Dit is precies dezelfde post als vanmiddag...quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:00 schreef akadoenka het volgende:
Mijn kittens spelen vaak met elkaar, soms gaat het er mijn inziens heftig aan toe.
Een enkele keer krabben ze elkaar ook met hun poten in de ogen, daar lijkt het op.
Dan hoor je wel eens een piep.
Dat moet toch wel ontzettend zeer doen? Of hebben ze een bescherming om het netvlies?
En kan met dit stoeien schade optreden aan het oog?
Dat doe ik ookquote:Op maandag 3 oktober 2011 17:38 schreef ElisaB het volgende:
Als twee poezen het samen op zich al zo goed doen, dan zou ik me er vooral maar niet teveel mee bemoeien
Tegelijk aandacht geven, maar oof af en toe los van elkaar (desnoods na elkaar en in elkaars zicht, zodat ze zien dat je ze allebei lief vindt)
Je kan er zelfs op gaan staan (of per ongeluk tussen de koelkastdeur klemmen, weet ik tegenwoordig uit ervaringquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:14 schreef akadoenka het volgende:
Mijn vriendin is net tegen een kitten aangelopen. Gewoon zacht lopend.
Beestje piepte redelijk hard en schoot onder de bank.
Hij is daar vrij snel weer onderuit gekropen. Speelt nu alweer een uur normaal met zijn vriendje.
Hoe gevaarlijk is het als je tegen een katje aan loopt? En als ze gewoon spelen is er neem ik aan niks aan de hand?
Lijk twel nog wat bang, maargoed dat is logisch en zal vanzelf wel weg gaan gok ik. Hoelang duurt dat normaliter?
Of staartje tussen de ijskast, opsluiten in de vaatwasser, pootje tussen de vaatwasser...quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je kan er zelfs op gaan staan (of per ongeluk tussen de koelkastdeur klemmen, weet ik tegenwoordig uit ervaring). Ze schrikken, zijn kwetsbaar enerzijds, maar flexibel als de pest anderzijds. Als poes weer gewoon aan het spelen is, dan is er niets meer aan de hand en hoef je je volgens mij geen zorgen te maken
Ja, natuurlijk wel.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:09 schreef akadoenka het volgende:
Die kitten van ons die sprong net van de krabpaal tegen een stoel. Hing vast met de nagels in mijn jas en is daarna omlaag gevallen.
Kan zo'n beestje tegen die klap tegen de stoel?
Is het krabben vooral waar je het vlooienspul gedaan hebt? Volgens mij is dat door de rare geur, niets anders.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:03 schreef akadoenka het volgende:
Hoe werkt ontvlooien bij een kat? Deze onze zijn net ontvlooid.
Nu zijn ze erg onrustig en krabben zich veel meer dan voor heen.
Is dat correct?
Hebben ze vlooien? Kam ze eens.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:11 schreef akadoenka het volgende:
Nee, over het gehele lichaam is het meer RenRen.
Lijkt wel of de vlooien los komen oid.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 09:49 schreef Catch22- het volgende:
akadoenka; je maakt je echt veel te druk... Als er echt wat mis is, merk je dat wel..
Stiekem begin ik te denken dat je trolled
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |