of Recovery op haar bovenlip smeren. Als ze maar enigszins wil eten, krijgt ze het zo wel binnen. Als ze het laat zitten, dan kan je altijd nog gaan dwangvoederen :)
Ik heb geen recovery of AD, alleen convalescence en het licht verteerbare. Maar die kleine ( _O-) krijgt echt niet genoeg binnen dus die gaat verder gedwangvoerd worden :)
  zondag 9 oktober 2011 @ 13:27:41 #170
33954 ElisaB
pi_102872101
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 13:24 schreef Oognip het volgende:
Ik heb geen recovery of AD, alleen convalescence en het licht verteerbare. Maar die kleine ( _O-) krijgt echt niet genoeg binnen dus die gaat verder gedwangvoerd worden :)
Dan moet je ff naar Duitsland rijden, wat Rewimo heeft het wel (of niet meer) _O-

Owkee... mocht je nog eens naar de DA gaan, neem dan een paar blikjes mee. Komen altijd goed van pas als iemand niet wil eten :Y
pi_102873169
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 13:27 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Dan moet je ff naar Duitsland rijden, wat Rewimo heeft het wel (of niet meer) _O-

Owkee... mocht je nog eens naar de DA gaan, neem dan een paar blikjes mee. Komen altijd goed van pas als iemand niet wil eten :Y
Als ik naar de da moet neem ik dat zeker mee :Y
  zondag 9 oktober 2011 @ 14:04:22 #172
35189 Troel
scherp en bot
pi_102873398
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 16:46 schreef Oognip het volgende:

[..]

Moon :D
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een ukkie was het toen nog :o

troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_102874519
Wat zijn ze gegroeid :D
pi_102876537
Nog altijd druk met dwangvoeren dus -O- , ik hoop dat ze snel zelf willen eten.
Voor jou een :* voor al je inspanningen.
pi_102876572
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 14:04 schreef Troel het volgende:

[..]

Wat een ukkie was het toen nog :o

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie stevige katertjes geworden Tim en Pim *;
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties