http://www.nu.nl/media/26(...)vestigt-ontslag.htmlquote:"De Telegraaf is de beste nieuwskrant van Nederland. Ik betreur de vertrouwensbreuk die is ontstaan", aldus Koolhoven, die 25 jaar voor De Telegraaf heeft gewerkt.
quote:
Jij kan ook geen topic uit zichzelf op slot laten gaan hequote:
quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:36 schreef Nembrionic het volgende:
Muahahahaha wat een faaluitspraak!
[..]
http://www.nu.nl/media/26(...)vestigt-ontslag.html
Het is wel een vicieuze cirkel zo. Verslaggevers zijn zo slecht dat ze niet eens doorhebben dat die krant zo slecht is, en die krant is weer zo slecht omdat die verslaggevers zo slecht zijn.quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:36 schreef Nembrionic het volgende:
Muahahahaha wat een faaluitspraak!
[..]
http://www.nu.nl/media/26(...)vestigt-ontslag.html
note + 48 uurs ban!!quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:36 schreef Bart het volgende:
[..]
[..]
Jij kan ook geen topic uit zichzelf op slot laten gaan he.
Ik heb nog geen TR's gezien dat men er last van heeft, dus neequote:Op vrijdag 30 september 2011 13:39 schreef CaLeX het volgende:
[..]
note + 48 uurs ban!!
Zoiets moet je in de kiem smoren
Netjes hoorquote:Op vrijdag 30 september 2011 13:27 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Hij zocht een plekje rechts voor in de tram, je weet wel, die plekken waar je tegen een sticker aan kijkt dat ze voor gehandicapten, ouderen en zwangeren zijn. En dat opstaan voor zulke mensen geen schande is.
Maar die deze ook allemaal alsof ze blind waren dus riep ik hem maar naast mij :p Hij vroeg of hij in de goede tram zat en van het een kwam het ander.
Ben best wel impressed van dat alles
Soms wil je iets posten wat gelezen wordt. Als je dan de laatste of één-na-laatste post hebt, dan leest niemand dat meer. Kun je hem beter dichtgooien en opnieuw beginnenquote:Op vrijdag 30 september 2011 13:36 schreef Bart het volgende:
[..]
[..]
Jij kan ook geen topic uit zichzelf op slot laten gaan he.
ff een TRetje doen danquote:Op vrijdag 30 september 2011 13:40 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik heb nog geen TR's gezien dat men er last van heeft, dus nee.
Het viel me gewoon al vaker op, heb er verder geen oordeel over hoor.
Gewoon water in de vriezer gooien noem jij een gave?quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Op zich ook een gave als je ijs naar niets kan laten smaken
quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Op zich ook een gave als je ijs naar niets kan laten smaken
dan weet je dat het nergens naar smaakt, Diaan head een bepaalde verwachting die niet waargemaakt werdquote:Op vrijdag 30 september 2011 13:43 schreef Bart het volgende:
[..]
Gewoon water in de vriezer gooien noem jij een gave?
True, true!quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Soms wil je iets posten wat gelezen wordt. Als je dan de laatste of één-na-laatste post hebt, dan leest niemand dat meer. Kun je hem beter dichtgooien en opnieuw beginnen
cool verhaalquote:Op vrijdag 30 september 2011 13:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Netjes hoor
Ik vind het soms wel een beetje lastig met blinde mensen. Zeker bij het oversteken enzo. Je ziet wel eens interviews en de éne zegt dat ze niet geholpen willen worden want dan hebben ze het gevoel dat ze gehandicapt/minderwaardig zijn, en anderen willen juist wel geholpen worden.
Ik kwam ooit terug uit Canada en toen sprak een veteraan mij aan over de trein.
Was van één of andere airborne division. Uiteindelijk ook mee aan de praat geraakt. Hij had in Belgie gevochten en was uiteindelijk gewond geraakt nadat er een V1-raket ergens in zijn buurt neerkwam. Maatjes dood enzo.
Hij was in Nederland om met oude maatjes naar Belgie te rijden voor één of andere (op)tocht.
Ik heb 'm naar de trein gelopen, zijn kaartjes voor 'm gekocht en hem op de goede trein gezet
Hij heette Walter, zijn achternaam ben ik helaas kwijt. Maar het was een Indianennaam.
Anders had ik 'm nog wel even gegoogeld ofzo.
Die man is me ook altijd wel bijgebleven
Wat tof zeg!!quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Netjes hoor
Ik vind het soms wel een beetje lastig met blinde mensen. Zeker bij het oversteken enzo. Je ziet wel eens interviews en de éne zegt dat ze niet geholpen willen worden want dan hebben ze het gevoel dat ze gehandicapt/minderwaardig zijn, en anderen willen juist wel geholpen worden.
Was van één of andere airborne division. Uiteindelijk ook mee aan de praat geraakt. Hij had in Belgie gevochten en was uiteindelijk gewond geraakt nadat er een V1-raket ergens in zijn buurt neerkwam. Maatjes dood enzo.
Hij was in Nederland om met oude maatjes naar Belgie te rijden voor één of andere (op)tocht.
Ik heb 'm naar de trein gelopen, zijn kaartjes voor 'm gekocht en hem op de goede trein gezet
Hij heette Walter, zijn achternaam ben ik helaas kwijt. Maar het was een Indianennaam.
Dan is het goed...quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:40 schreef Bart het volgende:
[..]
Het viel me gewoon al vaker op, heb er verder geen oordeel over hoor.
Je weet zeker dat je geen vrouw bent?quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:42 schreef CaLeX het volgende:
[..]
ff een TRetje doen dan
Ik zou een slechte mod zijn, ik ben blind voor argumentatie om geen ban te geven
Nem +1quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Netjes hoor
Je gaat me hier toch niet uitdagen he?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |