http://www.nu.nl/media/26(...)vestigt-ontslag.htmlquote:"De Telegraaf is de beste nieuwskrant van Nederland. Ik betreur de vertrouwensbreuk die is ontstaan", aldus Koolhoven, die 25 jaar voor De Telegraaf heeft gewerkt.
quote:
Jij kan ook geen topic uit zichzelf op slot laten gaan hequote:
quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:36 schreef Nembrionic het volgende:
Muahahahaha wat een faaluitspraak!
[..]
http://www.nu.nl/media/26(...)vestigt-ontslag.html
Het is wel een vicieuze cirkel zo. Verslaggevers zijn zo slecht dat ze niet eens doorhebben dat die krant zo slecht is, en die krant is weer zo slecht omdat die verslaggevers zo slecht zijn.quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:36 schreef Nembrionic het volgende:
Muahahahaha wat een faaluitspraak!
[..]
http://www.nu.nl/media/26(...)vestigt-ontslag.html
note + 48 uurs ban!!quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:36 schreef Bart het volgende:
[..]
[..]
Jij kan ook geen topic uit zichzelf op slot laten gaan he.
Ik heb nog geen TR's gezien dat men er last van heeft, dus neequote:Op vrijdag 30 september 2011 13:39 schreef CaLeX het volgende:
[..]
note + 48 uurs ban!!
Zoiets moet je in de kiem smoren
Netjes hoorquote:Op vrijdag 30 september 2011 13:27 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Hij zocht een plekje rechts voor in de tram, je weet wel, die plekken waar je tegen een sticker aan kijkt dat ze voor gehandicapten, ouderen en zwangeren zijn. En dat opstaan voor zulke mensen geen schande is.
Maar die deze ook allemaal alsof ze blind waren dus riep ik hem maar naast mij :p Hij vroeg of hij in de goede tram zat en van het een kwam het ander.
Ben best wel impressed van dat alles
Soms wil je iets posten wat gelezen wordt. Als je dan de laatste of één-na-laatste post hebt, dan leest niemand dat meer. Kun je hem beter dichtgooien en opnieuw beginnenquote:Op vrijdag 30 september 2011 13:36 schreef Bart het volgende:
[..]
[..]
Jij kan ook geen topic uit zichzelf op slot laten gaan he.
ff een TRetje doen danquote:Op vrijdag 30 september 2011 13:40 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik heb nog geen TR's gezien dat men er last van heeft, dus nee.
Het viel me gewoon al vaker op, heb er verder geen oordeel over hoor.
Gewoon water in de vriezer gooien noem jij een gave?quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Op zich ook een gave als je ijs naar niets kan laten smaken
quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Op zich ook een gave als je ijs naar niets kan laten smaken
dan weet je dat het nergens naar smaakt, Diaan head een bepaalde verwachting die niet waargemaakt werdquote:Op vrijdag 30 september 2011 13:43 schreef Bart het volgende:
[..]
Gewoon water in de vriezer gooien noem jij een gave?
True, true!quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Soms wil je iets posten wat gelezen wordt. Als je dan de laatste of één-na-laatste post hebt, dan leest niemand dat meer. Kun je hem beter dichtgooien en opnieuw beginnen
cool verhaalquote:Op vrijdag 30 september 2011 13:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Netjes hoor
Ik vind het soms wel een beetje lastig met blinde mensen. Zeker bij het oversteken enzo. Je ziet wel eens interviews en de éne zegt dat ze niet geholpen willen worden want dan hebben ze het gevoel dat ze gehandicapt/minderwaardig zijn, en anderen willen juist wel geholpen worden.
Ik kwam ooit terug uit Canada en toen sprak een veteraan mij aan over de trein.
Was van één of andere airborne division. Uiteindelijk ook mee aan de praat geraakt. Hij had in Belgie gevochten en was uiteindelijk gewond geraakt nadat er een V1-raket ergens in zijn buurt neerkwam. Maatjes dood enzo.
Hij was in Nederland om met oude maatjes naar Belgie te rijden voor één of andere (op)tocht.
Ik heb 'm naar de trein gelopen, zijn kaartjes voor 'm gekocht en hem op de goede trein gezet
Hij heette Walter, zijn achternaam ben ik helaas kwijt. Maar het was een Indianennaam.
Anders had ik 'm nog wel even gegoogeld ofzo.
Die man is me ook altijd wel bijgebleven
Wat tof zeg!!quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Netjes hoor
Ik vind het soms wel een beetje lastig met blinde mensen. Zeker bij het oversteken enzo. Je ziet wel eens interviews en de éne zegt dat ze niet geholpen willen worden want dan hebben ze het gevoel dat ze gehandicapt/minderwaardig zijn, en anderen willen juist wel geholpen worden.
Was van één of andere airborne division. Uiteindelijk ook mee aan de praat geraakt. Hij had in Belgie gevochten en was uiteindelijk gewond geraakt nadat er een V1-raket ergens in zijn buurt neerkwam. Maatjes dood enzo.
Hij was in Nederland om met oude maatjes naar Belgie te rijden voor één of andere (op)tocht.
Ik heb 'm naar de trein gelopen, zijn kaartjes voor 'm gekocht en hem op de goede trein gezet
Hij heette Walter, zijn achternaam ben ik helaas kwijt. Maar het was een Indianennaam.
Dan is het goed...quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:40 schreef Bart het volgende:
[..]
Het viel me gewoon al vaker op, heb er verder geen oordeel over hoor.
Je weet zeker dat je geen vrouw bent?quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:42 schreef CaLeX het volgende:
[..]
ff een TRetje doen dan
Ik zou een slechte mod zijn, ik ben blind voor argumentatie om geen ban te geven
Nem +1quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Netjes hoor
Je gaat me hier toch niet uitdagen he?quote:
Ik heb wel 18 paar schoenenquote:Op vrijdag 30 september 2011 13:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je weet zeker dat je geen vrouw bent?
mooiboy alertquote:
Ik wist dat je het niet kan nalaten om te reageren...quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:02 schreef Bart het volgende:
[..]
Je gaat me hier toch niet uitdagen he?
Dat wist ik ook van jou. Niet zo vreemd aangezien het hele doel van een forum is om op elkaar te reagerenquote:Op vrijdag 30 september 2011 14:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wist dat je het niet kan nalaten om te reageren...
En je wilt nu dus ook weer het laatste woord in deze hebben.quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:16 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat wist ik ook van jou. Niet zo vreemd aangezien het hele doel van een forum is om op elkaar te reageren.
Ik haal de 10 ook wel denk ik. Tenzij verschillende soorten sportschoenen niet meetellen. Aparte schoenen voor gras/kunstgras/zaal voetbal en verschillende ondergronden tennis schiet al aardig op...quote:
quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
18 paar?? Zoveel heb ik niet eens...
Zolang jij nog op mij blijft reageren kan ik hetzelfde van jou zeggenquote:Op vrijdag 30 september 2011 14:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En je wilt nu dus ook weer het laatste woord in deze hebben.
Ook voorspelbaar...
Ik heb topics geleden al laten weten wat ik vind/wil en dat verhaal ken je dus.quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:27 schreef Bart het volgende:
[..]
Zolang jij nog op mij blijft reageren kan ik hetzelfde van jou zeggen. Dus wat is je doel nu eigenlijk? Dat ik hier helemaal niet meer reageer?
Zo gek is dat toch niet? Er zijn er al een heleboel geweest en er zullen er nog veel volgen...quote:
Ik word gewoon een beetje moe van het gemiep.quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zo gek is dat toch niet? Er zijn er al een heleboel geweest en er zullen er nog veel volgen...
Dat begreep ik welquote:Op vrijdag 30 september 2011 14:42 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik word gewoon een beetje moe van het gemiep.
Scrabble is veel leuker. Woorden strategisch neerleggen om de woord- en letterpremies ten volle uit te buiten.quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:45 schreef Nembrionic het volgende:
Kijk, helemaal eens:
Zwols café verbiedt Wordfeud
http://www.nu.nl/games/2629485/zwols-cafe-verbiedt-wordfeud.html
Gooi gewoon een echt scrabblebord neer. Dat is net zo leuk als op je telefoon..al dan niet leuker.
Ik snap je wel, sorryquote:Op vrijdag 30 september 2011 14:42 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik word gewoon een beetje moe van het gemiep.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bovendien heb ik ook niets met Angry Birds. Dat is het meest nichterige spelletje ooit.quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:52 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Scrabble is veel leuker. Woorden strategisch neerleggen om de woord- en letterpremies ten volle uit te buiten.
Ik trek ook altijd mijn pumps er bij aan als ik het speel...quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:56 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Bovendien heb ik ook niets met Angry Birds. Dat is het meest nichterige spelletje ooit.
Jij bent iemand die graag iets in z'n handen houdt als 'ie speelt?quote:Geef mij maar een PlayStation 3/XBOX 360 met 1PS- en 3PS-spelletjes.
Beter een goede buur dan een verre vriend toch?quote:Op vrijdag 30 september 2011 15:00 schreef Soempie het volgende:
Sven is begonnen met het opknappen van de tuin.Een buurman gaat ons matsen met het leggen van gras en het verwijderen van meters onkruid. Best handig een tuinman in de straat.
Had ik een iPhone5, had ik zelfs Uggs erbij gedragen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik trek ook altijd mijn pumps er bij aan als ik het speel...
Joysticks en de laatste jaren ook schaakstukken (virtueel, miniatuur of zelfs uitvergroot).quote:Jij bent iemand die graag iets in z'n handen houdt als 'ie speelt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanavond voor de afwisseling een whiskyproeverijquote:Op vrijdag 30 september 2011 15:03 schreef Soempie het volgende:
Soms wel he.
Wat gaan jullie het weekend doen?
Naar de Furieade. En ik had volgens mij nog wat morgen maar ik weet niet meer wat.quote:Op vrijdag 30 september 2011 15:03 schreef Soempie het volgende:
Soms wel he.
Dat kan ook gewoon met Wordfeud hoor.quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:52 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Scrabble is veel leuker. Woorden strategisch neerleggen om de woord- en letterpremies ten volle uit te buiten.
Morgenvroeg naar voetbal en kijken of we kaartjes kunnen scoren voor voorstelling van Theo Maassen. Zondag ga ik met de kinderen + schoonzus met kinderen in de trein naar het Dolfinarium voor Dora en Diego fandag!quote:Op vrijdag 30 september 2011 15:03 schreef Soempie het volgende:
Soms wel he.
quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En je wilt nu dus ook weer het laatste woord in deze hebben.
Ook voorspelbaar...
Dat lijkt me best wel leuk.quote:
Ja, leuks dorpsfeest. Helaas is de de lokale discotheek gesloten(overgenomen maar nog geen vergunningen dus niet open) dus we hebben geen "Hollandsche Avond" wat een traditie was.quote:Op vrijdag 30 september 2011 15:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Even gecheckt en dat lijkt me wel leuk.
Prima weer er ook voor...
Yeps.quote:Op vrijdag 30 september 2011 15:19 schreef Soempie het volgende:
Heeft Theo Maassen een nieuwe voorstelling?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Tof. Hoop dat het jullie lukt kaarten te krijgen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 15:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Yeps.Volgens de site van theater in Enschede is hij daar al uitverkocht. Voor Hengelo begint morgen de voorverkoop.
Speellijst:
http://www.theomaassen.nl/spelen.php
Niet die presentatie van De Dijk?quote:Op vrijdag 30 september 2011 15:09 schreef Nembrionic het volgende:
En ik had volgens mij nog wat morgen maar ik weet niet meer wat.
Eeh nee. Ik dacht zelfs dat die al geweest was?quote:Op vrijdag 30 september 2011 15:29 schreef Soempie het volgende:
[..]
Niet die presentatie van De Dijk?
Lekker vol weekend weer MM.
Aangezien 3 oktober op maandag valt is het hele weekend overal in Leiden wel wat te beleven...quote:Op vrijdag 30 september 2011 15:03 schreef Soempie het volgende:
Soms wel he.
Een verre buur is nog beter dan een goede vriend.quote:Op vrijdag 30 september 2011 15:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Beter een goede buur dan een verre vriend toch?
wel grappig, naast die sleper die je op de website ziet heb ik ook nog wel eens een nacht langszij gelegen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 15:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Naar de Furieade. En ik had volgens mij nog wat morgen maar ik weet niet meer wat.
Wow, maar idd die moeder...quote:Op vrijdag 30 september 2011 15:19 schreef Nembrionic het volgende:
En..mag ik jullie deze pauper voorschotelen?
Vooral die moeder
Dat kan. Smit Tak zit in Maassluis en ja, die hebben overal dit soort vaartuigen liggenquote:Op vrijdag 30 september 2011 16:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
wel grappig, naast die sleper die je op de website ziet heb ik ook nog wel eens een nacht langszij gelegen.
Heb je het nu over het schip waar jij op zat?quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dit is geen varend schip meer, dat ligt er om museum te worden (ofzo). Het was een grote zeesleper maar het wordt nu gerestaureerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |