Ja, wel als Iniesta, Xavi en Fabregas fit zijn.quote:Op zondag 11 december 2011 23:31 schreef wolfrolf het volgende:
Maar, ik ben niet helemaal op de hoogte.. is David Villa uit de gratie geraakt ten faveure van Alexis?
... Maar niet voor Barcelona...quote:Op maandag 12 december 2011 00:35 schreef wolfrolf het volgende:
Sneu voor Villa dan. Is een steengoeie speler.
Tja, dat is Barca, er verdwijnen daar behoorlijk wat spelers via de achterdeur. Netjes of nietquote:Op maandag 12 december 2011 00:35 schreef wolfrolf het volgende:
Sneu voor Villa dan. Is een steengoeie speler.
Ronaldinho, Heny, Eto'o, Yaya Touré, Zlatan.... etc, etc.quote:Op maandag 12 december 2011 01:02 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Tja, dat is Barca, er verdwijnen daar behoorlijk wat spelers via de achterdeur. Netjes of niet
Ronaldo, Maradona, Kluivert....quote:Op maandag 12 december 2011 01:04 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ronaldinho, Heny, Eto'o, Yaya Touré, Zlatan.... etc, etc.
Neuhj!!quote:
Ook Pedro is geen basisspeler dit seizoen. Het is goed dat er veel concurrentie is voorin, gelijkwaardige spelers. Sanchez, Pedro, Villa, Afellay laat ze elkaar maar scherp houden.quote:Op maandag 12 december 2011 07:30 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Neuhj!!
Maargoed, ondanks dat het er bij hoort is het wel klote. Villa zit er nog geen 2 volle seizoenen, speelt goed en wordt 2e keus. Ik vInd het jammer
Ik heb het al vaker gemeld dat Villa niet bij Barca past maar toen werd ik zowat voor gek verklaard, hele goede voetballer maar mist net de handelingssnelheid voor het combinatiespel in het tempo zoals Barca dat speelt voorin, Pedro doet dat beter, Sanchez vind ik nog te vroeg om een oordeel over te vellen.quote:Op maandag 12 december 2011 07:30 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Neuhj!!
Maargoed, ondanks dat het er bij hoort is het wel klote. Villa zit er nog geen 2 volle seizoenen, speelt goed en wordt 2e keus. Ik vInd het jammer
Mwah. Imho is Villa absoluut geschikt als Barca spits. Pep heeft hem niet voor niets zo vaak in de MVP basis gezetquote:Op maandag 12 december 2011 10:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb het al vaker gemeld dat Villa niet bij Barca past maar toen werd ik zowat voor gek verklaard, hele goede voetballer maar mist net de handelingssnelheid voor het combinatiespel in het tempo zoals Barca dat speelt voorin, Pedro doet dat beter, Sanchez vind ik nog te vroeg om een oordeel over te vellen.
Nou staat dit op nusport.nl, maar Real heeft een wedstrijd minder gespeeld.quote:rang team gesp gew gel verl pnt voor - tegen
1 Barcelona 16 11 4 1 37 50 - 8
2 Real Madrid 15 12 1 2 37 50 - 13
Hij speelt bijna nooit in de spits maar op links, ik zeg ook niet dat hij er niets van kan, hij is heel goed maar mist net ietsquote:Op maandag 12 december 2011 11:15 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Mwah. Imho is Villa absoluut geschikt als Barca spits. Pep heeft hem niet voor niets zo vaak in de MVP basis gezet
Dat alleen al geeft het gelijk van Cruijff aan. Ook al kunnen de Nederlandse clubs niet meer financieel concurreren met de de Europese topclubs, wanneer je zon fantastische jeugdopleiding neerzet kom je al een heel eind.quote:Op maandag 12 december 2011 11:02 schreef j0rdiiii het volgende:
- Of the 14 players who played in the Clasico for Barça, 9 came up through the youth ranks: Valdes, Puyol, Pique, Busquets, Xavi, Iniesta, Cesc, Messi and Pedro. Of the 14 used by Madrid, only one, Casillas.
Een aantal aspecten zijn de kern van de filosofie.quote:Op maandag 12 december 2011 12:54 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Vraag me wel af wat er zo anders is aan de jeugdopleiding van Barca dat er zulke fantastische spelers uit voort komen.
Villa is een 4-4-2 speler. Bij het nationale elftal van Spanje scoort ie aan de lopende band.quote:Op maandag 12 december 2011 12:44 schreef Pizzakoppo het volgende:
Als aanvaller fungeert hij als linksbuiten, daarvoor is hij a) teveel 9 en b) heeft hij niet de wendbaarheid of actie die een Sanchez wel heeft. Spijtig om te concluderen maar hij komt tekort.
Die spelen geen 4-4-2quote:Op maandag 12 december 2011 17:21 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Villa is een 4-4-2 speler. Bij het nationale elftal van Spanje scoort ie aan de lopende band.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |